Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Atentie cand cumparati ceasuri de la B&B Collection!
Last Updated: Apr 27 2021 15:06, Started by
notka
, Nov 13 2010 13:19
·
0
#37
Posted 27 December 2019 - 10:48
Cineva pe acest topic vroia sa i-a legatura cu patronii firmei pentru a-i pune la curent cu situatia respectiva.
...este perioada propice.posibil ca Borcea sa fie acasa de Craciun. |
#39
Posted 27 April 2021 - 09:30
bb-shop.ro sau bbcollection.ro, magazine on-line cu pretenții cum că...
Adevărul este că mai bine le evitați. Odată ce ai cumpărat un produs de la ei, și ai ghinionul să se defecteze, chiar dacă este în garanție, ”specialiștii” găsesc un motiv ca să nu suporte costul pieselor de schimb. Un ceas care a stat în magazinele lor ani buni, îl cumperi la reducere, se termină bateria după 2 luni (cam la 40 de zile a început secundarul să sară câte două puncte) îl trimiți pe banii tăi și surpriză: ți se spune că a fost trântit, că este zgâriat, că trebuie să plătești o sumă altfel nu mai primești ceasul înapoi. Mă refer la ceasul trimis pentru un simplu schimb de baterie. Ceri ceasul înapoi dar te pune să plătești transportul plus constatarea. Ți se spune că ceasul respectiv nu mai are garanție. După câteva săptămâni (cam o lună și ceva zile) reușești să recuperezi ceasul, care culmea nu are nici o zgârietură. Te duci cu el în mall la standul ”7 seconds” și rezolvi treaba cu 25 lei - schimbat baterie (Renata la 10 lei) + garnitură, curățat, uns). Fără zgârieturi, fără alte probleme. Ceasul merge brici. La al doilea ces al soției (Atlantic) cumpărat tot de la BB-collection, ieșit din garanție am schimbat bateria direct în mall fără probleme. Am luat o decize isteață de a nu mai apela la BB-collection. Eu nu am avut probleme cu produsele cumpărate de la ei, ci doar cu service-ul care este la pământ. Și chestia că ceasul trebuie să stea o saptămâna la ei până se face o constatare... bătaie de joc la adresa clientului. Eu garantat nu voi mai cumpăra de la ei. Sfatul meu este să-i evitați. |
#40
Posted 27 April 2021 - 15:06
Sunt niste magari de prima coada, pardon...mana la serviceul ala.
Au atat de multi clienti incat isi permit sa repare ce e profitabil pentru ei, iar restul sa ne lase in pace si spunem ca e vina clientului. "Specialistii" lor in reparatii cred ca ar fi in stare sa gaseasca umezeala in ceas si urme de sapun, chiar daca tu nu l-ai mai scos din cutie de la cumparare. :-) Dom'le a facut condens in cutie, dom'le...e vina ta, ce daca scrie pe el WR200m ? Face condens si la 30 de grade si se uda. Niste jepcari la service-ul ala de la Unirii. Daca stati cateva ore acolo sa vedeti cate scandaluri exista si cati oameni nemultumiti vin si pleaca fara sa rezolve nimic... Iar caprele alea de la receptie au o latura comunicativa la fel de dezvoltata ca a unui tomberon plin cu moloz. Tu ii spui ce s-a intamplat cu ceasul, ea se duce in spate la "specialist" si spune ce vrea ea sau ce crede ea ca a inteles de la tine (telefonul fara fir). Apoi vine de acolo cu un raspuns din ala tamp, ilogic si de 2 lei, pe care ti-l tot repeta la orice ii spui, ca sa te faca sa pleci. Tu ii spui ca ceasul s-a oprit sau merge aiurea si ca are o problema, ea iti spune ca Dorelul din spate, pardon, "specialistul" a zis ca merge in parametrii si ca mai mult s-a detectat pe el urmele unei furtuni solare, deci de la furtuna i se trage ca a intrat prea mult praf cosmic in el din cauza ca l-ai purtat la tricou cu maneca scurta si nu in soseta stanga unde ar fi fost protejat. Deci in concluzie, tu esti de vina ca n-ai avut sosete galbene in ziua aia. Cam asa se desfasoara un dialog cand te duci la ei cu vreo problema, de zici ca e teatrul absurdului al lui Eugen Ionescu la service-ul ala. Mai mult "specialistii" din spate sunt si niste mici dumnezei, adica tu nu poti niciodata sa discuti direct cu vreunul dintre ei, ca n-au ei timp de pulime si le-ar scadea rangul de "specialisti" daca s-ar injosi sa te asculte, nu poti sa ii vezi, sa ii atingi, sunt niste adevarati ninja undercover. In schimb, trebuie sa dialoghezi intens cu matracucele alea de la receptia serviceului, care zici ca nu cunosc limba romana, asa de ciudat se uita la tine cand le spui ca ceasul aflat in garantie nu mai merge. Zici ca garantia aia e asa un fel de drept pur teoretic, in realitate la ei nu valoreaza doi bani. Inteleg ca au foarte multe ceasuri de reparat si au putini "specialisti" pe care probablil ca platindu-i si putin nu sunt cei de prima mana (sau nici macar a doua, sau a saptea)...dar ce vina are aici clientul? Cateodata ma intreb daca "specialistii" lor in reparatii nu au comision la numar de clienti refuzati pe tot felul de motive oznistice si care mai apoi au lasat-o balta intr-un final, ramanand fie cu ceasul stricat in perioada de garantie, fie reparandu-l cu succes in alta parte. E posibil si asta. Pentru cei din Bucuresti mai e cum mai e, ca se duc direct la service dar pentru aia din provincie e horror. Trebuie intai sa duca ceasul la un magazin B&B din apropierea lor, de acolo el sa sa fie trimis la "specialistii" din Bucuresti, sa stea 30 de zile in service si apoi sa se intoarca pe sistemul "ia-o franta ca ti-am dres-o", s-a rezolvat - nu se poate. :-) Cati mai retrimit pe urma iar ceasul? Foarte putini. Cati se duc personal cu el la Bucuresti ca sa le dea cu el in cap si cu garantia? 1 din 100? Atunci e clar de ce le merg bine refuzurile de a repara pe motive idioate. Edited by Workman, 27 April 2021 - 15:20. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users