Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism

Problema inlocuire usa spate A6 C...
 Ce gen de muzica este?

drepturile copiilor in numele ...

Mocheta peste parchet cu incalzir...

La multi ani mie!
 Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!

La multi ani @beavis03!
 BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Depanero nu vrea sa imi dea Negat...

Extras carte funciara
 

Atentie cand cumparati ceasuri de la B&B Collection!

- - - - -
  • Please log in to reply
39 replies to this topic

#1
notka

notka

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 167
  • Înscris: 10.11.2005
In data de 02/09/2010, am cumparat un ceas marca Orient UN9P, antiacvatic (200m) de la magazinul Splend’or (firma B&B Collection) din complexul comercial Iulius Mall din Timisoara.

Il foloseam in mod special cand mergeam la bazin, cam de 3 ori pe saptamana, bazinul avand maxim 1,7m adancime.

Dupa nici o luna de folosire, intr-o zi ma trezesc cu sticla aburita. Ma uit mai atent si vad ca este ciobita pe partea din interiorul ceasului. Neputandu-mi explica fenomenul, iau ceasul si ma duc cu el la magazin pe data de 14/09.

Personalul magazinului m-a informat ca nu se ofera garantie pentru sticla. Pentru ca nu mi-au putut explica motivul ciobirii sticlei in interiorul ceasului, fara ca ceasul sa fie supus oricarui soc mecanic, fara ca sticla sa fie crapata, sa prezinte vreo urma de lovitura sau zgarietura pe partea exterioara a sticlei sau pe carcasa ceasului, am cerut ca ceasul sa fie trimis la sediul firmei, pentru ca un ceasornicar sa faca o constatare tehnica.

Am predat ceasul personalului de la magazin. In momentul predarii, vanzatoarea a putut observa doar sticla ciobita pe interior si cateva zgarieturi superficiale pe bratara ceasului, aceste amanunte fiind scrise in procesul verbal de predare/primire intocmit si semnat de ambele parti.

Dupa ce am predat ceasul timp de aproape o luna nu am primit nici un fel de informatii despre ceas. Am trimis email-uri si am dat 12 telefoane la sediul firmei din Bucuresti si la magazinul din Timisoara si abia dupa ce am contactat brand managerul firmei Mirela Tararache, dupa mai bine de 5 saptamani, am primit o nota de constatare (facuta in data de 20/10/2010), prin care am fost informat ca “ceasul prezinta multiple zgarieturi pe carcasa si geam”  iar “geamul a fost spart in urma unei lovituri asupra marginii acestuia (sticlei)”.

Din nou am dat vreo 5 telefoane pentru a putea contacta tehnicianul care a facut constatarea, domnul Skalal Dragos. Acesta nu mi-a putut explica, unde sunt multiplele lovituri si zgarieturi si cum poate fi lovita marginea sticlei (care are mai putin de jumatate de milimetru), in asa fel, incat:
- Geamul sa nu crape;
- Sticla sa se ciobeasca in interior desi lovitura se presupune ca a fost aplicata din exterior;
- Cum am putut aplica o lovitura exact pe marginea de mai putin de jumatate de milimetru a geamului, fara sa ating partile adiacente acestei margini?

In data de 24/10/2010 mi s-a returnat ceasul de catre personalul magazinului din Timisoara.
Desi nu am fost multumit de concluzia din nota de constatare, vazand ca pierd timpul fara rost, am cerut sa mi se repare ceasul contra cost adica sa mi se inlocuiasca sticla. Cei de le B&B Collection, mi-au cerut sa fac o comanda pentru sticla. Am facut comanda in data de 25 octombrie (acum 3 saptamani) si nu am primit nici un raspuns pana in acest moment. Din nou am dat telefoane la sediul firmei, am scris email-uri si nimic.

Din data de 14/09 pana astazi 13/11 au trecut doua luni de la sesizarea mea si nu am reusit sa rezolv problema inlocuirii sticlei. Mai mult, nu am nici o sparanta ca cineva de la firma B&B Collection doreste rezolvarea problemei si va lua masurile necesare in acest sens.

Am anuntat OPC-ul si sper ca se va rezolva intr-un final problema.

Atentie cand cumparati ceasuri de la B&B Collection. Nu se ofera garantie decat pe mecanism. Nu se ofera garantie pentru: geam, cadran, marcaje, indicatoare (orar, minutar, secundar, etc.), carcasa, capac, remontoar, ax remontoar, inel rotativ, ornamente (pietre sigle, elemente desenate/inscriptionate/aplicate/montate, etc.), butoane, telescoape, curea, bratara, elemente de placare sau acoperire, baterie acumulator, alterarea culorii sau materialului.
Nu se ofera garantie in cazul expunerii ceasului la temperaturi in afara limitelor normale de functionare a ceasului! Temperatura de functionare a ceasului este cuprinsa intre 5 grade si 35 grade. Deci daca sunt sanatos si am temperatura de 36,5 grade, nu am voie sa port ceasul pe mana pentru ca iese din garantie. Nu mai vorbesc de cazul in care am temperatura.

#2
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Nu am cumparat nimic de la ei si dupa felul cum au angajatii din showroom-uri se pare ca nu am cum sa o fac, desi Casio ProTrek nu am vazut si in alte locuri decat la ei, per total sunt slabi ca si personal si nu ii intereseaza de clientul final.

#3
vladut_v

vladut_v

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,714
  • Înscris: 11.01.2005
Slab rau personalul, parca ar fi recrutati de la tarabele din piata. Managementul de nivel inalt este indreptat catre client, daca reusesti sa discuti cu ei, insa putorile din magazin, inclusiv directorul de magazin, sunt tarani rau. Sper sa nu pot generaliza fenomenul la nivelul intregii retele, dar la prima si singura mea experienta cu B&B, asa s-a intamplat ...

Ca sa va faceti o idee despre cat de pregatiti sunt in practiti comerciale, am cerul sa probez ceasul inainte de cumparare si mi s-a adus la cunostinta ca daca il scap, il platesc, ei neavand asigurare pentru marfa expusa.  :D Sublim ! A fost ultima oara cand am calcat intr-un magazin am retelei.

#4
notka

notka

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 167
  • Înscris: 10.11.2005

View Postvladut_v, on 13th November 2010, 13:54, said:

Slab rau personalul, parca ar fi recrutati de la tarabele din piata. Managementul de nivel inalt este indreptat catre client, daca reusesti sa discuti cu ei, insa putorile din magazin, inclusiv directorul de magazin, sunt tarani rau. Sper sa nu pot generaliza fenomenul la nivelul intregii retele, dar la prima si singura mea experienta cu B&B, asa s-a intamplat ...

Ca sa va faceti o idee despre cat de pregatiti sunt in practiti comerciale, am cerul sa probez ceasul inainte de cumparare si mi s-a adus la cunostinta ca daca il scap, il platesc, ei neavand asigurare pentru marfa expusa.  :D Sublim ! A fost ultima oara cand am calcat intr-un magazin am retelei.
Vreau sa precizez ca personalul magazinului din Timisoara a fost ok. Sefa de magazin, foarte amabila si nu am nimic sa-i reprosez. Dar degeaba, lucrurile se rezolva la sediul firmei in Bucuresti.
In primul rand am tras concluzia ca sunt extrem de prost organizati. De fiecare data cand am sunat, am vorbit cu altcineva si am fost nevoit sa expun de fiecare data toata istoria problemei mele, dar fara nici un efect. Cu greu am dat de brand managerul Orient cu care am reusit sa vorbesc o data. De atunci, nu mai imi raspunde la telefon. Doua luni, am dat telefoane si am scris email-uri. Este frustrant, enervant, revoltator!
Desi nu am fost de acord cu concluzia lor, cum ca eu am spart sticla prin lovire, am zis ok, platesc reparatia (nu costa foarte mult), dar tot degeaba. Nici reparatia nu o pot face. Am folosit ceasul asta mai putin de o luna si acum il tin in sertar. Daca apelez la alt ceasornicar pierd garantia.
Ma enerveaza si faptul ca e al treilea ceas cumparat de la ei: Un Tissot cumparat acum vreo 6 ani (la prima schimbare a bateriei, a inceput sa-mi intre apa in el) si un Fossil cumparat acum vreo 6 luni (pentru sotie).

#5
Kaskadoru

Kaskadoru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 758
  • Înscris: 20.02.2010
Nu va suparati, dar eu sunt nedumerit. Trecand peste serviciile de garantie/postgarantie, care o fi ele proaste, aici nu va contrazic.

Ma refer strict la geamul ciobit. Nu pricep cum ar putea sa nu fie vina dvs. .

Sticla nu se ciobeste de la sine, ci doar daca aplici o anumita forta. Si vinovatul este exact persoana (sau obiectul) care a aplicat forta respectiva.

Da, este posibil ca sticla sa se ciobeasca in interior, desi forta se aplica din exterior.

Faptul ca dvs. nu aveti cunostinta de o forta distructiva aplicata asupra acelui geam, nu inseamna ca ea nu a existat.

Faptul ca tehnicianul nu stie cum a fost lovit ceasul nu contrazice faptul evident ca evenimentul s-a produs.

Poate prin presiune si nu lovire propriu-zisa. Poate cei de la un laborator cum sunt criminslistii de la CSI New York ar putea sa va spuna exact cum s-a intamplat.

Edited by Kaskadoru, 17 November 2010 - 13:33.


#6
bonygy

bonygy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,801
  • Înscris: 08.02.2007
eu oricum nu cumpar asemenea ceasuri, nici B&B, nici Swatch/Rolex/Durex/etc (unele cu niste preturi cu palpitatii), intrucat am un defect permanent: le stric, le lovesc si nu ma tin mai mult decat unul ordinar.
spre exemplu, ceasul care il port acum la mana este Q&Q si are aproape 3 ani, timp in care i-am schimbat catarama de la curea (din plastic). merge si acum brici si nu a costat decat vreo 15 lei (si acum cam tot atat este).
cand se termina bateria, nu am de gand sa o schimb... dau fuga la piata si caut altul (ceas)

#7
Genesis

Genesis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,044
  • Înscris: 02.07.2007
am avut si eu probleme cu cei de la B&B Collection. Am mai scris pe aici pe un alt topic. Am luat 2 ceasuri, un doxa si un timex..la ambele au aparut probleme rapid si au venit din service (cu greu, dupa telefoane, amenintari etc) la fel cum au plecat spre service. Reclamatie, OPC etc si in final m-au lasat sa iau alte ceasuri, similare ca pret. Mentionez ca vanzatoarea din magazin a avut un tupeu fantastic si a fost de o nesimtire crasa.

#8
bertone

bertone

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 277
  • Înscris: 22.01.2007
Confirm si eu problemele in garantie cu B&B. Am luat un Timex care statea cand avea el chef sau care daca miscam mana si era intr-o pasa proasta(adica atunci cand statea) limbile mergeau in sensul invers al acelor de ceasornic.
L-am trimis in service de 3 ori la magarii astia si de doua ori ....ei mi-au schimbat bateria.....contra cost...... La ceas de 3 luni...
Am ajuns sa-i las ceasul sefei de magazin sa-l poarte si ea cateva zile, pt ca efectiv nimeni nu ma credea ca atunci cand il apuca nebunia mergea invers...
Chiar daca-s fan Atlantic sau in general swiss made, am zis sa-mi fac damblaua cu timex ca arata binisor si clasic ...
Insa eu personal, in materie de ceasuri, ma voi duce numai la magazine profi pe viitor

Edited by bertone, 25 November 2010 - 10:03.


#9
notka

notka

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 167
  • Înscris: 10.11.2005

View PostKaskadoru, on 17th November 2010, 13:32, said:

Nu va suparati, dar eu sunt nedumerit. Trecand peste serviciile de garantie/postgarantie, care o fi ele proaste, aici nu va contrazic.

Ma refer strict la geamul ciobit. Nu pricep cum ar putea sa nu fie vina dvs. .

Sticla nu se ciobeste de la sine, ci doar daca aplici o anumita forta. Si vinovatul este exact persoana (sau obiectul) care a aplicat forta respectiva.

Da, este posibil ca sticla sa se ciobeasca in interior, desi forta se aplica din exterior.

Faptul ca dvs. nu aveti cunostinta de o forta distructiva aplicata asupra acelui geam, nu inseamna ca ea nu a existat.

Faptul ca tehnicianul nu stie cum a fost lovit ceasul nu contrazice faptul evident ca evenimentul s-a produs.

Poate prin presiune si nu lovire propriu-zisa. Poate cei de la un laborator cum sunt criminslistii de la CSI New York ar putea sa va spuna exact cum s-a intamplat.

Nu ma supar. Si eu am fost nedumerit cum de s-a ciobit sticla in interior si din acest motiv am cerut sa se faca o constatare de catre cei de la B&B. L-a un moment dat, chiar m-am gandit ca e vina mea, dar nu am gasit nici o explicatie. Daca imi vor schimba sticla exista toate sansele sa crape din nou iar eu nici macar nu voi stii din ce motiv, pentru ca il voi folosi la fel cum l-am folosit pana acum. Precizez din nou: nu am lovit ceasul intentionat sau din greseala. Orice lovitura s-ar fi vazut, ar fi lasat o urma.
Dupa ce mi-am pus zeci de intrebari, ma gandesc ca fenomenul care a generat ciobirea, ar putea fi unul "termic". Adica o variatie brusca de temperatura. Rama ceasului si sticla au coeficienti termici diferiti, nu se dilata/contracta la fel. Poate metalul s-a contractat mai rapid ca sticla si astfel s-a produs o presiune asupra sticlei care s-a ciobit, fara ca aceasta sa fie lovita. Alta explicatie nu am gasit. Totusi, nu e singurul ceas pe care l-am avut pana acum si cu toate m-am purtat la fel, le-am folosit la baie, strand apa dulce apa sarata, etc.. Ba din contra, asta e singurul care merge pana la 200m, toate celelalte erau antiacvatice pana la 50m.

Problema in esenta, nu este ciobirea sticlei, ci modul in care B&B Collection isi trateaza clientii. O nepasare crasa, pur si simplu m-au ignorat total, cu toate ca am insistat prin telefoane si vizite la magazin. Au trecut mai bine de doua luni jumatate si nici pana in acest moment nu mi-au raspuns la cererea mea de a repara ceasul, desi sunt obligati sa ofere postgarantie timp de 2 ani de la cumparare, lucru care este scris de fapt si in contractul de garantie. In final am fost la OPC, am facut o reclamatie si de doua saptamani astept sa vad care va fi rezultatul.

Astfel de lucruri trebuiesc spuse si cunoscute de toata lumea. Cine vrea sa faca cumparaturi de la B&B Collection, trebuie sa fie informat de nivelul execrabil al serviciilor in perioada garantiei si post garantie, iar daca decideti sa cumparati vreun produs de la ei, macar sa stiti ce riscuri va asumati!

View PostGenesis, on 22nd November 2010, 12:22, said:

am avut si eu probleme cu cei de la B&B Collection. Am mai scris pe aici pe un alt topic. Am luat 2 ceasuri, un doxa si un timex..la ambele au aparut probleme rapid si au venit din service (cu greu, dupa telefoane, amenintari etc) la fel cum au plecat spre service. Reclamatie, OPC etc si in final m-au lasat sa iau alte ceasuri, similare ca pret. Mentionez ca vanzatoarea din magazin a avut un tupeu fantastic si a fost de o nesimtire crasa.
Vad ca intradevar, au o problema legata de modul in care trateaza clientii dupa vanzarea produsului. Sa "ramai cu ochii in soare" dupa ce ai dat sute sau chiar mii de lei pe un ceas, este si mai frustrant. La astfel de sume si adaosul comercial e pe masura. Chiar nu pot sa inteleg, au magazine de lux in locatii foarte bune, se considera o firma de inalta tinuta, dar in final, pur si simplu isi bat joc de clienti.

#10
lucifer76

lucifer76

    Bashtan

  • Grup: Moderators
  • Posts: 32,574
  • Înscris: 13.06.2007
Ma mir cand vad ca unii inca isi cumpara ceasuri . Intr-o vreme , acum multi ani , eram si eu mare fan , dar de cand au aparut mobilele , chiar nu mai vad rostul ceasurilor .

#11
floryyn

floryyn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,663
  • Înscris: 30.07.2005
Uite astea ceasuri, nu ce abureli vând ăștia acum...

http://www.ceasuri-comuniste.ro/  :coolspeak:

notka, concluzia la problema ta e următoarea: în România achiziționarea unui produs este o adevărată ruletă rusească. Dacă doamne ferește ai ghinion și e nevoie de service, ai cam pus-o. OPC-ul se face și el că ne apără interesele...

Edited by floryyn, 07 December 2010 - 11:17.


#12
bertone

bertone

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 277
  • Înscris: 22.01.2007

View Postlucifer76, on 7th December 2010, 10:33, said:

Ma mir cand vad ca unii inca isi cumpara ceasuri . Intr-o vreme , acum multi ani , eram si eu mare fan , dar de cand au aparut mobilele , chiar nu mai vad rostul ceasurilor .

e un accesoriu elegant ceasul, poate chiar o bijuterie cand ai ceas bun. pe cand la telefoane mobile singura bijuterie este considerata vertu :peacefingers:

#13
notka

notka

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 167
  • Înscris: 10.11.2005
Astazi, dupa 6 saptamani de cand am trimis comanda de schimbare a sticlei geamului, am primit un raspuns de la doamna Mirela Tararache - brand managerul Orient din cadrul firmei B&B Collection. Probabil B&B Collection a fost contactata de catre cei de la OPC (ma voi interesa) si au decis sa faca ceva in acest sens. Iata raspunsul B&B Collection:


Stimate Domn,
Va multumim pentru comanda dumneavoastra care a fost inregistrata in baza noastra de date. Astfel, va informam ca pretul aprox. al piesei solicitate este de 30 Ron, termenul de livrare fiind de pana la 120 zile.

Asteptam cu interes decizia Dvs.

Cu stima,
Mirela Tararache


Dupa cum vedeti, pentru o problema banala, cum e schimbarea sticlei unui ceas, care costa 30 Ron, va trebui sa astept probabil inca 4 luni de zile. Daca adaug cele 3 luni care au trecut din momentul in care le-am adus la cunostiinta problema, se fac in total 7 luni. Asta este termenul pe care mi-l propune B&B Collection pentru rezolvarea problemei: 7 LUNI. Si asta nu fara telefoane, email-uri vizite la magazin, reclamatie la OPC.

"FELICITARI B&B Collection!". Ma mir ca existati si ca mai aveti clienti! Ma poate ajuta cineva sa contactez actionarii firmei? Poate habar nu au de nivelul de profesionalism al angajatiilor lor.

#14
dade

dade

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 643
  • Înscris: 10.03.2006

View Postnotka, on 7th December 2010, 15:37, said:

Astazi, dupa 6 saptamani de cand am trimis comanda de schimbare a sticlei geamului, am primit un raspuns de la doamna Mirela Tararache - brand managerul Orient din cadrul firmei B&B Collection. Probabil B&B Collection a fost contactata de catre cei de la OPC (ma voi interesa) si au decis sa faca ceva in acest sens. Iata raspunsul B&B Collection:


Stimate Domn,
Va multumim pentru comanda dumneavoastra care a fost inregistrata in baza noastra de date. Astfel, va informam ca pretul aprox. al piesei solicitate este de 30 Ron, termenul de livrare fiind de pana la 120 zile.

Asteptam cu interes decizia Dvs.

Cu stima,
Mirela Tararache


Dupa cum vedeti, pentru o problema banala, cum e schimbarea sticlei unui ceas, care costa 30 Ron, va trebui sa astept probabil inca 4 luni de zile. Daca adaug cele 3 luni care au trecut din momentul in care le-am adus la cunostiinta problema, se fac in total 7 luni. Asta este termenul pe care mi-l propune B&B Collection pentru rezolvarea problemei: 7 LUNI. Si asta nu fara telefoane, email-uri vizite la magazin, reclamatie la OPC.

"FELICITARI B&B Collection!". Ma mir ca existati si ca mai aveti clienti! Ma poate ajuta cineva sa contactez actionarii firmei? Poate habar nu au de nivelul de profesionalism al angajatiilor lor.

La mine cu B&B a fost mai simplu.
La contopista gura mare de la taraba din mall i-am spus ca in juma de ora vin cu OPC si Garda Financiara peste ei astfel incat n-are timp sa vina patronu/sefu sa dea spaga cuvenita organului deci problema se va rezolva pe salariul ei.
Mi-a luat ceasul inapoi fara sa mai scoata un cuvant.
Mie 'mi s-a oprit ceasul :)' la 2 zile dupa cumparare si am fost inapoi la ei sa schimbe bateria pe banii mei nici macar nu m-am gandit la garantie etc (doar era consumabila). Doar ca tablagii nu au in magazine niste unelte adecvate ceasornicariei si au zgariat tare urat capacul unui festina. Dupa, degeaba au vrut sa ma trimita la service recunoscand ca punctul respectiv de lucru nu e service caci autograful pe carcasa era deja facut.

Edited by dade, 14 December 2010 - 00:01.


#15
ionoassa

ionoassa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 03.01.2007
Din pacate m-am lovit si eu chiar azi de celebrul bb-shop.ro.
Anul trecut de black friday ( sau imediat dupa) am luat 3 casio, doua feminine unu masculin. Ala masculin 1250 lei, asta ca sa nu se creada ca sunt mizerii ieftine de 2 lei.
Problema cu ele tot mureau bateriile dupa 2-3 luni, ma duceam la ei, le schimbau, plateam 20 lei etc
Surpriza, acu o luna si ceva la un casio feminin nu mai tinea bateria, ceasurile alea mai mici nu mai mergeau. Ma suna azi sa il iau, cand ajung la Unirii la service, imi spun ca e de plata 30 lei la el, ca am cauzat iesirea lui din garantie, pt ca am instalat baterie la un service neautorizat.
Aici vine baiul, eu am facturi cu schimbatul bateriilor chiar la service ul lor din UNirii. Maine le fac reclamatie la ANPC.
Ce constat din asta, ori angajatele de la service pun baterii OEM( cheap, china, etc) ori ei baga asta cu bateria ca sa ne puna sa platim, una din doua.
Faza e ca mai am in casa celelalte 2 ceasuri Casio cu baterii schimbate la ei, sunt curios ce baterie au inauntru. Pt ca ei spuneau ceva de genul: noi nu putem decat firma X la baterii, unde X e necunoscut pt mine.

Deci mare atentie la ei, daca ceasul sta la o temperatura de 36C pierzi garantia( adica pe mana), daca schimbi bateria la serviceul lor pierzi garantia.
Un singur cuvant pt bb-shop- tepari mizerabili.

Edited by ionoassa, 11 November 2015 - 20:45.


#16
argoteck

argoteck

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 714
  • Înscris: 07.01.2004
Cea mai mizerabila firma, total de evitat. Nu am avut ceas cumparat de la ei cu care sa nu am probleme. Cei de la ANPC  confirma ca sunt clienti fideli ai lor. Daca tineti la banii vostri e bine sa ii evitati. Si mare atentie la produsele la reducere: au sigur probleme sau au fost purtate si repuse la vanzare .
   Atentie mare: nu ofera nici un fel de garantie comerciala, abaterile la mecanism nu sunt considerate cauza de garantie de parca cumperi niste rotite care sa se invarta dupa cum vor ele nu cu precizia data de producator !!!

#17
asdasdasd1

asdasdasd1

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 25.09.2010
Ce bine era daca citeam acest post inainte sa cumpar de la ei.

Garantia este degeaba! Am cumparat un ceas de la ei acum 1 an de zile si nu stiu cum mi-a cazut secundarul, l-am trimis la garantie(nu se poate lasa la ei in magazine, in indifirent ce fac daca il trimiteti la ei trebuie sa platiti transportul dus-intors+20lei ca se uita la el). Au zis ca e vina mea si ca pe langa restul specificate anterior, trebuie sa mai platesc reparatia 40lei, numai m-am certat cu ei pentru ca nu stiu 100% sigur cu mi-a picat, eu nu stiu sa fi dat cu el de pamant sau altceva. Am platit si mi l-au trimis tot defect, au pus secundarul inapoi, dar acesta nu se mai invarte si nu se mai inverte nici ceva ac al ceasului, care invartea secundarul si care era actiunea de miscarile mainii.
Deci garantia inseamna sa platiti aprox 40lei, asta doar ca se uite la el, si aveti mari sanse sa nu il repare. Trebuie sa mai aveti grija ca nu puteti sa il lasati la garantie in magazinele lor(asta era un motiv pentru care am cumparat de la ei ca au magazine fizice si m-am gandit ca rezolv asa.)

https://scontent.fts...447082980_o.jpg

#18
M-I-N

M-I-N

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,123
  • Înscris: 02.06.2016
Fa-le reclamatie la ANPC.
Eu am cumparat un singur ceas de la ei la reducere.. noroc ca nu am avut probleme cu el.

Edited by M-I-N, 12 August 2016 - 18:41.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate