Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...

Merita Lumix FZ82 in 2024?

Nu pot activa Memory Integrity

Supratensiuni accidentale
 Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day

Recomandare aparat de vidat alime...
 Izolatie exterioara casa parter P...

Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...

Samsung S90C vs LG C3
 Problema sunet RCS

Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady

Blocurile goale! Orase in car...
 

Digi Mobil - Serviciu USSD

- - - - -
  • Please log in to reply
82 replies to this topic

#55
Syneweap

Syneweap

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,827
  • Înscris: 04.09.2006
Aveți cumva idee în ce fel se poate afla cantitatea de date pe care o mai am pe o cartelă prepay?

#56
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,359
  • Înscris: 16.04.2014

View PostSyneweap, on 24 august 2014 - 19:42, said:

Aveți cumva idee în ce fel se poate afla cantitatea de date pe care o mai am pe o cartelă prepay?

Este necesar instalarea aplicatiei/aplicatiilor care contorizeaza traficul de internet.

#57
constantinp

constantinp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 525
  • Înscris: 03.04.2012
Utilizez un optim 2 si de 4-5 zile am inceput sa il utilizez intensiv si la convorbiri in alte retele, iar la cost control imi arata 0 minute utilizate, care ar fi cauza? La cat timp se actualizeaza informatiile de la cost control?

Edited by constantinp, 27 October 2014 - 06:46.


#58
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
De obicei am vazut ca minutele sunt actualizate cu cateva ore in urma de vreo 3-4 ori pe zi.
Ar fi trebuit sa se contorizeze minutele vorbite si la cost control.

Edited by danutz1, 27 October 2014 - 08:02.


#59
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,359
  • Înscris: 16.04.2014
In momentul de fata avem confirmat un incident pe retea la Cost Control.
Se lucreaza la remediere.
Multumesc pentru intelegere.

#60
mike77

mike77

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 681
  • Înscris: 04.09.2008
Si eu am sesizat o problema la cost control.. eram plecat din tara si stiam ca sunt taxat cu 5 ct pe minut la apeluri initiate si 1,7 centi pt apeluri primite.. Stiind tarifele am vorbit cu limita, doar cat am avut neaparat nevoie.
Ciudat a fost faptul ca la cost control imi afisa cost suplimentar zero iar la minute imi aparea totusi ca am consumat din cele incluse, deoarece in paralel am folosit si optiunea DigiOriunde, atunci cand ajungeam acasa unde aveam internet fix.

Acum dupa ce am revenit in tara la vreo 4 zile mi-a aparut la cost suplimentar aproximativ 1.2 euro.
Daca era alcineva si vedea ca nu se consuma... cost suplimentar zero... sigur vorbea mult mai mult Posted Image

Edited by mike77, 23 November 2014 - 22:59.


#61
Ciubex

Ciubex

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,884
  • Înscris: 03.02.2005
Am avut in 2007 si 2008 cateva delegatii in Italia, atunci foloseam Vodafone, mai ales cand plecam din oras sau din tara.
Cost Controlul nu imi arata niciodata corect costurile ci abia dupa 1... 2 saptamani de la intoarcerea in tara incepea sa-mi arate si costurile efecutate in roaming, uneori le observam doar la emiterea facturii.
Am ramas de pe atunci cu ideea ca operatorii nu pot face calculele costurilor in timp real pentru ca depind de sistemele operatorilor in care tu ajungi inregistrat.

#62
vasilemadalincristian

vasilemadalincristian

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,391
  • Înscris: 07.12.2006
*130# / *134# / *144# - Ne pare rau. Cererea nu a putut fi finalizata in acest moment.

*166# - Numar neautorizat.  (nu functioneaza mereu) - Stie cineva ce s-ar putea ”ascunde” in spatele acestui mesaj?

Testat de pe prepay

Edited by vasilemadalincristian, 15 February 2015 - 16:37.


#63
porcusoru

porcusoru

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,433
  • Înscris: 04.04.2008
*111# nu functioneaza. A mai intampinat cineva problema asta? Sau imi scapa mie ceva?

Edited by porcusoru, 15 February 2015 - 20:18.


#64
vasilemadalincristian

vasilemadalincristian

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,391
  • Înscris: 07.12.2006
Nici mie nu imi merge

#65
Ciubex

Ciubex

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,884
  • Înscris: 03.02.2005
Intr-adevar, *111#, pare sa nu functioneze, insa serviciul de Cost Control, functioneaza :) (SMS la 700).

Attached Files



#66
vasilemadalincristian

vasilemadalincristian

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,391
  • Înscris: 07.12.2006
Serviciul USSD vad ca incepe sa nu prea mai functioneze in ultima perioada.

De prin decembrie numarul *134# nu mai merge pentru verificarea creditului pe prepay.

*111# are momente cand nu merge.

Singurele numere care mai merg sunt: *100# si *135# pe prepay pentru numerele de Spania

#67
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,359
  • Înscris: 16.04.2014
Va rog sa verificati acum, USSD e functional.
Cand va fi cazul, va rog sa reveniti cu o postare sa verificam exact.
Multumesc.

#68
maiorukaki

maiorukaki

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,289
  • Înscris: 24.03.2014
serviciul ussd (daca poate fi numit asa) functioneaza; problema e ca inainte de resetarea traficului de date sau minute (la mine se face in 2 zile diferite la intervale diferite -  rds nereusind sa rezolve o problema simpla si sa le reseteze pe amandoua in aceeasi zi si o face la interval de 15 zile - minutele pe 1 ale lunii iar datele pe 15 ale lunii) nu functioneaza cateva ore; si mai sunt momente cand il apuca din senin si face ''figuri'' dar nah; atata dai (in cazul meu - 17 lei si am prins si 6 luni gratis (abonament pe un an) atata face...

#69
Ciubex

Ciubex

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,884
  • Înscris: 03.02.2005
"Logica" din spatele resetarii contorului de date e alta, nu e din cauza ca nu reuseste sa le reseteze in aceeasi zi pe toate, ci pentru a departaja resetarea datelor clientilor, astfel incat reteaua sa fie echilibrata din punct de vedere al incarcarii traficului de date. Daca la toti s-ar reseta datele in aceeasi zi, toti ar fi calare pe retea in acelasi timp, nu? La ceilalti operatori, perioada de facturare coincide cu perioada in care se incheie contractele, asta permitand o "distribuire" cumva aleatorie a perioadelor de contorizare/resetare a serviciilor.
La toti se reseteaza insa in aceeasi zi perioada de facturare si, implicit, costurile si minutele incluse.

Edited by Ciubex, 16 February 2015 - 10:42.


#70
maiorukaki

maiorukaki

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,289
  • Înscris: 24.03.2014
@ciubex: fii serios, explicatia e complet irationala si fara nici un sprijin logic; oricum m-ai facut sa zambesc: rds o retea echilibrata??? (de fapt mint: nu sa zambesc ci sa rad in hohote)

#71
porcusoru

porcusoru

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,433
  • Înscris: 04.04.2008
Bun am verificat si se pare ca functioneaza. Problema este ca eu nu pricep un aspect, cum se reseteaza traficul de date pe 05.02.2015 cand noi deja suntem in 16.02.2015 ?
Attached File  11008951_10205843570827807_1712359147_n.jpg   29.29K   33 downloads

#72
maiorukaki

maiorukaki

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,289
  • Înscris: 24.03.2014

View Postporcusoru, on 16 februarie 2015 - 11:04, said:

Bun am verificat si se pare ca functioneaza. Problema este ca eu nu pricep un aspect, cum se reseteaza traficul de date pe 05.02.2015 cand noi deja suntem in 16.02.2015 ?
Attachment 11008951_10205843570827807_1712359147_n.jpg
asta vine de la echilibrul rds-ului de care pomenea colegul de mai sus
hai sa fim seriosi; atata poate acum rds-ul (back in time)

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate