Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Digi Mobil - Serviciu USSD
Last Updated: Oct 08 2015 06:40, Started by
Ciubex
, Nov 08 2010 23:55
·
0
#55
Posted 24 August 2014 - 19:42
Aveți cumva idee în ce fel se poate afla cantitatea de date pe care o mai am pe o cartelă prepay?
|
#56
Posted 25 August 2014 - 10:18
#57
Posted 27 October 2014 - 06:46
Utilizez un optim 2 si de 4-5 zile am inceput sa il utilizez intensiv si la convorbiri in alte retele, iar la cost control imi arata 0 minute utilizate, care ar fi cauza? La cat timp se actualizeaza informatiile de la cost control?
Edited by constantinp, 27 October 2014 - 06:46. |
#58
Posted 27 October 2014 - 08:00
De obicei am vazut ca minutele sunt actualizate cu cateva ore in urma de vreo 3-4 ori pe zi.
Ar fi trebuit sa se contorizeze minutele vorbite si la cost control. Edited by danutz1, 27 October 2014 - 08:02. |
#59
Posted 27 October 2014 - 11:09
In momentul de fata avem confirmat un incident pe retea la Cost Control.
Se lucreaza la remediere. Multumesc pentru intelegere. |
#60
Posted 23 November 2014 - 22:54
Si eu am sesizat o problema la cost control.. eram plecat din tara si stiam ca sunt taxat cu 5 ct pe minut la apeluri initiate si 1,7 centi pt apeluri primite.. Stiind tarifele am vorbit cu limita, doar cat am avut neaparat nevoie.
Ciudat a fost faptul ca la cost control imi afisa cost suplimentar zero iar la minute imi aparea totusi ca am consumat din cele incluse, deoarece in paralel am folosit si optiunea DigiOriunde, atunci cand ajungeam acasa unde aveam internet fix. Acum dupa ce am revenit in tara la vreo 4 zile mi-a aparut la cost suplimentar aproximativ 1.2 euro. Daca era alcineva si vedea ca nu se consuma... cost suplimentar zero... sigur vorbea mult mai mult Edited by mike77, 23 November 2014 - 22:59. |
#61
Posted 23 November 2014 - 23:45
Am avut in 2007 si 2008 cateva delegatii in Italia, atunci foloseam Vodafone, mai ales cand plecam din oras sau din tara.
Cost Controlul nu imi arata niciodata corect costurile ci abia dupa 1... 2 saptamani de la intoarcerea in tara incepea sa-mi arate si costurile efecutate in roaming, uneori le observam doar la emiterea facturii. Am ramas de pe atunci cu ideea ca operatorii nu pot face calculele costurilor in timp real pentru ca depind de sistemele operatorilor in care tu ajungi inregistrat. |
#62
Posted 15 February 2015 - 16:34
*130# / *134# / *144# - Ne pare rau. Cererea nu a putut fi finalizata in acest moment.
*166# - Numar neautorizat. (nu functioneaza mereu) - Stie cineva ce s-ar putea ”ascunde” in spatele acestui mesaj? Testat de pe prepay Edited by vasilemadalincristian, 15 February 2015 - 16:37. |
#63
Posted 15 February 2015 - 19:58
*111# nu functioneaza. A mai intampinat cineva problema asta? Sau imi scapa mie ceva?
Edited by porcusoru, 15 February 2015 - 20:18. |
#65
Posted 15 February 2015 - 21:45
Intr-adevar, *111#, pare sa nu functioneze, insa serviciul de Cost Control, functioneaza (SMS la 700).
Attached Files |
#66
Posted 15 February 2015 - 22:31
Serviciul USSD vad ca incepe sa nu prea mai functioneze in ultima perioada.
De prin decembrie numarul *134# nu mai merge pentru verificarea creditului pe prepay. *111# are momente cand nu merge. Singurele numere care mai merg sunt: *100# si *135# pe prepay pentru numerele de Spania |
#67
Posted 16 February 2015 - 10:19
Va rog sa verificati acum, USSD e functional.
Cand va fi cazul, va rog sa reveniti cu o postare sa verificam exact. Multumesc. |
#68
Posted 16 February 2015 - 10:25
serviciul ussd (daca poate fi numit asa) functioneaza; problema e ca inainte de resetarea traficului de date sau minute (la mine se face in 2 zile diferite la intervale diferite - rds nereusind sa rezolve o problema simpla si sa le reseteze pe amandoua in aceeasi zi si o face la interval de 15 zile - minutele pe 1 ale lunii iar datele pe 15 ale lunii) nu functioneaza cateva ore; si mai sunt momente cand il apuca din senin si face ''figuri'' dar nah; atata dai (in cazul meu - 17 lei si am prins si 6 luni gratis (abonament pe un an) atata face...
|
#69
Posted 16 February 2015 - 10:40
"Logica" din spatele resetarii contorului de date e alta, nu e din cauza ca nu reuseste sa le reseteze in aceeasi zi pe toate, ci pentru a departaja resetarea datelor clientilor, astfel incat reteaua sa fie echilibrata din punct de vedere al incarcarii traficului de date. Daca la toti s-ar reseta datele in aceeasi zi, toti ar fi calare pe retea in acelasi timp, nu? La ceilalti operatori, perioada de facturare coincide cu perioada in care se incheie contractele, asta permitand o "distribuire" cumva aleatorie a perioadelor de contorizare/resetare a serviciilor.
La toti se reseteaza insa in aceeasi zi perioada de facturare si, implicit, costurile si minutele incluse. Edited by Ciubex, 16 February 2015 - 10:42. |
|
#70
Posted 16 February 2015 - 10:45
@ciubex: fii serios, explicatia e complet irationala si fara nici un sprijin logic; oricum m-ai facut sa zambesc: rds o retea echilibrata??? (de fapt mint: nu sa zambesc ci sa rad in hohote)
|
#71
Posted 16 February 2015 - 11:04
Bun am verificat si se pare ca functioneaza. Problema este ca eu nu pricep un aspect, cum se reseteaza traficul de date pe 05.02.2015 cand noi deja suntem in 16.02.2015 ?
11008951_10205843570827807_1712359147_n.jpg 29.29K 33 downloads |
#72
Posted 16 February 2015 - 11:06
porcusoru, on 16 februarie 2015 - 11:04, said:
Bun am verificat si se pare ca functioneaza. Problema este ca eu nu pricep un aspect, cum se reseteaza traficul de date pe 05.02.2015 cand noi deja suntem in 16.02.2015 ? 11008951_10205843570827807_1712359147_n.jpg hai sa fim seriosi; atata poate acum rds-ul (back in time) |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users