Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Digi Mobil - Serviciu USSD
Last Updated: Oct 08 2015 06:40, Started by
Ciubex
, Nov 08 2010 23:55
·
0
#19
Posted 17 February 2014 - 21:18
atahi, on 15 februarie 2014 - 15:11, said:
Salut, noutate de la Digi pentru abonamente. "Acum poti trece la noile abonamente de telefonie mobila printr-o simpla comanda telefonica! Economisesti timp! Tasteaza *111# si urmareste pasii comenzii" 0314004414 Salut! Intrebare: Trecerea la noile abonamente... prin simpla comanda telefonica, va aduce si o noua prelungire de contract de 12 sau 24 luni? Eu stiu ca cei ce au fost la sedile RDS pt. a trece la noile abonamente Optim au semnat un nou contract! |
#20
Posted 18 February 2014 - 20:14
Da, te pune să alegi chiar din meniu dacă vrei cu 12 sau cu 24 de luni prelungirea. De ce nu încerci, până la un punct, să vezi?
|
#21
Posted 18 March 2014 - 16:14
A revenit serviciu, insa pe partea de date "consum Internet", nu merge
Oricum, cred ca tot in teste e, pentru ca "oficial" nu am gasit nimic. Numarul pentru USSD, e tot *110# Insa pentru moment Cost controlul, ramane la varianta prin SMS, la numarul 700 pentru abonamentele persoanelor fizice. Din joaca, am "descoperit" ca exista ceva meniul la *117#, la cum arata, probabil ca nu va fi mult timp disponibil, pana se prind ca au fost "descoperiti si deconspirati" PS: Rog ca un moderator sa mute topicul pe Aria: Digi Mobil Attached FilesEdited by Ciubex, 18 March 2014 - 16:21. |
#22
Posted 23 March 2014 - 12:41
Interesant ca pe ZTE F101 *110# e in limba engleza default, in schimb pe ZTE WP770 e in limba romana default.
|
#23
Posted 09 April 2014 - 08:48
Eu nu reusesc sa dau sms gol la 700, daca trimit o cifra/litera primesc 'Serviciu indisponibil'
*110# arata 'Optiune Incorecta' |
#24
Posted 09 April 2014 - 09:30
Da, din pacate de cateva zile... daca nu chiar saptamani, *110# nu mai functioneaza, oricum il descoperisem intamplator. Ca ma plictiseam si incercam coduri dintr-astea mai usoare
|
#25
Posted 09 April 2014 - 09:36
#26
Posted 09 April 2014 - 09:38
Thx. A mers. Dar am inteles bine, te taxeaza per sms trimis?
|
#27
Posted 09 April 2014 - 09:44
SMS-urile la 700 costa, parca pretul unui SMS in retea e 1 cent / mesaj.
Dar daca ai abonament la care apelurile si SMS-urile in retea sunt gratuite, atunci nu mai platesti nimic. Eu nu am platit nimic pentru DigiMobil Smart si DigiMobil Optim. Am platit doar la DigiMobil Share, cel de 0 lei / luna. |
#29
Posted 11 April 2014 - 22:54
nu m-am gandit la varianta lui vasilemadalincristian, asadar, pentru:
- verificare cost suplimentar: *110*1*1# - Edited by Ciubex, 11 April 2014 - 22:55. |
#30
Posted 12 April 2014 - 12:21
Eu nu știu cum vă merge vouă.
Mie la apelarea *110# îmi dă "Opțiune incorectă.", iar la *110*1*1# îmi spune că am 0.00 euro credit deși sunt pe abonament. |
#31
Posted 12 April 2014 - 14:56
Treaba asta e o mare tampenie.
Direct din USSD sa apara ca la mesaj ; din x minute ati consumat y minute..din x mega mai aveti y; cost suplimentar x E. |
#32
Posted 12 April 2014 - 16:15
Deocamdata acest serviciu e in teste, nu a fost anuntat/lansat oficial. Desigur, ar fi ideal sa uneasca cost convorbiri si consum internet intr-un singur serviciu, asemanator cu mesajul la 700.
Sper intr-un final sa lanseze serviciul, nu as vrea sa dispara. Mi se pare mai convenabila apelarea unui numar decat trimiterea unui mesaj. Edited by deathnite, 12 April 2014 - 16:26. |
#33
Posted 12 April 2014 - 18:25
Asa e, salvezi in agenda *xxxx# si cand vrei sa vezi cum stai apelezi si apare mesaj cost control.
Simplu. Edited by leomagic44, 12 April 2014 - 18:25. |
|
#34
Posted 12 April 2014 - 20:21
#35
Posted 12 April 2014 - 20:32
#36
Posted 12 April 2014 - 21:21
alexa32, on 12 aprilie 2014 - 14:50, said:
Adica n-ai cost suplimentar fata de abonament. Nu, nu ai înțeles. Mesajul de răspuns pe care-l primesc eu, este cel de pe platforma prepaid, deși eu sunt pe postpaid. "Creditul dvs este de 0.00 euro. Mulțumim!" Nici prin absurd să zicem că apare așa în loc de "cost suplimentar", pentru că nu am 0.00 euro cost în plus față de abonament, ci cu câțiva cenți mai mult. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users