Digi Mobil - Serviciu USSD
Last Updated: Oct 08 2015 06:40, Started by
Ciubex
, Nov 08 2010 23:55
·
0
#73
Posted 16 February 2015 - 11:21
@porcusoru tie ti se reseteaza datele la abonament pe data de 5 in fiecare luna.
La RDS se reseteaza datele in zilele de 1, 5, 10, 15, 20 si 25 a lunii in functie de o "distributie" pentru fiecare numar sau client in parte. Exista discutii legate despre aceasta "distributie" si ceva incercari de explicare a situatiei pe mai toate topicurile de pe aceasta arie. Edited by Ciubex, 16 February 2015 - 11:22. |
#74
Posted 16 February 2015 - 11:24
Ciubex, on 16 februarie 2015 - 11:21, said:
@porcusoru tie ti se reseteaza datele la abonament pe data de 5 in fiecare luna. La RDS se reseteaza datele in zilele de 1, 5, 10, 15, 20 si 25 a lunii in functie de o "distributie" pentru fiecare numar sau client in parte. Exista discutii legate despre aceasta "distributie" si ceva incercari de explicare a situatiei pe mai toate topicurile de pe aceasta arie. Asta am inteles si eu dupa ce am analizat mai bine °esenta° mesajului, insa nu era mai corect sa scrie 05.03.2015 decat 05.02.2015? Adica asa era normal, sau ma insel eu? |
#75
Posted 16 February 2015 - 11:27
Pai de ce sa scrie 5.03.2015? Nu imi dau seama... ah, te referi ca sa fii anuntat cand ti se va efectua urmatoarea resetare, da, ar avea o logica mai buna
Oricum, nu o sa-ti mai bati capul de acum cu data asta de resetare, nu se va schimba si cum spuneai si tu, ai inteles esenta. |
#76
Posted 07 October 2015 - 17:02
Salutare. Am abonament digi de cateva zile si de cate ori incerc sa accesez *100# ramura "verifica consum" imi zice Ne pare rau.Cererea ta nu a putut fi finalizata in acest moment...
|
#79
Posted 07 October 2015 - 18:15
Nu merge nici asa *111# - Contul meu - Cost Control => InvalidOption Vreau doar sa vad cate minute nationale mi-au mai ramas...
|
#80
Posted 07 October 2015 - 19:47
FlorinXstyle, on 07 octombrie 2015 - 17:02, said:
Salutare. Am abonament digi de cateva zile si de cate ori incerc sa accesez *100# ramura "verifica consum" imi zice Ne pare rau.Cererea ta nu a putut fi finalizata in acest moment... |
#81
Posted 07 October 2015 - 20:05
Cu SMS la 700 zice : Serviciu momentan indisponibil. Va rugam incercati mai tarziu. Iar in aplicatia My Digi cand d-au afisare cost din dreptul numarului de telefon imi apare o fereastra goala..
Ceva e in neregula.. Voi suna maine la Relatii Clienti sa cer explicatii.. |
#82
Posted 07 October 2015 - 20:26
Da-i un mesaj in privat lui Digi Helper si te ajuta el!
|
|
#83
Posted 08 October 2015 - 06:40
Sau așteaptă până se actualizează cost controlul, în 2 zile maxim ți se actualizează.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users