Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Consum ulei masina de tuns iarba...

"Moda" tinerilor care se ...

E.on energie aplicație intre...

Masina de tuns... buruieni
 Recomandare drona

Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...
 Schimbare certificat de inmatricu...

Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...
 Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam
 

Digi Mobil - Serviciu USSD

- - - - -
  • Please log in to reply
82 replies to this topic

#73
Ciubex

Ciubex

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,883
  • Înscris: 03.02.2005
@porcusoru tie ti se reseteaza datele la abonament pe data de 5 in fiecare luna.
La RDS se reseteaza datele in zilele de 1, 5, 10, 15, 20 si 25 a lunii in functie de o "distributie" pentru fiecare numar sau client in parte. Exista discutii legate despre aceasta "distributie" si ceva incercari de explicare a situatiei pe mai toate topicurile de pe aceasta arie.

Edited by Ciubex, 16 February 2015 - 11:22.


#74
porcusoru

porcusoru

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,433
  • Înscris: 04.04.2008

View PostCiubex, on 16 februarie 2015 - 11:21, said:

@porcusoru tie ti se reseteaza datele la abonament pe data de 5 in fiecare luna.
La RDS se reseteaza datele in zilele de 1, 5, 10, 15, 20 si 25 a lunii in functie de o "distributie" pentru fiecare numar sau client in parte. Exista discutii legate despre aceasta "distributie" si ceva incercari de explicare a situatiei pe mai toate topicurile de pe aceasta arie.

Asta am inteles si eu dupa ce am analizat mai bine °esenta° mesajului, insa nu era mai corect sa scrie 05.03.2015 decat 05.02.2015? Adica asa era normal, sau ma insel eu?

#75
Ciubex

Ciubex

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,883
  • Înscris: 03.02.2005
Pai de ce sa scrie 5.03.2015? Nu imi dau seama... ah, te referi ca sa fii anuntat cand ti se va efectua urmatoarea resetare, da, ar avea o logica mai buna :)
Oricum, nu o sa-ti mai bati capul de acum cu data asta de resetare, nu se va schimba si :) cum spuneai si tu, ai inteles esenta.

#76
FlorinXstyle

FlorinXstyle

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 110
  • Înscris: 24.01.2013
Salutare. Am abonament digi de cateva zile si de cate ori incerc sa accesez *100# ramura "verifica consum" imi zice Ne pare rau.Cererea ta nu a putut fi finalizata in acest moment...

#77
talex007

talex007

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,087
  • Înscris: 18.11.2005
Pentru ca trebuie sa accesezi *111# !Posted Image

#78
bits

bits

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,921
  • Înscris: 11.01.2007
Incearca*111#.

#79
FlorinXstyle

FlorinXstyle

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 110
  • Înscris: 24.01.2013
Nu merge nici asa *111#  - Contul meu - Cost Control => InvalidOption :( Vreau doar sa vad cate minute nationale mi-au mai ramas...

#80
VladutzU2013

VladutzU2013

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,557
  • Înscris: 21.01.2013

View PostFlorinXstyle, on 07 octombrie 2015 - 17:02, said:

Salutare. Am abonament digi de cateva zile si de cate ori incerc sa accesez *100# ramura "verifica consum" imi zice Ne pare rau.Cererea ta nu a putut fi finalizata in acest moment...
Consumul poate fi verificat si prin sms gol la numarul scurt 700 sau prin contul digi care de client RCS&RDS sau bineinteles din aplicatia MyDigi.

#81
FlorinXstyle

FlorinXstyle

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 110
  • Înscris: 24.01.2013
Cu SMS la 700 zice : Serviciu momentan indisponibil. Va rugam incercati mai tarziu. Iar in aplicatia My Digi cand d-au afisare cost din dreptul numarului de telefon imi apare o fereastra goala..
Ceva e in neregula.. Voi suna maine la Relatii Clienti sa cer explicatii..

#82
talex007

talex007

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,087
  • Înscris: 18.11.2005
Da-i un mesaj in privat lui Digi Helper si te ajuta el!

#83
Dante332

Dante332

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 121
  • Înscris: 30.11.2014
Sau așteaptă până se actualizează cost controlul, în 2 zile maxim ți se actualizează.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate