![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Digi Mobil - Serviciu USSD
Last Updated: Oct 08 2015 06:40, Started by
Ciubex
, Nov 08 2010 23:55
·
0

#37
Posted 12 April 2014 - 21:38

Nu, nu ai înțeles. Mesajul de răspuns pe care-l primesc eu, este cel de pe platforma prepaid, deși eu sunt pe postpaid. "Creditul dvs este de 0.00 euro. Mulțumim!" Nici prin absurd să zicem că apare așa în loc de "cost suplimentar", pentru că nu am 0.00 euro cost în plus față de abonament, ci cu câțiva cenți mai mult. Aceeasi suma ca la cost control. |
#38
Posted 26 April 2014 - 15:04

Gata, se pare ca nici serviciul *110*1*1# nu mai e functional, cel putin deocamdata. Sunt intampinat de mesajul "InvalidOption". Refuz sa folosesc 700.
![]() Dau vina pe vasilemadalincristian care a impartasit cu toti. Glumesc evident, se stie ca aceste servicii au fost instabile, cand mergeau, cand nu.
Merge cu *110*1# Ar putea macar sa schimbe in apel la 700 decat trimiterea unui mesaj gol la acest numar. Mai simpla si mai rapida apelarea unui numar decat trimiterea unui mesaj. Edited by deathnite, 26 April 2014 - 15:31. |
#39
Posted 27 May 2014 - 11:54

Doar un mic update, multimita lui catalinman:
In sfarsit avem Cost Control prin USSD. ![]() Tastati *111# pe urma 1 pentru Contul Meu si 5 pentru Cost Control.... Accesul direct este prin folosirea codului: *111*1*5# ![]() |
#40
Posted 27 May 2014 - 12:13

In sfarsit avem Cost Control prin USSD. ![]() Tastati *111# pe urma 1 pentru Contul Meu si 5 pentru Cost Control. Iar de la sub-meniul 6 puteti sa vedeti cand se reseteaza traficul de internet. De fapt, hai sa va prezint meniul complet de la *111# 1 Contul Meu 2 Oferte Daca se alege 1 apare un submeniu cu urmatoarele variante: 1 Oferta Actuala 2 Upgrade 3 Roaming national 4 Roaming international 5 Cost control 6 Internet mobil-data resetare trafic 9 Revenire Daca se alege 2 apare un submeniu cu 1 Digi Mobil Optim 3 2 Digi Mobil Optim 5 3 Digi Mobil Optim 7 4 Digi Mobil Optim Nelimitat. Evident ca daca aveti de exemplu Optim 5 nu o sa mai vedeti in submeniu decat Optim 7 si Optim Nelimitat. Enjoy varianta imbunatatita de *111# ! |
#41
Posted 27 May 2014 - 14:34

#42
Posted 10 June 2014 - 19:01

voua va mai functioneaza *111#1*5# ?
//LE nvm. merge doar ca ii *111*1*5# Edited by danzi23, 10 June 2014 - 19:02. |
#43
Posted 11 June 2014 - 07:36

Am intrat pe meniul "roaming international" si apare mesajul "sim-ul nu permite activarea roamingului international".
Sa inteleg ca ptr. roaming international trebuie sa schimb simul ? |
#44
Posted 11 June 2014 - 08:14

Am intrat pe meniul "roaming international" si apare mesajul "sim-ul nu permite activarea roamingului international". Sa inteleg ca ptr. roaming international trebuie sa schimb simul ? Da, va fi nevoie de inlocuirea SIM-ului la sediu. Iti pot spune stocul de echipamente, da-mi un PM cu sediul la care ai putea sa ajungi. |
#45
Posted 18 July 2014 - 22:36

In roaming national cu reteaua Vodafone se poate apela codul USSD *686# pentru aflarea numarului de telefon (MSISDN) al cartelei SIM.
Edited by deathnite, 18 July 2014 - 22:38. |
#46
Posted 28 July 2014 - 14:01

am primit 2 simuri gratis pe litoral
cine le dadea habar de avea ce e cu digi mi-a spus ca am nush ce minute in retea ceva nationale si 500 mb incerc sa vad ce resurse am pe aceste prepayuri dar nu gasesc nimic doar imi afiseaza ca nu am credit cum fac sa vad ce minute si mb am vreau sa bag simul intr-un modem sa vad cum merge netul ma poate ajuta cineva? |
|
#47
Posted 28 July 2014 - 14:39

am primit 2 simuri gratis pe litoral cine le dadea habar de avea ce e cu digi mi-a spus ca am nush ce minute in retea ceva nationale si 500 mb incerc sa vad ce resurse am pe aceste prepayuri dar nu gasesc nimic doar imi afiseaza ca nu am credit cum fac sa vad ce minute si mb am vreau sa bag simul intr-un modem sa vad cum merge netul ma poate ajuta cineva? Beneficiile acelei cartele: -100 minute nationale -1.000 minute in reteaua DIGI - 500 MB trafic - valabilitare 30 zile de la data/momentul in care se initiaza primul apel pe ea. Ca si cost control: Vei primi cate 1 SMS doar cand ai folosit 90% si 100% din traficul de net. Pentru activarea cartelei respective trebuie doar sa initiezi un apel telefonic. Ca si re-activare dupa acele 30 de zile: In momentul de fata se va putea opera modificarea doar prin POP (la sediu) dar in scurt timp se va putea face si prin USSD (apel la *111#). |
#49
Posted 31 July 2014 - 20:12

#50
Posted 01 August 2014 - 09:04

astept sa incerc sper ca nu e vreo gluma,puteau pune mai simplu moka
|
#52
Posted 02 August 2014 - 08:20

La cele de pe litoral APN-ul este "promo" cum a spus si mtest apn pt simurile primite gratis este promo acum intreb useru lu digi peste de ce nu a stiut sa-mi spuna asta si m-am chinuit 2 zile sa folosesc netul lor nu se presupune a sti mai multe decat clientii ca pt asta sunteti platiti? sau daca se dau gratis va doare undeva ca omu poate sau nu sa folosesca resursele de pe acel sim inca o data ms mult de info |
#53
Posted 02 August 2014 - 08:24

o sa ne trezim ca cele distribuite la metrou au apn-ul ,,vagon"
|
#54
Posted 02 August 2014 - 14:16

In mod normal trebuia sa te informeze agentul de teren ce ti-a dat SIM-ul pe plaja.
![]() Oricum, bine ca ai rezolvat, mtest e tot de-al casei (RCS-RDS). |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users