Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Digi Mobil - Serviciu USSD
Last Updated: Oct 08 2015 06:40, Started by
Ciubex
, Nov 08 2010 23:55
·
0
#1
Posted 08 November 2010 - 23:55
De ceva zile ma joc pe telefon, cand ma plictisesc incercand tot felul de combinatii de numere pentru a apela servicii USSD, deocamdata am observat ca pentru combinatia:
*100# raspunsul este: Testing USSD Sincer nu-mi fac mari sperante in implementarea unui asemenea serviciu la cei de la RDS, in viitorul apropiat, totusi sper ca prin intermediul acestui topic sa ne tinem la curent cu evolutia acestuia, macar sa vada si nepoteii nostri de la ce s-a pornit si cand s-a implementat. Edited by Ciubex, 08 November 2010 - 23:56. |
#2
Posted 09 November 2010 - 18:14
S-a mai discutat acest lucru si pe alt topic : http://forum.softped...t...t&p=8992179
|
#3
Posted 09 November 2010 - 23:20
Pe acel topic se discuta la modul general, doream ca aici sa se discute numai chestiuni legate de acest serviciu.
Sa se pastreze ca un istoric strict numai legat de acest subiect. |
#4
Posted 10 November 2010 - 15:53
Oricum cred ca va mai dura luni bune pana va fi disponibil "comercial"
|
#7
Posted 13 November 2010 - 14:34
#10
Posted 13 November 2010 - 22:18
Stânga, digi.spania, dreapta, digi.prepay.
Attached FilesEdited by kineceler, 13 November 2010 - 22:19. |
|
#11
Posted 14 November 2010 - 21:37
La mine in acest moment pe un telefon U1220s zice " Cerere serv.supl.Operatie.Esuat" iar pe U120s zice "Reincercati".
PS.Ambele sunt abonamente. Edited by Gabyyy93, 14 November 2010 - 21:42. |
#12
Posted 17 November 2010 - 20:51
O sa fie la fel ca la Cost Control o sa aiba perioade cand va functiona si altele cand nu cateva luni bune pana va fi complet functional
|
#13
Posted 09 December 2010 - 16:18
Cei drept, in ultima perioada numai Network Error am primit de fiecare data!
Insa daca imi aduc aminte si cu cost controlul pe timpul testelor a fost o perioada destul de mare in care trimiteam mesaj si nu primeam sms-ul asa ca sa nu sarim la concluzii pripite inca. Sa mai incerce cineva care are prepay sa mai apeleze *100# , ca acolo chiar mergea serviciu intr-un timp. Poate nu o merge la abonament decat |
#14
Posted 10 December 2010 - 17:52
#15
Posted 11 December 2010 - 22:00
Cred ca-n weekend inchid serverul ce proceseaza comenzile.
Vor continua sa se joace probabil de luni. |
|
#16
Posted 13 October 2011 - 23:23
Tot *134# este la prepaid? Ca pe site scrie *1215, ca la Digi.Mobil Spania, dar prin alta parte am citit ca ar fi tot *134#...
Cu serviciul Controlul Costurilor poti afla oricand creditul disponibil al contului tau. Tot ce trebuie sa faci este sa trimiti un SMS (tarif normal, pentru SMS in retea) cu textul "credit" de pe numarul alocat cartelei tale prepaid, la numarul 700, pentru a afla valoarea (cu TVA) a creditului disponibil. SMS-ul primit de la serviciul Controlul Costurilor este gratuit. Totodata, poti apela numarul *1215 (apel netaxabil). http://www.rcs-rds.r...erviciis#taburi Edited by sanntos, 13 October 2011 - 23:24. |
#17
Posted 14 February 2014 - 10:06
A aparut, e drept in teste, un fel de Cost Control, numarul e, din cate am observat: *110#
(topicul-ul asta ar trebui mutat pe aria Digi.Mobil) |
#18
Posted 15 February 2014 - 15:11
Salut, noutate de la Digi pentru abonamente.
"Acum poti trece la noile abonamente de telefonie mobila printr-o simpla comanda telefonica! Economisesti timp! Tasteaza *111# si urmareste pasii comenzii" 0314004414 |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users