Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Din 2011 toate masinile din EU vor avea lumini de zi
#20
Posted 10 October 2010 - 10:14
In viitor si becurile de scurta-lunga vor fi inlocuite de led.
|
#21
Posted 10 October 2010 - 10:22
Eu merg mereu pe faza scurta. Auzisem pe cineva mai demult pe-aici care comenta, si intr-adevar e ok. Sunt destule situatii in care e greu sa vezi masina intreaga, dar zaresti imediat luminile/stopurile printre pomi/tufisuri/chioscuri etc.
|
#22
Posted 10 October 2010 - 10:50
#24
Posted 10 October 2010 - 12:23
Nu neg, dar cat costa una si cat costa alta , mai pe scurt iti iei patru Prius-uri echipare Sol Plus (cu de toate), de banii de pe un R8.
|
#25
Posted 10 October 2010 - 12:41
Pai d-aia zic, in viitor cand costurile la led nu vor mai fi asa de piperate, toate vor avea led (si Dacia )
|
#26
Posted 10 October 2010 - 13:49
Scump ca scump, dar este si mai dificil de implementat, un PowerLED de la Philips, de ex. are nevoie de un radiotor pe masura pentru a se raci, implicit carcasa farului necesita sa fie facuta din materiale termorezistente si sa aibe suficient loc pentru a gazdui si unitatea de racire a LED-ulu.
Imagine faza scurta halogen : [ http://priuschat.com/sites/default/files/images/user8901_pic2395_1249350025.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Imagine faza scurta tehnologie LED : [ http://priuschat.com/sites/default/files/images/user8901_pic2396_1249350025.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by connectorxp, 10 October 2010 - 13:50. |
#27
Posted 10 October 2010 - 13:55
O initiativa foarte utila, va scadea cu siguranta numarul de accidente.
|
#28
Posted 11 October 2010 - 00:45
in america de nord de citi ani masinile au DRL? cred ca inainte de 2000...
Edited by H725, 11 October 2010 - 00:45. |
|
#29
Posted 11 October 2010 - 01:20
Eu in oras oricum aprind faza scurta...
O solutie ieftina de implementare ar fi iluminarea cu faza scurta sau cu lampile de ceata la intensitate redusa, astfel se poate implementa fara modificari majore si la modelele deja in fabricatie. Sunt necesare doar modificari minore la instalatia electrica. Edited by Wotan, 11 October 2010 - 01:21. |
#30
Posted 11 October 2010 - 06:37
Eu sper ca odata cu aparitia luminilor de zi sa dispara proiectoarele de ceata.
Edited by Dragon Warrior, 11 October 2010 - 06:37. |
#31
Posted 11 October 2010 - 12:09
Nu cred, pentru ca nu sunt destinate aceluiasi scop. Poate, cel mult, sa scada procentul celor care folosesc luminile de ceata in locul DRL-urilor. Oricum, este o initiativa buna, zic eu, ca masinile sa fie dotate din serie cu mai toate "optionalele" ce tin de securitatea in trafic.
|
#32
Posted 11 October 2010 - 21:05
lawrence38, on 9th October 2010, 18:34, said: ... Mi se pare chiar stupid sa aud ca Renault pune becuri incandescente pentru DRL in anul de gratie 2010 cand niste LED-uri daca sunt de buna calitate au o durata de viata de 30.000-50.000 ore care ar depasi in cele mai multe cazuri durata de viata a automobilului.. |
#33
Posted 11 October 2010 - 21:30
Dragon Warrior, on 11th October 2010, 07:37, said: Eu sper ca odata cu aparitia luminilor de zi sa dispara proiectoarele de ceata. cum vesticii nu sint cocalari au gasit o utilitate pt farurile de ceata: lumina in viraje... pustiu_22, on 11th October 2010, 22:05, said: ... noul Renault Scenic are DRL gen "21w, 12v", dar si noul Master! si VAG are becuri "edison" pt DRL... Edited by Doppler, 11 October 2010 - 21:32. |
|
#34
Posted 11 October 2010 - 23:05
connectorxp, on 10th October 2010, 13:23, said: Nu neg, dar cat costa una si cat costa alta , mai pe scurt iti iei patru Prius-uri echipare Sol Plus (cu de toate), de banii de pe un R8. Off: De cat costa 4 priusuri mai bine iti iei un R8. Vei fi mai castigat pe toate planurile si vei avea o masina in adevaratul sens al cuvantului. (kidding) On: Ansamblul de leduri dintr-un far de la A6 costa 30 de milioane la schimbat in service. Alea sunt semiconductoare avansate, nu beculete de craciun facute in china, deci ma indoiesc ca o sa vedem leduri pe Dacia . Edited by the_big_noob2, 11 October 2010 - 23:11. |
#36
Posted 12 October 2010 - 00:59
H725, on 10th October 2010, 18:45, said: in america de nord de citi ani masinile au DRL? cred ca inainte de 2000... Mai multa siguranta ar aduce aprinderea unui far suplimentar pe partea dinspre curba, sa vezi ce mama zmeiilor este in negura aia, nu lumina ziua in amiaza mare... Exemplu la Cadillac (partea de sub bara are un far de ceata si unul de curba): [ http://www.atozautolights.com/images/AutoPhotos/CAES0708.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by SuperDuper, 12 October 2010 - 01:06. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users