Reclama multa la masini ieftine
#1
Posted 24 September 2010 - 10:08
De ceva timp ma framanta aceasta intrebare, de ce masinile mai scumpe, in special cele germane, nu prea au spoturi la tv, in schimb cele mai ieftine, in special frantuzoaicele, au reclama la greu chiar agresiva.
Reclama multa inseamna costuri mari, oare asa mult le cresc vanzarile incat merita? |
#2
Posted 24 September 2010 - 10:15
Cine urmareste TV?
- low class - mult - middle class - so and so - high class - si mai putin Daca target-ul Renault-ului e low class, n-are sens sa-si faca reclama in revista Forbes. Reciproca valabila pentru Mertz. Inlocuiti cu ce exemple vreti voi, din clasele respective. rotnic, on 24th September 2010, 11:08, said: Reclama multa inseamna costuri mari, oare asa mult le cresc vanzarile incat merita? Da. Edited by crst_g, 24 September 2010 - 10:14. |
#3
Posted 24 September 2010 - 10:16
Cica in Romania masinile nemtesti se vand singure si nu au nevoie de reclama.
|
#4
Posted 24 September 2010 - 10:16
Produsele ca nu au o imagine prea buna trebuiesc promovate prin publicitate pentru a putea fii vandute, mai ales ca fiind ieftine, producatorul trebuie sa vanda cantitati mari ca sa scoata profit! Marcile celebre, cu o imagine solida nu au nevoie de publicitate, ca.... deja au o imagine buna pe piata!
|
#6
Posted 24 September 2010 - 10:24
Masinile scumpe se vand chiar si fara reclama.
Clientul stie ce cumpara. Masinile "ieftine" sunt MULTE, de aici problema cu faptul ca doresti sa iti faci produsul cunoscut. Cum reclama TV are cel mai bun impact... |
#8
Posted 24 September 2010 - 10:49
rotnic, on 24th September 2010, 11:08, said: Reclama multa inseamna costuri mari, oare asa mult le cresc vanzarile incat merita? crst_g, on 24th September 2010, 11:15, said: Da. Oricum, stati cuminti, isi scot banii pe reclame din costurile ulterioare de intretinere / revizii cu care cotizam cei ce le cadem in plasa! Asa se face ca ajung reviziile la Hyundai / Renault / ..... [si adaugati ce mai doriti] la valori care te fac sa te intrebi daca nu cumva ti-ai luat Mercedes / BMW si tu nu stii! Edited by BlueKing-69, 24 September 2010 - 10:50. |
#9
Posted 24 September 2010 - 10:55
BlueKing-69, on 24th September 2010, 11:49, said: Oricum, stati cuminti, isi scot banii pe reclame din costurile ulterioare de intretinere / revizii cu care cotizam cei ce le cadem in plasa! Asa se face ca ajung reviziile la Hyundai / Renault / ..... [si adaugati ce mai doriti] la valori care te fac sa te intrebi daca nu cumva ti-ai luat Mercedes / BMW si tu nu stii! Nu prea mai exista "ieftin" si atat la masini. Acum exista "ieftin de cumparat". |
#10
Posted 24 September 2010 - 17:59
nu stiu cum stau lucrurile la polo dar la golf de exemplu stocul este zero si masina comandata inca nu a fost produsa in germania. cine cauta acum sa cumpere un golf nu e sigur ca o sa ii vina in romania pina la sfirsitul programului rabla (in noiembrie). la reno' toti dealerii au zeci de masini in curte.
dusteru' are reclame? nu cred... se vinde in draci in vest si nu cred ca mai doresc comenzi si din romania... Edited by H725, 24 September 2010 - 18:01. |
|
#11
Posted 24 September 2010 - 18:08
rotnic, on 24th September 2010, 11:08, said: De ceva timp ma framanta aceasta intrebare, de ce masinile mai scumpe, in special cele germane, nu prea au spoturi la tv, in schimb cele mai ieftine, in special frantuzoaicele, au reclama la greu chiar agresiva. Reclama multa inseamna costuri mari, oare asa mult le cresc vanzarile incat merita? Sau, te referi la faptu ca Ferrari, Porche nu vezi reclama? Pt ca: VW, BMW, (Opel, Ford) e plin de reclama la TV, nu stiu daca in aceeasi proportie cu Reno, Pejo, Citro, personal nu cred ca francezii predomina, sau poate o fi ceva mai multa reclama la franceze, dar nu disproportionat. Sau nu e vorba de VW sau BMW...sau SKODA...? Mie mi se pare ca la AlfaRomeo nu prea a fost reclama (mai mult am vazut la Lancia). PS: cata reclama a fost la ''X-Drive'' sau ''Noul Passat''... Edited by Octavian___, 24 September 2010 - 18:09. |
#12
Posted 24 September 2010 - 18:09
Cred ca unii se uita prea mult la TV.
Eu nu-mi amintesc cum arata o reclama la Lexus, de exemplu. In schimb, reclama cu Daimler la Mercedes-Benz e difuzata pe o gramada de posturi TV. |
#13
Posted 24 September 2010 - 18:33
Octavian___, on 24th September 2010, 19:08, said: Ai cumva la dispozitie si ceva date oficiale, sau e numai din ce ai observat tu? Sau, te referi la faptu ca Ferrari, Porche nu vezi reclama? Pt ca: VW, BMW, (Opel, Ford) e plin de reclama la TV, nu stiu daca in aceeasi proportie cu Reno, Pejo, Citro, personal nu cred ca francezii predomina, sau poate o fi ceva mai multa reclama la franceze, dar nu disproportionat. Sau nu e vorba de VW sau BMW...sau SKODA...? Mie mi se pare ca la AlfaRomeo nu prea a fost reclama (mai mult am vazut la Lancia). PS: cata reclama a fost la ''X-Drive'' sau ''Noul Passat''... N-am nevoie de date oficiale, era o constatare personala. Si da, F domina la greu, cel putin rino e primul loc, bmw > vag & skoda dar nu apar asa des, doar periodic au aparitii mai dese. Canale urmarite: Dicovery + NG, sport.ro, digi, gsp, realitatea. LE: Alfa nu face masini ieftine. Edited by rotnic, 24 September 2010 - 18:34. |
#14
Posted 24 September 2010 - 18:36
Mainile pina in 15k euro sunt cumparate de marea majoritate , lupta intre firme e mare , trebuie diferentiat prin reclama ca x marca are un buton in plus ca da de se va vinde mai bine avind in vedere ca in gama asta de pret cam toate sunt o apa si un pamint .
Gama 50k + euro nu are nevoie de reclama la noi , masinile se cumpara doar de o anumita clasa care deobicei sunt formati in "bisericute " ; daca cutare are seria 7 clar si pretenu ia seria 7 ca altfel e exclus - sistemul tin sa mentionez ca nu tine de studii, apartenenta politica , meserie . Prin urmare reclama la astfel de masini nu-si are rostul , se vind singure , ajunge ca jiji sa treaca pe o anume strada ca automat gigi a doua zi cumpara una identica sau mai tare si musai aceeasi firma . |
#15
Posted 24 September 2010 - 20:13
eu nu stiu cine isi cumpara masina in functie de reclama de la tv.
eu stiu ca daca ma duc sa imi iau o masina , alerg pe la toti dealerii , ma urc in fiecare masina , intreb de pret si plec acasa dupa ce am vazut tot , aleg ce mi-a placut ... e cineva care si-a luat masina in functie de reclama ? |
|
#16
Posted 24 September 2010 - 20:19
rotnic, on 24th September 2010, 19:33, said: ................................................................................ ...................................... Si da, F domina la greu, cel putin 1) rino e primul loc , BMW > vag & skoda dar nu apar asa des, 2) doar periodic au aparitii mai dese. Canale urmarite: Dicovery + NG, sport.ro, digi, gsp, 3) realitatea. LE: 4) Alfa nu face masini ieftine. 2) Da, buna observatie 3) Treaba ta... 4) Da/corect. Edited by Octavian___, 24 September 2010 - 20:20. |
#17
Posted 24 September 2010 - 20:51
furiousdoc, on 24th September 2010, 11:55, said: Te referi la ce, la consumabile? Pai costurile sunt cam tot pe acolo. La manopera? Tot niste suruburi cu pistolul pneumatic desfac si unii, si altii. Diagnosticarea se face tot cu laptopul, softul se dezvolta la fel. So? Nu prea mai exista "ieftin" si atat la masini. Acum exista "ieftin de cumparat". Nu la consumabile gen ulei motor, ci de exemplu la unele consumabile gen filtru polen (200 lei) s.a.m.d.! Ca si la unele repere - de exemplu la amortizoare de Accent la 700 lei, la parbriz de 2 - 3 mii, la compresor A/C de ~8.500 lei! Si exemplele pot continua.... |
#18
Posted 25 September 2010 - 08:42
Si greii isi fac reclama, credeti ca e tocmai ieftin sa sponorizezi ditamai concursul de golf, polo sau curse de cai sau cine stie ce sport excentric? Si oare o fac din dragoste sau ptr ca pe acolo se invart potentialii cumparatori? Prin revistele care promoveaza produsele de lux, prin revistele de pe liniile aerine aeriene se intalnesc si reclamele mai clasice.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users