Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Caramida de sticla la exterior

Geam cuptor crapat

Un canal de AI de comedie pe YT

Update intr-un tabel
 [Controlul] vremii si a vremurilor

Blocuri din placi prefabricate

Achiziție mașina de fam...

[unde] cozonaci traditionali
 Jandarmii in fondul forestier

Sa dus seceta pedologica?

Toyota IQ

Numar magic cu blocaj numerologic
 Recomandare firma/persoana pentru...

Motorul se intrerupe la gropi si ...

Plafoniera 132W, 9100lm, consum r...

Stabilire granita intre proprietati
 

Alfa Romeo 156

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
samolapraga

samolapraga

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 134
  • Înscris: 20.07.2004
Am de gand sa vand vechiul cielo prin toamna si sa dau fuguta pana in germania dupa o alfa romeo 156.. am vazut ca sunt de la 6000-7000 euro ce m-ar interesa pe mine, adica benzinara de cap mica.
Am insa o nelamurire, de ce sunt asa de ieftine dincolo? La banii astia de-abia iei un Golf 4 sau o astra, care sunt in alta categorie.

#2
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
vezi ca s-a mai discutat pe-aici de alfa. Are o mare buba: fiabilitate mult sub normal si costuri de intretinere cocosatoare!

#3
Tzepi

Tzepi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,986
  • Înscris: 04.08.2003

samolapraga, on Jul 29 2005, 16:10, said:

Am de gand sa vand vechiul cielo prin toamna si sa dau fuguta pana in germania dupa o alfa romeo 156.. am vazut ca sunt de la 6000-7000 euro ce m-ar interesa pe mine, adica benzinara de cap mica.
Am insa o nelamurire, de ce sunt asa de ieftine dincolo? La banii astia de-abia iei un Golf 4 sau o astra, care sunt in alta categorie.

<{POST_SNAPBACK}>

vezi sa fie Euro 3

#4
strepSils

strepSils

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 10.12.2003

 Tyby, on Jul 29 2005, 16:16, said:

vezi ca s-a mai discutat pe-aici de alfa. Are o mare buba: fiabilitate mult sub normal si costuri de intretinere cocosatoare!
te bazezi pe ceva cand spui asta?

eu as zice ca celelalte sunt mai cautate si ca de asta pretul pietei pentru ele se pastreaza, nicidecum ca alfa are o problema de fiabilitate

am avut un golf 3 in care am bagat in 3 ani 4000 de euro, din care 90% reparatii

am o alfa de cateva luni si nu a cerut un sfant, iar satisfactia e maximala...

alfa romeo owner

#5
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
am mai spus in cateva randuri: Alfa e o masina frumoasa, dar detinatorii au parte de cam multe ghinioane. Sustin asta in cunostinta de cauza (prieteni / cunostinte care au asta, plus situatia relativ conoscuta de mine din service0ul unui dealer AutoItalia). Sper - spre binele tuturor - sa mai fi rezolvat din bubele avute. Ce pot sa-ti spun e ca unul din clientii mei se chinuie de ceva timp sa scape de masina, ca i-a mancat si urechile. Si nu prea reuseste.

#6
euu79us

euu79us

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 62
  • Înscris: 28.04.2003
Am un tovarash cu un Golf 3 cumparat acum 5 ani de zile. Inafara de ulei, cauciucuri, toba, placute,  un rulment si  o piesa de la trapa electrica (pe care s-a apucat el s-o repare) nu a schimbat nimic. In schimb un vecin cu o Alfa 156 cel putin odata pe luna mestereste ceva la ea..ba nu porneste, ba senzorii de la abs, ba se balbaie motorul. Numai setul de tobe acum 3 ani l-a costat 15 milioane. Intradevar sunt frumoase, fug dar nu se merita. Masinile italiene nu sunt fiabile in comparatie cu cele nemtesti.

#7
strepSils

strepSils

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 10.12.2003
raman la ideea ca parerile voastre sunt oarecum subiective.
mai nou se vehiculeaza ca masinile nemtesti nu mai sunt ce au fost si ca incep sa castige teren in fiabilitate japonezele; si tind sa fiu de acord cu asta

#8
Siconi

Siconi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 10.12.2007
Salut. Am si eu o Alfa 156 cu motor de 2.0 JTS.
Problema mea este ca mi s-a rupt o parghie sub scaunul soferului (cum s-o fi intamplat nu stiu, ca merg doar pe asfalt si nu m-am dat la ea pana acuma). Vreau sa dau scaunul jos si ma lovesc de urmatorul aspect: Scaunul are in el incalzire si airbag srs, toate cuplate printr-un cablu la computer. Daca desfac conectorul cablului de la scaun risc sa nu imi mai recunoasca computerul respectivul airbag. Am inteles ca daca deconectez bateria masinii, desfac mufa, imi fac treaba, conectez mufa si apoi repun bateria nu vor fi probleme cu computerul. Oare sa fie asa?! Aveti idee daca nu cumva am doar 30 minute intre momentul deconectarii si cel al reconectarii bateriei? La unele masini asa e si la asta nu stiu cum e. Nu vreau samerg cu ea la resetat sa dau o caruta de bani ca sa dea un click cu mousul si sa repuna instalatia de la scaun in functiune.
Da-ti o solutie simpla si buna, alta decat schimbarea scaunului cu totul intr-o reprezentanta. Mersi.

#9
Vlad_int1

Vlad_int1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,847
  • Înscris: 26.04.2007
Unul din cei mai buni preteni ai mei si-a adus o alfa 156 din 2002 motor 1.6 120 cai masina a luat-o de la o cunostinta in 2006 cu 90 000 km reali; de mers merge foarte putin cu ea de obicei doar in vacante. Pana acuam a avut probleme cu bascula spate , cu amortizoarele fata, i s-a ars centrala pentru airbaguri, ocazional i se aprind toti martorii din bord, dupa care se sting si masina merge ; dupa cum v-am spus toate astea le-a patit in conditiile  in care masina nu e exploatata zilnic in Buc si s-au facut cu ea cam 15000 km in 2 ani. L-a intrebarea: "ti-ai mai lua alfa ?"  a zis " da, ca imi plac foarte mult , dar nu as recomanda altcuiva sa-si ia" ... trageti si voi ce concluzii vreti.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate