Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Tractor U445 ( Long 445 tractor )
Last Updated: Apr 18 2024 10:08, Started by
alin990
, Aug 15 2010 06:49
·
108
#3799
Posted 12 June 2016 - 19:28
sal am si eu o problema la tractor u445 cutie cu 1 maneta mi se aude un vuvait/zgomot din cutie sau din grup spate in viteza 5 si 6 ce ar putea fi?
|
#3800
Posted 13 June 2016 - 15:31
salut, merita sa cumpar un t 445 fara electromotor, baterie, radiator, probleme la directie si ambreaj undeva la 80 mil? nu am bani sa iau unul mai rasarit oare reusesc sa l repar sa fac treaba cu el? voi ce ma sfatuiti? oare cat m-ar costa reparatiile?
Attached FilesEdited by mihailsilviu, 13 June 2016 - 15:38. |
#3802
Posted 14 June 2016 - 20:49
Buna ziua.Am un tractor U445 in 3 pistoane si am o problema la el in sensul ca la capatul motorului inspre rezervorul de motorina pierde apa dar nu la dop, ci sub dop unde este un capac cu 4 suruburi iar eu am acces numai la 2 suruburi. Nu imi pot da seama pe unde pierde apa si cum se poate remedia. As dori niste sfaturi.
|
#3803
Posted 16 June 2016 - 08:16
Trebuie [rupt] tractorul in 2...Pe blocul motor,este un capac fixat cu suruburi si etansat cu garnitura din clingherit.Trebuie demontat,curatat,schimbata garnitura(eventual putin silicon) si ai rezolvat problema...
Attached FilesEdited by gcom61, 16 June 2016 - 08:21. |
#3804
Posted 30 June 2016 - 10:43
salut, care e treaba cu motoarele D 115? cp de tractoare a fost montat? v, L ?
|
#3805
Posted 30 June 2016 - 18:58
...multumit?!
Inteleg ca vrei sa te documentezi,insa pe 2 fronturi?!...Cauta la sectiunea documentatii,sau cauta [ Long U445 tractor] pe Google... Attached FilesEdited by gcom61, 30 June 2016 - 19:02. |
#3806
Posted 01 July 2016 - 13:44
Buna forumisti.Am o problema si va rog ajutor.Se da un motor de Brasov in patru de 3200(e montat pe un Aro).Ieri am lucrat cu el la câmp,când am venit scoate fum albastrui,fiind cald motorul am schimbat uleiul.am observat ca la pistonul de la pompa de apa am umezita garnitura de la galeria de evacuare de ulei.Jocurile la supape le-am reglat mai demult dupa o carte de Utb640.De pornit porneste bine acum ,dar csnd este rece un pic mai greu.Sa fie de la pompa,am cam putina motorina in rezervor (se aprinde becul)si sa traga aer(baterie de filtre dubla si prefiltru grosier),adevărat ca filtrele de motorina nu sunt schimbate de câțiva ani.Va rog păreri
Mulțumesc anticipat!!! P.s.Si motorină este mai veche dar am pus aditiv,parca nu trage de rupe,filtru de aer curatat spălat in urma cu un an. P.s.Si motorină este mai veche dar am pus aditiv,parca nu trage de rupe,filtru de aer curatat spălat in urma cu un an. |
#3807
Posted 05 July 2016 - 15:32
mosteanuandrei, on 04 februarie 2012 - 14:36, said:
am si eu o intrebare pt posesori de u 445 pompa hidraulica si trage uleiul sau nivelul uleiului este pana la pompa hidraulica si este principiul vaselor comunicante, pompa doar isi face treaba sa trimita mai departe uleiul? pentru k la mine se amorseaza foarte greu ...si nu prea vad principiul |
#3808
Posted 13 July 2016 - 15:17
Buna ziua. Am u445 cu incarcatot frontal , si am problemma la partea hidtaulica .Cand vresu sa salt ceva cu incarcatorul sau cu tirantii ,salta foarte lent ,iar daca bag in presiune maneta de basculare totul revine la normal ,mentionez ca pompa hidrulica este noua,uleiul hidraulic este la nivel si a fost schimbat . Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
|
|
#3809
Posted 24 July 2016 - 12:56
buna
ma poate ajuta cineva sa mi zica care este ordinea sigurantelor ? care de la ce este ? |
#3810
Posted 28 July 2016 - 01:23
Buna seara! Are cineva idee de ce poate intra greu in viteze un utb 445?
Si mai intreb asa de curiozitate, daca am cutie cu o maneta cu 6 trepte(3 pe mic, 3 pe mare actionate de aceeasi maneta), merge cumva facut sa-l fac cu 2 manete? |
#3811
Posted 28 July 2016 - 07:06
Ce inseamna acel greu in a intra in viteza , caraiala ?
Daca da atunci ii ambreajul , ori trebuie reglat ori schimbat ... incepeti mai intai cu un reglaj facut la tija de comanda care face legatura intre pedala si parghia de actionare din cutie , mai scurtati din tija , la capatul care se cupleaza in parghie tija are filet , mai infiletati cateva ture si probiti atunci cum functioneaza , apoi se mai pot regla si cateii , numai ca acolo ii mai complicat si ii nevoie de cineva care stie exact ce trebuie sa faca ... Nu puteti face nimic la cutia aia , cu ce va deranjeaza ca are o singura maneta , asa-i si a mea si imi pare ok , trecerea de la mic la mare se face simplu si la astea , cu conditia bineinteles ca si cutia sa functioneze corect , cautatorul sa nu fie uzat ...etc . |
#3812
Posted 29 July 2016 - 01:04
Multumesc de raspuns domnule Cris1981, daca spuneti ca sunteti multumit de cutie cu o maneta inseamna ca a mea are ceva!
De intratul in viteze greu, ma refer la comutarea vitezelor. Se comuta foarte greu vitezele cand incerc sa le schimb, si cu motorul pornit, si cu motorul oprit. Iar daca a incercat un vecin sa le schimbe mi le-a dat peste cap de a trebuit sa dau jos capacul si sa-mi rearanjez furciile la punctul mort. Cand le bag in viteze, nu se auzea vreun dat in gol. Ai cumva idee ce ar putea fi? In capatul parghiei schimbatorului nu se vede uzura. |
#3813
Posted 29 July 2016 - 06:23
Ar fi de preferat sa incercati cutia de viteza cu un alt capac de pe o cutie care functioneaza bine , poate aveti vreun cunoscut , prieten , care sa va ajute cu unul de imprumut .
Chiar daca ar proveni de pe un tractor Fiat 411, 415 ... sunt identice cutiile cu cele de pe UTB-uri . Asa va puteti da seama exact unde-i buba ... se mai poate incerca functionarea corecta a cutiei si cu capacul dat jos (cu motorul oprit ) , se actioneaza parghile cu furcile pe rand , nu au voie sa se poata cupla doua furci odata , actionati mai intai furca din mijloc , aia ii responsabila de cuplarea reductorului , o duceti in spate apoi lucrati pe rand cu cea din dreapta , apoi cu cea din stanga , apoi incercati sa vedeti daca permit sa se cupleze amandoua cele de pe laterale , nu ar trebui sa se poata cupla amandoua odata , daca se intampla asta atunci cutia trebuie neaparat desfacuta pentru ca va lipsesc ceva bile de interblocare . Asta in cazul in care ati fi cumparat de curand tractorul si o fi fost mesterit pe la cutie ceva ... , pentru ca daca il aveti mai demult si a functionat bine pana acuma acele bile nu au cum cadea de la sine . Eu totusi merg pe mana capacului , ca el este cel vinovat ... Bafta la incercari , sper ca am fost destul de explicit . |
|
#3814
Posted 29 July 2016 - 21:26
Dacs123, on 28 iulie 2016 - 01:23, said:
Buna seara! Are cineva idee de ce poate intra greu in viteze un utb 445? Si mai intreb asa de curiozitate, daca am cutie cu o maneta cu 6 trepte(3 pe mic, 3 pe mare actionate de aceeasi maneta), merge cumva facut sa-l fac cu 2 manete? da, este posibil sa faceti cu 2 manete si 3 viteze insa diferentele intre cea cu o maneta si cea cu 2 manete constau in furci si reductor |
#3815
Posted 30 July 2016 - 01:19
A umblat tata cu un vecin pe la tractor. Daca bat finut cu ciocanasu in furca R+1 chiar daca-i in a 2-a i da voie sa se miste
|
Anunturi
▶ 3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users