Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!
 La multi ani @beavis03!

BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Depanero nu vrea sa imi dea Negat...
 Extras carte funciara

Carucior pliabil pentru cumparatu...

In ce supermarket gasesc carne de...

Cat de riscant e sa rezerv un hot...
 Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...

Huawei Pura 70/Pro/Ultra
 

Saga Soft

* * * * - 1 votes
  • Please log in to reply
59 replies to this topic

#37
gabriela65

gabriela65

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 15.12.2010

View PostAl_Bundy, on 10th July 2011, 21:54, said:

Pai si ce te retine sa postezi de pe respectivul cont ?

Daca am ceva de spus o spun in numele meu (gabriela65), nicidecum postand de pe contul sotului meu.
Maine-poimaine o sa ma "sfatuiesti" sa fac si plati din conturile sotului meu :D  (scuze de offtopic)

Edited by gabriela65, 10 July 2011 - 21:24.


#38
daddy

daddy

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,914
  • Înscris: 08.02.2004

View Postexpertcont_bc, on 10th July 2011, 12:48, said:

Daca e sa ne jignim, in loc sa ne spunem parerea, ca pentru asta e forumul de discutii, si pentru a cauta si ada niste informatii sau raspunsuri la unele intrebari, si tie cu siguranta iti trebuie mult mai multa minte.
":Rade ciob de oala sparta.  :puke: " - Dar oare mai poti rade cand vezi rautatea oamenilor? Asta intelegem cand citim cele scrise pe forum- multa rautate.
Acum aceasta este definitia bunului simt, al intelepciunii, al omului destept care are " foarte multa minte " asa ca tine . :angry: :o :worthy: :worthy:
Mai "rahat cu ochi" eu doar te-am atentionat ca n-aveai niciun drept sa scrii despre "bogatia limbii romane" citita de tine pe forum atata timp cat si mesajul tau aducea "noi imbogatiri". Asa ca nu mai plange ca o curca de jignirile altuia cand tu ai fost cel care a inceput mesajul cu o fraza offtopic prin care jogneai alti useri. Daca ti-e straina zicala "rade ciob de oala sparta" deschide un dictionar si dupa aceea simte-te jignit.

Edited by daddy, 10 July 2011 - 22:52.


#39
expertcont_bc

expertcont_bc

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 30.06.2010
Nu inteleg ce aveti de castigat in a defaima programul SAGA.
Esti intr-o tara libera , alege programul care il doresti.
Fiecare e liber sa aleaga ce program doreste.


[quote name='daddy' date='10th July 2011, 23:48' post='10147267']
Mai "rahat cu ochi" eu doar te-am atentionat ca n-aveai niciun drept sa scrii despre "bogatia limbii romane" citita de tine pe forum atata timp cat si mesajul tau aducea "noi imbogatiri". Asa ca nu mai plange ca o curca de jignirile altuia cand tu ai fost cel care a inceput mesajul cu o fraza offtopic prin care jogneai alti useri. Daca ti-e straina zicala "rade ciob de oala sparta" deschide un dictionar si dupa aceea simte-te jignit.


STII CEVA GUNOIULE?

RAHAT CU OCHI CRED CA ESTI TU, DAR E PUTIN SPUS, TU ESTI GUNOIUL PLANETEI.
SI MAI STII CEAV?
DU-TE DRACULUI!
IMBECILULE SI DOBITOCULE!
ESTI PE FORUM SA JIGNESTI?

DU-TE DRACULUI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Edited by expertcont_bc, 02 August 2011 - 21:53.


#40
Bandit

Bandit

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,269
  • Înscris: 09.09.2004
Am ajuns si eu intamplator pe acest topic... Ce pot sa spun. Eu folosesc SAGA de prin 2007 si nu am avut probleme serioase. Ce-i drept, nu am nici firme cu gestiunea foarte mare, undeva la max. 100 de produse. (fata de 10.000).
Totusi, multe opinii de aici sunt total deplasate. In priumul rand, ca si cumparator, trebuie sa te informezi inainte ce stie sa faca acel program si ce nu.
Pentru faptul ca platesti acel abonament de 350 lei, nu mi se pare normal sa vii cu tot felul de pretentii de imbunatatiri sau modificari la program, gen import produse, sau altele. Conform contractului, programul stie sa faca A , B si C, iar abonamentul se plateste pentru suport si actualizari. Iar actualizarile reprezinta acele modificari aduse de cei de la saga sau modificari datorate schimbarilor legislative. Ca unii vor ca un program pe care platesc 350 lei sa faca cartofi prajiti si alte alea e cu totul altceva.
Pentru mine cel putin, acest program este unul bun si care ma ajuta enorm in activitatea pe care o am.
Iar despre suportul tehnic, nu pot spune ca am ce reprosa. O singura data am sunat si mi s-a vorbit foarte ok si am fost ajutat in problema pe care o aveam. In rest am folosit emailul sau forumul si de asemnea am fost ajutat.
Ca o paranteza, ieri, am descoperit o eroare la o firma. (eroarea s-a produs pentru ca EU am operat gresit niste articole pe gestiuni gresite). Am trimis email la SAGA "Sent: Saturday, January 21, 2012 7:17 PM" si am primit raspuns la 7:42PM

#41
procser

procser

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 07.01.2013
Are cineva versiunea Saga C 394? Se poate sa o trimiteti pe mail [email protected]
Multumesc.

#42
virgilorlando

virgilorlando

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 07.03.2013

View Postprocser, on 07 ianuarie 2013 - 20:36, said:

Are cineva versiunea Saga C 394? Se poate sa o trimiteti pe mail [email protected]
Multumesc.

Mai bine, lasa-te..

http://forum.softped.../#entry12943317

#43
economist_

economist_

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 22.08.2014
Buna ziua,

          Am avut si eu doua experiente neplacute cu doi salariati ai Sagasoft.
Inainte sa va relatez cele doua cazuri,va pot spune ca acest soft nu este chiar atat de perfect pe cat are lumea impresia si se intampla sa mai dea rateuri;in acest caz ,normal ar fi,dupa parerea mea,sa te ajute persoanele de la service ca de aceea sunt angajati.Sa stiti ca nu se intampla asa de fiecare data.Tu le vorbesti politicos,incerci sa le descrii "defectiunea",dar se intampla ca persoana de la celalalt capat al firului sa fie indispusa sau pur si simplu sa nu aiba chef de munca,adica sa iti rezolve tie problema.Cu toata obiectivitatea ,va spun ca mie mi s-a intamplat asta.
          Prima data,mai demult, am vorbit cu un domn Felix,care la ora 16.50 era foarte indispus ca am indraznit sa sun pentru o lamurire,acum ma gasisem sa sun cand se termina programul?...aproape ca trebuia sa imi cer scuze ca eroarea respectiva se gasise sa se produca la terminarea programului.Tonul grosolan cu care raspundea la intrebari m-a determinat sa conchid ca nu aveam aceleasi conceptii asupra atitudinii fata de clienti si am pus punct discutiei.
         A doua oara a fost in aceasta luna cand ,inregistrand niste certificate de concediu medical,am observat ca softul nu calcula corect baza de calcul pentru un certificat initial,ci pastra baza de la certificatele anterioare care erau "in continuare" dar emise in aceeasi luna.Cum era si logic,am apelat la  "sprijinul" oferit de ei-nu mi se intampla prea des sa ii deranjez,dar de data asta chiar aveam nevoie).
         La celalalt capat al firului o voce de fata foarte tanara,domnisoara Alexandra, m-a luat in primire,i-am expus situatia mea,i-am spus ca din calculele manuale facute de mine precum si de cei de la Casa de Sanatate in conformitate cu normele de calcul a indemnizatiei cf OUG 158/2005, reies alte cifre decat cele calculate de softul Saga,poate-zic eu,nu am bifat vreo casuta,poate am sarit peste vreo etapa ,nu stiu,ca era ultimul certificat si la toate celelalte softul calculase corect.De data asta softul considera ultimul certificat care era  initial ca fiind in continuare si pastra baza de calcul de dinainte in loc sa o recalculeze.
         Nu a avut rabdare sa imi termin ce mai aveam de spus si mi-a spus sa pun eu de mana cifrele pe care le_am calculat daca nu imi convine programul!!!
Am incercat sa o intreb daca stie in speta prezentata de mine cum trebuie calculata baza de calcul ca sa vad daca avem aceeasi baza de discutii(se vedea clar ca e vexata si nu stie sa dea lamuririle necesare si ce e mai grav ca nici nu are bunavointa de a rezolva ceva), dar, surpriza,ea a inteles ca ii cer asistenta legislativa!Domnisoara era probabil la liceu cand eu citeam OUG 158,dar  asa a inteles ea...Am incercat atunci sa ii cer o persoana mai in tema cu subiectul discutiei,ca si utilizatorul Choco am primit acelasi raspuns,ca nu are pe cine sa imi dea ,numai ea este acolo si cu ea sa port discutia.Nu mai spun ca ridicase tonul la mine si nu mai puteam sa  spun nimic ca vorbea peste mine.Cand am vazut ca degenereaza discutia,am renuntat la discutie ,insa am sperat ca un mail la [email protected] va rezolva totusi si problema mea.
         Stupoare! raspunsul?
         Nici cel mai mic semn de a intreba concret care este problema mea si de a incerca sa o rezolve,dar am fost amenintata ca si domnul Choco ca la a doua abatere,mi se va retrage dreptul de a folosi programul lor de doi lei,pardon de 350 lei...care abatere?si ca domnisoara se comportase corect,ceea ce nu era si cazul meu;deasemeni mi se atragea atentia ca ei nu acorda asistenta legislativa.Pai cine le-o ceruse?...
         Dezamagita fiind si revoltata de lipsa lor de respect,la urmatorul mail in care  imi exprimam dezacordul cu privire la felul cum isi trateaza clientii si cum se adreseaza,neincercand sa rezolve in mod real problemele si sa se achite de obligatia de a acorda service conform contract,mi s-a spus ca sunt o isterica si ca mai bine as citi legislatia decat sa ii deranjez pe ei.
       Poate ca ei inca nu se ocupau de elaborarea softului cand eu calculam concedii medicale,dar ce le mai poti cere unor astfel de oameni daca asa inteleg ei regulile elementare de decenta,respect si conduita in relatiile interumane si cu clientii?Eu cred ca nu le-am platit abonamentul ca sa ma jigneasca si totusi asta se intampla.In loc de bunavointa de a vedea despre ce e vorba concret ,ma aleg cu apelativul de isterica pentru ca incerc sa le deschid ochii si sa le spun ca nu traim in anii 80-90 ca sa pun cu mana in soft cifra pe care el trebuie sa o calculeze in mod normal singur.
        Dar lucram cu "materialul clientului". Daca ei nu isi pot depasi limitele si atata este nivelul lor,ce poti face mai mult?...
      Clientii nu sunt cu nimic vinovati ca ei cer doar 350 lei anual pe softul lor,daca valoreaza mai mult sa ceara mai mult ,dar inteleg ca atunci cand platesc pentru niste servicii stabilite printr-un contract semnat de comun acord,sa beneficiez de ele nu sa fiu jignita pe banii mei.
       Este dezamagitor si iti lasa un gust amar sa fii tratat astfel tocmai de catre niste oameni care se vor instruiti si "cu carte" si care traiesc tocmai din banii platiti de catre clienti.Lipsa de conduita si de bunavointa nu sunt de natura sa creasca portofoliul de clienti,oricat ar fi romanul de rabdator si costul de redus.

#44
larysap

larysap

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 06.05.2014
Am observat pe mai multe forumuri oameni care se plang de asistenta de la saga. Eu cred ca utilizatorii saga se impart in 2 categorii: unii foarte multumiti pentru ca saga i-a ajutat fiind un program foarte bun la cat este de ieftin, si altii care asteapta mai mult – servicii de calitate pe care le ofera programele mai scumpe. Cred ca in fond este vorba despre ce asteptari are fiecare si despre cat isi poate permite.
Eu lucrez la o firma care a ales de mult timp un alt soft de contabiltate, dar daca as fi ales eu, cred ca nu as fi ales saga, din motive de timp, ca inteleg ca se fac multe chestii manual.

#45
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,501
  • Înscris: 19.04.2009
Am folosit atat Saga cat si Mentor.
Saga dpmdv e foarte bun daca stii sa-l folosest. E mult mai greoi fata de Mentor, dar mult mai ieftin ( inainte era si varianta gratuita/ limitata, acum nu stiu cat mai e ). Pentru cat ofera, e the best.

Vrei ceva foarte bun, apelezi la programe mai scumpe. Mentor e foarte scump, mai ales in momentul cand ai nevoie de 3-4 licente pentru un magazin + depozit, module suplimentare...
Saga iti ofera, teoretic, tot ce iti ofera Mentor. Practic Saga e mai greu de intretinut, lucrat pe el.

#46
BITUCA

BITUCA

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 09.06.2006
aveti idee daca folosesc baza de date de pe un program saga licentiat (la serviciu) pe un program free (nelicentiat)aceleasi versiuni ( de acasa) pot face restaurare/salvare de date si lucra acasa si mai apoi sa restaurez la serviciu baza de date ?
multumesc pentru sprijin.

#47
pimpim32

pimpim32

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 19.05.2007
Buna ziua,

Sa mai relatam o experienta cu domeniul SAGA.

Recent au facut o revizie care printre altele au modificat si factura din formatul existent in ceva simplist si aruncat pe un A5.
La rugamintea pe mail de a se da acces la formatul anterior raspunsul s-a rezumat, foarte profesional, la 3 cuvinte , "Nu este posibil"
Incep sa caut mai mult si vad ca mai erau cereri de revenire la formatul anterior, fara raspuns si topic inchis.

Acum , m-a cam luat valul si am devenit mai dur in limbaj, pe baza faptului ca nu eram bagat in seama, si din ce am zis acolo imi cer scuze ca am pomenit de incompetenta.
Ma rog asta este, dar nefiind exact in meseria lor, nu trebuia sa ma exprim.

In continuare , in loc sa se discute pe ce am spus, rezultatul a fost scurt. Cum imi prmit sa scot asemenea cuvinte pe forum, "rea vointa" si "prost", asa ca sa imi pofta in cui sa cred ca am
vreun cuvant de spus, si mai mult, mi se da si o pauza la a mai posta pe forumul lor.

Parca ar fi o mare favoare daca postez pe forum la ei.

In concluzie consider la nivel de atitudine se da dovada de rea-vointa si nesimtire fata de client.
Nu am cerut nimic in plus, doar ceva care fusese initial si scos .

Unde mai spunem ca pe undeva am mai fost calificat comunist si retrograd..... haha

Despre soft habar n-am, contabila il foloseste de vreo 5 ani si nu se plange de exagerat de el.

Problema apare doar daca doamne fereste ai vreo mica doleanta , probabil trebuie gasit modelul de sluj care trebuie aplicat sa fii bagat in seama.

Toate cele bune

#48
doinastela

doinastela

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,965
  • Înscris: 19.05.2006
Saga e ok.

#49
Livia2015

Livia2015

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 15.01.2016
Aceasta este Saga

Attached Files



#50
WRK

WRK

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 20.02.2011
Folosesc Saga și Smart Bill.
Saga e mai prost iar suport tehnic este ”miserupist”.   O să renunț treptat la Saga

#51
WRK

WRK

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 20.02.2011
Cu Smart Bill ai mai multe tipuri de facturi și chitanțe, poți emite proforme, facturi cu mai multe serii, suport tehnic mai bunicel, și altele...
Nu lucrez pentru ei, dar Saga e depășită

#52
crissdemon

crissdemon

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 07.02.2008
Saga, din punctul meu de vedere, este un program facut pe genunchi. Suportul tehnic este zero. Iar atitudinea fata de client ... Posted Image . Eu nu sunt contabil sa pot avea o parere avizata despre functiile softului, dar din punctul meu de vedere (inginer) este varza. Prea multe erori care nu se inchid decat cu CTRL+ALT+DELETE.
Exista posibilitatea exportului datelor din Saga intr-un alt program de contabilitate?

#53
Stefaniys

Stefaniys

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 27.04.2016

View Postcrissdemon, on 18 februarie 2016 - 14:38, said:

Saga, din punctul meu de vedere, este un program facut pe genunchi. Suportul tehnic este zero. Iar atitudinea fata de client ... Posted Image . Eu nu sunt contabil sa pot avea o parere avizata despre functiile softului, dar din punctul meu de vedere (inginer) este varza. Prea multe erori care nu se inchid decat cu CTRL+ALT+DELETE.
Exista posibilitatea exportului datelor din Saga intr-un alt program de contabilitate?

Salut. Normal ca exista. Cred ca aproape orice soft ar trebui sa aiba aceasta functionalitate de transfer al datelor. De Saga nu pot spune multe, unii critica, altii lauda..pe cine sa crezi?! Eu folosesc Ciel Gestiune V7 si deocamdata nu simt nevoia sa-l schimb.

#54
magul

magul

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 27.04.2007
Salut
Am nevoie sa fac import de date in SAGA din alta aplicatie.
Am parcursc help-ul din saga, as avea nevoie de o colaborare cu cineva care a mai facut import, preferabil sa fie contabil. (sunt programator)
Colaborarea este contracost

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate