Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Receiver RDS pentru DIGI Cablu HSC-1170NA cu probleme
Last Updated: Jul 16 2010 08:24, Started by
dantim1
, Jan 05 2010 17:51
·
0
#1
Posted 05 January 2010 - 17:51
Initial am crezut ca are legatura cu modificarile aproape zilnice in grila de programe! Dar deja face astfel de 2 zile!
Cand pornesc receiverul de DIGI Cablu HSC 1170NA din stand-by se vede imaginea BINE cam 20 de secunde, dupa care se face ecranul negru cu info de ALARMA CARTELA ACCES LIPSA si atat. Am incercat si "revenire la setarile fabricantului" si rescanare completa, am facut si update de soft si degeaba. Programele le gaseste fara probleme, actualmente 99 TV+7 radio. Ce credeti ca ar trebui sa fac sa rezolv problema? Multumesc! |
#3
Posted 05 January 2010 - 18:06
s-a indoit cartela de la caldura si nu mai sta pe cititor. lipeste pe spatele ei in zona chipului un abtipild mai gros, gen cel de pus preturi in alimentara. daca to nu merge contact service.
Attached FilesEdited by maistoru, 05 January 2010 - 18:09. |
#4
Posted 05 January 2010 - 18:07
are dreptate @fussydevil suna la DIGI, in mod normal ar trebui sa te ajute, la Dolce au fost prompti in legatura cu alta problema in cazul meu.
|
#5
Posted 05 January 2010 - 18:15
Daca te duci la service s-ar putea sa primesti un Technisat K3X
|
#6
Posted 05 January 2010 - 18:16
Blackhawk, on 5th January 2010, 18:15, said: Daca te duci la service s-ar putea sa primesti un Technisat K3X eu am primit doar abtipildul ) prima data era un pusti mai nou la service. mi-a dat alta cartela si a mai functionat vre-o luna. pe urma m-am dus din nou si se intorsese nenea care se pricepea. |
#7
Posted 05 January 2010 - 18:29
Multumesc @maistoru pentru idee, am incercat dar, din pacate, tot la fel face, cele 20 de secunde in care functioneaza corect se intampla la fiecare repornire din stand-by si dupa aceea, invariabil, afiseaza ALARMA CARTELA ACCES LIPSA.
Am fost astazi si la sediul principal din Timisoara dar ce-i de la Service au zis ca nu au ce sa-i faca si alt receptor functional nu au pe stoc! Si cand te gandesti ca posesorii de TV cu tuner DVB-C incorporat vad programele la liber fara a fi necesara vreo cartela! L.E. Am intrat la Meniu/PPV/IPPV Informatii smartcard si seria cartelei este detectata corect. Deci ma gandesc ca cartela este vazuta de cititor. Edited by dantim1, 05 January 2010 - 18:57. |
#8
Posted 05 January 2010 - 20:26
de unde ai tu reciver "pentru digi cablu " ?
inteleg ca inca nu e lansata "oferta" adica nu exista abonamentu deocamdata.. |
#9
Posted 05 January 2010 - 20:30
#10
Posted 05 January 2010 - 21:47
opop, on 5th January 2010, 20:26, said: de unde ai tu reciver "pentru digi cablu " ? inteleg ca inca nu e lansata "oferta" adica nu exista abonamentu deocamdata.. SorinuIS, on 5th January 2010, 20:30, said: Si eu am, si alte cateva sute de mii de romani. Avem pile!! sunt oameni care au receptoare digicablu. ele s-au dat din 2007 pana in vara lui 2009 cand nu a mai existat pe nicaieri. aceste recivere arata si se comporta la fel ca cele de digisatelit de la hiunday. ATENTIE nu este vorba de recivere HD. aceste recivere s-au dat mai mult pentru a prinde extra in zonele de casa unde reteau nu permite sau pentru hbo in alte zone. |
|
#11
Posted 05 January 2010 - 22:26
Am patit si eu de ieri: Alarma Cartela Acces Lipsa, insa daca intru in meniu la cartela imi apare CARTELA ACCES EXPIRATA. Cred ca asta e problema pe care de fapt dobitocii de la Relatii cu clientii ar fi trebuit s-o stie in functie de seria cartelei mele.
|
#12
Posted 05 January 2010 - 23:36
Unde in meniu iti apare Cartela Acces Expirata? Ce versiune de software ai?
|
#13
Posted 05 January 2010 - 23:43
E clar ca vechiul sistem nici nu mai e intretinut, de fapt niciodata n-a fost. Sa vezi ce batai de cap am avut la un prieten cu activarea pe cablu.. pana la urma a scos fum conserva
Chiar nu inteleg ce va deranjeaza, la service cu ele si primiti Technisat Edited by Blackhawk, 05 January 2010 - 23:48. |
#14
Posted 05 January 2010 - 23:48
Meniu - Setarea Sistemului - Cartela Smart
ALARMA CARTELA ACCES EXPIRATA PS: Versiune cartela SMART: DNASP142 / RevG02 Versiune Software SW 1.23 Edited by TheAlphonso, 05 January 2010 - 23:50. |
#15
Posted 05 January 2010 - 23:57
Blackhawk, on 5th January 2010, 23:43, said: Chiar nu inteleg ce va deranjeaza, la service cu ele si primiti Technisat TheAlphonso, on 5th January 2010, 23:48, said: Meniu - Setarea Sistemului - Cartela Smart -ALARMA CARTELA ACCES EXPIRATA Edited by dantim1, 06 January 2010 - 00:07. |
|
#16
Posted 06 January 2010 - 00:51
#18
Posted 09 January 2010 - 14:54
dantim1, on 5th January 2010, 17:51, said: Initial am crezut ca are legatura cu modificarile aproape zilnice in grila de programe! Dar deja face astfel de 2 zile! Cand pornesc receiverul de DIGI Cablu HSC 1170NA din stand-by se vede imaginea BINE cam 20 de secunde, dupa care se face ecranul negru cu info de ALARMA CARTELA ACCES LIPSA si atat. Am incercat si "revenire la setarile fabricantului" si rescanare completa, am facut si update de soft si degeaba. Programele le gaseste fara probleme, actualmente 99 TV+7 radio. Ce credeti ca ar trebui sa fac sa rezolv problema? Multumesc! Acum am facut update si am exact problema ta. Ai ajuns la vre-un rezultat? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users