Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!
 La multi ani @beavis03!

BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Depanero nu vrea sa imi dea Negat...
 Extras carte funciara

Carucior pliabil pentru cumparatu...

In ce supermarket gasesc carne de...

Cat de riscant e sa rezerv un hot...
 Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...

Huawei Pura 70/Pro/Ultra
 

Quickmobile.ro - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
1327 replies to this topic

#739
g3ni3

g3ni3

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 24.04.2016
Nu o sa schimbe nimic atat timp cat merge...banii curg...oamenii care nu stiu...platesc....si tot asa.
Dezinformarea costa...iar unii stiu sa profite de asta...
In tara la noi inca merge sa ii vinzi lu' nea Gheorghe o caramida pe $$$....
Cata vreme nu vom stii sa ne informam si nu vom profita la maximum de puterea deciziei care e la noi....ne vom plange de unii si de altii pe care ii vom hranii continuu...

#740
Alexxer201

Alexxer201

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 60
  • Înscris: 11.01.2017
Interesant este că au ajuns atât de sus şi doar câteva persoane îşi spun părearea proastă despre magazin. Restul persoanelor care i-au urcat sus? Ce fac???

#741
g3ni3

g3ni3

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 24.04.2016
Poate ca sunt si parte din sistem...reselleri.......

#742
Mihai-I

Mihai-I

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 320
  • Înscris: 09.03.2014
Le-am facut jegurilor plangere la ANPC dupa ce am trimis la recomandarea evomag un telefon in service pentru un defect recunoscut de fabricant (probleme cu display-ul cauzate de supraincalzire). Telefonul a fost trimis impecabil , am facut fotografii inainte de transmiterea lui prin curierat. L-au indoit intentionat ca sa il scoata din garantie.
Urmeaza in cursul saptamanii viitoare plangerea penala pentru distrugere si inselaciune iar dupa solutionare plangere civila pentru acordarea de despagubiri.
In paralel , voi sesiza atat subsidiara din Romania a producatorului cat si filiala tutelara la nivel global si european.
O plangere la ANPC voi face si pentru evomag pentru neconformitati la comercializarea produsului in spatiu UE (telefonul este destinat pietelor asiatice , l-am receptionat cu incarcator incompatibil cu prizele din RO , fara manuale si certificat de conformitate traduse in limba romana).
Cumparati in continuare de la quickmobile ...

Edited by Mihai-I, 14 January 2017 - 07:57.


#743
g3ni3

g3ni3

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 24.04.2016
Tare curios sunt sa aud continuarea...si nu doar...."mi-au acceptat returul, mi-au inapoiat banii" si un evental voucher....dupa cum e moda pentru scuze...

#744
Mihai-I

Mihai-I

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 320
  • Înscris: 09.03.2014
Am facut momentan plangerea la ANPC si adresa catre reprezentantul producatorului in Romania prin care le-am solicitat in scris sa imi confirme/infirme calitatea de reparator autorizat al SC Service Return SRL pentru produse aflate in garantie legala. Daca se infirma calitatea , in plangerea penala si/sau civila voi implica si comerciantul care m-a directionat gresit catre un reparator neautorizat.

#745
g3ni3

g3ni3

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 24.04.2016
Pai e autorizat sa repare telefoane...ca orice service din mall sau de pe strada...si rezolva probabil in mare parte garantiile Quick Mobile din moment ce Quick service nu mai exista...

Si mai e o treaba...din moment ce lucrezi cu loturi de produse "aduse cu sacosa" (cum zicea cineva pe un site), nu crezi ca e mai usor sa repari in propria ograda un produs, fara sa mai implici producatorul(asta daca poti)....
Si aici intervine partea cea mai naspa...
Ti se strica un produs si ai nevoie de display....se intampla sa nu ai pe stoc... trebuie sa iei....si daca nu iei de la Producator....iei de la Gigi si Costel....care de unde le aduc?(mai ramane doar nea Gheorghe tehnicianu sa le potriveasca cat mai bine)....

De cand mi-am luat-o sfatuiesc pe toti sa isi ia prin reprezentanta producatorului ce vor sa isi cumpere...si daca vor chinezarii(xiaomi, letv, etc) sa cumpere din afara si sa se supuna riscului de compatibilitate a softului(dar aici se rezolva repede ca mai avem si baieti destepti prin tara...unii chiar cu blog)....

Spor  la reusite....si da de veste ce primesti

#746
Service-Return

Service-Return

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 18.02.2016

View PostMihai-I, on 14 ianuarie 2017 - 07:55, said:

Le-am facut jegurilor plangere la ANPC dupa ce am trimis la recomandarea evomag un telefon in service pentru un defect recunoscut de fabricant (probleme cu display-ul cauzate de supraincalzire). Telefonul a fost trimis impecabil , am facut fotografii inainte de transmiterea lui prin curierat. L-au indoit intentionat ca sa il scoata din garantie.
Urmeaza in cursul saptamanii viitoare plangerea penala pentru distrugere si inselaciune iar dupa solutionare plangere civila pentru acordarea de despagubiri.
In paralel , voi sesiza atat subsidiara din Romania a producatorului cat si filiala tutelara la nivel global si european.
O plangere la ANPC voi face si pentru evomag pentru neconformitati la comercializarea produsului in spatiu UE (telefonul este destinat pietelor asiatice , l-am receptionat cu incarcator incompatibil cu prizele din RO , fara manuale si certificat de conformitate traduse in limba romana).
Cumparati in continuare de la quickmobile ...
Salut, Mihai,

Am luat la cunostinta informatiile transmise. Pentru ca solutionarea propusa de Service-ul Autorizat Partener (SAP) te-a nemultumit, asteptam, la randul nostru, raspunsul celor de la ANPC. Suntem o companie transparenta, deschisa, care a considerat intotdeauna ca o buna colaboarare cu autoritatile in domeniu, in cazul acesta – ANPC - , este benefica pentru toata piata, atat comercianti, cat si clienti finali.

Iti multumim!
Echipa Service-Return.

#747
Reniz

Reniz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 464
  • Înscris: 27.12.2016
Eu sper sa va dea ANPC o amenda babana, sa va mai piara cheful de gainarii...

#748
Mihai-I

Mihai-I

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 320
  • Înscris: 09.03.2014
Le-am solicitat in mod repetat pastrarea produsului in custodie pentru a putea fi analizat de inspectorii ANPC in momentul controlului. Astazi l-au trimis prin curierat catre mine... Bineinteles ca am informat ANPC despre situatie, nu o sa ridic telefonul de la curierat il voi trimite inapoi si voi informa ANPC ca a fost retransmis pentru inspectie.

Edited by Mihai-I, 16 January 2017 - 20:21.


#749
dedes777

dedes777

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 329
  • Înscris: 31.03.2007
Ce scarbe. Aveti mare grija ca si marile magazine online revand produsele lor (emag,cel, evomag, etc). Nu va bucurati la câteva sute de lei.

#750
g3ni3

g3ni3

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 24.04.2016
Ridic o intrebare. Daca ei nu sunt autorizati de producator, au autorizatia de a scoate din garantie un produs al producatorului X sau Y doar pentru ca lor li se pare zgariat?
Intreb asta in conditiile in care unitatea de service a producatorului stie si de problema(sa zicem erori de soft) si daca produsul ar venii pe filiera normala, l-ar repara pe garantie...
Ex: Apple(Corson/Noumax/IStyle) nu repara pt ca nu recunoaste produsul, dar l-ar fi reparat daca era de Europa...in schimb SReturn scoate din garantie iPhoneul zgariat de la Quick....(lucru care nu s-ar fi intamplat daca era recunoscut terminalul de reprezentantii producatorului in RO)

#751
Alexxer201

Alexxer201

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 60
  • Înscris: 11.01.2017
Revin în legătură cu comanda mea. Am primit-o pe 19.01.2016. Coletul era în regulă, ÎNSĂ! Telefonul era varianta, bineînţeles, din Taiwan. Deci, nu cea pentru europa. Cutia nu era sigilată într-o folie subţire de plastic precum am observat în recenziile video, ci doar avea un sigilu aplicat pe ea. Încărcător, manual în chineză, dar şi un adaptor pus separat şi un manual tradus în română. (Cel original al telefonului era în chineză, poate de aici şi s-a umblat la cutie pentru a se adăuga adaptorul si manualul tradus nefiind izolată în acea folie de care spuneam)
Târziu, tot în aceea seară, am completat formularul de retur, următoarea zi curierul a venit să-mi ridice produsul, dar nu am fost acasă şi a fost ridicat sâmbătă, 21.01.2016. Luni, 23.01.2016 primesc e-mail că a ajuns coletul la ei şi că-l verifică.
Astăzi, 25.01.2016, returul a fost acceptat şi urmează să fiu contactat de un operator pentru înapoierea banilor într-un cont.
Pe scurt, am văzut telefonul la preţul redus de 1600 în loc de 1750 sau 1900 cum este pe alte site-uri şi hop m-am grăbit să-l iau. Mi-a venit varianta chinezească, înapoiat şi din fericire returul a fost acceptat fără probleme. Nu pot să mă plâng de calităţile magazinului deoarece am refuzat instant telefonul fiind varianta chinezească,dar să ştiţi când cumpăraţi că nu vă vine varianta "internaţională" cum scrie la ei pe site sub specificaţiile fiecărui produs ci o variantă, cel mai probabil, importată. Toate cele bune! :)

#752
Alexxer201

Alexxer201

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 60
  • Înscris: 11.01.2017
P.S.: Vor reţine totuşi banii de transport din retur ( 25 de lei ) . Deci tot nu e gratuit tot demersul. :)

#753
FlorinHiT

FlorinHiT

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 228
  • Înscris: 09.03.2005
Sunt curios daca o sa mai zambesti dupa vreo 3 saptamani minim, de asteptare ca sa-ti intre bani in cont :)
O sa astepti 3 saptamani sa te sune operatorul si banii o sa ti bage fix in ultima zi :)
Atunci sa-ti dai cu parerea despre quickmobile!

Eu unu am comandat un letv le2 pro care teoretic trebuie sa aiba 4GB RAM si am primit de la ei, tot le2 pro dar cu 3 GB RAM.De unde au scos varianta cu 3 GB, nu stiu, pt ca m-am documentat inainte, si in monentul de fata si nu am vazut le2pro cu 3 GB. Dar ma rog, am facut retur a doua zi, au dat acceptul ca intradevar cea ce am primit nu corespunde cu ce am platit si culmea ca pe factura si garantie scria Le 2 Pro 4GB ram dar pe cutie scria 3Gb.
Deci n-am avut nici cea mai mica vina si a trebuit sa astept 28 sau 24 de zile ca sa imi bage banii in cont. Cu tot cu insistente, cu e-mail-uri etc. Degeaba.
Deci nu iti doresc sa ajungi ca mine, ramane de vazut. :P

Edited by FlorinHiT, 25 January 2017 - 22:29.


#754
c1uk

c1uk

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 157
  • Înscris: 11.11.2007
Asa sa va zic ce am patit eu cu garantia de la quick-mobile. Am luat de la ei acu un an un OnePlus Two, telefonul e super se misca bine. De curand mi-a cedat senzorul de amprenta ( am primit pe ecran mesajul "Fingerprint Hardware not available") si am zis ca-l trimit in service. Am completat pe www.service-return.com cererea am trimis telefonul si raspunsul lor a fost urmatorul :

"In urma diagnosticarii produsului tau de catre service-ul autorizat partener (SAP), acestia au constatat ca produsul prezinta socuri mecanice, iar insumarea acestori factori duce la functionarea defectuoasa a aparatului. Din pacate, problema produsului nu se afla in situatia unui defect acoperit de garantie, asadar acesta nu poate fi reparat gratuit de catre SAP. Aparatul poate fi remediat de catre SAP numai in regim postgarantie si implica un cost estimativ al reparatiei de 1685 lei (T.V.A. si transport inclus), care implica inlocuire ansamblu display + touchscreen + carcasa. Verifica-ti e-mail-ul unde gasesti si pozele constatarii SAP."

Mentionez ca touch+display nu au nicio problema, telefonul a fost tinut 90% din timp in husa si cu folie de sticla pe ecran. Idea ii ca folia intr-adevar prezinta crapaturi, nu neg ca l-am scapat cred ca oricine isi scapa macar odata telefonul intr-un an ( hai sa zicem ca is mai neindemanatic ).

Am cerut pozele si toate pozele sunt legate de carcacasa si niciuna nu releva din punctul meu de vedere faptul ca l-am scapat este cauza pentru care senzorul nu functioneaza. Atasat aveti poze.

[ https://i.imgur.com/ibxrRPG.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://i.imgur.com/uMRqmb2.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://i.imgur.com/CnJXSGv.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://i.imgur.com/RHBcMKy.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://i.imgur.com/SQ6AZXL.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://i.imgur.com/Zq4HdwD.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://i.imgur.com/mBUojnm.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://i.imgur.com/fk1qYCG.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#755
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,832
  • Înscris: 10.12.2006
Niciun service nu se obosea cu telefonul ala.

#756
c1uk

c1uk

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 157
  • Înscris: 11.11.2007

View PostMizu, on 01 februarie 2017 - 11:05, said:

Niciun service nu se obosea cu telefonul ala.
Ca isi permit sau ca e justificat? Asta e singura mea intrebare. Pentru ca senzorul a cedat telefonul fiind pe masa, nu dupa un soc. Nu am eu cum demostra asta, dar oricum nu are niciun rost sa mint aici ca nu am vreun motiv.

Edited by c1uk, 01 February 2017 - 11:09.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate