Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Quickmobile.ro - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Apr 08 2024 17:21, Started by
sherban1988
, Sep 28 2009 10:25
·
14
#757
Posted 01 February 2017 - 11:47
Esti indreptatit sa mergi la ANPC sa le expui si lor problema.
|
#758
Posted 01 February 2017 - 11:51
Mizu, on 01 februarie 2017 - 11:47, said:
Esti indreptatit sa mergi la ANPC sa le expui si lor problema. Nu pot sa ma duc la ANPC pentru ca telefonul este luat pe firma. Nu ma intereseaza neaparat sa fac scandal, eu am scris aici pentru a cere si parerea voastra, daca ei au fost indreptatiti sa refuze repararea senzorului din cauza urmelor de pe carcacasa. Atata tot. |
#759
Posted 04 February 2017 - 18:59
Alexxer201, on 25 ianuarie 2017 - 18:38, said:
Revin în legătură cu comanda mea. Am primit-o pe 19.01.2016. Coletul era în regulă, ÎNSĂ! Telefonul era varianta, bineînţeles, din Taiwan. Deci, nu cea pentru europa. Cutia nu era sigilată într-o folie subţire de plastic precum am observat în recenziile video, ci doar avea un sigilu aplicat pe ea. Încărcător, manual în chineză, dar şi un adaptor pus separat şi un manual tradus în română. (Cel original al telefonului era în chineză, poate de aici şi s-a umblat la cutie pentru a se adăuga adaptorul si manualul tradus nefiind izolată în acea folie de care spuneam) Târziu, tot în aceea seară, am completat formularul de retur, următoarea zi curierul a venit să-mi ridice produsul, dar nu am fost acasă şi a fost ridicat sâmbătă, 21.01.2016. Luni, 23.01.2016 primesc e-mail că a ajuns coletul la ei şi că-l verifică. Astăzi, 25.01.2016, returul a fost acceptat şi urmează să fiu contactat de un operator pentru înapoierea banilor într-un cont. Pe scurt, am văzut telefonul la preţul redus de 1600 în loc de 1750 sau 1900 cum este pe alte site-uri şi hop m-am grăbit să-l iau. Mi-a venit varianta chinezească, înapoiat şi din fericire returul a fost acceptat fără probleme. Nu pot să mă plâng de calităţile magazinului deoarece am refuzat instant telefonul fiind varianta chinezească,dar să ştiţi când cumpăraţi că nu vă vine varianta "internaţională" cum scrie la ei pe site sub specificaţiile fiecărui produs ci o variantă, cel mai probabil, importată. Toate cele bune! Nici nu știu de unde să achizitionez acum telefonul. Desigur, de la un partener care are service-ul autorizat ASUS, dar am înțeles că și pe Evomag și Cel.ro se mai vând variante chinezești. Sunt destul de confuz. "ASUS Romania nu vinde direct, doar prin parteneri oficiali, cum ar fi: eMAG, evoMAG, PCGARAGE, CEL si altii. " - ASUS România pe Facebook |
#760
Posted 04 February 2017 - 21:34
Eu am cumparat pana acum, in 99% din cazuri, de la Vodafone si Emag. Fara probleme.
|
#761
Posted 05 February 2017 - 20:28
Da un telefon inainte si cere detalii despre importatorul telefonului tau. Cei care vand pot verifica f usor dupa Imei de unde le vin produsele.
|
#762
Posted 07 February 2017 - 15:39
@ Alexxer201: garantia produsului este in contul vanzatorului, conform legii din Ro. Cauta sa cumperi de la Emag dar - atentie - sa scrie pe pagina respectiva: 'Vandut de Emag'. Astfel, garantia iti va fi acoperita de Emag si nu de vreun Quick. Bafta!
c1uk, on 01 februarie 2017 - 11:51, said: Nu pot sa ma duc la ANPC pentru ca telefonul este luat pe firma. Nu ma intereseaza neaparat sa fac scandal, eu am scris aici pentru a cere si parerea voastra, daca ei au fost indreptatiti sa refuze repararea senzorului din cauza urmelor de pe carcacasa. Atata tot. |
#763
Posted 13 February 2017 - 14:51
Buna!
Pentru cei care au reusit totusi intr-o forma sau alta sa isi rezolve problemele cu QM, ce inseamna 15 zile? lucratoare sau calendaristice? Pe mine m-au anuntat de 3 zile ca imi inlocuiesc telefonul pentru ca nu se poate repara si ca ma vor suna in scurt timp sa imi prezinte ce telefoane au. Din cate am citit la altii oferta lor, inseamna o singura varianta, Daca nu sunt de acord pot sa cer banii inapoi? are 2 luni de la achizitie. |
#764
Posted 13 February 2017 - 16:01
Daca trimite recomandare de inlocuire, parerea mea e sa refuzi si sa soliciti stornarea produsului. In felul asta iti recuperezi suma si poti sa iti iei din alta parte(cu atentie) ceva care chiar prezinta garantie...
|
#765
Posted 17 February 2017 - 09:34
Salut,
vreau sa cumpar un telefon Alcatel Idol3,l-am gasit pe QuickMobile la 600lei,nicaieri nu este la un pret mai mic de 800lei!!E dubios? Acest produs provine de la distribuitori oficiali autorizati si este conform cu normele europene. El este livrat in ambalajul original, cu instructiuni in limba romana, adaptor gratuit pentru priza europeana si garantie standard 24 luni inclusa asigurata de Service Return. Cutia produsului si dispozitivul pot avea instructiuni si aplicatii atat in limba engleza cat si in limba chineza, modelul fiind varianta internationala. Telefonul se poate folosi in orice retea mobila atat din Romania cat si din restul lumii, el nefiind niciodata codat. Ce vor sa spuna mai exact?E o facatura de telefon? Edited by clnsva, 17 February 2017 - 09:44. |
#766
Posted 17 February 2017 - 10:39
Este varianta care se comercializează în Asia. Așa am primit și eu Zenfone-ul meu. Nu mă pricep exact să-ți spun,dar telefoanele au mai multe variante de comercializare pentru diferite zone. Zenfone-ul meu are atât variantă pentru Europa, Asia cât și pentru USA. Diferențe tehnice nu sunt,dar problema vine legată de garanție. Garanția este pentru locul de comercializare propus de distribuitor * Asia, în cazul meu * și nu pentru Europa. Deci, ți se dă o garanție neoficială de la service-ul lor care, din câte am auzit, ți-o scot destul de repede pe diferite motive. Eu am preferat să dau câțiva lei în plus și să iau de la eMAG. Tu decizi.
|
|
#767
Posted 17 February 2017 - 11:00
Alexxer201, on 17 februarie 2017 - 10:39, said:
Este varianta care se comercializează în Asia. Așa am primit și eu Zenfone-ul meu. Nu mă pricep exact să-ți spun,dar telefoanele au mai multe variante de comercializare pentru diferite zone. Zenfone-ul meu are atât variantă pentru Europa, Asia cât și pentru USA. Diferențe tehnice nu sunt,dar problema vine legată de garanție. Garanția este pentru locul de comercializare propus de distribuitor * Asia, în cazul meu * și nu pentru Europa. Deci, ți se dă o garanție neoficială de la service-ul lor care, din câte am auzit, ți-o scot destul de repede pe diferite motive. Eu am preferat să dau câțiva lei în plus și să iau de la eMAG. Tu decizi. Alexxer201, on 17 februarie 2017 - 10:39, said:
Este varianta care se comercializează în Asia. Așa am primit și eu Zenfone-ul meu. Nu mă pricep exact să-ți spun,dar telefoanele au mai multe variante de comercializare pentru diferite zone. Zenfone-ul meu are atât variantă pentru Europa, Asia cât și pentru USA. Diferențe tehnice nu sunt,dar problema vine legată de garanție. Garanția este pentru locul de comercializare propus de distribuitor * Asia, în cazul meu * și nu pentru Europa. Deci, ți se dă o garanție neoficială de la service-ul lor care, din câte am auzit, ți-o scot destul de repede pe diferite motive. Eu am preferat să dau câțiva lei în plus și să iau de la eMAG. Tu decizi. Multumesc!Dupa cate am citit aici sunt dubiosi rau cu garantia,o sa-mi iau de la emag A3 2017. |
#768
Posted 17 February 2017 - 15:48
Vezi sa fie de la Emag si nu colaboratori din marketplace....
|
#769
Posted 28 February 2017 - 22:18
Banditii. Cumparat tel zenfone selfie. Livrat dupa 5 zile. Venit varianta chinezeasca. Trimis inapoi la service return dupa 48 ore. Mail cum ca tel a fost zgaraiat si ca atare din 952 ron se retin 200. Atasez poze. Le-am facut reclamatie la ANPC.
ClaudiuAdrian19, on 28 februarie 2017 - 22:16, said:
Banditii. Cumparat tel zenfone selfie. Livrat dupa 5 zile. Venit varianta chinezeasca. Trimis inapoi la service return dupa 48 ore. Mail cum ca tel a fost zgaraiat si ca atare din 952 ron se retin 200. Atasez poze. Le-am facut reclamatie la ANPC. ClaudiuAdrian19, on 28 februarie 2017 - 22:16, said:
Banditii. Cumparat tel zenfone selfie. Livrat dupa 5 zile. Venit varianta chinezeasca. Trimis inapoi la service return dupa 48 ore. Mail cum ca tel a fost zgaraiat si ca atare din 952 ron se retin 200. Atasez poze. Le-am facut reclamatie la ANPC. ClaudiuAdrian19, on 28 februarie 2017 - 22:16, said:
Banditii. Cumparat tel zenfone selfie. Livrat dupa 5 zile. Venit varianta chinezeasca. Trimis inapoi la service return dupa 48 ore. Mail cum ca tel a fost zgaraiat si ca atare din 952 ron se retin 200. Atasez poze. Le-am facut reclamatie la ANPC. Edited by ClaudiuAdrian19, 28 February 2017 - 22:17. |
#770
Posted 01 March 2017 - 02:43
O zgarietura costa 200 lei? Nu exista baza legala pentru asa ceva. ANPC-ului trebuie sa-i scrieti cand aveti astfel de motiivari din partea lor.
|
#771
Posted 01 March 2017 - 12:55
Nici macar nu stiu daca cel zgariat e telefonul pe care l-am returnat eu sau vreo rabla de a lor de prin service. Le-am spus sa imi trimita o poza sau un video care sa surprinda imei si defectul. Imi asum daca e la mine problema cu toate ca 200 ron pt o zgarietura pe rama mi se pare cam mult. Cum se pot incarca poze aici?
|
|
#772
Posted 01 March 2017 - 19:01
Vanzatorii au de partea lor legea in privinta returului...Daca legea le impune ca nu pot refuza returul produsului cel putin in cazul persoanelor fizice, tot legea nu ii impiedica sa ceara despagubiri pentru diverse zgarieturi gasite pe produse(bineinteles cu justificare). Si daca unii pt zagrieturi superficiale nu cer nimic sau e insignifianta taxa respectiva...altii pot profita si cere contravaloarea intregii piese deteriorate a produsului...
Caz concret. Magazin x ia o taxa de 20 ron pentru o muchie zgariata la un laptop. Magazin y nu ia nici o taxa pt ca au marketing bun pt clasa de resigilate, iar magazin Z ia contravaloarea intregii carcase a laptopului. |
#773
Posted 01 March 2017 - 20:34
Service-Return, on 16 ianuarie 2017 - 15:57, said:
Salut, Mihai, Am luat la cunostinta informatiile transmise. Pentru ca solutionarea propusa de Service-ul Autorizat Partener (SAP) te-a nemultumit, asteptam, la randul nostru, raspunsul celor de la ANPC. Suntem o companie transparenta, deschisa, care a considerat intotdeauna ca o buna colaboarare cu autoritatile in domeniu, in cazul acesta – ANPC - , este benefica pentru toata piata, atat comercianti, cat si clienti finali. Iti multumim! Echipa Service-Return. Iar in situatia in care apar probleme la produse cumparate de la quick asigurati-va ca filmati si fotografiati produsele inainte de expediere. Practica este de scoatere din garantie pentru diverse socuri mecanice (nu va amagiti ca produsele trimise de voi sunt impecabile , cei de la quick le rezolva fara nicio ezitare) Spor la cumparaturi! (de prin alte parti) |
#774
Posted 02 March 2017 - 08:29
Cine s-a mai lovit de problema. Daca imi trimit produsul si refuz sa il ridic pana am un raspuns clar de la ANPC merge produsul inapoi la ei, sau? In alta ordine de idei le-am cerut sa imi dea dovada ca e acelasi telefon pe xare l-am retirnat eu, nimic altceva. Oricum si daca mi-l vor returna am sa il trimit inapoi in service. Bateria s-a descarcat in 12 ore cu 30 min apeluri si max o ora de facebook. Plus aplicatiile in chineza pe care nu le pricep.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users