Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
ce facultate trebuie
Last Updated: Oct 11 2012 16:12, Started by
shobi
, May 09 2005 22:29
·
0
#19
Posted 26 May 2005 - 16:59
val252, on May 26 2005, 11:29, said: Nu te supara dar cred ca nu prea stii ce vorbesti.Publicitatea nu inseamna doar marketing. Am zis eu asta? Oricum publicitatea se apropie mult mai mult de marketing decat de comunicare si.... |
#20
Posted 26 May 2005 - 19:18
:console:
si daca vrei sa fii art director ce facultate trebuie sa faci? si daca vrei sa fii copyrighter ce facultate trebuie sa faci? si daca vrei sa fii client service ce facultate trebuie sa faci? domnilor domeniul advertising este vast, eu nu stiu ce filme ati vazut dumneavoastra si cum va inchipuiti ca este intr-o agentie de publicitate. in primul rand se muceste, in unele posturi pe rupte, ca designer sau grafician primesti briefuri peste briefuri ans so on. eu stiu ca voi visati frumos dar get real. in al doilea rand nu uitati ca traim in romania. in multe locuri nu ai intrare decat cu pile, chiar daca ai fi tu tatal lor. e o idee gresita formata despre un job in advertising pentru ca se mediatizeaza numai momente frumoase a unui astfel de job ( echipa adunata la un brainstorming cu glume si discutii aprine, atmosfera destinsa, prezentarea unor plannse cu basini, tinuta casual, iarasi planse cu desene basinoase, mac-ul de ultima generatie, colege tinere si bune care fac cu ochiul, aparenta bunastare materiala, sediu beton etc etc etc) si de asta e la moda sa vrei sa lucrezi in advertising, asa cum era la moda acum vreo 2 ani sa vrei sa fii web designer. ca sa o scurtez. traim in romania daca tati are bani cel mai probabil ca o sa ajungi sa lucrezi in advertising (aici se pune problema:daca tati are bani de ce sa mai lucrez :D ) ma refer la faptul ca va putea sa te tina la o scoala buna poate chiar in afara (cel mai bun institut de design este in italia, sia are sedii si prin torino milano etc, sau alt exemplu este 13000 de dolari australieni anul desstudiu plus inca 13000 cheltuieli la unul dintre cele mai bune colegii de graphic design si comunicare media in australia) daca tati n-are bani pune mana si munceste de pe acum, intra in domeniu, in primul rand gandeste-te ce post vrei sa ocupi si fa sapaturi. asa cu nopti nedormite cu carti de la unul, cu site-uri ascunse pe net chiar poti sa ajungi sa stapanesti super bine un domeniu. nu uita cel mai bun profesor http://www.google.com |
#21
Posted 26 May 2005 - 20:07
ca sa ne intelegem ... era ceva de genu : conteaza facultatea ?? (am pus eu problema aiurea)
sunt constient ca e greu si nu sunt doar floricele pe campii and shit like that :death: cat despre idei ... am destule ... :death: |
#22
Posted 26 May 2005 - 21:15
ioooo, on May 26 2005, 16:15, said: salut cam asa credeam si eu ca daca termini marketingul vei avea acces in lumea advertising-ului (m-a atras mirajul advertisingului dar vazand ca nu sunt pentru asa ceva m-am reprofilat). dar e departe de adevar asa ceva. ca sa lucrezi in advertising trebuie sa ai 10 idei pe minut si nu orice fel de idei : una mai buna si mai nebuneasca decat alta... in momentul in care te consideri cat de cat "inzestrat" nu ai decat sa cautzi o agentzie care sa te ia ca incepator sub aripa unui "creativ" de unde sa invetzi meserie. crede-ma: nu o facultate te va face talentat pentru a fi creativ (cele din romania cu atat mai putin) Ai descris perfect cum stau lucrurile (o spune un copy). |
#23
Posted 26 May 2005 - 21:16
shobi, on May 26 2005, 20:07, said: ca sa ne intelegem ... era ceva de genu : conteaza facultatea ?? (am pus eu problema aiurea) :death: Conteaza, dar nu iti garanteaza nimic. |
#24
Posted 27 May 2005 - 08:01
val252, on May 26 2005, 11:29, said: Nu te supara dar cred ca nu prea stii ce vorbesti.Publicitatea nu inseamna doar marketing. Precum nici marketingul nu inseamna doar publicitate. - |
#25
Posted 30 May 2005 - 03:12
Daca tot vorbim de advertising. Cam cat castiga un copyrighter, vb despre copyrighter-ul mediu, fara genii si fara imbecili.
|
#26
Posted 30 May 2005 - 03:44
val252, on May 26 2005, 02:29, said: Nu te supara dar cred ca nu prea stii ce vorbesti.Publicitatea nu inseamna doar marketing. |
#27
Posted 30 May 2005 - 03:48
mars0212, on May 29 2005, 18:12, said: Daca tot vorbim de advertising. Cam cat castiga un copyrighter, vb despre copyrighter-ul mediu, fara genii si fara imbecili. lectzia nr 1. se zice Copywriter :) pentru ca ei scriu ... copia, care urmeaza a fi folosita in diverse campanii :) copyrighterul, cum zici tu sincer, n'am idee ce ar face :) |
#28
Posted 30 May 2005 - 14:44
Scuze, eram derutat, m-am gandit ca daca lume de pe forum tot scrie copyrighter asa o fi si sunt eu tampit, dar asta este alta problema. Cam cat castiga un copywriter?
|
|
#29
Posted 30 May 2005 - 15:51
:D castiga atat cat cere, cu conditia sa fie si angajat cu cat cere :D
|
#30
Posted 30 May 2005 - 19:30
Hai sa incercam sa dam cifre daca stie cineva. Pt ca : "castiga atat cat cere, cu conditia sa fie si angajat cu cat cere " se aplica pt absolut orice meserie si activitate de pe planeta asta
|
#31
Posted 30 May 2005 - 19:47
depinde unde lucrezi. in general un copywriter nu este foarte bine platit. munca e mare si banii sunt mai multzi daca se lucreaza pentru campanii TV indeobshte. dar o campanie este mereu in x medii paralele.
la o agentzie ocupata, un copywriter trebuie sa "scoata" 10-15 texte zilnice, mai lungi, mai scurte, sa faca revizii, etc. pare foarte interesant initzial dar dupa o luna doua de rutina nu mai este. eu cunosc destui, pe la diferite publicatzii cu care am contact direct. geniali/e stiu 2 persoane. nu cashtiga extraordinar. unu din ei este o doamna, spre 50 ani deja... care n'are timp nici sa respire. o mai intreb una alta uneori si imi mai "varsa" 2-3 fraze printre picaturi, la telefon. nu stiu cat de fericita este. a avut un accident de mashina acu cateva luni si cat a stat in spital a fost singura vacantza ce'a a avut'o in ultima perioada. in advertising nu cashtiga angajatzii agentziei de publicitate, ci patronii. la distributzie, la fel. dar parca angajatzii cashtiga bine pe undeva... hehehehe... asha merg lucrurile |
#33
Posted 01 June 2005 - 01:55
Castigul unui copy junior e intre 400 si 800 euro (in functie de agentie si de realizari), iar seniorul de la 800 pana la 1500 euro (desi am auzit si de 2000 - depinde tot de agentie si de premii etc).
|
|
#34
Posted 01 June 2005 - 03:48
tchocksoo, on May 26 2005, 10:18, said: si daca vrei sa fii art director ce facultate trebuie sa faci? tchocksoo, on May 26 2005, 10:18, said: si daca vrei sa fii copywriter ce facultate trebuie sa faci? tchocksoo, on May 26 2005, 10:18, said: si daca vrei sa fii client service ce facultate trebuie sa faci? e mai bine ca de anumite domenii sa se ocupe oameni care sunt pregatitzi pentru ele. asta nu exclude ca ar putea aparea oameni talentatzi si din alte partzi.... dar probabilitatea de a gasi un scriitor talentat e mult mai mare la o divizie de literatura in cadrul unui institut/universitatate decat intr'o hala industriala cu sculeri matritzeri si strungari, nu? |
#36
Posted 02 June 2005 - 15:15
@arty am vrut sa subliniez faptul ca advertising-ul este un domeniu complex si ca cekl care a pus intrebarea a facut-o f ambiguu, in genul:
domle vreau sa fiu mester..... bine bine....ce fel de mester |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users