Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Magazin online Orange!
Last Updated: May 10 2024 13:17, Started by
mark
, Jun 30 2009 12:58
·
57
#3153
Posted 01 May 2024 - 07:26
Foarte tare. Au taiat 30%. Ar putea sa nu mai dea deloc.
Edited by danielzgk, 01 May 2024 - 07:28. |
#3154
Posted 01 May 2024 - 07:33
Zilele trecute aveam puncte în valoare de 200 de euro. Ieri m-am uitat să văd cum stau cu plățile pe Orange Money și cu punctele și văd surpriza: din 200 mai rămăseseră 140!😤
Panarame! Edited by marselcj, 01 May 2024 - 07:34. |
#3155
Posted 01 May 2024 - 07:50
Astea nu sunt trecute in contract sau da Orange cat vrea si cand vrea?
|
#3156
Posted 01 May 2024 - 08:57
Misto, n-am gasit nimic sa iau luna trecuta si am zis ca le mai strang acolo…aveam 300 de euro acum am 200 !
Cred ca e timpul ….din nou ! |
#3157
Posted 01 May 2024 - 22:21
Azi am observat și eu. Se duc pe urmele lui Vodafone. Mai e puțin și or să fie cu minus.
Edited by badmania98, 01 May 2024 - 22:21. |
#3158
Posted 02 May 2024 - 05:56
Eu am avut 1400 de puncte dar le-am folosit acum 2 luni😄. Acum aveam 30e in puncte si surpriza de paste ...mai sunt 25e.
Edited by danielzgk, 02 May 2024 - 05:57. |
#3159
Posted 04 May 2024 - 03:59
cica le ar face la loc, X3 mi a zis cineva, s ar putea sa fii facut clientii gura
|
#3160
Posted 04 May 2024 - 07:54
si asa ca isi bat joc si chiar daca esti abonat de multi ani tot nu iti dau oferte cum trebuie, acum au luat si din aceste puncte, astia vor sa piarda cat mai mult in favoarea lui Digi
|
|
#3161
Posted 04 May 2024 - 08:31
Asa e la toti, nu conteaza clientii vechi, importanti sunt doar clientii noi, doar ei sunt bombardati cu oferte ok cu reduceri de pret la abonamente si telefoane la abonamente noi sau portari, prelungirile de contracte nu conteaza. Asta e o chestie utila macar pentru cei care umbla din floare in floare cind li se face contraoferta sa nu se porteze.
|
#3162
Posted 04 May 2024 - 08:39
oricum le-a dat in cap faptul ca oamenii pot pleca oricand fara ca sa plateasca despagubiri atata timp cat nu au luat dispozitiv, cate abuzuri faceau inainte
|
#3163
Posted 04 May 2024 - 19:17
Eu am 1200 puncte. Mă gândesc să renunț la abonamente. Din cauza asta le tineam și eu și sotia pt punctele TY de la OM. Am plecat din tara de mai bine de 6 luni și țineam abonamentele doar pt puncte. Mă gândesc să le închid. Oare e posibil, chiar daca am perioada contractuala la ambele?
Ce se întâmplă oare daca pur și simplu nu mai plătesc? O sa stam vreo 4 ani în misiune în afara țării. Oare chiar se complică sa ne dea in judecată pt un abonament de 10 euro și altul de 5? |
#3164
Posted 04 May 2024 - 19:39
Daca nu ai facut prelungire de contract ar trebui sa poti rezilia !
Daca ai semnat sau contractat abonament sunt indreptatiti sa ceara despagubiri ! Desi cred ca a iesit legislatie in sensul sa nu te arda prea tare ! De punctele alea iti poti lua ceva din magazin, casti,huse,cabluri, ceasuri ! |
#3165
Posted 07 May 2024 - 14:19
Nu e corect ce au facut. Puteau da un anunt, incepand cu data de xx punctele noi acumulate valoreaza 2x in loc de 3x etc...
Practic ei le-au modificat valoarea retroactiv. |
|
#3166
Posted 07 May 2024 - 14:26
Din cauza scăderii valorii punctelor de azi eu nu le mai plătesc abonamentele. I-am anunțat că doresc rezilierea.
|
#3167
Posted 07 May 2024 - 14:30
#3168
Posted 07 May 2024 - 16:06
La fel si cu tarifele de roaming pentru no SEE, le-au bagat pe sub mana, direct, si sub forma de pachete pe zile. Mai nou toate le fac pe sub mana. Ca de ce sa anunte clientii de modificari? Ca asa lumea ar stii ca poate rezilia...ca orange a modificat unilateral contractul.
Cat ca le-am scris pe chat ca de ce au diminuat valoare punctelor, si de ce au aplicat masura asta pe numarul de puncte disponibile. Si evident ca nu se poate face nimic, doar un tichet. Frumos si elegant. L.E: se pare ca au dreptul sa faca ce vor cu Orange Thank You conform contractului - sper ca nu a fost modificat chiar in ziua cu schimbarea/nu il am pe cel vechi la indemana: Orange Thank You (OTY): programul de fidelizare de care poate beneficia Clientul care a ales un Pachet de Servicii (Servicii de Voce sau Servicii de Date) și care oferă Clientului o serie de beneficii prezentate în materialul Orange Thank You, beneficii care nu pot fi acordate sub formă bănească. Acest material poate fi pus la dispoziția Clientului la cerere sau poate fi accesat pe www.orange.ro, secțiunea Orange Thank You. Programul Orange Thank You nu are un caracter obligatoriu, iar condițiile sale pot fi modificate oricând de către Orange România pe durata derulării Contractului, fără ca acestea să reprezinte un motiv de denunțare unilaterală și fără a da dreptul la despăgubiri Clientului. Pagina 6 de aici: https://www.orange.r...aprilie2024.pdf . Se pare ca asta e din 16 aprilie, dar chiar si asa, eu/noi, nu stiu cati au semnat contracte din 16 aprilie incoace, noi aici vorbim de cei care avem punctele de dinainte de asta. Deci tot nu e neaparat corect sau legal ce au facut. Oare pe contractele vechi (de dinainte de 16 aprilie 2024) cum arata sectiunea de mai sus?! Edited by dariusgherman, 07 May 2024 - 16:19. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users