Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Audi A3 City Edition 2009 facelift
Last Updated: Feb 21 2011 21:26, Started by
Kidu
, Jun 06 2009 00:12
·
0
#1
Posted 06 June 2009 - 00:12
Nu voi insista foarte mult asupra alegerii, poate sa fie subiectiva, personal am considerat ca este o oferta cinstita si aveam ocazia sa beneficiez de o reducere vizibila pentru o masina configurata dupa gustul meu, de cele mai multe ori dealerii oferind discounturi pentru masiniile din stoc, de cele mai multe ori cu configuratii tampe. Am ales benzina pentru ca nu suport maraitul motoarelor pe motorina, iar culorile sunt simple, fara costuri suplimentare pentru ca mi am doriti securitate si confort mai mult decat imagine.
Audi A3 City Edition este un model avand la baza clasa Attractive fara jenti de aliaj si proiectoare. Mai jos aveti o selectie a celor mai importante dotari de serie: A.B.S. Airbag sofer si pasager Airnaguri laterale fata Filtru de praf / polen cu carbon activ Geamuri fata / spate actionate electric, cu functie comfort Inchidere centralizata cu telecomanda Instalatie de climatizare "Climatronic" Instalatie spalare / stergere pentru luneta Oglinzi exterioare actionate electric Radio CD "Chorus" cu 4 incinte acustice Servotronic Pe langa dotarile de serie, am optat si pentru urmatoarele: Faruri cu Xenon "Plus" si reglare automata a bataii farurilor, instalatie spalare faruri EUR 820,- Adaptive Light EUR 327,- Airbaguri laterale fata/spate + airbaguri pentru cap EUR 750,- Alarma anti-furt (protectie interioara, back-up-horn si protectie antitractare) EUR 308,- Computer de bord cu ceas si vitezometru digital EUR 231,- Control presiune pneuri EUR 49,- Cotiera pentru locurile din fata EUR 115,- Cruise control. Pastreaza constanta viteza dorita incepand cu 30 de km/h EUR 242,- E.S.P. (Electronic Stability Program - Controlul Electronic al Stabilitatii laterale a masinii) EUR 513,- Indicator temperatura exterioara EUR 96,- Oglinda interioara cu efect automat antiorbire, cu senzor de lumina si ploaie EUR 231,- Oglinzi exterioare actionate electric, rabatabile si incalzite EUR 261,- Pachet lumini interioare EUR 174,- Proiectoare de ceata EUR 155,- Culoare Alb Ibisweiss Culoarea tapiteriei gri mineral Faceliftul aduce urmatoarele noutati: rețeaua de LED-uri ( 2x7 leduri) din blocul optic (mult mai agresiv), lampile spate cu linile rectangulare de lumina, in interior detalii de aluminiu, culori noi la instrumentele de bord, apare contorizarea treptelor de viteza intre ceasuri, un pic mai mult spatiu si 2.5 cm mai mult in lungime pentru modelul cu 3 usi. Garantia este de 24 de luni fara limita de km. 36 de luni pentru defecte de vopsea si 12 ani pentru perforare prin ruginire a caroseriei. Pretul final de achizitie pentru Audi A3 City Edition a fost de 21.458 Euro ( TVA Inclus ), cumparata de la PBN. Consilierul meu de vanzari a fost dul Alexandru Popescu (Mobil: 0727.323.433, email: [email protected] ) cu care am lucrat excelent si vi-l recomand cu placere. Comanda a fost facuta pe 1 aprilie, masina a fost livrata pe 28 mai. Prima impresie: motorizarea nu imbie la raliuri dar masina pare dispusa sa alerge, bordul este foarte clar si butoanele la locul lor, display-urile foarte lizibile, cu posibilitatea de ajustare a intensitatii luminii. Masina este spatioasa, sunt un tip maricel si stau destul de comod, iar cei din spatele meu au si ei loc suficient. Ma enerveaza amplasarea tampa a suportului de pahar sub cotiera, intr-o pozitie imposibila, si prezenta unei singure prize de 12v, si aia asezata foarte central, fiind aproape imposibil sa pui un dublu/triplu pentru detector, navigatie, telefon, etc. Cutia de viteze este foarte bine etajata iar schimbatorul este comod mai ales in combinatie cu cotiera. Da foarte bine pe alb, cu ledurile de zi din blocul optic aprinse, pot sa zic ca lumea se uita cu drag la boticul ei, in aceeasi idee pare sa arate f agresiva in oglinda retrovizoare sau laterala, de obicei mi se face loc fara mari mofturi. Sfat: optati pentru jenti de aliaj, nu arata deloc bine cele standard pe masina, mi se pare ca e +360e. Pentru moment am facut 360km, 90% in Bucuresti, consumul cred ca este in jur de 11%, am reusit sa o zgarii un pic, o sa rezolv saptamana viitoare probabil, pentru moment nu am timp nici sa mor. Analize asupra consumului vor veni in timp pe cat se poate de detaliate. In curand poze reale, le am pe card, mi a cedat nervos reader-ul, dar vom rezolva. Daca vreti detalii, va stau la dispozitie. Istoria achizitiei de la idee, este aici: Audi A3 City Edition . Link direct la configuratorul audi gasiti aici. Link dealer PBN aici. Poze Audi A3 Sportback aici. Date tehnice aici. Dimensiuni aici. audi_a3_city_edition.JPG 54.34K 278 downloads Attached FilesEdited by Kidu, 06 June 2009 - 19:05. |
#2
Posted 06 June 2009 - 10:51
Frumoasă mașina la un preț foarte bun . Mulți km înainte , și așteptăm poze !
|
#3
Posted 06 June 2009 - 22:53
Felicitari pentru achizitie...este superba bijuteria!Arata intr-un mare fel,s-o conduci sanatos milioane de kilometri !Acum, binenteles...urmeaza intrebarile:reteaua de LED-uri este conditionata de optiunea farurilor cu xenon? Adaptive light...cu ce se "ocupa"?Vitezometrul digital este gen de la Honda Civic sau Toyota Yaris(exemplele astea mi-au venit prima oara in minte)?Pentru alte motorizari/echipari se faceau reduceri ? Multumiri anticipate de raspunsuri...
|
#4
Posted 06 June 2009 - 23:20
Felicitari pentru masinuta.
Sper ca intr-o zi sa-mi iau si eu una ca a ta . E un model foarte reusit. Ii lipseste o trapa panoramica care da foarte bine pe culoarea asta Khaled, din cate stiu, la Audi a4/5 , led-urile sunt conditionate de farurile cu xenon. Cred ca asa e si la A3. |
#5
Posted 07 June 2009 - 01:52
nu cred, ledurile sunt independente de farurile cu xenon. Dar nu bag mana in foc. Da i un mail lui nenea de la PBN <dul Alexandru Popescu (Mobil: 0727.323.433, email: [email protected]>.
Adaptive light: practic fascicolul de lumina pe faza scurta se roteste in unghi proportional cu rotirea directiei ( volanului ), adica se "uita" in interiorul curbei pentru a vedea mai bine eventualele obstacole. Ti am atasat un exemplu. Intre ceasuri exista un display in care poti sa ai mai multe informatii, ca si asezare pe ecran. Una dintre ele indica postul de radio, temp ext si viteza in format digital. Eu tin display ul pe formatul de computer de bord, gen consum. Trapa arata bine din ext, am studiat o din masina si nu am mai fost incantat, practic ai doua deschideri de lumina de dimensiunea unei trape obisnuite. Nu este tot plafonul, gen SW urile de la Peugeot. Attached Files |
#6
Posted 07 June 2009 - 03:57
Cateva poze cu noul meu Audi A3 City Edition
Se poate vedea formatul de afisaj cu kilometraj digital sau varianta cu computer de bord. De asemenea, pozitia suportului de pahar si a brichetei, de care va spuneam in postul initial. Intensitatea luminarii bordului se poate modifica. Edited by Kidu, 07 June 2009 - 03:59. |
#7
Posted 07 June 2009 - 10:14
Am inteles acum cu adaptive light & vit.digital....multam de raspunsuri!Referitor la trapa, de cand am auzit stirile cu pasarele sau stalpi,copaci si alte OZN-uri cazute pe acoperisul masinilor mai degraba cred ca masinile ar trebui blindate,decat "trapuite" !!! Fireste...si cum ti-e norocul,nu o dau in aia cu "drobul de sare".
Kidu...frumos se vede noaptea bordul si consola,este o feerie de lumini...cred ca este o placere sa conduci noaptea!Mare minunatie amplasarea aia aiurita a suportului de pahare...cum naiba le-o fi scapat teutonilor amanuntul asta?!? Eh,nu-i capat de tara,se poate supravietui excelent si asa...masina arata minunat! |
#10
Posted 07 June 2009 - 13:25
sunt pozitiile de fapt da, arata mult mai bine. Intentionez sa ii pun folie si jenti de aliaj, si cam atat, nu imi place sa intervin foarte mult asupra aspectului, mai ales cel interior.
|
|
#11
Posted 07 June 2009 - 16:36
Kidu, on 7th June 2009, 14:25, said: sunt pozitiile de fapt da, arata mult mai bine. Intentionez sa ii pun folie si jenti de aliaj, si cam atat, nu imi place sa intervin foarte mult asupra aspectului, mai ales cel interior. ce jante vrei sa pui? nici nu merita sa intervii mai mult, ca arata prea bine. |
#12
Posted 08 June 2009 - 18:57
nu mi am batut inca freza pe tema jentilor, ma eliberez pe la sfarsitul lunii si atunci ma voi interesa. Astept oricum indicatii sau sfaturi de la voi.
|
#13
Posted 09 June 2009 - 09:47
foarte frumoasa masina, s-o stapanesti sanatos!
era diferenta mare de pret pana la urmatorul motor? cel de 125cp sau cat are |
#14
Posted 09 June 2009 - 11:16
nu prea aveam de ales, era cel pe benzina de 1.6 sau motorina 1.9, cu o diferenta de 2500e. Probabil, dar nu bag mana in foc, as fi luat 1.8 benzina, daca diferenta nu era de prost gust.
|
#15
Posted 11 June 2009 - 12:08
Surpriza, imi maraie toba finala destul de urat, nu am luat nici o gropa sau chestie mai serioasa... se cere o vizita la doctor
In 200km doar in oras, viteza medie 19km/h consumul este de 12.6, climatizarea permanent pornita. |
|
#16
Posted 12 June 2009 - 01:15
e ok consumul ala. Destul de normal pentru 1.6 la traficul din bucuresti.
Nu-ti face griji cu toba, pentru asta exista garantia cum zice si crst_g, stopurile sunt criminale ! |
#17
Posted 25 June 2009 - 03:47
Pana la urma nu era nimic la toba, dar tot mi se pare cam zgomotoasa. Inauntru nu se aude nimic, dar langa masina.... se aude maraitul destul de puternic. Am atins 180 cu ea pe A2, dar era in 5000 de turatii, nu am motor pentru viteze de gen, oricum comportamentul pe sosea era foarte bun. Nu am de gand oricum sa depasesc 130-140 la ora dar eram curios cum se misca.
Un consum mixt ar fi de 8.4% cu o medie de 39km/h. Am cam 2200 km la bord, saptamana viitoare o sa ma ocup de zgarietura de pe usa. |
#18
Posted 25 June 2009 - 10:02
Kidu, on 11th June 2009, 13:08, said: In 200km doar in oras, viteza medie 19km/h consumul este de 12.6, climatizarea permanent pornita. Multi km fara probleme! E ok consumul ala, in Bucuresti si pentru o masina in rodaj. Din ce am vazut la specificatiile tehnice, tu ai volanta cu masa dubla, deci nu brusca masina. Oricum volanta aia are viata limitata, trebuie sa manince si gura lor o piine |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users