Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!
 La multi ani @beavis03!

BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Depanero nu vrea sa imi dea Negat...
 Extras carte funciara

Carucior pliabil pentru cumparatu...

In ce supermarket gasesc carne de...

Cat de riscant e sa rezerv un hot...
 Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...

Huawei Pura 70/Pro/Ultra
 

Logan vs. Passat B5 SH

- - - - -
  • Please log in to reply
289 replies to this topic

#37
kador

kador

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 181
  • Înscris: 28.03.2005
Ce fel de PASSAT? In tara/germania??? Combi/limuzina?
Ce inseamna busit? Stare caroserie, motor...etc
Din ce am cautat acum la repezeala..am gasit Passat TDi 130 CP nebusit din 2001 ...la 9.800-10.000 EURO!!!

Daca e 1999...gasesti sub 9000 EURO nebusita (asta nu inseamna ca nu ar fi fost niciodata atinsa/zgariata si revopsite anumite elemente)!!!
Recomand www.autovit.ro!!!
http://www.autovit.r...ml/7/205877.php
http://www.autovit.r...ml/1/205661.php
...chiar si sub 8.000 EURO...
SUPER OFERTA in nici un caz!!!

Edited by kador, 07 April 2005 - 07:36.


#38
Alios

Alios

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 332
  • Înscris: 22.02.2003
masina era un Passat B5 din 99` limuzina TDI  cu putin tunning adik ..geamuri ionizate,eleron, jenti 16inch.  interiorul din piele dar nu a fost castigatore..
  PASSAT vs.  LOGAN  ==> OCTAVIA 1.8T :) , cea mai buna alegere avand in considerare ca masina este a unui f bun prieten care a avut mare grija de ea !

#39
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,259
  • Înscris: 05.06.2002
un amic de al meu era geambas de masini. le cumpara din partea banatului si le vindea la noi in zona cu ceva castig. odata cand a mers prin banat sa aduca o masina a gasit una tot la un geambas de masini. baietii s-au citit unul pe celalalt cam ce hram poarta. si dupa ce analizeaza bine masina ii pune respectivului si intrebarea standard: "cat are in bord?", la care respectivul ii raspunde senin: "cat vrei tu".

#40
james bond 20045

james bond 20045

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 58
  • Înscris: 24.02.2005

Alios, on Mar 22 2005, 15:14, said:

vrea tatal meu sa-si ia o masina si ma intrebat care ar fi mai bun .. eu i-am zi loganul ca e nou. .voi ce ziceti
  Logan  Ambition full 8.500euro
sau Passat 1999,  TDI  ..140.000km .. geamuri/oglizi electrice, AC,ABS,4 air-bag-uri,8 boxe,jenti, discuri pe spate,insertii din lemn mahon,fara computer de bord,sero total,  putin attins in spate, parbrizul crapat ..  tot 8.500 dar il mai negociem

<{POST_SNAPBACK}>



sa nu te superi pe mine da la cate masini ai tot avut tu sau ti-ai cumparat pana la vasrsta asta iti luai in Audi a4 full option ... sau o octavia RS fara probleme

#41
Zazie

Zazie

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,741
  • Înscris: 20.09.2003

woulfy, on Mar 22 2005, 22:52, said:

Daca e sa o iei asa nu esti tu primul cu "popoul" pe scaun. Cu siguranta au mai fost vreo 2-3 mecanici (cel putin!) care au scos masina de pe linia de productie + descarcarea de la pctul de vanzare :)
Acum putin mai serios vorbind, la noi nici cu masinile noi nu prea poti fi sigur. De exemplu stiu un caz de acum vreo 2 ani cu o Dacia berlina cumparata noua si dupa 1 luna a "raschetat" portiera si s-a luat binisor vopseaua si...surpriza!! Sub vopseaua alba si imaculata (de calitate "superioara") se gasea o sigla de taxi de pe de tipul celor dinainte de '89. Desi incredibil, pare un pic explicabil pt ca in perioada respectiva , dacia acorda o reducere de cateva milioane bune daca la achizitionarea unei masini noi veneai cu o rabla. (ceva asemanator cu ce va fi anul asta, doar ca nu era o actiune pornita de stat din cate stiu). Ce s-a intamplat dupa aceea, nu mai stiu ca nu aveam relatii prea stranse cu persoana ghinionista.

Pe de alta parte ..hmm 140 000 km, nu e cam multicel chiar si pt vw?

<{POST_SNAPBACK}>

Pai alea sunt tepele de la Meridian care de asta se ocupa. Ia masini noi le harjaie cateva luni pe taxi si apoi le aranjeaza si hop la vanzare.

#42
Zazie

Zazie

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,741
  • Înscris: 20.09.2003
Domnilor daca tot sunteti decisi ca Logan-ul este un jaf, de ce naiba tot mai cereti pareri asupra masinilor straine?
Masini cu pretentii am vazut destule...de la Tico pana la Mercedes Audi BMW..de toate... tot ce depaseste 3-4 ani de la fabricatie se vede ca este sh...cam de acum incolo incep sa apara problemele...passatul ala de 8500 sigur e varza.. am avut unu pe mana...piele...alea alea....era pur si simlu...DISTRUS....
Cu alte cuvinte luati domnilor masini straine sh pana nu mai puteti. Eu imi iau Lighean s i multumesc pt urari.

#43
croc1977

croc1977

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 01.10.2003
Alios -  ce tip de Passat este? ce putere? ce transmisie? spui dfoarte putine cand categorisesti o masina !!! Este rulat in Romania, est einmatriculat? Are vama platita, tu nu spui foarte multe !!!

Add - "un parbriz cu tot cu montaj e cam 10 mil " ma faci sa rid !!!!! Hai ca iti cumpar eu 10 buc. Mi le dai cu 10-15 mil !!!!!!!!!!!!!!!!HAHAHAHAHAHAHA
       - "poti faci ca la romani! faci casco si-i dai 2 ciocane in parcare " in caz ca nu ai facut NICIODATA UN CASCO lao masina car enu este nou ti se face inspectia. Acolo se trece orice julitura, locitura, crapatura si nu iti vei lua banii peste o perioada daca vrei sa schimbi ceve ce era deja stricat ininte sa inchi polita casco !!!!!!!!!!!!!!!

Matrixu - punctat bine - Am o amica care are o Bora, stii ca tcost ao turbina. Dar stii la cati km a schimbat-o? la jumate din cat are passatul asta de care vorbim.

Clayman -  Stii tu pe cineva care repara turbine? Mai sa fie? Po ate im iexplici si mie cum poate repara un curpaci o turbina cu geometrie variabila a unghiului la pale?

FRATILOR NU SUNT FAN DACIA< Renault SAU CUM VRETI VOI SA SPUNETI. MERITA O MASINA CARE ARE RAPORT CALITATE PRET BUN !!!!
TREBUIE AnALIZATA NU NUMAI LA CAPITOLUL ACHIZITIE, DAR SI LA CEL DE INTRETINERE !!!!!!

CUMPARATI-VA VW, CONVINGETI-VA SI MAI STAM DE VORBA !!!

#44
IVAN__V

IVAN__V

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 326
  • Înscris: 07.09.2005
Eu zic sa iei Vw-ul , ca sigur nu pierzi daca are exact KM cat zice vanzatorul.Si daca are olkea geamu crapat /fisurat nush ce , poti sta linistit ca nu o sa crape asa din senin . Deci e absolut buna oferta tipului daca starea e precum zice, dar daca are ceva km in plus si altele kesti , atunci trebuie identificat exact problemele , !daca exista! si negociat oleka pretu, dar daca e cum zice el atunci ia-o repede pana nu o ia altu mai pe faza. Si mesaj pt. toti dacioti astai care vad ca ies ca pe banda rulanta din fabrica de natangi : luati oameni buni loganuri si vedeti starea lor dupa 1-2 ani , ca sigur o sa plangeti dupa masini straine. E lucru demonstrat de ani si ani , da acuma daca vo servit Renault cu o masina gata ati prins toti glas, papagali pr****. Si mai zicea un mare jmeker de cunoscator( care probabil no pus picioru in viata lui in altceva in afara de dacii) ca acuma loganu nu mai e masina care scartie din incheieturi , ca are "tehnologie ok " , wa daca tot nu stii ca tehnologia VW ii peste aia de la renault , de ce incurci omu cu sf-uri. Dar defapt stiu ca daciotii is cum is , mai greu de convins ca na , Dacia e sfanta, dar luati oameni loganuri pana nu mai puteti , ca doar asa o sa scada cererea la vw si altele si o sa ne fie noua ( astia care cumparam straine ) olkea mai bine.
  IA VW-ul , nu lua Logan ca o sa ramai cu volanu in mana,  >Da Doamne :worthy: sa iau curba aia periculoasa , sa nu ma rastorn cu loganu ...  :worthy: <
  Si inca ceva sa te convingi : am un vecin in scara, o luat logan 1.6 full option , se vede dupa jante si a 3-a tetiera, si acuma la 3 luni , deja stargatoarele ii lasa urme  MARI,  asa  ca e clar cata calitatea are loganu.

Edited by IVAN__V, 28 December 2005 - 11:36.


#45
IVAN__V

IVAN__V

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 326
  • Înscris: 07.09.2005
Si ceva despre piesele VW, daca esti atent cu el si nu faci curse alea alea , nu-it fa griji de turbina sau nush ce , ca aia o fost pusa acolo de oameni cu studii , nu mucosi de la Dacia. Si zicea unu ca piesele de VW is scumpe ,  Asa E !  DAR , nu se strica asa repede ca la dacii , din luna in luna cate ceva !  
SI atlu zicea ca piesele de dacii " posibil ca nu-s scumpe "  !?!?!?!!?   Stii cat costa un scut de Logan ? vreo 7-8 milioane . Ba fratilor acma ca au cum sa se laude ca e masina facuta de renalut , ua motiv sa puna preturi occidentale , sa vedeti !  Adik scutu e o bucata de tabla presata intr-o anumita forma care vine prins sub motor, nu mare smecherie , de circa 1 m patrat , maxim . si cere vreo 7 mil !?!?   ce dracu ???

Si inca ceva  :) , am cam editat postu de cateva ori :)) , SI CE DACA are 140 mii km la bord si nush ce , wa oameni buni daca e adusa din afara , aia is 140 mii km de autobanda, nu gropi din romania. In cazul in care e condusa doar in romania , deci e cumparata aici , atunci e altfel situatia , dar nu-i deloc rea !!!, io tot as alege VW , ca e masina nemtzeasca waa  oameni !!!!!    prietenii stiu de ce  :naughty:

Edited by IVAN__V, 28 December 2005 - 11:43.


#46
dragos_avram

dragos_avram

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,633
  • Înscris: 29.12.2003
Ai o pozitie foarte vehementa pentru unul care nu a vazut Logan decat la un vecin. Gandeste-te ca sunt oameni care prefera sa-si cumpere ciorapi noi, din bumbac, decat ciorapi de matase, insa purtati de nemti. La urma urmei, asa prefera si nemtii, altfel s-ar vinde numai roll royce noi, rolls royce la mana a doua, la mana a treia etc. ca doar sunt mai bune decat un Passat nou, nu ?
Si BTW, din martie pana acum, daca passatul ala nu s-a vandut, inseamna ca e o problema...

#47
GunX

GunX

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,291
  • Înscris: 18.01.2002
Imens de mare majoritate nu au bagat nici macar capul in interiorul unui BMW sau Mercedes de ultima generatie (ce sa mai zic de Porsche sau Ferrari) insa cand vine vorba de o discutie despre Logan, numai de masinile astea auzi din gura lor. E ca si cum ti-ar povesti un aurolac de la metrou despre decoratiuni si instalatii de vila cu etaj, cand aude ca ti-ai cumparat de bine de rau un apartament in Dr Taberei.

Edited by GunX, 28 December 2005 - 13:59.


#48
dragos_avram

dragos_avram

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,633
  • Înscris: 29.12.2003
Poate ne explici si noua ce ai vrut sa spui... maestre  :lol:
Oare am dat banii aiurea, cand puteam cu banii aia sa-mi iau un Mercedes de ultima generatie ? sau un Ferrari ? oups...

Edited by dragos_avram, 28 December 2005 - 16:02.


#49
gollum

gollum

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,233
  • Înscris: 02.06.2004
Dragos,

Daca urmaresti forumurile auto ai sa observi cu usurinta ca tendinta generala e de a compara orice cu masini din alta clasa, sportive si de lux ...etc. Un fel de tatal meu e cosmonaut. Cred ca asta era aluzia lui Gunx

Bafta

A

#50
kng

kng

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 463
  • Înscris: 02.08.2004
Daca acel VW a fost busit poti gasi si altele pe la acelasi pret, oricum mai bine un vw second decat un Logan nou. Eu am mers destul de mult cu logan (ce-i drept doar de 1.4) si pot sa spun asa: puturoase si n-au frane. Mi-au zis-o altii la inceput apoi am vazut-o pe pielea mea. Intr-o zi ma uitam la un logan cum incerca sa franeze si nu putea ca nu tinea frana, erau nou, avea inca acoperite canapelele cu acele nailoane din fabrica, mi-era teama ca intra in mine.

#51
IVAN__V

IVAN__V

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 326
  • Înscris: 07.09.2005
Wa dragos__avram , ia si citeste bine ca nu am zis nicaieri faptul ca am vazut doar un Logan asa la vecin , asa de la distanta , am si condus loganuri . :blush:  de nevoie  :blush: , ca amicu era beat .

#52
dragos_avram

dragos_avram

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,633
  • Înscris: 29.12.2003
OK, faza cu franele e cam asa: franele amplifica prea tare si blocheaza usor roata, mai ales daca e montana (deci nu ca nu tine, ci tine prea tare - dar asta se poate regla, din cate stiu). Insa la versiunea despre care se vorbeste de la inceputul topicului, exista ABS si sunt alte cauciucuri, semnificativ mai bune (michelin energy).
De asemenea, la versiunea despre care se discuta, motorul e mai puternic.
@kng: pe ce suprafata erai? asfalt uscat, mazga etc.
Vezi ca faptul ca avea nailoanele pe scaune nu inseamna neaparat ca era noua, unii sunt asa obsedati incat merg cu nailoanele mult timp ca sa nu se murdareasca. Asa ceva numai la proprietarii de Logan am vazut (si la cateva matizuri, dar nu asa multe...)

#53
terratec

terratec

    Troll hunter

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,056
  • Înscris: 02.03.2003
Super tare comparatia.
Logan vs.  Passat (sh).
Din ce imi aduc eu aminte chestia asta se numeste oximoron.

Nu stiu in ce stare tehnica este Passatul de mai sus dar asta se poate verifica la un tester.
Mi-au trecut cateva Passat-uri prin mana si doar doar m-au dezamagit.
Amandoua au fost cumparate de noi din RO si au schimbat mai multi proprietari.
Cred ca aveau peste 500.000 km.
Una a avut intr-adevar probleme cu turbina (un 1.8T din 99 care a mancat jar de multe ori) dar s-a rezolvat repede cu una de la dezmembrari (20 mil cu manopera).
Celalt este un 1.9TDI variant care da semne de uzura la ambreiaj si putin la amortizaorele de pe spate.

Cele aduse din DE s-au comportat exemplar (unul de 120.000km si unul de 200.000 , 19TDI 101CP).

Cea de 200.000 este acum la un amic si merge super bine, au impreuna cam 40.000km.
Amicul face cam 3-4000km/luna si e foarte fericit ca scoate o medie de 6% (Bucuresti-A. Soarelui-Constanta si cateodata DN1).

La locul meu de munca o sa vina o masinuta noua. Am de ales intre Accent si Logan.
O sa aleg Logan pentru ca e mai ieftin si nu trebuie sa impovarez firma.
Daca as avea ocazia as alege fara ezitare un Passat SH dar e cam complicat sa faci leasing-ul pentru o masina SH de afara, plus ca e mica perioda de finantare.

La final imi permit sa concluzionez:  Logan e o masina noua si ieftina iar un Passat adus din Germania(cu teste efectuate) este o masina super buna pe care te poti baza.
Un pret mic inseamna de multe ori eliminarea unor etape ale procesului tehnologi de fabricatie.
Un bun exemplu ar fi eliminarea unor tratamente pentru componentele mecanice (pivoti, brate, bielete etc.)

#54
eXXocet

eXXocet

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,010
  • Înscris: 16.04.2004
Alios, cred ca tatal tau nu stie cat costa schimbarea unui set de placute de frana, bucsaraia si pivotii pe fata la un Passat. Si este un eveniment care se va intmpla invariabil, banii aia oricum ai sa-i dai daca vrei masina straina.
Nu fiabilitatea este marea problema la Passat (este la Peugeot, insa), ci spatiul interior. Pe cat de mare pare la exterior, pe atat de stramt este habitaclul la interior. Daca esti mai corpolent vei conduce ca la McLaren F1, pe centru, cu o buca pe scaunul din stanga si cu cealalta pe cel din dreapta.
Pentru un om la 40, 50 de ani, Logan e ideal, e spatios, nu e high-tech, consuma relativ putin si e teribil de urata. Nu ca VW Passat ar fi o opera de arta, cel putin modelul asta nou e tiganie curata cu cromul ala plasat  dupa moda de la Istanbul. Nemtii, ducand se pare lipsa de tigani (fata de noi cel putin) nu prea au facut cunostinta cu prostul gust si nu prea identifica kitsch-ul, desi ei au inventat termenul.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate