Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
unde ii pot arunca?

Problema respingere memorie supli...

Posibila virusare

Caramida de sticla la exterior
 Geam cuptor crapat

Un canal de AI de comedie pe YT

Update intr-un tabel

[Controlul] vremii si a vremurilor
 Blocuri din placi prefabricate

Achiziție mașina de fam...

[unde] cozonaci traditionali

Jandarmii in fondul forestier
 Sa dus seceta pedologica?

Toyota IQ

Numar magic cu blocaj numerologic

Recomandare firma/persoana pentru...
 

Extraoptiuni cartela Cosmote

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
2749 replies to this topic

#1981
senator

senator

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 02.03.2006

View Postdanutz1, on 03 mai 2014 - 14:39, said:

Acum e prea tarziu, oricum se vede partial. Nu cred ca reuseste cineva sa citeasca toate datele.
Nu e târziu. Scoate cerea aia, editeaz-o și dacă chiar crezi că este nevoie, o pui din nou. Nici nu știi câte se pot face cu CNP-ul.

#1982
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011
Sa le ceri si un miel, pentru ca te-au rebotezat Logica Prepaid.

#1983
_Claudiu_

_Claudiu_

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,490
  • Înscris: 05.09.2013
La astia daca vrei sa-ti dezactiveze extraoptiuni, trebuie sa ii apelezi la 1234 ? Cat de convenabila e extraoptiunea My Way de 2 euro (nelimitat* Romtelecom/Cosmote, 4 centi minutul national, 50 MB net) ? Am doar o singura cunostinta in Cosmote, restul sunt pe Orange/Vodafone. Din cate am calculat, daca reincarc cu 4 euro lunar, mi-ar mai ramane 2 euro convertibili in 50 minute nationale. Vorbesc in jur de 30 de minute lunar.

* - in limita a 500 min/zi.

Edited by _Claudiu_, 03 May 2014 - 17:49.


#1984
gogostar

gogostar

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 182
  • Înscris: 30.07.2012
ce mai ieftina varianta ptr tine claudiu, daca vb doar 30minute e cartela pocket minutes cu30minute in cosmote valabile 7 zile cu40centi.

#1985
_Claudiu_

_Claudiu_

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,490
  • Înscris: 05.09.2013
@gogostar 30 de minute in orice retea (Orange, Cosmote, Vodafone, etc.), nu doar in Cosmote.

#1986
gogostar

gogostar

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 182
  • Înscris: 30.07.2012
vezi la oferte daca nu ai cumva extraoptiunea freestyler ,ti ai mai activat extraoptiuni pe cartela

#1987
_Claudiu_

_Claudiu_

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,490
  • Înscris: 05.09.2013
Am avut star550. Dar nu le vorbeam pe toate

Edited by _Claudiu_, 03 May 2014 - 19:54.


#1988
gogostar

gogostar

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 182
  • Înscris: 30.07.2012
CAT VREI SA DAI PE 30MINUTE NATIONALE?

#1989
gogostar

gogostar

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 182
  • Înscris: 30.07.2012
cu 1,5euro poti avea 25minute nationale pe cosmote daca mai ai activa optiunea freestyler

mai precis la 1,5euro si 250minute in retea cosmote+25minute nationale

#1990
_Claudiu_

_Claudiu_

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,490
  • Înscris: 05.09.2013
Am activat Freestyler. Multumesc

#1991
gogostar

gogostar

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 182
  • Înscris: 30.07.2012
peste frestyler poti sa iti bagi oferte on top cu minute nationale+ minute in cosmote de la 1 la 3euro sau asa cu freestyler poti vb cu 9centi minut national

#1992
costables

costables

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,406
  • Înscris: 01.01.2011
Nu va mai chinuiti! Digi Optim 2 e solutia; 9 lei.

#1993
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
Daca ati citit paginile anterioare cunoasteti problema mea cu Cosmote. Am fost taxat din credit pentru apelurile catre RTC fix avand active optiunile Freestyle si On Top Nelimitat. Sambata am fost la Germanos, am platit o taxa de 16 lei pentru a primi desfasuratorul convorbirilor urmand apoi sa ma adresez ANPC. L-am primit de dimineata pe email cu SMS de confirmare. Foarte prompti.

Iata cum sta treaba cu taxarea din credit:
Pana pe data de 16.04 aveam activa optiunea My Style iar apelurile catre RTC sunt taxate corespunzator din minute.
Incepand cu 17.04, ca si mai inainte am facut conferinta cu doua numere de RTC fix unde am fost taxat cu 0,35 euro pe apel pana la epuizarea creditului.
Attached File  desfasurator.pdf   228.04K   17 downloads

In webcare la info cost imi arata ca am activa numai optiunea freestyle si nu il pot folosi ca dovada la ANPC.
In schimb voi face o poza la telefon cu mesajul afisat de la *123*1# unde mi se confirma ca am apeluri nelimitate in Cosmote pana la data de 17 05.
Attached File  extras oferta comerciala.jpg   140.51K   30 downloadsAttached File  info cost.jpg   90.44K   31 downloadsAttached File  o singura retea.jpg   136.38K   30 downloads

Astept 30 de zile calendaristice raspunsul la sesizarea facuta pe site si daca nu imi aloca cei 0,7 euro credit plus posibilitatea de a apela numere de fix din optiunea On Top Nelimitat, aceste documente vor ajunge negresit la ANPC.

Edited by danutz1, 05 May 2014 - 10:40.


#1994
micutu82

micutu82

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,798
  • Înscris: 25.07.2004

View Postdanutz1, on 05 mai 2014 - 10:34, said:

Daca ati citit paginile anterioare cunoasteti problema mea cu Cosmote. Am fost taxat din credit pentru apelurile catre RTC fix avand active optiunile Freestyle si On Top Nelimitat. Sambata am fost la Germanos, am platit o taxa de 16 lei pentru a primi desfasuratorul convorbirilor urmand apoi sa ma adresez ANPC. L-am primit de dimineata pe email cu SMS de confirmare. Foarte prompti.

Iata cum sta treaba cu taxarea din credit:
Pana pe data de 16.04 aveam activa optiunea My Style iar apelurile catre RTC sunt taxate corespunzator din minute.
Incepand cu 17.04, ca si mai inainte am facut conferinta cu doua numere de RTC fix unde am fost taxat cu 0,35 euro pe apel pana la epuizarea creditului.
Attachment desfasurator.pdf

In webcare la info cost imi arata ca am activa numai optiunea freestyle si nu il pot folosi ca dovada la ANPC.
In schimb voi face o poza la telefon cu mesajul afisat de la *123*1# unde mi se confirma ca am apeluri nelimitate in Cosmote pana la data de 17 05.
Attachment extras oferta comerciala.jpgAttachment info cost.jpgAttachment o singura retea.jpg

Astept 30 de zile calendaristice raspunsul la sesizarea facuta pe site si daca nu imi aloca cei 0,7 euro credit plus posibilitatea de a apela numere de fix din optiunea On Top Nelimitat, aceste documente vor ajunge negresit la ANPC.

E haos total la ei in momentul de fata (dau dovada de profesionalism..cum zice cineva :) ). Si mie pe abonament pe webcare imi apare ca am activata casuta vocala...dar ea nu-i activata. Daca-i dau off mi se activeaza si apoi n-o mai pot dezactiva decat telefonic ca de pe webcare nu mai merge :) la ei off e on si on e off. Am expus si eu prob care o am cu ei. Am cerut dezactivarea incarcarii lunare a unui nr de pe abonament..am primit de la ei sms-ul de confirmare pt dezactivare si nu s-a dezactivat. In data de 20 am reincarcat acel nr. chiar daca nu mai trebuia si acum astept raspuns de la ei

#1995
senator

senator

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 02.03.2006

View Postmicutu82, on 05 mai 2014 - 11:37, said:

E haos total la ei in momentul de fata
Am aceeași părere. Eu am făcut cu vreo câteva săptămâni în urmă două solicitări la ei prin webcare pentru rezolvarea problemei cu parola pe două conturi și abia azi mi-au trimis un sms prin care mă anunță (țineți-vă bine):
Sesizarea dvs. este în curs de analiză. Veți fi contacta în momentul în care avem toate detaliile necesare pentru a vă furniza un răspuns.
Să mai spun că după prima sesizare am primit un bip de la 0760.49.63.63. Inițial am crezut că e vreun apel greșit de la cineva. Când am încercat să sun la acest număr era acel mesaj vocal specific ca și cum ai suna la 1234.

#1996
micutu82

micutu82

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,798
  • Înscris: 25.07.2004

View Postsenator, on 05 mai 2014 - 12:05, said:

Am aceeași părere. Eu am făcut cu vreo câteva săptămâni în urmă două solicitări la ei prin webcare pentru rezolvarea problemei cu parola pe două conturi și abia azi mi-au trimis un sms prin care mă anunță (țineți-vă bine):
Sesizarea dvs. este în curs de analiză. Veți fi contacta în momentul în care avem toate detaliile necesare pentru a vă furniza un răspuns.
Să mai spun că după prima sesizare am primit un bip de la 0760.49.63.63. Inițial am crezut că e vreun apel greșit de la cineva. Când am încercat să sun la acest număr era acel mesaj vocal specific ca și cum ai suna la 1234.
E bine ca tu ai putut face reclamatie online...eu am incercat si nu primesc mailul de confirmare. Pana la urma am facut telefonic (cel cu care am vorbit n-a priceput nimic) si apoi am facut o reclamatie scrisa depusa la magazin. Nu pricep de ce pe pagina lor zice ca poti trimite reclamatii scrise la magazin, prin posta sau prin fax dar telefonic sau chiar si in magazin mi-au spus ca se poate doar depune in magazin...Pacat ca din 2006 am fost si sunt abonat cosmote...dar mi-a ajuns. Si nu ma deranjeaza foarte mult erorile sau haosul de acum cat ma deranjeaza atitudinea celor de la rc. Parca-i vina ta ca la ei totul e varza

Edited by micutu82, 05 May 2014 - 12:23.


#1997
micutu82

micutu82

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,798
  • Înscris: 25.07.2004
Apropo de performanta profesionala a persoanei juridice fata de client in ceea ce priveste modul de tratare a unei probleme. Cunosc pe cineva care lucreaza la o firma in bucuresti pentru o firma din franta. Firma respectiva, sa fie mai ieftin, si-a externalizat serviciile de call center, helpdesk si chestii de genul asta. Acea firma din franta ofera servicii ca si rtc, cosmote, vdf. , etc. adica ofera televiziune, internet, telefonie fixa si mobila. Daca in romania...te rogi de iei sa-ti solutioneze o reclamatie in 30 de zile calendaristice (cf. legii) si nu cumva sa-i stresezi chiar daca-i vina lor, cei care raspund pe mail pt firma din franta sunt obligati, daca intarzie sa raspunda in 2-3 zile de la depunerea reclamatiei, sa-si ceara scuze pt disconfortul creat. Chiar daca nu rezolva problema in 3-4 zile si o rezolva in 15-20 zile...cand dau mailul sunt obligati sa bage aceasta mica fraza foarte importanta as zice eu. Ar trebui ca angajatii de la firmele mai sus mentionate, toate, sa faca cursuri gratuite de exprimare Posted Image Sa stea intr-o clasa si sa zica in gura mare: "ne cerem scuze pentru disconfortul creat" Posted Image

Edited by micutu82, 06 May 2014 - 10:46.


#1998
boy4ever

boy4ever

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,640
  • Înscris: 21.07.2010
Danutz, poate ai apelat numere din Romtelecom CDMA. Acelea nu fac parte din cele catre care ai nelimitat.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate