Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!
 La multi ani @beavis03!

BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Depanero nu vrea sa imi dea Negat...
 Extras carte funciara

Carucior pliabil pentru cumparatu...

In ce supermarket gasesc carne de...

Cat de riscant e sa rezerv un hot...
 Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...

Huawei Pura 70/Pro/Ultra
 

Ajutor SW 2007 print drawing

- - - - -
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
VegaMaster

VegaMaster

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 08.05.2007
Salut.

Sunt student la Mecanica, UPB, si imi fac proiectele folosind SW 2007. Am ajuns la punctul in care ar trebui sa le printez, insa am o problema.
Cand imi transfer desenele 2D (ASSEMBLY) in DRAWING, spline-urile, cercurile, arcele de cerc se distorsioneaza. Cercul devine mai degreba o forma geometrica ciudata, alcatuita din linii drepte.
Am incercat sa pun totul pe "high quality", totusi, cand le printez, arata foarte urat.
Ce ar trebui sa fac? Unde am gresit?
Va rog sa ma ajutati, pt ca termenul de predare e foarte aproape.

Va multumesc anticipat

#2
robotelu

robotelu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 644
  • Înscris: 12.08.2005
Setarea Shaded and Draft Quality din Options>Document Properties>Image Quality este pe High?

Attached File  Setari_Drawing.JPG   45.14K   8 downloads

#3
VegaMaster

VegaMaster

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 08.05.2007
Da, am incercat si asa, "Setarea Shaded and Draft Quality pe High". Insa nu se schimba nimic la printare.
Atasez 2 poze.
    - In prima se vede cum arata in realitate, linia rosie apare (numai) cand duc mouse-ul deasupra unde ar trebui sa fie profilul.