Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Topul (topurile) anului 2008: cele mai bune/ proaste filme
Last Updated: Jan 06 2009 22:17, Started by
delfinasu
, Jan 03 2009 20:33
·
0
#1
Posted 03 January 2009 - 20:33
In primul rand urez tuturor cinefililor un 2009 cat mai fericit si plin de filme bune.
Dupa atatea zile libere, colinde, sarmale, cozonaci si multe altele haideti sa tragem linie pe 2008 si sa trecem aici ce filme v-au placut cel mai mult dar si cele pe care le-ati detestat anul trecut. Am doar doua rugaminti: 1. fara atacuri, injurii, ironii la adresa topurilor celorlalti - de gustibus non disputandum; 2. haideti sa ne marginim doar la filmele care au avut premiera in Romania anul trecut (link) pentru ca majoritatea dintre noi nu am avut sansa sa vedem anumite filme ce s-au lansat in US, Franta, Spania, Italia... Asa ca nu vreau sa vad prin topurile acestea: A Christmas Tale Australia Bedtime Stories Changeling Doubt Frost/Nixon Gomorra Gran Torino He was a quiet man In Bruges JCVD Milk Quarantine Rachel Getting Married Revolutionary Road RocknRolla Role Models Seven Pounds Slumdog Millionaire The Boy in the Striped Pyjamas The Curious Case of Benjamin Button The Fall The Reader The Spirit The Wrestler Twilight Valkyrie Vicky Cristina Barcelona Waltz with Bashir Yes Man Zack and Miri Make a Porno sau alte filme care vor avea premiera in Romania abia anul acesta - link Stiu ca este greu, chiar foarte greu, mai ales ca unele dintre aceste filme au sanse mari la Oscaruri. Dar haideti sa le lasam pe acestea pentru topul anului 2009 si sa ne marginim la cele care au avut premiera in Romania anului 2008. Astept primii curajosi care sa-si expuna opiniile/ Top 10 atat pentru cele mai bune cat si pentru cele mai proaste filme vizionate anul trecut. |
#2
Posted 04 January 2009 - 02:11
Pentru ca inca nu avem niciun curajos, am sa sparg eu gheata.
Am sa incep cu Topul celor mai bune filme ale anului 2008 dupa opinia mea: 1. The Dark Knight - scenariu inteligent, regie de exceptie, Heath Ledger 2. Wall-E - dialog "fara vorbe", Pixar, idee transpusa perfect pe ecran 3. Wanted - un fim-popcorn de calitate, guilty pleasure, efecte speciale de exceptie, Angelina Jolie, Mc Avoy 4. The Bucket List - un duo de exceptie si o poveste spusa bine 5. Iron Man - Downey Jr. resurected mai mult decat potrivit in acest rol 6. Love in time of cholera - ecranizare de exceptie, Javier Bardem 7. No Country For Old men - fratii Coen, din nou Javier bardem 8. Kung Fu Panda - mai amuzant decat credeam, ursuletul Jack Black 9. Madagascar 2 - mai bun decat ma asteptam 10. La Mome - Marion Cotillard, Edith Piaf Mentiuni onorabile: Bolt - emotionant si amuzant (mai ales versiunea dublata ) Mamma Mia! - ABBA, Meryl Streep The Other Boleyn Girl - Tudors prescurtat, Natalie Portman Charlie Wilson's War - Tom Hanks, Julia Roberts, P.S. Hoffman Gone Baby Gone - regia lui Ben Aflleck, scenariul foarte bun In ceea ce priveste cele mai proaste filme ale anului m-am ferit de filme precum Love Guru, Meet Dave, Disaster Movie, Over her dead body, Semi-Pro, 88 minutes, Easy virtue sau X-Files 2 insa nu am scapat de urmatoarele: 1. Alien Vs. Predator 2 - sper sa nu se faca si 3-ul 2. Margot at the wedding - plictisitor, cu tot cu Nicole Kidman 3. College road trip - Martin Lawrence 4. Welcome home, Roscoe Jenkins - din nou Martin Lawrence 5. Drillbit Taylor - deloc amuzant 6. Meet the Spartans - parodie de prost gust 7. City of Ember - pacat, sunt convins ca e mult mai buna cartea... 8. Mad Money - "foarte inteligent" scenariul 9. Jumper - idee buna, transpunere in practica proasta... 10.Fool's Gold - amuzant de ... prost Mentiuni neonorante: Sex and the City - mai slab decat orice episod TV The Day the Earth Stood Still - mult mai slab decat versiunea din '51 10.000 B.C. - aberatie The Mummy 3 - oamnii zapezilor "Yeti" au pus capac My best friend's girl - glume mult prea vulgare si proaste Sunt convins ca multi veti fi deranjati de alegerile facute de mine... asa ca, astept parerile voastre si mai ales top-urile... iar la sfarsitul lunii voi incerca sa centralizez cele 2 topuri si vom vedea ce iese... asa ca, va astept in numar cat mai mare sa va expuneti opiniile... Edited by delfinasu, 04 January 2009 - 02:12. |
#3
Posted 04 January 2009 - 12:22
n-am vazut prea multe filme de anul asta, din ce ai mentionat tu, doar wall-e, kung fu panda si the day the earth stood still... de acord ca wall-e si kung-fu panda sunt printre cele mai bune... totusi, nu sunt de acord ca the day the earth stood still ar fi prost... comparatia cu filmul vechi mi se pare inutila...
|
#4
Posted 04 January 2009 - 12:45
nu am top 10, de la 5-6 in jos nu sunt sigur de departajare asa ca ramane top 6
Best #1sweeney todd wall-e elizabeth-the golden age atonement no country for old men there will be blood Worst the mummy meet the spartans indiana jones tropic thunder forgetting sarah marshall cloverfield |
#5
Posted 06 January 2009 - 09:53
cam putini curajosi... astept in continuare preferintele voastre in ceea ce priveste cele mai bune dar si cele mai proaste filme ce au avut premiera in Romania anul trecut... voi centraliza optiunile fiecaruia si vom vedea ce iese la final - la creme de la creme
|
#6
Posted 06 January 2009 - 14:14
Pot spune ca din ce am vazut pana acum, 2008 a reprezentat un an modest in ceea ce priveste filmele de exceptie. Inca nu am vazut ultimele filme ale anului (gen Changeling sau altele), insa din cate am vazut, nu m'a impresionat niciunul.
Dintre filmele bune le mentionez pe In Bruges, Dark Knight (un film bun si atat), Wall-E (cel mai bun pe anu' asta, o idee deosebita pusa perfect in practica), You don't mess with the zohan (mi s'a parut extrem de caterincos), Harold & Kumar Escape from Guantanamo Bay, Street Kings (desi ma asteptam la mult mai mult), Filme mediocre: Kung-Fu Panda, The Bucket List, Righteous Kill, Leatherheads, Horton Hears a Who! (idee geniala, film dprost), filme dezamagitoare: hancock, welcome home roscoe jenkins, Get Smart, Last Hour, Meet Dave, The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor, Pineapple Express, The Wackness mari porcarii: tropic thunder, meet the spartans, superhero movie, College road trip, disaster movie PS: No country for old men e din 2007 si mie mi s'a parut o mare porcarie |
#7
Posted 06 January 2009 - 14:47
dmx85, on Jan 6 2009, 14:14, said: Pot spune ca din ce am vazut pana acum, 2008 a reprezentat un an modest in ceea ce priveste filmele de exceptie. Inca nu am vazut ultimele filme ale anului (gen Changeling sau altele), insa din cate am vazut, nu m'a impresionat niciunul. Dintre filmele bune le mentionez pe In Bruges, Dark Knight (un film bun si atat), Wall-E (cel mai bun pe anu' asta, o idee deosebita pusa perfect in practica), You don't mess with the zohan (mi s'a parut extrem de caterincos), Harold & Kumar Escape from Guantanamo Bay, Street Kings (desi ma asteptam la mult mai mult), Filme mediocre: Kung-Fu Panda, The Bucket List, Righteous Kill, Leatherheads, Horton Hears a Who! (idee geniala, film dprost), filme dezamagitoare: hancock, welcome home roscoe jenkins, Get Smart, Last Hour, Meet Dave, The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor, Pineapple Express, The Wackness mari porcarii: tropic thunder, meet the spartans, superhero movie, College road trip, disaster movie PS: No country for old men e din 2007 si mie mi s'a parut o mare porcarie No Country for Old Men a fost produs in 2007, insa in Romania a avut premiera in 2008 conform sursa Rugamintea mea este sa intocmesti cate un top 10 pentru cele mai bune filme, respectiv cele mai proaste filme ale anului trecut, cu respectarea celor scrise de mine in primul post (premiera in Romania in 2008) |
#8
Posted 06 January 2009 - 18:44
@delfinasu cand dai drumul la topicul : Blockbusterul anului 2009 - cea de a 3-a editie? As da eu dar nu e bine sa copiez ideea altuia.
Acum on topic... Cele mai bune pt. mine au fost: 1. Iron Man 2. Hancock 3. Hellboy 2 - The Golden Army 4. The Forbidden Kingdom 5. Eagle Eye 6. Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skulls 7. The Dark Knight 8. Horton Hears a Who 9. The Incredible Hulk 10. The Mummy 3: Tomb of the Dragon Emperor The worst 10: (defapt le-as spune dezamagiri... ma asteptam mai mult) 1. SuperHero Movie 2. College Road Trip 3. Doomsday 4. The Happening 5. Prince Caspian 6. Drillbit Taylor 7. The Ruins 8. Babylon A.D. 9. Bangkok Dangerous 10. The X-Files 2 - I Want to Believe Spre rusinea mea inca nu am vazut filme gen: Cloverfield, Get Smart, You Don't Mess with the Zohan, WALL-E, Journey to the Center of the World, Mamma Mia, Tropic Thunder, Disaster Movie, Madagascar 2: Escape to Africa, Twilight din diverse motive: ori nu am putut merge la cinema sa le vad pe acestea, ori le am pe DVD si nu am avut timp sa le vad, ori nu le-am luat de pe net (filmele mai slab cotate: Disaster Movie, Saw 5, Max Payne, Step Brothers) |
#9
Posted 06 January 2009 - 19:18
Welcome home, Roscoe Jenkins ; Drillbit Taylor ; Jumper ; My best friend's girl nu mi s-au parut deloc filme proaste , chiar am ras la ele(in afara de Jumper). Prost mi s-a parut Disaster Movie , nici nu m-am uitat la tot. Voi reveni mai tarziu cu un top al celor mai bune.
|
#10
Posted 06 January 2009 - 22:04
deocamdata doar 5 curajosi, dintre care doar mu_zz_i a inteles regulile "jocului"...
Scrappy_Coco, te asteptam si pe tine, dar si pe ceilalti cinefili infocati de aici sa-si expuna optiunile... cu cat mai multe topuri, cu atat mai bun va fi rezultatul... PS: @mu_zz_i: cu privire la celalalt subiect, ai un PM... |
|
#11
Posted 06 January 2009 - 22:17
de dragul regulilor, completez
best: 7- Taken 8-Burn after reading 9-The diving bell and the butterfly 10- Step up 2 the streets worst: 7-Bratz 8-Star wars-clone wars 9-Superhero movie 10- AvP 2 Edited by medley, 06 January 2009 - 22:19. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users