Era sa o patesc in seara asta
#19
Posted 04 October 2008 - 00:01
Bai nene daca nu reuseste "sa si dea drumu" e de naspa...
Adu-o aici pe forum ca o rezolvam. Quote Fara suparare cfs, dar din punctul meu de vedere tu ai o mai mare parte de vina. Daca o sa citesti primul post cu atentie, vei vedea ca STIU CA AM GRESIT. Edited by C.F.S., 04 October 2008 - 00:03. |
#20
Posted 04 October 2008 - 00:13
Campers, on Oct 3 2008, 23:34, said: .... a 3-a infipt binisor in ea,inseamna un 80 banuiesc..nu ? ... exorcistul, on Oct 3 2008, 23:46, said: Cam cu a2-a, poti obtine lejer 100Km/h cosminnuss, on Oct 3 2008, 23:54, said: cu ce mosule scoti 100 cu a doua?!? Trebuie sa ai cel putin 130-140 de cai pe masina. A mea are 85 maxim cu a doua pana sa intre limitarea. C.F.S., on Oct 4 2008, 00:49, said: Nu aveam 100, in nicun caz. Maxim 80, dar ma pronunt maine dupa ce fac o tura. Eu cu a treia bine infipt bine inteleg minim 130 la ora. Data viitoare baga-ti p... in el de telefon. Ori tragi pe dreapta si te certi cat vrei fara sa pui in pericol pe nimeni, ori te duci acasa sau unde trebuie si rezolvi acolo problema. Puteai sa ai si 60 la ora, faptul ca vorbeai la telefon in timp ce conduceai si mai erai si nervos pe deasupra iti reducea timpul de reactie in caz de ceva oricum. Nu e o combinatie prea buna. Eu desi am cutie automata, trag pe dreapta cand vorbesc la mobil. Hai zi merci ca ai scapat cu bine, trage o gura de aer, trage/bea o tigare/bere si data viitoare fi mai atent. |
#21
Posted 04 October 2008 - 00:24
O bere as bea, dar e departe chioscul. De fumat nu fumez. Pe nas nu trag... Am necaz cu sticla de pepsi si o gura sparta care abia a tacut de juma de ora.
|
#22
Posted 04 October 2008 - 00:32
#23
Posted 04 October 2008 - 00:49
Night Elf, aygo de 68 de cai are top speed la 160, iar tu imi zici ca scoti 100 cu a doua! sigur ca da! nu-ti dai seama ce enormitati scoti!
da-mi si mie rapoartele cutiei ca sunt tare curios cum iese la calcule Motorul pe benzina de 110 cai de pe C4 scoate 85 la ora in a doua si 125 in a 3a iar tu imi zici ca motorasul de pe aygo scoate mai sus |
#24
Posted 04 October 2008 - 07:54
cosminnuss, on Oct 4 2008, 01:49, said: Night Elf, aygo de 68 de cai are top speed la 160, iar tu imi zici ca scoti 100 cu a doua! sigur ca da! nu-ti dai seama ce enormitati scoti! da-mi si mie rapoartele cutiei ca sunt tare curios cum iese la calcule Motorul pe benzina de 110 cai de pe C4 scoate 85 la ora in a doua si 125 in a 3a iar tu imi zici ca motorasul de pe aygo scoate mai sus Pe scurt daca vrei: Treapta 1 undeva in jur de 55 la ora. Treapta 2 in jur de 100 la ora pe treapta 3 n-am verificat care e maximu. Treapta 4 165 la ora. treapta 5 la fel. Motorasul ala nu conteaza atat de tare cat conteaza rapoartele cutiei si greutatea masinii. O sa ai o surpriza ca la o plecare de pe loc pe 0-60 sa te faca Aygo cu toti cei 110 cai ai tai de nu ai aer. Iti spun asta in ideea in care pe cealalalta masina am 109 CP 16V si pe 0-60 nu pleaca precum Aygo.Ca recupereaza dupa, asta e alta poveste. Stii care-i avantajul unei cutii automate in kick-down? Iti spun eu: Schimba exact cand acul turometrului a ajuns la limita de a intra in rosu cu o precizie pe care tu ca sofer nu o ai. De regula ori schimbi mai devreme, ori ai intrat in limitare. Asta schimba la fix. Pe de alta parte la Chevrolet Lacetti sedan 109CP: primele 3 trepte stau cam asa: Treapta 1 55 km/h treapta 2 95-100 km/h treapta 3 145 km/h. Eu cred ca si a ta poate undeva in jur de 95-100 (asta daca nu ai "cutie scurta") cu a doua dar ti-e frica tie sa schimbi la 6500 si schimbi pe la 6000. Edited by Night Elf, 04 October 2008 - 07:57. |
#25
Posted 04 October 2008 - 08:10
Night Elf, on Oct 4 2008, 08:54, said: Pe scurt daca vrei: Treapta 1 undeva in jur de 55 la ora. Treapta 2 in jur de 100 la ora pe treapta 3 n-am verificat care e maximu. Treapta 4 165 la ora. treapta 5 la fel. Ok, eu daca merg tare pe bulevard si nu adaptez nicicum viteza la trafic si patesc ce a patit cfr, nu ma manifest - o parte mare din vina fiind a mea, tac drac din gura si-mi vad de drum. Cu tr III infipta inseamna un ~100-110/h asa...pregatit de decolare, 60-70 e un mers normal (adica 3000-3500 rot/min....) |
#26
Posted 04 October 2008 - 08:46
C.F.S,e bine ca nu ai patit nimic,sunt convins ca vei fi mai atent de acum.
Oricum,cel cu papucul trebuia sa stea in banca lui,daca ti-a iesit brusc in fata il puteai lovi si daca aveai viteza mai mica. |
#27
Posted 04 October 2008 - 09:59
cosminnuss, on Oct 4 2008, 01:49, said: Night Elf, aygo de 68 de cai are top speed la 160, iar tu imi zici ca scoti 100 cu a doua! sigur ca da! nu-ti dai seama ce enormitati scoti! da-mi si mie rapoartele cutiei ca sunt tare curios cum iese la calcule Motorul pe benzina de 110 cai de pe C4 scoate 85 la ora in a doua si 125 in a 3a iar tu imi zici ca motorasul de pe aygo scoate mai sus |
#28
Posted 04 October 2008 - 10:36
C.F.S., on Oct 4 2008, 01:00, said: Și... da, el era de vina indiferent daca a "avut timp" (?!) sau nu sa ma vada. Cat ? 70-80 la ora ? Se poate muri si la viteze mult mai mici ... C.F.S., on Oct 4 2008, 01:01, said: Daca o sa citesti primul post cu atentie, vei vedea ca STIU CA AM GRESIT. Edited by cristi.r, 04 October 2008 - 10:38. |
|
#29
Posted 04 October 2008 - 10:41
NightShift, on Oct 3 2008, 23:51, said: Sa arunce cu pietre doar cei care nu au fost luati prin surprindere de vreun pieton ametit sau de unu care nu le are cu prioritatea. ...doar cei care nu era s-o bage pe maneca niciodata. Doar cei fara prea multi kilometri si cei fara permis. C.F.S., on Oct 4 2008, 01:00, said: Și... da, el era de vina indiferent daca a "avut timp" (?!) sau nu sa ma vada. bine ca ai scapat...lasa naibii gura mare in pace, nu stii sa nu pui la suflet? inchizi frumos telefonul si gata. |
#30
Posted 04 October 2008 - 10:43
Exista situatii, nu putine, in care viteza nu poate fi dovedita. De-aia am spus eu ce-am spus mai sus.
|
#31
Posted 04 October 2008 - 11:02
pai pe strada aia mergi tu cu viteza aia? unde sunt nuj cate zeci de treceri de pietoni si stradute laterale din care daca vii nu ai vizibilitate mai deloc? Strada aia e singura din bucuresti pe care prefer sa o ocolesc...am o frica de ea...prima oara cand am trecut pe acolo mi-au iesit 3 d'astia in cale. cred ca d'asta )
|
#32
Posted 04 October 2008 - 11:15
#33
Posted 04 October 2008 - 11:36
rotnic, on Oct 4 2008, 12:15, said: Da, tu ai voie, ca doar mergi numai pe circuit. Asta e atitudinea corecta!... trebuie sa gandesti: dar daca? sau daca ala vrea sa...? etc etc...de ce a redus viteza ala? il lasa pe vreunul sa se bage? trebuie sa faci scenarii la greu, poate ajungi sa dai in paranoia, da' nu dai in pieton |
|
#34
Posted 04 October 2008 - 11:40
Glumeam mai Uko. Bine faci, dar oricat de atent esti tu, tot poate aparea un bizon.
|
#35
Posted 04 October 2008 - 11:53
rotnic, on Oct 4 2008, 12:40, said: Glumeam mai Uko. Bine faci, dar oricat de atent esti tu, tot poate aparea un bizon. In fine, clasa, repetam: astazi am invatat ca nu e bine sa vorbim la telefon si sa ne certam in timp ce conducem. Mai ales pe o straduta intunecata si foarte aglomerata. Bine ca s-a terminat cu bine. prudenta e mama intelepciunii, cica. |
#36
Posted 04 October 2008 - 13:47
Fericit ca ma trezesc in pat si nu pe la spital (Doamne fereste) am plecat mai devreme in reconstituire. Cu ocazia asta am luat si un porcbagaj de pepeni. Cine stie stie.
Sa va povestesc in detaliu, acum, la rece. Inainte de a face dreapta de pe petre ispirescu pe margeanului am trecut telefonul pe speaker si l-am pus pe bord. De unde a si zburat. Bun. Intrand pe margeanului, in prima parte erau niste canale gen tranșee (nu era inca turnat asfaltul pentru nivelare) - de unde si o coloana de obositi care se taraiau cu 30-40 ocolindu-le regulamentar pe dreapta. Vazand ca nu vine nimic din fata si stiind ca pe dreapta nu prea era loc de trecere din cauza masinilor parcate = viteza mica, m-am bagat si am depasit cateva masini. Cel mai căpos a fost unul cu o dubita (Sprinter cred) care s-a tinut tare pe acceleratie intre doua "tranșee". Ghinionul lui, a nimerit la un moment dat urat de tot intr-un astfel de canal, s-a zdruncinat urat de tot. Spun din nou ca in timpul asta ma certam la telefon, care era pe bord, pe speaker. Dupa ce l-am rezolvat pe asta cu "spinterul" am mai ocolit un obstacol pe mijlocul drumului (niste bețe și pungi într-un canal cum numai in .ro gasesti) si de aici a urmat "blana". Faza cu idiotul care a iesit de pe straduta e asa: a scos botul masinii, l-m vazut si eram sigur ca o sa franeze, sa ramana acolo. Eu mergeam fix pe mijlocul strazii (jumatate pe banda mea jumatate pe contrasens). Din instinct am pus piciorul in frana si aici s-a produs marele șoc - dobitocul a ieșit cu masina pe mijlocul strazii, unde s-a si oprit de altfel. Fiind vorba de o secunda nu am ce sa zic decat ca am franat "cu doua picioare" cum s-ar zice... Nu pot sa imi dau seama ce a fost in mintea lui (barbat la 45 - 50 de ani). Ori era incepator (nu prea cred), ori nu cunostea masina, ori era baut (dupa voce nu parea) ori nu stiu ce dreq s-o fi intamplat. In fine, cand am vazut ca iese am infipt piciorul in frana, m-as fi bagat pe stanga dar nu era loc... Dreapta daca ma ducea intram in masinile parcate acolo... Pur si simplu a fost norocul ca m-am oprit inainte de a-l lovi, ca de evitat nu aveam pe unde. Bine, poate unii ar fi bagat in marsarier si ar fi scos-o cumva la capat, eu nu pot. Referitor la viteza, am "reconstituit"... cred ca aveam maxim 80. Undeva intre 70 si 80.... E o viteza mare pentru zona respectiva, sunt constient de asta. Nu merg astfel de obicei, nici nu trec pe acolo prea des... Doar cand ma duc sa vad cum merge cu pepenii. Referitor la vina nici nu stiu ce sa zic... Din punct de vedere "moral" as fi avut partea mea de vina, pentru ca mergeam cu viteza mare fata de conditiile de trafic. Din punct de vedere legal, nu stiu daca mi s-ar fi imputat ceva, pentru ca eram pe drumul cu prioritate, chiar daca mergeam "pe mijloc". Nu ma gandesc decat la un lucru, daca imi iesea in fata din scurt si nu apucam sa franez... Oricum aveam centura pusa, dar nu cred ca ieseam prea bine din gramada de fiare. Edited by C.F.S., 04 October 2008 - 14:16. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users