Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Numar magic cu blocaj numerologic

Recomandare firma/persoana pentru...

Motorul se intrerupe la gropi si ...

Plafoniera 132W, 9100lm, consum r...
 Stabilire granita intre proprietati

Impamantare boiler Tesy

Cat costa o omologare la RAR N1-&...

Sunt apele termale daunatoare?
 Ati face o reconversie profesiona...

Nokia XR21

Vibratie tevi boiler cand foloses...

Cat stați acasa in medie?
 Parere stare drum Sculeni - Chisi...

Necesit ajutor in gasirea a doua ...

Monitor 4k 27-28' PD USB C

Vacanta Italia
 

Problema garantie - nu cumparati mobila din TITAN

- - - - -
  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1
goesalajan

goesalajan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 364
  • Înscris: 10.06.2004
Am o canapea cumparata din magazinul titan de la ultimul etaj, cel cu mobila. Dupa doua saptamani a aparut un defect, a sarit un nasture. Am facut o sesizare imediat la magazin, au notat numele meu si un nr. de telefon si m-au asigurat ca o sa primesc un telefon urmand sa vina cineva de la firma de unde le cumpara ei sa faca constatarea. Am fost plecat la mare, dupa doua saptamani m-am intors la magazin ca nu am primit nici un telefon. Doamna de acolo mi-a zis ca se mai intampla sa nu sune cei de la care le iau ei. Dar ca o sa le mai zica inca odata. Dupa o saptamana dau un telefon la magazin sa le zic ca inca nu m-a sunat nimeni si mi se spune sa sun eu direct la producatori ca ei nu mai au ce sa le zica. Sun la cei care le produc si o tipa de acolo foarte deranjata ca ei nu discuta direct cu persoane fizice, trebuie sa le vina solicitarea direct de la cei din titan. Sun iar la cei din Titan si le povestesc si mi-au zis ca or sa ia legatura cu producatorii. Azi sun iar la magazin si mirata din noi fata de la telefon imi spune ca ea le-a dat pe fax solicitarea si ca nu mai are ce sa mai faca. Prin urmare vreau sa aflu cine este responsabil pentru garantie, firma de la care am cumparat produsul sau cei de la care ei il cumpara. Pe chitanta e trecuta firma din titan, certificatul de garantie e din partea celor care fabrica canapeaua. Vreau sa fac o sesizare la ANPC dar nu stiu exact pe cine sa invinuiesc.

#2
clara_spiele

clara_spiele

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,523
  • Înscris: 04.02.2008
Vanzatorul, firma de la care ai cumparat. Succes!

#3
goesalajan

goesalajan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 364
  • Înscris: 10.06.2004
multumesc, am formulat o reclamatie online pe site-ul anpc. sper sa primesc un raspuns.

#4
clara_spiele

clara_spiele

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,523
  • Înscris: 04.02.2008
De curiozitate, cat ai tras de nasturele ala care "a sarit"?

#5
goesalajan

goesalajan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 364
  • Înscris: 10.06.2004
:) de fapt nu e nasture, am zis asa ca sa se inteleaga mai bine. e o cusatura din aceea care trage materialul inauntru ca sa arate bine canapeaua. n-aveam cum sa apuc sau sa trag de ea, sunt bine infipte inauntru. m-am trezit intr-o dimineata cu o cusatura rupta. desi cu o zi inainte sa fac reclamatia am fost iar la magazin nici de data asta nu m-a sunat nimeni. sunt foarte neseriosi. sper sa rezolv.

#6
goesalajan

goesalajan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 364
  • Înscris: 10.06.2004
am facut reclamatia on-line pe 20.08. si am primit atunci un mail de confirmare de la anpc. dar pana azi nu m-a contactat nimeni (nici de la anpc, nici de la magazin). se pare ca mai dureaza.

#7
goesalajan

goesalajan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 364
  • Înscris: 10.06.2004
Azi dimineata vad ca s-a desfacut inca una. E clar marfa din magazinul Titan este de cea mai proasta calitate. NU CUMPARATI MOBILA DIN TITAN. Mai ales ca nu beneficiati de garantie.

Attached File  Picture_003.jpg   471.82K   139 downloads
Attached File  Picture_004.jpg   569.12K   88 downloadsAttached File  Picture_005.jpg   503.01K   94 downloads

#8
goesalajan

goesalajan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 364
  • Înscris: 10.06.2004
A trecut o gramada de timp si inca nu s-a intamplat nimic. Nimeni de la firma de mobila nu m-a contactat.
Atasat gasiti raspunsul celor de la anpc, dar de la aceasta scrisoare si pana in ziua de azi, nimic.
Attached File  anpc.JPG   143.14K   106 downloads

#9
negociator

negociator

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 646
  • Înscris: 05.05.2008

 goesalajan, on Oct 6 2008, 15:35, said:

A trecut o gramada de timp si inca nu s-a intamplat nimic. Nimeni de la firma de mobila nu m-a contactat.
Atasat gasiti raspunsul celor de la anpc, dar de la aceasta scrisoare si pana in ziua de azi, nimic.
anpc.JPG

In locul tau, as face inca o reclamatie la Protectia Consumatorului, in care sa le comunic faptul ca nu s-a remediat problema. In paralel, as face si o reclamatie catre firma producatoare a mobilei. Ambele reclamatii le-as face in scris si le-as expedia prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire. Succes !

#10
goesalajan

goesalajan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 364
  • Înscris: 10.06.2004
Abia astazi am primit un telefon de la cei cu canapeaua. Le-am zis: "Vai ce surpriza, v-ati gandit sa ma sunati dupa 3 luni". Si mi-au zis ca or sa ma mai sune odata ca sa stabilim o vizita. Mda. M-au sunat sa-mi zica ca or sa ma sune. Dobitocii.

#11
goesalajan

goesalajan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 364
  • Înscris: 10.06.2004
au venit si au luat canapeaua acum 2 zile. acum stau de capul lor sa o aduca inapoi. ca cica ei si-au facut treaba au dus-o la producator, acum asteptam. off. niste neseriosi. nu va recomand sa cumparati ceva de la etajul de mobila din titan.

#12
goesalajan

goesalajan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 364
  • Înscris: 10.06.2004
Mda, super nesimtiti. Au luat canapeaua de cateva zile si acum stau dupa ei si dorm pe jos in casa. Desi nesimtitii au zis ca o aduc a 2-a zi cand au venit sa o ia de acasa. Am sunat la ei mi-au spus ca ei si-au facut treaba, au dus-o la producator (atentie! in turcia posibil minciuna) si ca acum sa stau sa astept ca ma anunta ei. incredibil, au trimis-o in turcia pentru doua cusaturi.si ca sa puna capac, azi, mai mi-a venit o adresa de la ANPC (eu intre timp, dupa ce a trecut data limita din precedenta le-am mai trimis un mail ca nu se intampla nimic) cu urmatorul raspuns:

"La data verificarii reclamatiei, reprezentantii firmei au sustinut ca au incercat remedierea deficientelor canapelei, dar dumneavoastra ati refuzat sa vi se ridice produsul din casa. Din acest motiv, s-a dispus un nou termen de verificare a canapelei, de constatare si de remediere a deficientelor - data de max. 20.10.2008, cu conditia ca dumneavoastra sa acceptati sa vi se ridice canapeaua din locuinta."

Incredibil, mai si mint. Javrele. Nu m-a contactat nimeni in acea perioada. Daca pana in data de 20.10.2008 nu am canapeaua in casa ma duc la ei in magazin in titan si fac scandal.

Edited by goesalajan, 17 October 2008 - 17:56.


#13
Erica

Erica

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 09.05.2006
Eu am patit-o mult mai rau cu canapelele cumparate (una de 3 si una de 2 locuri).
In afara de faptul ca am comandat o culoare (bordo) si a venit alta culoare (caramiziu) - dadusem un avans de vreo 2 milioane - insa aveau acoperire pt ca vanzatoarea trecuse gresit in factura codul pt nuanta aleasa, iar codul scris corspundea cu cel al canapelelor (adica caramiziu). Atentie cand comandati sa verificati pe factura inclusiv codul de culoare ales...

In sfarsit, asta a mai fost cum a fost, am cumparat material sa imi fac husa insa ce nu am putut sa repar a fost mirosul insuportabil pe care il degajau acestea (din cauza lipiciului ieftin folosit). Am lasat geamurile deschise aproape non-stop (nu statea nimeni in acea camera) si timp de 1 an si jumatate (cat a trecut de cand le-am cumparat) mirosul nu s-a estompat deloc. Daca noaptea geamul era inchis, a doua zi ti se facea rau cand intrai in camera, imposibil de stat in acea camera (inutil sa spun ca tot acest timp nu am putut folosi acea camera)... Asa ca m-am hotarat sa le vand, deocamdata am vandut doar canapeaua mare (la jumatate din pret), mentionez ca amnadoua m-au costat 26 milioane. Am recuperat doar 6 mil, iar canapeaua mica nu o cumpara nimeni (desi e noua).

In concluzie, mai degraba cumparati din magazin si nu pe comanda, ca riscati sa luati teapa. Magazinul de la care le-am cumparat este Euromobila. Apropo, am verificat modele expuse in magazin si nici vorba de miros, una este expus si alta este livrat.

Bine macar ca au fost de acord sa iti repare canapeaua. Eu am incercat sa le vand (fiind noi) la magazin inapoi pe bani mai putini si nici nu au vrut sa auda.

#14
negociator

negociator

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 646
  • Înscris: 05.05.2008

 goesalajan, on Oct 17 2008, 18:56, said:

Mda, super nesimtiti. Au luat canapeaua de cateva zile si acum stau dupa ei si dorm pe jos in casa. Desi nesimtitii au zis ca o aduc a 2-a zi cand au venit sa o ia de acasa. Am sunat la ei mi-au spus ca ei si-au facut treaba, au dus-o la producator (atentie! in turcia posibil minciuna) si ca acum sa stau sa astept ca ma anunta ei. incredibil, au trimis-o in turcia pentru doua cusaturi.si ca sa puna capac, azi, mai mi-a venit o adresa de la ANPC (eu intre timp, dupa ce a trecut data limita din precedenta le-am mai trimis un mail ca nu se intampla nimic) cu urmatorul raspuns:

"La data verificarii reclamatiei, reprezentantii firmei au sustinut ca au incercat remedierea deficientelor canapelei, dar dumneavoastra ati refuzat sa vi se ridice produsul din casa. Din acest motiv, s-a dispus un nou termen de verificare a canapelei, de constatare si de remediere a deficientelor - data de max. 20.10.2008, cu conditia ca dumneavoastra sa acceptati sa vi se ridice canapeaua din locuinta."

Incredibil, mai si mint. Javrele. Nu m-a contactat nimeni in acea perioada. Daca pana in data de 20.10.2008 nu am canapeaua in casa ma duc la ei in magazin in titan si fac scandal.

Eu as raspunde cat mai repede cu o alta adresa scrisa, in care sa precizez ca NU am refuzat niciodata sa mi se ridice canapeaua din casa, si ca pana la aceasta data (data cand expediezi tu reclamatia) nu ai primit canapeaua inapoi. Alminteri risti sa fii tu scos vinovat ca n-ai respectat cine stie ce clauza contractuala. Eu am patit ceva aberant - am cumparat mobila de baie din hypermarket (furnizor fiind o firma din Timisoara) si mi s-a cojit, s-a despris primul strat de lemn. Am tot facut reclamatii pana am iesit din termenul de garantie. Singurul raspuns al firmei din Timisoara a fost ca eu sunt de vina, ca am tinut mobila (DE BAIE) in umezeala !!! :(

Edited by negociator, 18 October 2008 - 12:05.


#15
onamero

onamero

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 56
  • Înscris: 25.09.2008
Eu spun sa mai faci o sesizare la ANPC....cu toate ca si astia sunt cam nesimtiti.

Ei oricum prin lege sunt obligati sa verifice in 48 ore sesizare. Sincer, ar merita o amenda grasa...

#16
goesalajan

goesalajan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 364
  • Înscris: 10.06.2004
Binenteles ca nici azi, cand se implineste data limita, canapeaua nu este gata. Am sunat la magazin si am primit acelasi raspuns ca trebuie sa mai astept. Dupa aceasta confirmare, am trimis a 3-a reclamatie la ANPC. Sper ca cei in masura sa ia masurile necesare ca astfel de firme sa ajunga istorie.

Multumesc pentru indrumare celor care au raspuns pe topic.

Edited by goesalajan, 20 October 2008 - 13:03.


#17
goesalajan

goesalajan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 364
  • Înscris: 10.06.2004
Abia astazi au venit cei de la magazin si mi-au adus canapeaua acasa. Nu recomand nimanui sa cumpere mobila din magazinul Titan daca nu vrea sa treaca prin ce am trecut eu.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate