Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Supraincarcare factura RDS
Last Updated: Jul 23 2008 09:50, Started by
galaad2
, May 29 2008 23:58
·
0
#1
Posted 29 May 2008 - 23:58
situatia este urmatoarea:
La inceputul lunii decembrie 2007 am facut modificarea abonamentului de internet, trecand de la abonamentul fiberlink1 la abonamentul de internet fiberlink 3 (45 ron), care este anuntat ca vine cu 1000 minute in reteaua RDS si 200 minute in reteaua romtelecom incluse. Simultan cu acesta, am efectuat si reinnoinrea abonamentului de cablu tv deoarece domnisoara reprezentanta a RDS mi-a promis ca minutele acestuia vor fi adaugate suplimentar la cele de la abonamentul de internet (inca 200 min in reteaua rds si inca 100 minute in reteaua Romtelecom - pachet Baza simplu). In ultima vreme nu am avut posibilitatea sa verific desfasuratoarele convorbirilor deoarece cei de la RDS pur si simplu nu le-au expediat. Ultimul desfasurator pe care il primisem pana la mijlocul lui aprilie era cel pentru NOV 2007 (primit pe data de 2 Feb 2008). Pe 24 aprilie am primit pe email desfasuratorul pentru luna FEBRUARIE 2008, dar desfasuratoarele pentru lunile Decembrie 2007 si Ianuarie 2008 NU AU FOST expediate deloc. In plus, am verificat periodic si folderul de Bulk Mail, desfasuratoarele nu au ajuns acolo. Pe 27 mai RDS mi-a trimis pe email desfasuratorul pentru luna MARTIE 2008 si astazi RDS a trimis iarasi un desfasurator, pentru luna APRILIE (da, la o distanta de mai putin 2 zile de cel pentru luna martie), si abia acum mi-am dat seama ca sunt practic fraierit de RDS care nu ia in calcul minutele incluse gratuit de la abonamentul de cablu tv. Astfel cei de la RDS abuzeaza de clauza din contract care spune ca abonatul poate contesta factura in cel mult 30 de zile de la primirea acesteia, dar doar dupa ce o plateste integral, prin simplul fapt ca eu ca abonat nu am cum sa verific modul de calcul al facturii telefonice. In final, pentru primele patru luni ale acestui an, cei de la RDS mi-au trimis desfasuratoare doar pentru 3 luni (februarie, martie si aprilie) si TOATE sunt calculate gresit, factura fiind supraincarcata prin ignorarea convenabila a celor 100 minute incluse gratuit aferente abonamentului de cablu tv. Astfel, mi s-au calculat: Februarie: Convorbiri in reteaua Romtelecom incluse in abonamente 200:00 0.00 Convorbiri in reteaua Romtelecom neincluse in abonamente 98:40 1.97 euro Martie Convorbiri in reteaua Romtelecom incluse in abonamente 200:00 0.00 Convorbiri in reteaua Romtelecom neincluse in abonamente 18:30 0.37 euro Aprilie Convorbiri in reteaua Romtelecom incluse in abonamente 200:00 0.00 Convorbiri in reteaua Romtelecom neincluse in abonamente 80:10 1.60 euro (in caz ca nu observati: trebuiau sa fie 300 minute incluse in abonamente, nu 200) în total o supraincarcare cu (1,97 + 0,37 + 1,60) * 1,19% (tva) 4,6886 euro cu tva plus ce suma o mai fi fost pentru luna ianuarie, cand am vorbit destul de mult cu ocazia sarbatorilor, dar nu am primit desfasuratorul pentru aceasta luna ca sa pot calcula suma. Dintre cei care sunteti abonati la RDS atat la fiberlink cat si la cablu tv (posibil doar cei care ati facut schimbari de abonament in ultimul an si ceva)... se mai afla cineva in situatia mea sa fie supra-taxat de RDS ? Din cate banuiesc situatia mea nu este unica, cred ca sunt MII sau ZECI DE MII de abonati in situatia mea care sunt supra-taxati astfel de catre cei de la RDS, care scot astfel dintr-un foc cateva zeci de mii de euro. Edited by galaad2, 30 May 2008 - 00:21. |
#2
Posted 30 May 2008 - 08:57
In primul rand situatia ta este una deloc placuta, fapt pentru care sunt tare curios sa aflu ce raspuns ai primit de la relatii cu clientii cand le-ai prezentat situatia ta.
In ultima instanta poti apela la OPC pentru a depune o reclamatie in acest sens, trebuie de asemenea sa te interesezi cum poti sa faci o asemenea reclamatie pentru recalcularea facturilor emise, avand depasite cele 30 de zile care contractual le aveai, dar imposibil de respectat datorita intarzierilor facturilor. Concluziile ar fi: - ce informatii ai obtinut de la relatii cu clientii RDS&RCS; - te poti adresa pentru lamuriri, informatii si reclamatii OPC-ului. |
#3
Posted 30 May 2008 - 09:17
Nu stiu daca ofertele sunt diferite de la un judet la altul, DAR:
Abonatilor care au numai catv li se ofera telefonie fixa si mobila inclusa in abonamentul catv. Minutele nu le stiu exact, dar n-am auzit pe nimeni care ulterior sa facut abonament si pentru internet sa fi beneficiat de ambele oferte. Din cate stiu, daca esti abonat si la internet, numarul minutelor de telefonie sunt cele corespunzatoare abonamentului de internet ales. Adica ar fi prea tare sa primesti minute pentru ambele abonamente mai ales ca majoritatea au ambele servicii. In final nu stiu ce sa spun, ori casiera respectiva e platita in functie de abonamentele incheiate si a vrut un client in plus, ori o fi vreo oferta de care nu stiu... Edited by cyberDJ, 30 May 2008 - 09:36. |
#4
Posted 30 May 2008 - 09:19
Minutele se cumuleaza cyberDJ, asa e de o gramada de timp, nu stiu cum n-ai auzit tu de nimeni sa aiba la fel.
Contractele pentru CATV si internet ar trebui sa fie pe acelasi nume, aceeasi adresa etc ca sa se cumuleze, o fi o problema acolo. |
#5
Posted 30 May 2008 - 09:20
Acum s-a modificat, primesti acelasi numar de minute ptr CATV!
|
#6
Posted 30 May 2008 - 09:24
La mine e adevarat ca nu sunt pe acelasi nume, asa ca o sa ma mai interesez, dar chiar n-am stiut de oferta asta deoarece n-am beneficiat de ea nici eu.
Iar legat de numele pe care sunt incheiate contractele, daca televiziunea e pe numele sotiei si internetul pe numele meu adresa ramane totusi aceiasi, in plus nu stiu inteleg ce-i impiedica sa aloce x minute sotiei si x minute mie din moment ce avem ambele servicii. LATER: Am primit confirmarea de la serviciul clienti ca minutele NU se cumuleaza. Daca beneficiati de ambele servicii, minutele incluse sunt cele corespunzatoare abonamentului de internet. Edited by cyberDJ, 30 May 2008 - 09:31. |
#7
Posted 30 May 2008 - 09:26
Abonamentul de telefonie e atasat unuia dintre abonamente, ori celui de net ori celui de catv, si revin astfel doar minutele aferente aceluia. Daca le mutati pe acelasi nume, se vor cumula minutele, pentru ca veti figura cu 3 servicii de la ei, asa in acest moment voi reprezentati 2 clienti diferiti, unul cu catv si tel si altul cu internet si atat.
|
#8
Posted 30 May 2008 - 10:08
Eu am avut probleme cu minutele in sensul in care nu-mi erau puse la socoteala si cele de la cablu tv. Ca cica sa merg la casierie sa le spun!!! Panarame. Acum, la noua locatie, nu mai am probleme le-am zis din prima dupa care am sunat la RC si i-am intrebat cate minute am. Dar mai in tineretile lor am avut probleme.
|
#9
Posted 30 May 2008 - 14:29
1. ambele contracte sunt pe numele si adresa mea
2. ( @cyberDJ ) minutele ar trebui sa se cumuleze, scrie http://www.rdstel.ro...e_servicii.html scroll pana in partea de jos a paginii, la sectiunea "NOU! Servicii integrate de telecomunicatii: Televiziune + Internet + Telefonie" scrie la Complet 3: 1200 si 300 minute sau nu scrie ? PS: relatii cu clientii... la RDS ? glumesti nu ?? te lovesti de un zid cand incerci numai sa suni la relatii cu clientii, operatorii de acolo sunt pusi doar sa respecte scriptul ala de service si nimic mai mult. De exemplu aici in oras (Constanta) a fost picat complet serviciul de internet si telefonie in tot cartierul de duminica dimineata pana MARTI dupa-amiaza (25-27 mai), practic trei zile non-stop. Am reusit sa sun duminica pe la ora 9:45 la relatii cu clientii si mi s-a spus ca este o problema in zona si ca in cateva ore se va rezolva... cele cateva ore au durat TREI ZILE, timp in care cei de la relatii cu clientii nu au mai raspuns deloc la telefoane. Credeti ca or sa acorde vre-o reducere la facturi pentru asta ? Nici pomeneala, nu e prima oara cand se intampla sa pice asa de mult iar reduceri la factura pentru nefunctionare nu am vazut vreodata la ei. Mi s-a facut sila sa ii mai sun si am trimis direct reclamatie la ANPC si ANRCTI pe tema asta. Edited by galaad2, 30 May 2008 - 14:59. |
#10
Posted 30 May 2008 - 15:13
Deci pana la urma nu am sunat si aberez, sau ce? Dupa cum stii fiecare judet are nurmarul sau pentru serviciul clienti, iar la mine cel putin (in Satu Mare), chiar nu dureaza mai mult de 1-2 minute pana sa-ti raspunda cineva.
Nu am absolut nici un motiv sa mintesc in legatura cu raspunsul operatoarei deoarece si mie mi-ar prinde bine minutele alea. Am vazut acum si oferta pe care mi-ai indicat-o si chiar nu mai stiu ce sa cred. LATER: Ca sa nu mor prost am mai sunat odata la serviciul clienti si de data asta am dat peste unul care a reusit sa ma lamureasca: - Minutele se cumuleaza numai daca toate serviciile sunt pe acelasi nume, dupa cum s-a scris si mai sus; - Si nu, oferta nu este valabila in toate judetele, probabil de aici si raspunsul primit dimineata. Cel putin in Satu Mare zicea ca minutele nu se cumuleaza... . Nu discut acest aspect deoarece e cea mai mare prostie pe care am auzit-o vreodata... Edited by cyberDJ, 30 May 2008 - 15:21. |
|
#11
Posted 30 May 2008 - 17:07
cyberDJ, on May 30 2008, 16:13, said: LATER: Ca sa nu mor prost am mai sunat odata la serviciul clienti si de data asta am dat peste unul care a reusit sa ma lamureasca: - Minutele se cumuleaza numai daca toate serviciile sunt pe acelasi nume, dupa cum s-a scris si mai sus; Si sa stai unde este FTTB. |
#12
Posted 23 July 2008 - 09:50
Cred că datorez un răspuns aici... am primit acum trei săptămâni (începutul lunii iulie) o factură de RECALCULARE, cu sumă negativă la total de plată
Factura au trimis-o în iulie (am păstrat și plicul cu data poștei) dar data de pe factură este la începutul lunii iunie (3 iunie mai precis)... cred că s-au apucat de "contabilitate creativă" (ca de obicei) de au emis factura cu o dată cu aproape 30 zile înainte de data expedierii. Asta s-a întâmplat după ce am trimis sesizare la ANRCTI iar aceștia le-au trimis o solicitare de investigație... abia atunci au decis cei de la RDS să se miște. Am trimis o sesizare și la ANPC/OPC dar mi-au trimis răspuns sa mai trimit odată reclamația prin formularul lor web (care face varză diacriticele, paragrafele și mai toată alinierea textului unei reclamații, compactând textul într-un singur bloc, abia lizibil... yuck). Așa că... ANRCTI este de bază ... pentru că ANPC pare a fi depășit de problemele tehnice. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users