Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Jurnal de bord ML 320CDI
Last Updated: Jun 16 2010 12:16, Started by
Notorious
, May 29 2008 20:41
·
0
#37
Posted 18 September 2008 - 12:14
Nu exagerez de loc. A fost uluitor pt mine. Am mers cu un plin din Constanta in Salonic. Chestia asta cu consumul pt mine nu este o "mandrie". Consumul mai mic nu inseamna un sofer mai bun. Dar chiar asa a fost...
|
#38
Posted 24 September 2008 - 21:00
Azi am facut o noua descoperire legata de masina mea. Probabil ca ceilalti posesori de ML o cunosc. Dar eu nu.
Intotdeauna m-a deranjatul lag-ul cutiilor automate. Dar am descoperit ca atunci cand merg normal cu masina si vreau sa depasesc pot sa apas pe padela (padelele de pe volan de schimbat viteza) si brusc masina retrogradeaza si te tine in ture pana sus de tot. Super.!!!! Practic lag-ul nu mai exista. Si asta fara sa fiu obligat sa pun cutia intai pe manual!!!! Senzational dupa parerea mea... Fac acum depasiri cu ea ca si cum am cutie manuala.... wow |
#39
Posted 10 October 2008 - 10:56
2 plinuri si inca 1200 km in oras. Pare sa se stabilizeze la 15% in oras.
Autonomie 600 km cu un plin, da, incep sa devin optimist. Repet nu pretul consumului ma deranjeaza ci performanta masinii. Cred ca 15 e bine. Edited by Notorious, 10 October 2008 - 10:57. |
#40
Posted 23 November 2008 - 21:04
9000km. Postez o poza cu consumul masinii. Eram in coloana dinspre Busteni spre Brasov. Consumul nu e instant e medie. Asta dupa ce de la Constanta am venit cu medie 14%!!!!!
Attached Files |
#41
Posted 23 November 2008 - 22:13
Ceva mai multe poze pentru curiosi? (asa ca mine)
BTW, Sa o stapanesti sanatos... iti doresc sute de mii de km cu ea fara incidente |
#42
Posted 25 November 2008 - 17:07
Si uite o mostra de trafic marfa de Constanta...
Attached Files |
#43
Posted 25 November 2008 - 17:19
#44
Posted 25 November 2008 - 18:22
Am fost in Bucuresti si imi ia la fel. BMW pe care inca il mai am desi nu-l mai conduc are motor de 3000 dar acolo e vorba de 2500 de km de drum intins. Imi pare rau ca nu i-am facut poza. Ideea este ca conteaza f mult cum conduci. Daca mergi linistit cu max 120 si fara sa depasesti ca Loeb (: consuma putin. Daca mergi tare in frane si demaraje(my kind of style) se duce sus consumul. Deci ca de obicei conteaza soferul...
|
#45
Posted 26 November 2008 - 10:23
Uite si la 16 km/h
Asta e drumul meu dimineata la birou... dupa cum spuneam ... Attached Files |
#46
Posted 26 November 2008 - 11:58
Notorious, on Nov 25 2008, 18:22, said: Daca mergi linistit cu max 120 Cine pana mea poate sa mearga cu motor de 3000 cu maxim 120km/h 2500km, mai ales pe autostrazi in Grecia unde viteza de croaziera e in jur de 150-160 fara discutie. Ma rog, asa mi-a zis si mie un nene de un A6 : daca nu traiesti mult te va tine toata viata masina asta. CA VEDEA CUM II DAU IN BARBA 200+ |
|
#47
Posted 26 November 2008 - 16:13
E foarte simplu. Eram in coloana cu doi prieteni cu suvuri coreene care nu puteau mai mult, cu copii si bagaje in ele.
De faptul ca mergi cu 120 prin sate cu masina aia si la varsta ta , no comment... Anyway daca tot nu esti convins ma gandesc sa fac si sa-ti trimit o inregistrare video cu familia mea spunand in cor ca nu mint. Edited by Notorious, 26 November 2008 - 16:15. |
#48
Posted 03 December 2008 - 11:24
M-a pupat un prost cu un Touareg alb in fund. Dupa cum s-a zguduit masina am crezut ca masina e praf. Surpriza!!! Am o singura zgarietura pe bara. Asa ca l-am lasat in pace mai ales ca se uita lung la bucatile de plastic de pe jos care proveneau de la bara si grila lui fata. Multumesc lui Dumnezeu ca am scapat cu bine !!!
|
#49
Posted 03 December 2008 - 12:06
Problema e ca sub bara ta structura metalica e indoita, dar plasticul a revenit la forma. Mi s-a intamplat si mie, tot lovitura intre 2 masini de aproximativ aceeasi greutate in talon, ochiometric nu era decat bara julita, practic mi-au tinut-o vreo saptamana la indreptat.
E vorba de Loganul meu si un Symbol. |
#50
Posted 03 December 2008 - 16:44
M-ai lasat cu gura cascata. Nu m-am gandit la asta. Cel putin ochiometric masina pare in regula ...
|
#51
Posted 03 December 2008 - 17:01
Uita-te la lufturi, la cum se inchide hayonul si in gaoacea rotii de rezerva, sub podeaua portbagajului, vezi daca totul inca se prezinta ok.
Vazut mai devreme o emisiune pe ceva post nemtesc in care trageau cu 30 kmh cu un fel de stalp imbracat in ceva moale intr-o bara de Golf 5 si bara revenea complet la forma initiala. Nu am nici un dubiu ca si MB foloseste plastic cel putin de calitatea asta. |
|
#52
Posted 12 December 2008 - 11:24
#53
Posted 12 December 2008 - 11:43
Tare. Din pacate eu nu am luat navigatia tocmai in ideea ca nu am harta iar Courage mi-a spus ca nu-i mare lucru de capul camerei pt reverse asa ca nu am.
By the way am facut 11.000 km. Din fericire fara probleme. |
#54
Posted 12 December 2008 - 12:03
Da, camera ajuta, insa daca e umed pe jos (ca acum) e inutila...
Sa fac si eu rost de harta aia! Am asteptat destul dupa ea. Frumoase consumuri. Se vede ca mergi prin C-ta. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users