Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!
 La multi ani @beavis03!

BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Depanero nu vrea sa imi dea Negat...
 Extras carte funciara

Carucior pliabil pentru cumparatu...

In ce supermarket gasesc carne de...

Cat de riscant e sa rezerv un hot...
 Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...

Huawei Pura 70/Pro/Ultra
 

F1 - Singapore

- - - - -
  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#1
Zamo

Zamo

    Eu sunt dintre aceia de care mamele voastre au spus sa va feriti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,605
  • Înscris: 09.01.2006
Data si ora: 28 septembrie / 15:00

Singapore

[ http://formula1.automarket.ro/images/circuits/thumbnails/23_345x230.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

   STATISTICI CIRCUIT
    Lungime 5067 m
    Tururi 61
    Cel mai rapid tur -
    Record pole -
    Ultimul podium (0) -

SURSA

#2
Thavi

Thavi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 335
  • Înscris: 29.07.2006
http://www.forumula1...f-singapore-gp/

:surprise: McLaren pune FARURI pentru Singapore!!! :eek:

#3
duculeana

duculeana

    Erou de sacrificiu

  • Grup: Banned
  • Posts: 7,889
  • Înscris: 08.10.2006
Dupa primele 10 tururi diferenta intre Massa si Fisichella, ultimul clasat este de fix 1 minut! Sa vedem cate intrari la boxe vor fi in aceasta cursa de 61 de tururi. Pana acum cel mai rapid tur l-a facut Kimi.

#4
neobluenet

neobluenet

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 489
  • Înscris: 13.08.2004
Aiurea cursa. N-am inteles cu ce e de vina Massa ca mecanicii au ridicat lolly-pop-ul si l-au lasat sa plece. Furtunul a fost intepenit, a pierdut mult timp, dar nu merita sa fie penalizat inca o data.

#5
kill_them_all1000

kill_them_all1000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,061
  • Înscris: 14.07.2005
Pai merita cei de la Ferrari sa fie penalizati vreodata? Cand trec pilotii Ferrari ar trebui sa franeze toti in fata lor. Cred ca cei de la Ferrari ar trebui sa aiba o discutie cu cei de la FIA in legatura cu Sutil (poate ii ridica licenta). Sutil e chiar nesimtit. Mai intai ii sta lui Raikkonen in cale (Monaco), iar apoi sa nu se opreasca cand ajunge in dreptul standurilor Ferrari pentru a'l lasa pe pilotul Ferrari sa treaca.
Apropo la Valencia i'au dat doar o amenda pentru aceiasi infractiune.

#6
dennis12225

dennis12225

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,193
  • Înscris: 15.05.2007
Ba da de penalizat trebuia penalizat, cel putin pentru oprire nepermisa in zona standurilor :lol: . La Singapore nu au avut lolly-pop au avut niste beculete suspendate, care intr-adevar a fost verde prea devreme pentru Massa.

Kill them all1000: vezi ca e un topic de fotbal, unde sunt niste unii ca tine, nimic nu le convine, totul a fost contra lor, din moment ce Raikkonen/Ferrari au prezentat probe ca i-a scapat masina de sub control, desi el franase, nu afost intentie sa-l pocneasca pe Sutil, a scapat fara penalizare, nu uita ca Raikkonen era pe 5 la momentul incidentului, cred ca alea 4 puncte erau mai importante, ca urmare a incidentului s-a clasat pe 10 mi se pare, deci a luat 0, din ce stiu eu 0<4.
Uite reportul cursei de la Valencia "During his second pit stop there had been a mini-drama when the team let him go and he almost went into the path of Adrian Sutil. In the end Massa had to back off and he lost some time but it is hard to see what else Sutil was supposed to do. The stewards decided that Ferrari was to blame and fined the team $10,000." I-au amendat pe cei de la Ferrari, Raikkonen a abandonat cateva tururi mai tarziu.

Tu vorbesti de Raikkonen, dar chiorete ala de Hamilton cand a intrat in MP al Canadei in spatele lui Raikkonen si a lui Kubica cum a fost? Aia erau prosti ca au stat la semafor, Hamilton era smecher. :lol:

#7
dsdev

dsdev

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 954
  • Înscris: 28.10.2005

View Postdennis12225, on Sep 29 2008, 07:55, said:

Ba da de penalizat trebuia penalizat, cel putin pentru oprire nepermisa in zona standurilor :lol: . La Singapore nu au avut lolly-pop au avut niste beculete suspendate, care intr-adevar a fost verde prea devreme pentru Massa.
Mai trebuie ca la urmatoarea cursa sa stea unu' cu un fluier in gura si sa fluiere cand poate pleca pilotul de la pitstop... nu inteleg ce i-a mancat sa incerce alte solutii in locul lollypop... mai bine mai pierd juma de secunda pana invarte mecanicu' de cartonul ala si il ridica, decat asa. Oricum, urmatoarele curse, in special China si Brazilia sunt pe placul masinii Ferrari, asa ca o sa fie interesant sa se joace titlul in ultima etapa, la Massa acasa. Asta daca nu mai fac vreo nefacuta.

Kill them all1000: hai zi-ne ca ce s-a intamplat la cursa asta a fost o pedeapsa divina pentru depunctarea lu' Hamilton de la Spa.

Oricum, ma bucur ptr Alonso, chiar daca a avut noroc chior sa intre la alimentare exact inainte de primul safetycar/accident.

#8
kill_them_all1000

kill_them_all1000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,061
  • Înscris: 14.07.2005

View Postdennis12225, on Sep 29 2008, 07:55, said:

Tu vorbesti de Raikkonen, dar chiorete ala de Hamilton cand a intrat in MP al Canadei in spatele lui Raikkonen si a lui Kubica cum a fost? Aia erau prosti ca au stat la semafor, Hamilton era smecher. :lol:
Chiorete ala a platit cu 10 locuri. Astia de a Ferari platesc doar cand sunt pe ultimul loc.

Vrei alt exemplu? Alonso a taiat primul viraj al cursei de ieri castigand cel putin un loc. A primit vreo pedeapsa?

#9
dennis12225

dennis12225

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,193
  • Înscris: 15.05.2007
Alonso nu alearga la Ferrari, cred ca e o conspiratie mondiala contra celor de la McLaren.

#10
dsdev

dsdev

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 954
  • Înscris: 28.10.2005

View Postdennis12225, on Sep 29 2008, 12:41, said:

Alonso nu alearga la Ferrari, cred ca e o conspiratie mondiala contra celor de la McLaren.
Of, da' greu te prinzi, evident ca asa e. Singuri impotriva tuturor :D

Si pun pariu ca anu' trecut Alonso a fost platit fie de Ferrari, fie de altii ca sa ii faca probleme lu Hamilton sa nu iasa campion mondial. Altfel nu se explica.

Apropo, unde sunt cei care o tot tineau sus si tare ca la Ferrari sunt ordine de echipa si la ceilalti nu? Pana acum Kimi nu l-a ajutat absolut deloc pe Massa, ba mai si declara pana la cursa de ieri ca se lupta ptr locul 1... In schimb Kova i-ar matura si asfaltu lu Hamilton, doar sa il depaseasca mai lin. Sau acum nu se mai pune, ca deh nu pica bine pe conspiratia mondiala.

#11
Houdin

Houdin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,278
  • Înscris: 27.07.2007
Cat de enervant poate fi comentatorul, Miki sau parca ceva de genul il cheama. Adica la acest nivel , in anul 2008 nu poate sa aiba o calitate a sunetului cat de cat ?! Se tot auzea intrerupt, cand mai incet cand mai tare.. uite Miki..nu e miki , ceva de genul. Pana la urma m-am enervat si am dat pe mute.

#12
dsdev

dsdev

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 954
  • Înscris: 28.10.2005

View PostHoudin, on Sep 29 2008, 20:53, said:

Cat de enervant poate fi comentatorul, Miki sau parca ceva de genul il cheama. Adica la acest nivel , in anul 2008 nu poate sa aiba o calitate a sunetului cat de cat ?! Se tot auzea intrerupt, cand mai incet cand mai tare.. uite Miki..nu e miki , ceva de genul. Pana la urma m-am enervat si am dat pe mute.
Nu te uiti de mult sau regulat la curse, nu-i asa? Sunt ceva ani buni de cand Miki enerveaza pe toata lumea. Eu m-as multumi si daca doar ar invata sa nu mai respire in microfon, ca deja mai mult de atat e prea mult ptr el.

#13
dennis12225

dennis12225

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,193
  • Înscris: 15.05.2007
Mi-a placut MP al Singapore in special cand comentariul lui Miky avea sonorul mic, mic. Dsdev daca nu ar fi ordine de echipa, se pierd campionate, exemplul McLaren de anul trecut este un emblematic, eu am spus si anul trecut daca fiecare ar face cum ar vrea si Lobont ar vrea sa fie atacant, dupa cum merge nationala poate reuseste sa marcheze mai mult :w00t: . Imi pare rau, dar Massa nu are stofa de campion.

#14
dsdev

dsdev

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 954
  • Înscris: 28.10.2005

View Postdennis12225, on Sep 29 2008, 22:10, said:

Imi pare rau, dar Massa nu are stofa de campion.
Pai daca avea stofa de campion, nu il mai lua Schumi la Ferrari :D

Nu inteleg totusi ce se intampla cu Kimi, mai ales in conditiile in care si-a prelungit contractul (decizia lui, nefortat de echipa). E pur si simplu aerian, nu ii iese nimic, greseste la fiecare cursa... pacat, mai ales avand in vedere cum a castigat la limita campionatul anul trecut, ar fi avut nevoie acum sa confirme, sa traga echipa dupa el cum facea Schumi... Sper din 2010 sa schimbe pilotii, n-ar suna rau deloc o pereche Vettel - Kubica sau chiar Alonso.

Ai dreptate cu ordinele de echipa, dar ma enerveaza aia care le vad doar la Ferrari... Ca in reclama, "Batman Batman"  :P

#15
dennis12225

dennis12225

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,193
  • Înscris: 15.05.2007
Kimi s-a dovedit un pilot inconstant, mai tii minte in 2004 cand se alerga doar un tur de calificare, a luat 3-4 starturi de pe ultimul loc, pentru ca iesea in decor in tutul de calificare, in ciuda ca e ice-man tipul mi se pare destul de pasional, bine altfel matur. Totusi se pare ca Massa este mai simpatizat de mecanicii de la Ferrari.

Massa nu merge bine pe ploaie si nu face curse de recuperare, nu e prima cursa cand cade pe ultimile locuri si ramane acolo, daca termina pe 9-10 intelegeam, nu mai zic daca lua 1-2 puncte, pana la urma ori ca a terminat pe 12-13, ori forta masina si intra in gard sau ii pleznea motorul tot ala era rezultatul, diferenta ca in ultimul caz cel putin incerca.

#16
kill_them_all1000

kill_them_all1000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,061
  • Înscris: 14.07.2005
Masina Ferrari nu e facuta sa mearga pe ploaie. Ambii piloti au avut probleme pe ploaie.

@dsdev. Deocamdata Kovalainen nu l'a ajutat cu nimic pe Hamilton. Sau aici ar trebui sa bag si eu expresii ferrariste "Dar in 1800 toamna, cand Ferrari..."...

#17
dsdev

dsdev

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 954
  • Înscris: 28.10.2005

View Postkill_them_all1000, on Sep 30 2008, 11:25, said:

Masina Ferrari nu e facuta sa mearga pe ploaie. Ambii piloti au avut probleme pe ploaie.
Vrei sa spui ca pilotii Ferrari nu se descurca pe ploaie... Aceeasi masina, cu Schumi, Hamilton, Alonso sau Vettel ar avea cu totul alte performante pe ploaie.

View Postkill_them_all1000, on Sep 30 2008, 11:25, said:

@dsdev. Deocamdata Kovalainen nu l'a ajutat cu nimic pe Hamilton. Sau aici ar trebui sa bag si eu expresii ferrariste "Dar in 1800 toamna, cand Ferrari..."...
Ba l-a ajutat, chiar daca mai putin evident ca doar nu ar trebui sa ii buseasca pe aia de la Ferrari ca sa arate ca il ajuta pe Hamilton. Arata-mi si mie o cursa anul asta in care Kova nu s-a dat la o parte cand a fost cazul sa fie depasit de Hamilton. Sau explica-mi de ce tot timpul Kova pleaca cu mai multa benzina decat Hamilton. N-am nimic impotriva, mi se pare chiar firesc, dar cum ziceam mai lasati frustrarile la adresa Ferrari si vedeti si pe altii cum fac.

@Dennis: e normal ca Massa sa fie mai simpatizat de echipa, e totusi de mult mai mult timp, e o fire latina/deschisa si nu in ultimul rand se implica mult mai mult in dezvoltarea masinii.

#18
kill_them_all1000

kill_them_all1000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,061
  • Înscris: 14.07.2005

View Postdsdev, on Sep 30 2008, 15:19, said:

Vrei sa spui ca pilotii Ferrari nu se descurca pe ploaie... Aceeasi masina, cu Schumi, Hamilton, Alonso sau Vettel ar avea cu totul alte performante pe ploaie.
Tu te uiti la Formula 1 pe Youtube future?

View Postdsdev, on Sep 30 2008, 15:19, said:

Ba l-a ajutat, chiar daca mai putin evident ca doar nu ar trebui sa ii buseasca pe aia de la Ferrari ca sa arate ca il ajuta pe Hamilton. Arata-mi si mie o cursa anul asta in care Kova nu s-a dat la o parte cand a fost cazul sa fie depasit de Hamilton. Sau explica-mi de ce tot timpul Kova pleaca cu mai multa benzina decat Hamilton. N-am nimic impotriva, mi se pare chiar firesc, dar cum ziceam mai lasati frustrarile la adresa Ferrari si vedeti si pe altii cum fac.
Daca mi'aduc eu aminte Kovalainen avea astfel de strategii si la Renault. Tot la Renault a avut rezultate proaste.
Te pomenesti ca Kovalainen o fi mai bun ca Hamilton, dar Ron Dennis il trage in jos. Cate depasiri a facut Kovalainen sezonul asta? Cate tururi rapide. (tin sa'ti reamintesc ca rezervorul se mai si goleste - nu sta plin in permanenta la Kovalainen).
Totusi trebuie sa admit ca exista posibilitatea ca tu sa fii un mai Team Manager decat Ron Dennis si ca stii mai bine decat acesta potentialul lui Kovalainen. Ceea ce inseamna ca am scris prostii mai sus.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate