Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
F1 - Singapore
Last Updated: Oct 06 2008 15:07, Started by
Zamo
, Mar 15 2008 13:26
·
0
#1
Posted 15 March 2008 - 13:26
Data si ora: 28 septembrie / 15:00
Singapore [ http://formula1.automarket.ro/images/circuits/thumbnails/23_345x230.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] STATISTICI CIRCUIT Lungime 5067 m Tururi 61 Cel mai rapid tur - Record pole - Ultimul podium (0) - SURSA |
#2
Posted 26 September 2008 - 13:16
#3
Posted 28 September 2008 - 14:23
Dupa primele 10 tururi diferenta intre Massa si Fisichella, ultimul clasat este de fix 1 minut! Sa vedem cate intrari la boxe vor fi in aceasta cursa de 61 de tururi. Pana acum cel mai rapid tur l-a facut Kimi.
|
#4
Posted 28 September 2008 - 21:19
Aiurea cursa. N-am inteles cu ce e de vina Massa ca mecanicii au ridicat lolly-pop-ul si l-au lasat sa plece. Furtunul a fost intepenit, a pierdut mult timp, dar nu merita sa fie penalizat inca o data.
|
#5
Posted 28 September 2008 - 22:44
Pai merita cei de la Ferrari sa fie penalizati vreodata? Cand trec pilotii Ferrari ar trebui sa franeze toti in fata lor. Cred ca cei de la Ferrari ar trebui sa aiba o discutie cu cei de la FIA in legatura cu Sutil (poate ii ridica licenta). Sutil e chiar nesimtit. Mai intai ii sta lui Raikkonen in cale (Monaco), iar apoi sa nu se opreasca cand ajunge in dreptul standurilor Ferrari pentru a'l lasa pe pilotul Ferrari sa treaca.
Apropo la Valencia i'au dat doar o amenda pentru aceiasi infractiune. |
#6
Posted 29 September 2008 - 06:55
Ba da de penalizat trebuia penalizat, cel putin pentru oprire nepermisa in zona standurilor . La Singapore nu au avut lolly-pop au avut niste beculete suspendate, care intr-adevar a fost verde prea devreme pentru Massa.
Kill them all1000: vezi ca e un topic de fotbal, unde sunt niste unii ca tine, nimic nu le convine, totul a fost contra lor, din moment ce Raikkonen/Ferrari au prezentat probe ca i-a scapat masina de sub control, desi el franase, nu afost intentie sa-l pocneasca pe Sutil, a scapat fara penalizare, nu uita ca Raikkonen era pe 5 la momentul incidentului, cred ca alea 4 puncte erau mai importante, ca urmare a incidentului s-a clasat pe 10 mi se pare, deci a luat 0, din ce stiu eu 0<4. Uite reportul cursei de la Valencia "During his second pit stop there had been a mini-drama when the team let him go and he almost went into the path of Adrian Sutil. In the end Massa had to back off and he lost some time but it is hard to see what else Sutil was supposed to do. The stewards decided that Ferrari was to blame and fined the team $10,000." I-au amendat pe cei de la Ferrari, Raikkonen a abandonat cateva tururi mai tarziu. Tu vorbesti de Raikkonen, dar chiorete ala de Hamilton cand a intrat in MP al Canadei in spatele lui Raikkonen si a lui Kubica cum a fost? Aia erau prosti ca au stat la semafor, Hamilton era smecher. |
#7
Posted 29 September 2008 - 08:23
dennis12225, on Sep 29 2008, 07:55, said: Ba da de penalizat trebuia penalizat, cel putin pentru oprire nepermisa in zona standurilor . La Singapore nu au avut lolly-pop au avut niste beculete suspendate, care intr-adevar a fost verde prea devreme pentru Massa. Kill them all1000: hai zi-ne ca ce s-a intamplat la cursa asta a fost o pedeapsa divina pentru depunctarea lu' Hamilton de la Spa. Oricum, ma bucur ptr Alonso, chiar daca a avut noroc chior sa intre la alimentare exact inainte de primul safetycar/accident. |
#8
Posted 29 September 2008 - 09:22
dennis12225, on Sep 29 2008, 07:55, said: Tu vorbesti de Raikkonen, dar chiorete ala de Hamilton cand a intrat in MP al Canadei in spatele lui Raikkonen si a lui Kubica cum a fost? Aia erau prosti ca au stat la semafor, Hamilton era smecher. Vrei alt exemplu? Alonso a taiat primul viraj al cursei de ieri castigand cel putin un loc. A primit vreo pedeapsa? |
#9
Posted 29 September 2008 - 11:41
Alonso nu alearga la Ferrari, cred ca e o conspiratie mondiala contra celor de la McLaren.
|
#10
Posted 29 September 2008 - 19:45
dennis12225, on Sep 29 2008, 12:41, said: Alonso nu alearga la Ferrari, cred ca e o conspiratie mondiala contra celor de la McLaren. Si pun pariu ca anu' trecut Alonso a fost platit fie de Ferrari, fie de altii ca sa ii faca probleme lu Hamilton sa nu iasa campion mondial. Altfel nu se explica. Apropo, unde sunt cei care o tot tineau sus si tare ca la Ferrari sunt ordine de echipa si la ceilalti nu? Pana acum Kimi nu l-a ajutat absolut deloc pe Massa, ba mai si declara pana la cursa de ieri ca se lupta ptr locul 1... In schimb Kova i-ar matura si asfaltu lu Hamilton, doar sa il depaseasca mai lin. Sau acum nu se mai pune, ca deh nu pica bine pe conspiratia mondiala. |
|
#11
Posted 29 September 2008 - 19:53
Cat de enervant poate fi comentatorul, Miki sau parca ceva de genul il cheama. Adica la acest nivel , in anul 2008 nu poate sa aiba o calitate a sunetului cat de cat ?! Se tot auzea intrerupt, cand mai incet cand mai tare.. uite Miki..nu e miki , ceva de genul. Pana la urma m-am enervat si am dat pe mute.
|
#12
Posted 29 September 2008 - 20:18
Houdin, on Sep 29 2008, 20:53, said: Cat de enervant poate fi comentatorul, Miki sau parca ceva de genul il cheama. Adica la acest nivel , in anul 2008 nu poate sa aiba o calitate a sunetului cat de cat ?! Se tot auzea intrerupt, cand mai incet cand mai tare.. uite Miki..nu e miki , ceva de genul. Pana la urma m-am enervat si am dat pe mute. |
#13
Posted 29 September 2008 - 21:10
Mi-a placut MP al Singapore in special cand comentariul lui Miky avea sonorul mic, mic. Dsdev daca nu ar fi ordine de echipa, se pierd campionate, exemplul McLaren de anul trecut este un emblematic, eu am spus si anul trecut daca fiecare ar face cum ar vrea si Lobont ar vrea sa fie atacant, dupa cum merge nationala poate reuseste sa marcheze mai mult . Imi pare rau, dar Massa nu are stofa de campion.
|
#14
Posted 29 September 2008 - 21:21
dennis12225, on Sep 29 2008, 22:10, said: Imi pare rau, dar Massa nu are stofa de campion. Nu inteleg totusi ce se intampla cu Kimi, mai ales in conditiile in care si-a prelungit contractul (decizia lui, nefortat de echipa). E pur si simplu aerian, nu ii iese nimic, greseste la fiecare cursa... pacat, mai ales avand in vedere cum a castigat la limita campionatul anul trecut, ar fi avut nevoie acum sa confirme, sa traga echipa dupa el cum facea Schumi... Sper din 2010 sa schimbe pilotii, n-ar suna rau deloc o pereche Vettel - Kubica sau chiar Alonso. Ai dreptate cu ordinele de echipa, dar ma enerveaza aia care le vad doar la Ferrari... Ca in reclama, "Batman Batman" |
#15
Posted 30 September 2008 - 10:15
Kimi s-a dovedit un pilot inconstant, mai tii minte in 2004 cand se alerga doar un tur de calificare, a luat 3-4 starturi de pe ultimul loc, pentru ca iesea in decor in tutul de calificare, in ciuda ca e ice-man tipul mi se pare destul de pasional, bine altfel matur. Totusi se pare ca Massa este mai simpatizat de mecanicii de la Ferrari.
Massa nu merge bine pe ploaie si nu face curse de recuperare, nu e prima cursa cand cade pe ultimile locuri si ramane acolo, daca termina pe 9-10 intelegeam, nu mai zic daca lua 1-2 puncte, pana la urma ori ca a terminat pe 12-13, ori forta masina si intra in gard sau ii pleznea motorul tot ala era rezultatul, diferenta ca in ultimul caz cel putin incerca. |
|
#16
Posted 30 September 2008 - 10:25
Masina Ferrari nu e facuta sa mearga pe ploaie. Ambii piloti au avut probleme pe ploaie.
@dsdev. Deocamdata Kovalainen nu l'a ajutat cu nimic pe Hamilton. Sau aici ar trebui sa bag si eu expresii ferrariste "Dar in 1800 toamna, cand Ferrari..."... |
#17
Posted 30 September 2008 - 14:19
kill_them_all1000, on Sep 30 2008, 11:25, said: Masina Ferrari nu e facuta sa mearga pe ploaie. Ambii piloti au avut probleme pe ploaie. kill_them_all1000, on Sep 30 2008, 11:25, said: @dsdev. Deocamdata Kovalainen nu l'a ajutat cu nimic pe Hamilton. Sau aici ar trebui sa bag si eu expresii ferrariste "Dar in 1800 toamna, cand Ferrari..."... @Dennis: e normal ca Massa sa fie mai simpatizat de echipa, e totusi de mult mai mult timp, e o fire latina/deschisa si nu in ultimul rand se implica mult mai mult in dezvoltarea masinii. |
#18
Posted 30 September 2008 - 15:03
dsdev, on Sep 30 2008, 15:19, said: Vrei sa spui ca pilotii Ferrari nu se descurca pe ploaie... Aceeasi masina, cu Schumi, Hamilton, Alonso sau Vettel ar avea cu totul alte performante pe ploaie. dsdev, on Sep 30 2008, 15:19, said: Ba l-a ajutat, chiar daca mai putin evident ca doar nu ar trebui sa ii buseasca pe aia de la Ferrari ca sa arate ca il ajuta pe Hamilton. Arata-mi si mie o cursa anul asta in care Kova nu s-a dat la o parte cand a fost cazul sa fie depasit de Hamilton. Sau explica-mi de ce tot timpul Kova pleaca cu mai multa benzina decat Hamilton. N-am nimic impotriva, mi se pare chiar firesc, dar cum ziceam mai lasati frustrarile la adresa Ferrari si vedeti si pe altii cum fac. Te pomenesti ca Kovalainen o fi mai bun ca Hamilton, dar Ron Dennis il trage in jos. Cate depasiri a facut Kovalainen sezonul asta? Cate tururi rapide. (tin sa'ti reamintesc ca rezervorul se mai si goleste - nu sta plin in permanenta la Kovalainen). Totusi trebuie sa admit ca exista posibilitatea ca tu sa fii un mai Team Manager decat Ron Dennis si ca stii mai bine decat acesta potentialul lui Kovalainen. Ceea ce inseamna ca am scris prostii mai sus. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users