Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Huawei Pura 70/Pro/Ultra

Chiar se platesc pensiile la term...

cu autorulota prin BZ

Cuptor Electrolux EOE7C31Z, cum i...
 Cablu Corsair 600W GPU

Solicitare documente emag

Uzucapiune teren intravilan

Recomandare aparat foto
 Ariston "Genus One+" 24kw...

Saci moloz - unde ii pot arunca?

Problema respingere memorie supli...

Posibila virusare
 Material opac developat filme

Caramida de sticla la exterior

Geam cuptor crapat

Un canal de AI de comedie pe YT
 

Km reali?

- - - - -
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1
squerly

squerly

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 136
  • Înscris: 04.02.2008
Dupa cum bine stim kilometrajul masinilor poate fi dat de multe ori inapoi pentru a scoate un pret mai bun.
Se poate face asta si la motoare? indiferent de marca?




Asfalt uscat !

#2
Sima2k

Sima2k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,780
  • Înscris: 08.08.2004
da. Se poate, e acelasi lucru.


alege-ti motocicleta dupa felul in care merge, nu dupa cati km are, aia sunt mai putin relevanti, pot fi dati innapoi usor

Edited by Sima2k, 20 February 2008 - 19:52.


#3
InfinityGuy

InfinityGuy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 273
  • Înscris: 23.11.2005
ce scrie pe bord nu are nici o relevanta, eu nici nu ma uit, ma uit la motor, cum suna cum merge etc.

#4
higheaven

higheaven

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 490
  • Înscris: 01.09.2005
Indiferent de bord: electronic sau mecanic se pot face modificari de orice tip contracost (aprox- 50eu/interventie)

#5
squerly

squerly

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 136
  • Înscris: 04.02.2008
deci sa inteleg ca nu conteaza f mult km parcursi ci cum se comporta motorul... ,tot ce difera este pretul care este mai mare respectiv mai mic in raport cu km parcursi...

#6
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006
Mai conteaza si anul de fabricatie .Daca e un motor din 2006, slabe sperante sa aiba 100 000km...dar e posibil sa aiba 25-30000. Nu cred ca mai mult.Abia merge si ea mai bine, s-a mai lasat motorul ...
O gramada de harburi in oras,  era un nene aseara pe la Piata Unirii cu vreo 90km/h, deci nu exagera dar motorul facea ca toti dracii si la un moment dat Pooook! un rateu din teava de esapament de a intors toata lumea capul...ridicol...pe bune..radeau de el si doi cu motoare galbene care erau la stop... :lol:

#7
Sima2k

Sima2k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,780
  • Înscris: 08.08.2004
multe rateuri dau Ktm`urile. nu cred ca e ceva de ras.

20 - 30.000 de km sunt ok pentru un motor de 600-1000cc. iti dai seama ca depinde si cum s-a mers cu el

#8
squerly

squerly

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 136
  • Înscris: 04.02.2008

View PostSima2k, on Feb 26 2008, 13:35, said:

multe rateuri dau Ktm`urile. nu cred ca e ceva de ras.

20 - 30.000 de km sunt ok pentru un motor de 600-1000cc. iti dai seama ca depinde si cum s-a mers cu el

   dar pt un gsxf 600 are 40.000 km(reali) dar.. 60% din cat a mers pers respectiva l-a tinut in vreo 10.000 rpm.. , dar motoru nu da niciun semn de "oboseala",este intretinut si chiar se pare ce ii place se simte bine :) este din `98 si are doar 3000 km in Romania.Pretul lui este de 2700 E ,
   Voi ce ziceti? se merita?



Btw: Niste rateuri frumos date cu R6 sunt criminal de frumoase :D ,nush cum se aude la motoarele mai mari :D

#9
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006
Mai, intreb si eu: astazi cu motoarele astea super marfa este cool sa dai cate un rateu asa...din cand in cand? Pe vremea mea, daca-ti dadea Jawa350 un rateu te gandei imediat ce are...mie IJ Jupiter3 (solo) mi-a dat de 2-3 ori rateuri dar am rezolvat problema repede...
Cred ca era un KTM ca si motorul patzaia in genul KTM <_< ...uite la asta nu m-am gandit! :lol:  :lol:

La gsxf-u  ala la 40mii de km, eu zic ca e ok pretul daca mai aveam curajul sa merg cu motorul in Bucuresti, il luam eu!

Edited by sanddy1964, 28 February 2008 - 18:32.


#10
squerly

squerly

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 136
  • Înscris: 04.02.2008

View Postsanddy1964, on Feb 28 2008, 18:29, said:

Mai, intreb si eu: astazi cu motoarele astea super marfa este cool sa dai cate un rateu asa...din cand in cand? Pe vremea mea, daca-ti dadea Jawa350 un rateu te gandei imediat ce are...mie IJ Jupiter3 (solo) mi-a dat de 2-3 ori rateuri dar am rezolvat problema repede...
Cred ca era un KTM ca si motorul patzaia in genul KTM <_< ...uite la asta nu m-am gandit! :lol:  :lol:

La gsxf-u  ala la 40mii de km, eu zic ca e ok pretul daca mai aveam curajul sa merg cu motorul in Bucuresti, il luam eu!

Dupa parerea mea sunt foarte putini motociclisti adevarati, in rest sunt numai fitze... care isi iau motoru ca sa il poata tura si da rateuri in prezenta fetelor....daca altfel nu se pot face si ei remarcati , se fac prin zgomot...
Rateurile sunt cauzate de surplusul de benzina care atunci cand stingi scanteia.... se acumuleaza un anumit gramaj de benzina iar cand o aprinzi ea o arde instantaneu si de aceea se aude asa... nu dauneaza cu nimic...adica nu cred ca are ce se strica :-?? (asta ce stiu eu ca se intampla)


Ai avut antecedente cu motoru prin traficu salbatic din Bucuresti unde 80% au luat permisu cu 150 E? :))

#11
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

View Postsquerly, on Feb 29 2008, 08:53, said:

Ai avut antecedente cu motoru prin traficu salbatic din Bucuresti unde 80% au luat permisu cu 150 E? :) )
Am avut acum 20 de ani, acuma mi-e frica sa merg.Bine, cred ca daca as avea motor as reusi dupa 2-3 zile sa nu ma mai despart de el...dar la traficul din vremea respectiva era o placere sa mergi.
Eu am luat permisul pe vremea cand moneda europeana nu era nici macar in mintea cetateanului care a inventat-o!Si nu tinea cu spaga, examenul era cu militianul la spate care te plimba vreo 10-15 minute ca sa vada ce faci.
Plus indemanarea-cred ca era acelasi sistem care e acuma si sala-cu cele minim 40 de puncte in juma de ora, desigur...

#12
squerly

squerly

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 136
  • Înscris: 04.02.2008
Dupa soferi profesionisti de Tir care nu ai ce sa le zici ...conduc super ,ajung la concluzia ca urmatorii soferi adevarati sunt cei de motoare care nu cred ca au provocat atat de multe accidente chiar au evitat destule..
Putini sunt posesorii de cat B care sunt maestrii sofatului..in rest.. din clasa "150 E" e ceva de genu "Alo! mami am lovit masinutza" / "Lasa pui ca iti ia mami alta"

Si se mai intreaba presa de ce a crescut rata decesurilor pe strazile/autostrazile din Romania...PAI DACA SUNTETI INCONSTIENTI !!

Banii iti ia mintile / Oare o sa fi vreodata cu constiinta impacata cand sti ca "elevul" tau de "150 E" a decedat si a mai luat dupa el inca nu stiu cate suflete nevinovate????????

#13
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

View Postsquerly, on Feb 29 2008, 20:24, said:

Oare o sa fii vreodata cu constiinta impacata cand stii ca "elevul" tau de "150 E" a decedat si a mai luat dupa el inca nu stiu cate suflete nevinovate????????
Ce conteaza,,,ce a platit el inmormantarea?
Mari cretini acesti instructori dar si MASS MEDIA de la noi. Nu exista nici o emisiune care sa mai educe asa zisii soferi. Doar prezinta accidente, UNEORI , si atata.
Eu as face o televiziune numita TRAFFIC TV -nu Taraf TV,,,,a nu se confunda.
Furnizez grila de programe contra cost! Dau pariu ca lumea s-ar uita la ea.
Sorry pt offtopic.

Am remarcat -sper sa nu fi gresit-ca motociclistii s-au mai ponderat nitel cu viteza prin oras.Si ca soferii au inceput sa-i ia in seama.
Dau pariu ca anu asta accidentele cu moatoare vor fi mai putine.

Am pus doua pariuri, se baga cineva?????

Edited by sanddy1964, 29 February 2008 - 23:08.


#14
higheaven

higheaven

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 490
  • Înscris: 01.09.2005

View Postsanddy1964, on Feb 29 2008, 23:07, said:

Dau pariu ca anu asta accidentele cu moatoare vor fi mai putine.
Eu inclin sa cred total contrariul, si asta din cauza cresterii semnificative a vanzarilor de motoare cu 33% in 2006 iar in 2007 piata moto a crescut cu 84%. In 2008 cumpararile de motociclete vor creste cu mult mai multe procente fata de anii precedenti.  Din pacate acest lucru va insemna si cresterea exponentiala a numarului de accidente din acest sector.


Pentru exemplificari se poate urmari topicul acesta

Edited by higheaven, 01 March 2008 - 00:18.


#15
squerly

squerly

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 136
  • Înscris: 04.02.2008

View Posthigheaven, on Mar 1 2008, 00:08, said:

Eu inclin sa cred total contrariul, si asta din cauza cresterii semnificative a vanzarilor de motoare cu 33% in 2006 iar in 2007 piata moto a crescut cu 84%. In 2008 cumpararile de motociclete vor creste cu mult mai multe procente fata de anii precedenti.  Din pacate acest lucru va insemna si cresterea exponentiala a numarului de accidente din acest sector.


Pentru exemplificari se poate urmari topicul acesta

Pe o parte este un lucru bun cresterea vanzarilor moto,deoarece...cu cat suntem mai multi pe strada la orice intersectie orice straduta.. soferii se vor "invata" si se vor uita inca odata in oglinda inainte de a face vreo manevra (asta fiind un lucru putin probabil ,incerc doar sa fiu optimist:)) )

Iar sanddy1964 viteza... numai pe Kiseleff cand trec vreo 4-5 cu 200 km/h sau pe Crangasi si in multe alte locuri .. nu cred ca s-au potolit pentru ca sti bine.. cand vezi strada goala in fata si cu adrenalina la maximum tre sa fi fffff. stapan pe sine sa te abtii sa ii dai macar 100 km/h
Dupa propria experienta.. avand 210 km/h pe Splai.. este cu adevarat senzatie si nu realizezi,dar cand te dai jos si stai sa te gandesti te sperii tu de ce ai facut :).


Vorba unui prieten "Nu conteaza puterea motorului, conteaza sa te duca capu"

#16
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006
Pai pariul era mai mult o speranta, nu o certitudine...ca-mi pare rau cand aud de motociclisti loviti. Am avut si eu un accident mai hmmm, in fine, mai demult cu motorul si stiu cum este cand te ridici de jos si primul lucru e sa te uiti dupa pasagerul pe care-l aveai in spate...
Si nu am nimic cu cei care merg si cu 300km/h atunci cand se poate. E viata lor si daca si-au luat-o in maini, asta e.Cand nu se poate si ei tot incearca sa faca fitze e problema...hai ca e offtopic...
Pe bune ca mi-as lua si eu un motor.Un BMW650, dar nu m-as uita la km ci la anul de fabricatie si la cati proprietari a avut inainte.
Apropos, ce se strica mai repede? Telescoapele, partea electrica, motorul, ...franele, cablurile etc? Ca la alea ar trebui sa te uiti mai intai...la cele mai sensibile.
Daca motorul e luat din RO, precis a luat si gropane cu el...chiar si cadrul ar trebui examinat cu atentie, ma gandesc.

LE: si offtopic, desigur. Am citit unul din threadurile de pe motociclism.ro si un motociclist a intrat in spatele unui Cielo pt ca avea viteza si nu a anticipat ca dupa coama podului delaIKEA sunt masini pe sensul lui.
Intrebare: CE PANA MEA nu baga aia un semnal luminos deasupra drumului ca sa te avertizeze ca e ambuteiaj, ca pe alte autostrazi, in strainatate,..un panou care clipeste si-ti atrage atentia. O camera video sau niste senzori si gata,Daca nu e ambuteiaj, nu clipeste panoul si gata.
Plus ca nu inteleg de ce nu se pun indicatoare de limitare a vitezei cu 3-4 km inainte, pt a fluidiza traficul, si a descongestiona intersectia aia...ma gandesc ca daca toti ar merge cu 35km/h de la Otopeni pana la IKEA, nu s-ar mai strangula traficul la Baneasa. Ma gandesc, nu zic ca asa este. Dar prefer sa merg cu 35km/h cativa km decat sa tot opresc si sa pornesc de 20 de ori.
Ce frumos a zis cineva:

Quote

"Cand incepi sa zbori, pornesti cu un sac plin de noroc, si un sac gol pentru experientza.
Cheia supravietuirii este sa sa nu il golesti pe cel de noroc, inainte de a'l umple pe cel de experienta."

Edited by sanddy1964, 01 March 2008 - 10:45.


#17
squerly

squerly

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 136
  • Înscris: 04.02.2008
Una peste alta suntem in Romania , locul in care statul numai stie cum sa ia taxe si impozite pe aproape orice,si degeaba ca nu fac investitii prin care sa ne faca viata mai buna...


Motorul este in stare excelenta , este primul proprietar in Romania , baterie,bujii, frane,ulei...iernatu facut la Suzuki...tot ce are este o carena zgariata nu mult.. Bordul i-a fost schimbat vezi photo,stopu semnalizatorul sunt puse albe.. un micutz tunning daca se poate spune asa :)
Proprietarul(prieten bun) a tinut si tine la ea ca la ochii din cap,aproape avea lacrimi in ochi cand i-am cumparato.

Attached Files


Edited by squerly, 01 March 2008 - 17:06.


#18
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006
Misoto bordul, pe bune!
S-o stapanesti sanatos si fara alte zgarieturi ! :naughty:

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate