Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mocheta peste parchet cu incalzir...

La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!
 La multi ani @Nenea Zap!

La multi ani @beavis03!

BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...
 Depanero nu vrea sa imi dea Negat...

Extras carte funciara

Carucior pliabil pentru cumparatu...

In ce supermarket gasesc carne de...
 Cat de riscant e sa rezerv un hot...

Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...
 

AUDI A5 3.0TDI QUATTRO vs BMW E92 Coupe 330XD

- - - - -
  • Please log in to reply
418 replies to this topic

Poll: AUDI A5 3.0 TDI QUATTRO vs BMW E92 Coupe 330XD (376 member(s) have cast votes)

Care e numarul 1? (aspect, performante, brand)

  1. AUDI A5 3.0 TDI QUATTRO (201 votes [53.46%])

    Percentage of vote: 53.46%

  2. BMW E92 Coupe 330XD (175 votes [46.54%])

    Percentage of vote: 46.54%

Vote Guests cannot vote

#37
Varu Bob

Varu Bob

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 06.06.2007

 Vld90, on Jun 6 2007, 17:25, said:


Era doar un feeling, care se adauga analizei tehnice.

Depinde ce cauti: o sportiva pur-sange precum BMW-ul sau o sportiva mai rafinata, precum Audi-ul.
Eu am preferat-o pe cea din urma, desi acum ma uit dupa un VW Passat (buget...).

In plus, analiza tehnica ne arata ca Audi-ul este si mai rapid, nu cu mult, ce-i drept, dar este mai rapid.
Pun pariu ca este si mai stabil in viraje desi nu am nici un argument solid la faza asta.

Designul este mai modern la Audi, atat in ceea ce priveste exteriorul, cat si in ceea ce priveste interiorul.

Ca argument final, Audi A5 este o masina noua (nici nu a ajuns in Ro)...
Daca ai bani si te lasa :), go for Audi.
Ac.

Edited by MAK, 12 June 2007 - 17:04.


#38
Vld90

Vld90

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 96
  • Înscris: 12.11.2005
Precum am mentionat la inceput, threadul este o simpla comparatie intre cele doua modele. Nu prea "ma lasa portofoliul", desi nu m-ar deranja nici una dintre variante  :peacefingers: . Daca as fi pus in fata un alegeri, in schimb cred ca decizia mea ar fi BMW. Mi se pare ca marca se potriveste mai bine acestei clase - coupe premium. Audi este un rookie (am putea spune) aici, desi intrarea este, fara nici o indoiala, in forta, dar nu cred ca poate inca sa treaca in fata BMW, care are totusi "cativa" ani de experienta in domeniu.

Par example, daca ne ducem la modele superioare, ce ti se pare mai tentant un 335i (RWD, motor 6cilindri in linie BI-TURBO de la BMW - cu un cuplu fabulos de 400 Nm, posibilitati de tuning prin chip pana la aproape 400 CP - vezi PROCEDE Chip) sau S5, cu un motor V8 aspirat de 354 CP, cu un consum enorm si un pret cu aproape 6.000 EUR mai mare?

Edited by Vld90, 07 June 2007 - 00:50.


#39
El_Cid

El_Cid

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,524
  • Înscris: 29.03.2004
Mai mult imi place A5-ul...or arata toate Audi-urile la fel, dar arata bine. Ceea ce nu pot sa spun despre BMW, asa diferite unele de altele cum sunt ele :)
La interior Audi ii da clasa - se vede si din poze. Imi pare rau de BMW - nu-mi place in ce directie a luat-o designul la ei. Audi in schimb is getting better and better.

#40
Alex_82

Alex_82

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,372
  • Înscris: 18.02.2007

 Vld90, on Jun 4 2007, 10:02, said:

Da, si eu ma gandesc la aceeasi masina (tot seria 3 coupe e92) pentru anul viitor, dar versiunea entry-level diesel 320d RWD - 177 CP,350 Nm - cuplu, care are un mare avantaj fata de motoarele de 3 litri - e main ieftin cu 10.000 EUR.
Performantele ei sunt bune (dar nu extraordinare - vezi 330xd si A5 3.0 TDI) 0-100km/h - 7,8sec. si vit.max. 232km/h iar consumul este excelent - doar 4,6 afara/4,8 mediu/6,1 oras (dupa cum declara producatorul).

Am facut o config.(la Auto. Bav.) pt. doua coupe-uri 320i si 320d si am pus in plus pe ele urmatoarele:pachetu' M, piele Dakota si alte cateva gadgeturi(vreo 1500E) si am ajuns la urmatorul pret.:320i(pret dotare standard=27000E cip)=33500E cip, 320d(pret dotare standard=29500E cip)=36000E cip.Aceste preturi sunt brute adica nu au nici un discount nimic...

Diferenta intre 320d sedan si 320d coupe este de 3000E la pretu' cip....ceea ce nu mi se pare mult daca stai sa analizezi cu atentie.
Ex:coupeul are in standard xenon, jante pe 17", etc iar aceste dotari care intra in dotarea de baza compenseaza dif. de pret.

320d sau 320i mi se pare niste alegeri optime d.p.d.v. al pretului, imaginii, performantelor si de ce nu al valorii la revanzare.

My opinion.... :peacefingers:

#41
gtk

gtk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,868
  • Înscris: 18.09.2004
parca e mai stilat A5-ul... mai ales la interior... si nu stiu cum vi se pare voua ca seamana prea mult cu restul audi-urilor(A4,A6,A8), ca mie nu mi se pare...

#42
Alex_82

Alex_82

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,372
  • Înscris: 18.02.2007
Din fata daca te uiti ai sa constati ca nu e mare dif. fata de A4,6... ;) .

Edited by MAK, 11 June 2007 - 10:08.


#43
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005

 Alex_82, on Jun 11 2007, 09:52, said:

Parerea ta nu este valabila,    :nonobad:  este partinitoare.   :lol:

#44
Vld90

Vld90

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 96
  • Înscris: 12.11.2005

 Alex_82, on Jun 10 2007, 22:15, said:

Am facut o config.(la Auto. Bav.) pt. doua coupe-uri 320i si 320d si am pus in plus pe ele urmatoarele:pachetu' M, piele Dakota si alte cateva gadgeturi(vreo 1500E) si am ajuns la urmatorul pret.:320i(pret dotare standard=27000E cip)=33500E cip, 320d(pret dotare standard=29500E cip)=36000E cip.Aceste preturi sunt brute adica nu au nici un discount nimic...

Diferenta intre 320d sedan si 320d coupe este de 3000E la pretu' cip....ceea ce nu mi se pare mult daca stai sa analizezi cu atentie.
Ex:coupeul are in standard xenon, jante pe 17", etc iar aceste dotari care intra in dotarea de baza compenseaza dif. de pret.

320d sau 320i mi se pare niste alegeri optime d.p.d.v. al pretului, imaginii, performantelor si de ce nu al valorii la revanzare.

My opinion.... :peacefingers:

Da... si eu mi-am configurat la bavaria un 320d cu urmatoarele dotari:
Pret fara TVA: 29.500 +
Piele Dakota: 1.487+
Volan multifunctional: 126+
Jante(187):  176+
Alarma: 387+
Pachet oglinzi exterioare: 202+
Telecomanda: 210+
Oglinda cu camuflare: 134
Spatiu depozitare: 92+
Ornamente interioare: 105+
Cotiera fata: 126+
Senzor parcare: 353+
Senzor ploaie: 101+
Faruri adaptive: 378+
Aer conditionat: 678+
Cruise control: 218+
Pachet iluminare: 210+
Radio BMW: 176+
10 difuzoare: 479
=35.158 (fara TVA) = 41.814 (cu TVA)

- Pachetul M nu cred ca merita mai ales din cauza pretului care iti va ridica totalul cu vreo 4-5.000 EUR (parca). De asemenea garda redusa prin suspensiile M si elementele de design nu mi se pare neaparat ca fac diferenta de pret. Ma gandesc ca... la naiba oricum masina arata bine. Drept sa-ti spun as prefera de diferenta de bani un motor mai puternic decat elemente de design.
Intre cele doua versiuni entry-level (320i - 170 CP benzina si 320d - 177 CP -diesel) mi se pare ca este mai interesant motorul diesel datorita cuplului mult mai mare, consumului mai mic, performantelor ceva mai bune (0-100 7,8 sec fata de 0-100 8,1) si nu in ultimul rand posibilitatii de a-i face CHIP tuning pana la peste 200 CP (ceva gen 210CP).

#45
Alex_82

Alex_82

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,372
  • Înscris: 18.02.2007

 Vld90, on Jun 12 2007, 00:54, said:


Sunt de acord cu tine.
Insa pachetu' M contine mai multe chesti interesante(cel putin pt. mine):jante pe 18', kit...,volan,etc=3200E si daca stai sa-l descompui pe buc. iesi mai bine daca ti-l iei direct din fabrica.Oricum este o chestiune de gusturi, eu personal vreau cand iau masina sa arate cat mai bine la ext.(chiar daca costa in plus si cu bani aia as putea sa-mi iau un motor mai puternic).
320d mi se pare optimul optimului pt. coupe...adica consum mic, putere mare, posibilit. de upgrade mare...7.8s pana la 100 este suficient. B) .

Inca ceva din calculul config. tale nu ai scazut discountu'.... :lol: !!!

PS:Am vb. cu omu' de la BA si mi-a zis ca acum au comenzi mari pt. coupe(cred ca in toata Europa ca in RO am vazut cateva) si ca la anul putem vb. de discount-uri consistente(ca la sedan.. :naughty: ).

Edited by MAK, 12 June 2007 - 17:04.


#46
Vld90

Vld90

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 96
  • Înscris: 12.11.2005
Alex, sa te auda cel de sus in legatura cu discountul si la versiunile de baza  :rolleyes: (cum vrem noi), ca tare mie frica ca le vor aplica mai mult pe variantele cu 6 cilindrii.

#47
ryco78

ryco78

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 12.09.2005
mie unul imi place foarte tare noul coupe de la bmw!
si Audi arata extraordinar mai ales interiorul mi se pare superb dar as merge pe bmw!
tehnic sunt diferente mici deci nu ar fi o mare problema!
abia astept insa sa vad pe strazile noastre minunate si a5-ul!

#48
Alex_82

Alex_82

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,372
  • Înscris: 18.02.2007

 Vld90, on Jun 12 2007, 18:00, said:

Alex, sa te auda cel de sus in legatura cu discountul si la versiunile de baza  :rolleyes: (cum vrem noi), ca tare mie frica ca le vor aplica mai mult pe variantele cu 6 cilindrii.

Mon cher eu am primit discount la 318i(care are 4 cilindri) si este o versiune mai comuna(din cauza pretului :P ), pai iti dai seama ca la coupe care este mai exclusivist iei lejer discount...trust me.

PS:Cand te hotarasti vb. in PM.

#49
Vld90

Vld90

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 96
  • Înscris: 12.11.2005
Ok. Eu ma gandesc pentru sfarsitul anului asta/inceputul anului viitor la Coupe. Vorbim in PM, ca mai am cateva intrebari legate de BMW-uri. Tks.

#50
Alex_82

Alex_82

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,372
  • Înscris: 18.02.2007

 Vld90, on Jun 14 2007, 13:37, said:

Ok. Eu ma gandesc pentru sfarsitul anului asta/inceputul anului viitor la Coupe. Vorbim in PM, ca mai am cateva intrebari legate de BMW-uri. Tks.

OK.

#51
mwlambo

mwlambo

    Always watching you

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,481
  • Înscris: 10.12.2006
Bmw-ul... e mai prestigios, dar totusi nu prea ma incanta coupe-ul, as prefera un 335d normal. :wub:

#52
Vld90

Vld90

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 96
  • Înscris: 12.11.2005
Foarte interesant... Se pare ca BMW-ul cam a inceput sa recupereze diferenta fata de A5, in poll. Acum A5-ul este doar cu un vot in fata (24 la 23). Votul asta pentru echilibrarea situatiei putea fi chiar al meu (in favoarea BMW-ului) dar ca initiator al thread-ului nu m-au lasat sa votez!  :cursing:

#53
mitza_bmw

mitza_bmw

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 82
  • Înscris: 28.06.2007
deci 1 ar fi ca a5 3.0tdi bate clar 330coupe xd,si sa revenim tot vorbiti de 335d,bun are 286cp la 4400rpm si cupllu 580nm de la 1750 la 2250 nu foloseste la nimic asa apare pe situl BMW.de iar Audi 240cp intre 4000 si 4400rpm deci o putere mai constanta si cuplu 500nm de la 1500 la 3000rpm!bun 1685kg contra 1610audi e mica diferenta 75 de kg nu ii atat de inportant dar apare o alta problema pe care voi nu o stiti care vorbiti 335 are varianta doar automata chiar daca in sus urca bine in ziua de azi o cuite automata cand coboara din superioara in inferioara se schimba problema,pe langa asta nu o poti controla cum iti doresti tuh iar pe langa asta fata de puterea care o are motoru un automatic are peirderi mai mari ca un manual deci deja daca comparam la roata diferenta va deveni mai mica de 46cp si 80 de nm,manual invinge mereu automatul mai ales pe circuite,pe langa asta un quattro care are o aderenta mult sporita cu o tractiune spate nu e conparabil din nou pe curbe si pe circuit are audi un mare avantaj iar inca ceva a5 e mai jos ca bmw seria 3 ,suspensia inovativa cu 5 brate ii da o stabilitate si  o agilitate fenomenala iar cofecientul aerodinamic la a5 e mai bun ca la seria 3 coupe!de data asta pe un circuit eu pariez pe Audi A5 si inpotriva lui 335d si 330xd,iar pe autostrada pana nu vad nu mi pot da seama,degeaba ai cuplu mare intre 1750-2250 ca nu te ajuta mai mult te ajuta 500nm intre 1500rpm-3000rpm,eu is fan bmw,a5 bate seria 3 coupe din toate punctele de vedere,seria 3 normala bate a4,seria 5 bate a6,a3 bate seria 1 si a8 bate degajat seria 7.audi a8 4.2tdi are 5.9 0-100 si bmw 745d are 6.6 si pe langa asta bmw are 2200 si Audi A8 1940kg deci iti spun eu ca pe circuit a8 umileste seria 7 uitasem sa zic ceva a5 are 5.9 0-100 datorita ca disttanta dintre motor si pana la fiecare roata este foarte scurta si datorita noi amplasri a moturului,plus ca sistem de franre am auzit ca franeaza cu 2-3 m de la 100 ca seria 3 da asta nu e sigura deoarece este o afirmatie a unui dealer audi!dar oricum pe circuit a5 invinge usurel!in line dreapta si daca il face 335d nu cu mult aia iti bag eu mana in foc si 0-120il faci suta la suta

#54
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005
:huh:   Tu intelegi ce ai scris aici ?   :eek:  :blink:  
Eu nu am reusit.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate