Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Montare parchet in balcon

Exista doar ... si restul

Instagram - sunt eu batran, sau...

Regim utilizare HDD Ubuntu
 La mulți ani @yanni17!

La mulți ani @Kokoshmare!

Mai exista la voi in oras strandu...

Bon Jovi - Living Proof
 Problema card reader Sandisk

Recomandare acumulator 26650

Accident nerespectare viteza

Consumul in bord VS consumul la p...
 PC-ul nu booteaza

Coada dronei de lupta Fioroasa

Taxa RAR pt motor 2.0 diesel Euro...

Radio Aftermarket Golf 5
 

Asmita Gardens

- - - - -
  • Please log in to reply
873 replies to this topic

#577
zapatav1

zapatav1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 187
  • Înscris: 26.03.2008

View Postzamo_x, on 26th March 2010, 15:03, said:

Pot sa confirm ca factura pentru 3 camere e de 800 ron. La avizier au fost afisate mai multe informatii, inca nu le-am studiat.

Propunerile tale sunt interzise. SP nu doreste sa-si externalizeze traficul prin mesaje publicitare pe alte platforme de socializare. Discutiile despre Amita vor continua aici iar daca va simtiti iritati de troleri, flameri sau spameri, va rog folositi functia "report".
da...interesant....Exista si o defalcare ..poti sa faci o poza ?

Intre timp, revista presei :

se pare ca povestea povestea cu datoriile se confirma. Strabag preseza sa isi recupereze banii :

Quote

Unul dintre motivele intarzierii constructiei a fost si faptul ca Strabag a oprit pentru cateva luni in 2009 contructia Asmita Gardens, ca urmare a restantelor de plata ale dezvoltatorului. Ulterior, problemele s-au rezolvat si constructia a reinceput. Totusi, este posibil ca dezvoltatorul sa mai aiba inca datorii catre constructor, Strabag inaintand pe 18 martie o ordonanta de plata impotriva Asmita la Tribunalul Bucuresti.
http://www.dailybusi...3-blocuri-40485

preturile nu au avut miscari spectaculoase in ultimii ani :

Quote

Preturile apartamentelor din Asmita Gardens pornesc de la 124.000 euro plus TVA pentru un studio de 54 mp construiti, 137.000 euro pentru un apartament cu doua camere, de 88 mp si 186.000 euro, in cazul unuia cu trei camere, de 95 mp. Locul de parcare nu este inclus, ci costa 10.000 euro daca este suprateran si 15.000 euro, subteran.
http://www.wall-stre...s-au-mutat.html

dar de curand au aparut oferte pentru anumite apartamente, cu preturi mai mici (pe care puteti sa le aflti daca le dati un mail)

Quote

De altfel, inceputul de an a marcat si o mai mare flexibilitate din partea dezvoltatorilor proiectului, care pana acum au fost destul de rigizi, fiind unii dintre putini dezvoltatori care nu au redus deloc preturile.

Nici anul acesta preturile nu au fost scazute, potrivit reprezentantilor companiei, insa au inceput sa fie anuntate oferte promotionale si solutii de finantare. "Am avut o oferta cu 10 apartamente scoase la vanzare complet mobiliate(LE:si cu un pret mai mic), din care s-au vandut deja 5", spune Atena Tiplic, directorul de vanzari al proiectului.
http://www.dailybusi...3-blocuri-40485


in schimb cica inchirierile merg bine :

Quote

10% din clientii Asmita Gardens si-au inchiriat deja apartamentele
Peste 20 de apartamente din cele 220 livrate de Asmita Gardens au fost deja inchiriate de catre clientii companiei altor persoane, la preturi cuprinse intre 400-800 euro/luna, a anuntat vineri dezvoltatorul imobiliar.
"Peste 120 de familii s-au mutat deja in noul camin, urmad ca dupa mobilarea apartamentelor alte 100 de familii sa intre in casa noua. Peste 20 de apartamente au fost deja inchiriate de catre clientii nostri la chirii cuprinse intre 400-800 euro/luna"
http://www.dailybusi...tamentele-40163

In rest reclama multa in articolele astea, probabil sa compenseze stirile negative legate de posibilele probleme cu Strabag!

#578
alaura

alaura

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 25.01.2010
factura mea este de 1100 pe doua luni, dec 09 ian 10, mie mi se pare ok. tot trei camere

#579
zamo_x

zamo_x

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 206
  • Înscris: 22.10.2002

View Postalaura, on 26th March 2010, 18:21, said:

factura mea este de 1100 pe doua luni, dec 09 ian 10, mie mi se pare ok. tot trei camere

Pare ok daca le privesti cumulat. Dar nu e asa.. pe 2009 factura este de 300 RON iar pe februarie 800 RON. Ma asteptam sa fie pe undeva la 500 RON.. dar 800 este cam mult tinand cont ca in ianuarie nici nu am locuit in Asmita.

#580
alaura

alaura

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 25.01.2010
eu am locuit in asmita incepand din 3 dec 2009, practic in banii acestia (1100) intra doua luni de locuit in fiecare zi, doua persoane, trei camere. de aceea am zis ca mi se pare ok. in cazul tau factura e 300 pe decembrie? de unde stii? ca eu nu am vazut diferentiat decembrie/ianuarie.

#581
indianroman

indianroman

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 12.05.2009

View Postalaura, on 27th March 2010, 13:38, said:

eu am locuit in asmita incepand din 3 dec 2009, practic in banii acestia (1100) intra doua luni de locuit in fiecare zi, doua persoane, trei camere. de aceea am zis ca mi se pare ok. in cazul tau factura e 300 pe decembrie? de unde stii? ca eu nu am vazut diferentiat decembrie/ianuarie.

Eu sunt din 20 Dec in Asmita si costurile 'normale' au inceput sa fie calculate incepand cu Ianuarie adica 825 RON. Ce sa calculat pe Dec este de fapt altceva. Initial sa spus ca nu se va plati nimic pe 2009 dar intre timp s-au razgandit si au pus 205 RON si pentru Dec 2009.
Aceste costuri sunt pt 1 PERSOANA nu 2. Ceea ce inseamna ca nu au un criteriu clar de calcul. Deci sunt 2 facturi separate una de 825 si alta de 205. Total 1030. Pentru unii este o suma mica poate dar poate pentru altii e prea mare. Exista informatii despre costuri si pe alte forumuri cine vrea sa compare sa o faca. Unii au schimbat deja firma de administrare si sunt mai multumiti. La noi doreste cineva acest lucru?

'zapatav1' trebuie sa stie ca tot ce am scris in trecut era pentru a trage semnale de alarma si a incerca sa  vad ce reactii sunt. Atata tot. Din pacate nu au avut efect. Si asta se va vedea si din mobilizarea proprietarilor de acum incolo. Oare va avea cineva timp si interes sa formeze asociatiile pentru fiecare turn? Poate imputernicim tot Asmita sau firma de management sa faca acest lucru pentru noi.  :nonobad:

'zapatav1' ar trebui sa fie prezent pe forum joia viitoare pentru ca nu a intrat inca in posesia apartamentului din faza 2. Facturile si posibilitatea de a se constitui in asociatii sunt pentru cei din Faza 1.

#582
cori_best

cori_best

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 27.03.2010
salut
mai are cineva noutati despre asmita?s-a mutat cineva recent acolo?

#583
il96

il96

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 05.04.2008
Buna,

Am aflat si eu cu stupoare valoarea facturii pt ianuarie, ap 2 cam, 800 ron!!!!
Ceea ce ma deranjeaza este ca primesc mailuri de la administrator cu tot felul de anunturi, insa nu am primit nimic referitor la costurile de intretinere.

Este inadmisibil sa platesc atat de mult pt  2 camere/1 persoana.

#584
CNegoescu

CNegoescu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 28.03.2010
Salut, eu am un apartament de 3 camere si un loc de parcare subteran. Am primit doua facturi pe luna decembrie si ianuarie, pe decembrie factura este in jur de 200 RON, iar pe ianuarie peste 800. Facturile pe care le-am primit nu au desfasurator explicativ. Am vazut ca au pus un tabel jos in holul turnului. Aceste costuri trebuie justificate ca sa stim ce platim. Sumele facturate mi se par nejustificat de mari.

In acest sens, sustin propunerea lui 'indianroman' de a ne intalni joi, 1 aprilie, la orele 18 in holul de la intrare din T6.
Ar fi bine sa ne mobilizam si sa facem astfel un prim pas.

#585
zapatav1

zapatav1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 187
  • Înscris: 26.03.2008

View Postindianroman, on 27th March 2010, 13:15, said:

Eu sunt din 20 Dec in Asmita si costurile 'normale' au inceput sa fie calculate incepand cu Ianuarie adica 825 RON. Ce sa calculat pe Dec este de fapt altceva. Initial sa spus ca nu se va plati nimic pe 2009 dar intre timp s-au razgandit si au pus 205 RON si pentru Dec 2009.
Aceste costuri sunt pt 1 PERSOANA nu 2. Ceea ce inseamna ca nu au un criteriu clar de calcul. Deci sunt 2 facturi separate una de 825 si alta de 205. Total 1030. Pentru unii este o suma mica poate dar poate pentru altii e prea mare. Exista informatii despre costuri si pe alte forumuri cine vrea sa compare sa o faca. Unii au schimbat deja firma de administrare si sunt mai multumiti. La noi doreste cineva acest lucru?

'zapatav1' trebuie sa stie ca tot ce am scris in trecut era pentru a trage semnale de alarma si a incerca sa  vad ce reactii sunt. Atata tot. Din pacate nu au avut efect. Si asta se va vedea si din mobilizarea proprietarilor de acum incolo. Oare va avea cineva timp si interes sa formeze asociatiile pentru fiecare turn? Poate imputernicim tot Asmita sau firma de management sa faca acest lucru pentru noi.  :nonobad:

'zapatav1' ar trebui sa fie prezent pe forum joia viitoare pentru ca nu a intrat inca in posesia apartamentului din faza 2. Facturile si posibilitatea de a se constitui in asociatii sunt pentru cei din Faza 1.

Imi cer scuze daca te-am judecat gresit, si este posibil sa ma fi inselat in privinta ta, dar asta s-a intamplat in mare parte datorita faptului ca ai dezinformat in mod repetat pe acest forum anul trecut.

Sunt interesat de evolutia demersurilor pentru faza I , pentru preconizez sa imi fie predat apartamentul cat de curand pentru faza II. Cred ca infiintarea asociatiei de proprietari trebuie facuta cat mai curand.

View PostCNegoescu, on 28th March 2010, 15:05, said:

Salut, eu am un apartament de 3 camere si un loc de parcare subteran. Am primit doua facturi pe luna decembrie si ianuarie, pe decembrie factura este in jur de 200 RON, iar pe ianuarie peste 800. Facturile pe care le-am primit nu au desfasurator explicativ. Am vazut ca au pus un tabel jos in holul turnului. Aceste costuri trebuie justificate ca sa stim ce platim. Sumele facturate mi se par nejustificat de mari.

In acest sens, sustin propunerea lui 'indianroman' de a ne intalni joi, 1 aprilie, la orele 18 in holul de la intrare din T6.
Ar fi bine sa ne mobilizam si sa facem astfel un prim pas.
Idea cu intalnirea nu este rea deloc, si nu cred ca vom avea decat de castigat daca ne intalnim si punem o serie de intrabari.

Conform antecontractului si al regulamentului condominiului avem(...aveti...,eu inca nu sunt proprietar :) ) dreptul la explicatii detaliate pentru absolut toate cheltuielile si pentru utilizarea bugetului.
Pentru cei care au vazut facturile laintretinere , este specificat acolo ca este "Costul Estimat al Intretinerii" care va fi regularizat ulterior ?
O sa revin cu cateva articole din antecontract si din regulament.

#586
Penes

Penes

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 39
  • Înscris: 29.04.2009
In mod normal costurile nu ar trebuii influentate de faptul ca inca nu s-au mutat toti locatari.  Asmita trebuie sa plateasca cot la cot pentru apartamentele care mai sunt inca nevandute.Acest lucuru tebuie verificat in mod expres.

View PostPenes, on 9th October 2009, 10:52, said:

Dupa cate am citit eu in antecontract si in regulamentul de ordine interioara (atasat la antecontract) chiar daca apartamentele sunt inchiriate sau chiar daca nu sunt vandute ele au un proprietar din punct de vedere juridic care trebuie sa suporte costurile de in tretinere. Majoritatea costurilor se impart in mod echitabil in functie de suprafata construita intre absolut toate apartamentele din complex.Este de asteptat ca aceste costuri sa nu difere mult indiferent de cati locatari stau ca proprietari, ca chiriasi sau indiferent de cate apartamente sunt nevandute .Plus fata de alte ansambluri de locuinte mai ieftine blocurile au si garantie la o serie de lucrari si sper ca cheltuielile cu reparatiile sa fie cat mai mici.

Din alt punct de vedere daca constatam ca firma de management  "nu este eficienta in administrarea complexului" o putem schimba la un an de la vanzare ;).
interesant in acest sens este raspunsul oficial publicat la ei pe frum :

Re: Taxa de Intretinere a blocului pe luna

Mesajde cristina c pe 07 Mai 2009, 17:27
Stimate Domnule Apostoleanu,

Va rog sa gasiti mai jos raspunsurile la intrebarile dumneavoastra:

“- inteleg ca include servicii de curatenie, securitate si reparatie. Vorbim aici de spatiile comune? Daca am o avarie la instalatii spre ex, aceasta este reparata de firma in cauza insa pe cheltuiala mea sau intra in costurile de intretinere?”.
Taxa de intretinere intr-adevar se refera la acoperirea costurilor de mentinere a zonelor comune, acestea fiind detaliate in anexa 5 atasata Antecontractului– “Descrierea serviciilor prestate de Administratorul Condominiului”.

In situatia in care exista o avarie datorata vinei exclusive a constructorului, exista o perioada de 2 ani garantie de la data receptiei preliminare a lucrarilor, in care constructorul va remedia aceasta avarie, fara costuri suplimentare pentru proprietari. (art 6.4 din Anexa 4 la Antecontrat – Regulamentul privind explatarea si functionarea condominiului Asmita Gardens)

Dupa expirarea perioadei de garantie prevazuta in contract, costurile de reparatie vor fi acoperite de proprietar , in cazul in care avaria se produce pe proprietatea privata a acestuia.

“- costurile de intretinere sunt suportate de toti proprietarii apartamentelor sau se impart in mod egal doar intre cei ce locuiesc/ s-au mutat in bloc?”
Costurile de intretinere a spatiilor comune sunt suportate de toti proprietarii, indiferent daca locuiesc sau nu in complex.


Pentru orice alte informatii, va stau la dispozitie pe forum sau prin intermediul adresei de email – ............

http://forum.softped...p;#entry7167777

Stiu ca  serviciile oferite sunt urmatoarele :....... stie cineva daca sunt aceastea detaliate clar ?sau se specifica ca pot fi consultate ulterior informatii referitoare la ce si cat a costat ?

View PostPenes, on 18th October 2009, 16:14, said:

Zilele trecute am primit de la asmita un fiser doc :Ghid de casa noua.docx. In mare parte plin de reclama, ceva reduceri si ceva chestii utile .
Attachment Ghid_de_casa_noua.rar

Nu stiu daca toata lumea il are ...dar pentru cei care nu l-au primit inca citez din el :


a. Atributii firma de management, incluse in cota fixa platita lunar, conform contractului

* servicii de administrare;
* servicii de intretinere tehnica preventiva instalatii spatii comune (nu din apartamentele proprietarilor);
* servicii de revizie lunara a ascensoarelor;
* servicii de revizie anuala a ascensoarelor;
* servicii de intretinere grup generator;
* servicii de paza;
* servicii de curatenie zilnica spatii comune interioare si exterioare;
* servicii de dezapezire (4 luni pe an);
* servicii de gradinarit;
* servicii de control al daunatorilor.
..................
Dupa preluarea apartamentului ales in Asmita Gardens, va fi necesara incheierea contractelor de utilitati– pe numele noilor poprietari.
Acest lucru poate fi realizat de fiecare persoana individual, sau poate fi realizat de o persoana specializata pe acest tip de servicii.
Pentru usurarea acestor proceduri, va punem la dispozitie cateva informatii utile referitor la fiecare dintre acesti furnizori.

...................
3. Garantii

Garantiile oferite pentru apartamentul din Asmita Gardens sunt urmatoarele:

o Toate lucrarile executate de Strabag – 2 ani

o Echipamente si utilaje – 2 ani

La acestea se adauga garantiile conform legii - structura – pentru intreaga durata de viata a constructiei, si 10 ani pentru defecte ascunse ale materialelor.

Pentru orice probleme aparute, care au legatura cu garantiile, va rugam sa luati legatura cu firma de administrare – Building Management (datele de contact le gasiti mai jos).
..............

http://forum.softped...m...t&p=7206752
PS : Eu sper spre binele lor ca nu apare pe factura vreo reparatie sau vreo intretinere care trebuia facuta pe garantie ! Nu de alta dar de aia am platit un pret mai mare dect lacelelate ansambluri...sa avem o garantie!

#587
zapatav1

zapatav1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 187
  • Înscris: 26.03.2008
Revin cu articolele din antecontract si regulament ...si dupa cum se intelege de cei care sunt proprietari au dreptul clar sa ceara sa vada atat bugetul cat si facturile!

Quote

.......................................................
Antecontract :
.......................................................
9.       ASOCIATIA DE PROPRIETARI SI CONDOMINIUL
9.1.    Cumparatorii se obliga ca, ulterior semnarii Contractului sa constituie, in conditiile legii, impreuna cu ceilalti proprietari din cadrul Tronsonului (inclusiv Vanzatoarea)  „Asociatia de Proprietari ” („Asociatia”) .
9.2.     Prin semnarea prezentului Antecontract, Cumparatorii isi exprima acordul de a deveni membru al Asociatiei de Proprietari , de la data infiintarii acesteia.
9.3. Regulamentul Condominiului, prevazut in Anexa 4 a acestui Antecontract, va intra in vigoare de la data semnarii Contractului si va fi pe deplin aplicabil tuturor proprietarilor din cadrul Condominiului, precum si Asociatiei, dupa data constituirii acesteia.
9.4. Condominiul va fi administrat initial de catre S.C.”Building Support Services”S.R.L. („Administratorul Condominiului”). In acest sens, intre Administratorul Condominiului si Asmita se va incheia,  un contract de administrare („Contract de Administrare”) potrivit caruia Administratorul Condominiului, in schimbul unei remuneratii, va presta in beneficiul Cumparatorilor si celorlalti Proprietari, servicii de management imobiliar al Condominiului,servicii detaliate in Anexa 5 la prezentul Antecontract. (vezi anexa 5 atasata!!!)
9.5. Initial Remuneratia lunara („Remuneratie Initiala”) datorata de Cumparatori Vanzatoarei pentru serviciile prestate potrivit Contractului de Administrare va fi de 0,5 EURO/m2 construit (fara TVA) .Se va lua in considerare suprafata construita desfasurata a Apartamentului si Locului de Parcare, astfel cum aceasta va fi consemnata in documentatia cadastrala.
9.6.    La data constituirii Asociatiei, Contractul de Administrare se va transfera automat Asociatiei, de pe Asmita, .urmand sa isi produca efectele intre Asociatie si Administratorul Condominiului, Partile convenind prin prezentul asupra transferului. Cuantumul Remuneratiei va ramane neschimbat.
........................................................
Regulament :
........................................................
6.5 Numire si Termen. Asmita va avea dreptul de a numi o societate specializata pentru a exercita aceasta functie. Administratorul Condominiului va putea fi revocat in cazul in care a savirsit acte de neglijenta sau este vinovat de fraudarea cu intentie a executarii atributiilor prevazute in prezenta, astfel cum este decis prin votul majoritar al Asociatiilor de Proprietari sau, in cazul in care majoritatea nu este realizata, de catre APZC (definit la Articolul 10.1). Dupa expirarea termenului initial de [1 an], Proprietarii pot fie reinnoi contractul initial al Administratorului Condominiului sau pot numi un nou Administrator al Condominiului prin majoritatea voturilor Asociatiil de Proprietari sau, in cazul in care majoritatea nu este realizata, de catre APZC. In cazul in care APZC nu reuseste sa numeasca un nou Administrator al Condominiului sau sa reinnoiasca contractul incheiat cu Administratorul anterior al Condominiului, Proprietarii vor fi raspunzatori in mod solidar in legatura cu obligatiile ce revin Administratorului Condominiului potrivit prezentei.


6.6 Costuri de Intretinere.
6.6.1 Repartizarea costurilor de exploatare, intretinere si reparatii pentru Zonele Comune si Infrastructura va fi stabilita de catre Administratorul Condominiului in baza unui buget anual ce urmeaza sa fie intocmit de catre Administratorul Condominiului si trimis fiecarui Proprietar sau agentilor desemnati ai acestuia la sau inainte de data de 1 noiembrie a fiecarui an calendaristic, pentru urmatorul an (“Buget”). Bugetul initial va fi intocmit prin consultarea Proprietarilor. Bugetul va include costurile aferente iluminatului, evacuarii gunoiului, reparatiilor curente, pazei, parcarii, contractelor de asigurare si impozitelor pentru bunuri imobile si poate include rezerve standard si onorariile uzuale prevazute pentru serviciile Administratorului Condominiului ce urmeaza sa fie prestate in conformitate cu termenii acestui  Regulament. Contractele incheiate cu terte parti vor fi oferite pe baza concurentiala si la preturi de piata rezonabile. Evidentele si registrele contabile aferente vor fi tinute de catre Administratorul Condominiului.
6.6.2 Deciziile privind agrenarea de costuri suplimentare extraordinare se iau prin majoritatea voturilor Asociatiilor de Proprietari sau, in cazul in care majoritatea nu este realizata, de catre APZC.
6.6.3 Incepind cu data aplicabila la care o Zona este deschisa publicului, fiecare Proprietar va plati cota sa proportionala din Buget (“Costul Estimat al Intretinerii”) corespunzatoare suprafetei construite desfasurate (“Suprafata Construita Desfasurata”) a apartamentului si locului de parcare indicate in expertiza cadastrala aferenta Zonei in discutie (“Cota Proportionala”) in legatura cu deschiderea si functionarea Suprafetei Construite Desfasurate din intregul Condominiu. Proprietarii vor plati in avans Costul Estimat al Intretinerii catre Administratorul Condominiului, nu mai tirziu de a 15-a zi a fiecarui trimestru. In termen de nouazeci (90) de zile de la sfirsitul fiecarui an calendaristic, Administratorul Condominiului va emite un raport privind costurile de functionare, intretinere si reparatii aferente anului anterior si va efectua o reconciliere corespunzatoare a tuturor Costurilor Estimate ale Intretinerii. Proprietarii vor plati orice costuri suplimentare rezultate si datorate, in termen de treizeci (30) de zile de la data emiterii raportului de reconciliere. Orice suma inregistrata in plus intr-un an calendaristic va fi reportata si alocata Bugetului prevazut pentru urmatorul an. Fiecare Proprietar va avea dreptul sa verifice evidentele si registrele contabile referitoare la Buget (pe cheltuiala respectivului Proprietar) nu mai mult de o data pe an.
......................................................

10.1 Asocierea Proprietarilor.  Proprietarii vor constitui o asociere neinregistrata (“APZC”) care sa furnizeze sprijin Administratorului Condominiului si Asociatiilor de Proprietari pentru functionarea Condominiului in conformitate cu termenii prezentei Declaratii. Dobindirea calitatii de membru al APZC este voluntara si deschisa tuturor Proprietarilor. Intrunirile APZC vor avea loc de doua ori pe an sau mai des. Pentru luarea unei decizii valide de catre APZC, intrunita in prima sau in oricare din urmatoarele intruniri, este necesara prezenta a cel putin 50% + 1 din numarul membrilor APZC iar deciziile luandu-se potrivit celor convenite prin votul majoritar a cel putin 75% din membrii prezenti ai APZC.
.......................................................
Atasez Regulamentul
Attached File  REGULAMENT_ASMITA.doc   100K   28 downloads
si serviciile care trebuiesc furnizate si platite de complex
Attached File  Detaliere_Servicii_Anexa_5.doc   61.5K   25 downloads

#588
indianroman

indianroman

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 12.05.2009
Nu stiu ce se urmareste dar e bine sa stiti ca se vrea mutarea acestui discutii pe un nou forum "ferit de ochii criticilor si al intrusilor". Totusi Softpedia e locul unde se discuta orice proiect rezidential cu bune si rele si cred ca trebuie sa fie citit si de alti vizitatori nu numai de proprietari. Oare trebuie sa ne ascundem problemele in spatele unui forum securizat. Credeti ca problemele vin de la cei care nu sunt proprietari sau de la Asmita & Building Management ? Ceva e putred in aceasta invitatie de a crea un forum nou. Emailul primit mai jos de la cel care a deschis noul foum nu putea ajunge la adresa mea de yahoo decat daca a fost trimis de cineva din administratia Asmita pt ca ei au adresa mea de email. Parerea mea este ca Asmita si Building Management au citit ultimele mesaje de pe aceste forumuri si ceva nu le place. Astfel vor sa ne mutam 'la ei' pe forum pentru ca acolo se pot cenzura probabil plangerile si criticile. So, NO THANKS Mr. xxxxxxxxx!

A avut loc deja intalnirea proprietarilor spune domnul mai jos: la ce ora, sunt numele celor care au participat secrete? Cat de aprinse au fost subiectele discutate? O fi vorba de un monolog? Cine oare ar putea locui la apartamentul 2004/T6 sau poate la 205.T6 (cum apare pe forumul nou creat)? Probabil cineva de la Asmita locuieste acolo, in showroom si ofera spatiul cand nu sunt vizitatori. Cum au fost informati cei 20 de participanti la intalnirea de azi daca statisticile acelui nou forum arata astfel? "Total mesaje 2 • Total subiecte 2 • Total membri 1 • Cel mai nou membru: datele vizatului raman confidentiale la cerere, valabil pt. toata lumea "
Ramane sa ne vedem Joi in T6 si pana atunci sa comunicam deschis pe acest forum. Emailul primit este mai jos.
-------------------------

"Dragi proprietari,

Dupa cum unii dintre voi stiti, in cursul zilei de duminica, 28 martie 2010
a avut loc o prima intalnire a proprietarilor din complexul rezidential
Asmita Gardens. Aceasta intalnire a avut loc in apartamentul 2004/T6,
intalnire in care aproximativ 20 de participanti au discutat aprins despre
problemele existente si depre actiunile imediate ce trebuiesc luate avand in
vedere situatia existenta.

Pana in acest moment exista mai multe zone de pe internet care sunt accesate
de catre proprietarii Asmita si nu numai (topic pe www.softpedia.com, forum
www.asmitagardens.ro, grupul de Yahoo Asmita-Locatari, Facebook) insa
cantitatea de informatie relevanta este mica si disparata. In cadrul acestei
intalniri, mai multi au sustinut ideea de a infiinta un forum dedicat care
sa constituie un mediu civilizat, eficient si modern de comunicare la care
sa aiba acces doar proprietarii Asmita Gardens. Din acest motiv, accesul la
forum va fi restrictionat, iar pentru a-l accesa avem nevoie de o copie dupa
prima pagina a contractului de vanzare cumparare, evitand astfel accesul
persoanelor straine la aceasta comunitate virtuala. Avand in vedere acest
lucru, am infiintat un forum pe care il puteti accesa la adresa
asmita.trimiterile directe sau indirecte catre alte platforme nu sunt permise,use copy/paste eventual screenshot. thx.
Pe prima pagina veti gasi informatii suplimentare
despre modul in care puteti sa va inregistrati pe acest forum. De asemenea,
vom invita (daca sunteti de acord) si reprezentanti Building Management si
Asmita Gardens sa participe la aceste discutii, astfel incat sa le dam
posibilitatea sa ne furnizeze informatiile de care avem nevoie precum si
suportul aferent in problemele noastre de zi cu zi.

O zi buna.
numele autorului ramane confidential la cererea acestuia/ valabil pt. toti userii.
===================

Edited by gugutata, 30 March 2010 - 09:10.


#589
alaura

alaura

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 25.01.2010
Stimate domn, din nou incercati sa agitati spiritele de pomana. Nu eu sunt persoana care v-a trimis mailul, practic nici nu ar trebui sa va raspund, totusi ma simt personal jignita de acuzele dvs.

In primul rand aceasta intalnire nu a fost secreta, faptul ca dvs nu ati stiut de ea nu o face secreta, nu este o conspiratie, au participat proprietari din toate cele trei turnuri.

In ceea ce priveste mutarea pe alt forum, intentia este tocmai de a fi doar proprietarii pe acel forum pentru ca da, se discuta problemele proprietarilor, e absolut normal. In acest fel exista o minima garantie ca nu vor exista "agitatori" sau persoane rau intentionate. Din nou, nu mi se pare nimic in neregula. Faptul ca se va discuta acolo nu inseamna ca nu se mai poate discuta in nici o alta parte, pe nici un alt forum. Existenta unui alt forum nu presupune disparitia altuia.

Haideti sa ne comportam ca niste oameni maturi si responsabili, cine nu e cu dvs nu inseamna neaparat ca va este impotriva.

#590
porphyrogenitus

porphyrogenitus

    priveste profund

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,297
  • Înscris: 30.10.2005
Va asigur ca pe SP atitudinea mea sau a adminilor este cat se poate de obiectiva, implicarea noastra fiind minima spre deloc, drept urmare cantitatea si continutul informatiilor nu va fi cenzurat indiferent de "tabara" in care se situeaza userii. Pur si simplu nu prea ne pasa dar suntem curiosi, ca deh, e omeneste.

Am convingerea ca toti locatarii sau viitorii clienti au dreptul sa cunoasca punctele de vedere ale celorlalti si toate vocile trebuiesc ascultate chiar daca ne convine sau nu. Cu siguranta interventia unora ne poate irita si cu siguranta anumite polemici nasc animozitati motiv pt. care simtiti nevoia sa inlaturati "dusmanii politici" si sa va asociati in "bisericute". Este gresit si mai ales necinstit.

Problemele voastre pot fi si problemele altora si cred ca este omeneste rezonabil sa promovati transparenta pt. a veni in sprijinul altora si a voastra cu solutii.

Atata timp cat limbajul ramane unul tolerabil, orice text produs ce relationeaza cu Asmita este permis.

Va multumesc.

Edited by gugutata, 29 March 2010 - 11:36.


#591
indianroman

indianroman

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 12.05.2009

View Postalaura, on 29th March 2010, 11:08, said:

Stimate domn, din nou incercati sa agitati spiritele de pomana. Nu eu sunt persoana care v-a trimis mailul, practic nici nu ar trebui sa va raspund, totusi ma simt personal jignita de acuzele dvs.

Dumneavoastra sunteti persoana care a atins 'multumirea si fericirea' prin factura primita de la BM ? Atunci cred ca duminica a avut loc intalnirea 'multumitilor'.

Nu are nici o legatura mesajul trimis de mine cu numele dvs. 'alaura', nu vi se adresa si nu include vreun citat din mesajele dvs. Chiar nu trebuia sa-mi raspundeti pentru ca (presupun) nu sunteti xxxxxxxxxx. Dar daca doriti sa va identificati cu unul si cu altul va priveste, dar asta va poate aduce multa suferinta in viata. Domnul xxxxxxxxx daca are o lista cu cei care au participat duminica o poate posta si pe acest forum. Si daca tot ati discutat subiecte interesante de ce nu le puteti mentiona si pe acest forum. Daca domnul xxxxxxxxx a dorit un forum 'pe persoana fizica' atunci l-a obtinut. Asta nu inseamna ca este mai interesant. Cine vrea e liber sa se inscrie, si poate fac si eu unul sau doua forumuri ca sa fie proprietarii si mai divizati decat au fost. Viitori proprietari din Faza 2 cu ce va pot dovedi ca sunt din Asmita daca inca nu au prima pagina din contract? Deci forumul nou deschis e inchis viitorilor proprietari.

Daca va identificati si cu alte personaje va rog sa-mi raspundeti tot mie.

Edited by gugutata, 30 March 2010 - 09:09.


#592
AsmitaT6

AsmitaT6

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 31.03.2010

View PostCNegoescu, on 28th March 2010, 16:05, said:

Salut, eu am un apartament de 3 camere si un loc de parcare subteran. Am primit doua facturi pe luna decembrie si ianuarie, pe decembrie factura este in jur de 200 RON, iar pe ianuarie peste 800. Facturile pe care le-am primit nu au desfasurator explicativ. Am vazut ca au pus un tabel jos in holul turnului. Aceste costuri trebuie justificate ca sa stim ce platim. Sumele facturate mi se par nejustificat de mari.

In acest sens, sustin propunerea lui 'indianroman' de a ne intalni joi, 1 aprilie, la orele 18 in holul de la intrare din T6.
Ar fi bine sa ne mobilizam si sa facem astfel un prim pas.

Buna ziua,
Sper sa vina cat mai multi proprietari la ora 18, pe 1 Aprilie la parterul din T6 pentru a initia formarea Asociatiei. Vom decide impreuna daca vor fi 3 asociatii sau una singura pentru cele 3 turnuri. Trebuia sa fie si astazi o intalnire dar eu nu ajung. Stiu ca maine va veni si un reprezentant al Asmita pentru a initia impreuna formarea asociatiei. O zi buna. George




#593
AsmitaT6

AsmitaT6

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 31.03.2010
Pe forumul oficial al Asmita un proprietar ('talida') deja anunta ca vinde apartamentul de 2 camere. Normal ca il vinde cand vede cu ce factura au venit cei de la BM. Nici eu nu am platit factura enorma dar sper sa rezolvam ceva prin Asociatie daca se infiinteaza. Nici nu s-au mutat bine si deja au inceput sa le vinda!

#594
enderlabs

enderlabs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 728
  • Înscris: 09.08.2005
Reclama negativa adusa complexului afecteaza preturile de vanzare precum si pe cele de inchiriere. Nu rezolva problemele reale ale compelxului (cuantumul intretinerii, predare, etc).

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate