Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!
 La multi ani @beavis03!

BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Depanero nu vrea sa imi dea Negat...
 Extras carte funciara

Carucior pliabil pentru cumparatu...

In ce supermarket gasesc carne de...

Cat de riscant e sa rezerv un hot...
 Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...

Huawei Pura 70/Pro/Ultra
 

NU semnati contract de prelungire ROMTELECOM fara sa cititi

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
onlyone

onlyone

    - - - GAME MASTER - - -

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,845
  • Înscris: 08.10.2005
Mi-a fost dat sa citesc astazi un contract de prelungire servicii telefonie a RTC.
Multi au fost pacaliti acum un an sa il semneze fara sa inteleaga exact despre ce este vorba.
Oricum, o mare marlanie. Parca special creeat sa traga teapa omului de rand.
Pentru ce sa platesca omul 100 de euro? La telefonia mobila unde primesti un telefon gratuit sau subventionat inteleg, insa aici? Dupa ce ca ai binevointa sa mai accepti sa stai in reteaua asta scumpa in care platest mult si primesti mai nimic, iti paseaza si niste clauze contractuale aberante. Nu poti sa reziliezi daca nu semnezi contractul pe un an. Trebuie sa reziliezi exact cu o luna inainte... daca nu, se intelege ca ai luat teapa inca un an ??
Aparatori ai Romtelecomuli, sariti !!!

[ http://img246.imageshack.us/img246/5517/aberatiirtcqn5.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by onlyone, 13 April 2007 - 14:58.


#2
eb2e2

eb2e2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,667
  • Înscris: 16.05.2003
eu cred ca, cu intentie sau fara intentie, faci o informare gresita ...

1.   Ai venit cu un exemplu VECHI   :)  .....pai uite ca in contract scrie ca e "Oferta promotionala valabila in perioada 3 aprilie 2006 - 31 mai 2006 "...in care se primesc 20 minute in retea gratuite / luna la contract de 1 an si 30 minute in retea gratuite / luna la contract de 2 ani.
Acei 100 euro se platesc cind contractul inceteaza inaintea perioadei contractuale minime.

2.  Nu stiu ce ti se pare atit de diferit de contractele ...de ex contractele de la operatorii de telefonie mobila ( si acolo cu diverse oferte speciale si promotii ) ......care s-au semnat in Romania pina luna acesta cind au intervenit recomendarile ANPC ( unde se specifica...citat aproximativ "operatorii de servicii de cablu tv, telefonie fixa, internet si televiziune digitala eliminarea obligativitatii platii in avans a abonamentului si a clauzei contractuale privind obligarea consumatorului la plata unei taxe in cazul denuntarii unilaterale din partea consumatorului a contractului ( daca nu a beneficiat de anumite promotii ) ...etc...." - vezi pe net  :)

LE....acum astept sa ma "categorisesti" in diverse moduri  ( aparator RTC...etc... :naughty:  )........dar sa stii ca nu e asa...incerc sa compar ce ai postat tu cu contractele Vodafone si Orange pe care le am...la diverse promotii  ( :console:

Edited by eb2e2, 13 April 2007 - 19:39.


#3
onlyone

onlyone

    - - - GAME MASTER - - -

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,845
  • Înscris: 08.10.2005
Stiam ca tu si dtancu sunteti sustinatori dar nu te categorisesc nicicum, stai linistit.
Este firesc sa existe opinii pro si contra. Intradevar, este de anul trecut contractul, ce scrie acum in ele nu stiu, insa spre deosebire de operatorii mobili unde primesti un telefon mobil subventionat, aici chiar nu primesti nimic in afara de 20 de minute lunar. Daca ai platit 6 luni abonamentul.. sa nu poti apoi sa renunti la ele si implicit la contract, ci sa trebuiasca sa platesti 100 euro?
Iar ultima fraza insemnata de mine: trebuie sa semnezi contract pe un an apoi sa te decuplezi. Adica daca nu semnai pe un an si faceai cerere de decuplare era considerata nula. Imi pare rau dar contracutl asta a fost bataie de joc. Nu stiu cum arata un contract acum insa eu personal m-am enervat cand am vazut ce scrie. Ca sa nu zic ca am asistat la cateva scandaluri cand am fost sa platesc ptr parinti abonamentul RTC cu niste oameni care vroiau sa rezizlieze dar trecuse anul si nu reziliasera la timp si trebuia sa mai stea unul.. sau asa ceva (nu am stat sa ascult ca eram grabit insa imi imaginez ca scandalurile astea sunt destul de dese)
Sincer acum.. cui i se pare contractul asta un contract cinstit sa ridice 2 degete.

#4
eb2e2

eb2e2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,667
  • Înscris: 16.05.2003

View Postonlyone, on Apr 13 2007, 20:42, said:

Ca sa nu zic ca am asistat la cateva scandaluri cand am fost sa platesc ptr parinti abonamentul RTC cu niste oameni care vroiau sa rezizlieze dar trecuse anul si nu reziliasera la timp si trebuia sa mai stea unul.. sau asa ceva (nu am stat sa ascult ca eram grabit insa imi imaginez ca scandalurile astea sunt destul de dese)

gresesti.....dupa ce trece  perioada contractuale initiala ...1 an / 2ani..in functie de ce ai semnat ....poti sa reziliezi oricind.....iti spun sigur pentru ca am fost si am reziliat contractul verisoarei mele ( si cu ea de fata ,bineinteles :...ca trebuie sa fie proprietarul  :) )si  a facut altul cu ADSL la promotie "Abonament lunar ClickNet Express minute nelimitate (2Play:ADSL+Voce)"   ...( adika minute nelimitate in reteaua Romtelecom, zilnic de la 6 seara la 8 dimineata si in tot weekend-ul , plus in zilele de sarbatori legale )  
ClickNet Express 1,5 Mbps minute nelimitate  21.5 euro....si ea e foarte multumita
Eu mai am de asteptat 6 luni sa-mi expire contractul  clicknet actual si cred ca am sa-mi iau si eu de asta  :rolleyes:
http://www.clicknet....?sv=4&sc=4&ro=1

Edited by eb2e2, 13 April 2007 - 20:09.


#5
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
Nu mi se pare o chestie absurda ca trebuie sa platesti 100E ca sa reziliezi contractul, tinanad cont ca la majoritatea operatorilor mobili trebuie sa platesti in jur de 200E la care se adauga diferenta intre pretul subventionat al telefonului si pretul la liber in momentul in care l-ai cumparat. Din contractul prezentat mai sus eu inteleg ca dupa incheirea perioadei minime POTI oricand rezilia contractul fara plata celor 100 E. Comentariile si sublinierile tale care selecteaza numai anumite parti ale frazelor, cred ca sunt doar o sursa de dezinformare.

#6
onlyone

onlyone

    - - - GAME MASTER - - -

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,845
  • Înscris: 08.10.2005
Comparatia cu operatorii mobili nu isi are locul. Pe langa faptul ca abonamentele sunt in general mai mici, si fidelizarea vine de la sine, an de an mai mult...
Daca eu stau la un operator mobil 10 ani, primesc mai mult de 20 de minute in retea mai mult ca sigur, fara sa semnez un contract care este evident in defavoarea mea.
Oricum in afara de cativa sustinatori infocati ai acestor contracte facute in bataie de joc, restul care trec pe aici se informeaza si pot lua o decizie in cunostinta de cauza.

#7
Bugghy1978

Bugghy1978

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 91
  • Înscris: 03.05.2006
Am făcut si eu imprudența de a semna acel contract pe un an de zile. Întretimp au apărut și alte variante de telefonie fixă, și binenteles că m-am hotarât să reziliez contractul cu pricina. Respectând întru-totul termenii și condițiile contractuale, m-am prezentat la sediul Romtelecom, unde a început calvarul. După o serie de amânări, pe motive penibile de-a dreptul, am obținut înregistrarea cererii mele și a datei când urma sa fiu deconectat. Pe când credeam că distracția  s-a terminat, abia începuse defapt!Nici pomeneală de deconectare. Sun la eternul 930, mi se spune că sunt deconectat. Culmea, eu am ton la telefon. Îi pun să verifice iar ei se miră că într-adevăr eu am ton. Mi se spune că în cursul zilei curente se v-a rezolva. Așa o țin în fiecare zi, de aproape o lună!!!
I-am reclamat deja și la OPC,așteptând răspunsul lor. Sunt curios dacă voi fi facturat în continuare și peste data de deconectare existentă în acte, nu și în capul lor.
Să fi pornit totul de la acel blestemat de contract, pe care repet, l-am respectat întru-totul?

#8
raducutzzu

raducutzzu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,917
  • Înscris: 17.02.2006

View Posteb2e2, on Apr 13 2007, 20:32, said:

eu cred ca, cu intentie sau fara intentie, faci o informare gresita ...

1.   Ai venit cu un exemplu VECHI   :)
Este si acum aceasta promotie de fidelizare, exact la fel. :)

@bugghy1978: In 30 de zile de la data inregistrarii cererii serviciul se desfiinteaza. Asadar, o cerere de desfiintare preluata pe 1 martie, de exemplu, este "onorata" pe 31 martie. In aceasta perioada se achita abonamentul si se poate folosi postul telefonic. Daca nu doresti sa se mai poata suna de pe el pe durata preaviziului (dar tot platesti abonamentul) faci si o cerere de suspendare in vederea desfiintarii. Ti se emit facturi in continuare, corespunzatoare ciclului tau de facturare, pana la ultima factura, de Cont final. Daca, de exemplu, perioada ta de abonament este intre 30 martie-29aprilie iar postul telefonic se desf pe 31 vei mai primi asa:
-factura normala pe perioada de ab 31.03-29.04 cu consumul aferent
-factura de CF dupa data desf, care, de regula, se emite dupa data scadenta a ultimei facturi normale.

Daca tu nu ai consum in perioada 01.03-31-03 (dupa cum se stie, la RTC consumul este pe luna in curs iar abonamentul pe o luna in avans) si achiti factura, inseamna ca pe factura de CF vei regasi o suma cu - in fata, suma egala cu nr de zile pt care tu ai achitat ab desi serv era desfiintat. Banii respectivi ii primesti apeland 930 si facand o cerere in acest sens. Ei ajung prin mandat postal.

P.S.: sa-mi spui si mie cum s-a rezolvat. :)

#9
partyman

partyman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,026
  • Înscris: 17.10.2004

View Postraducutzzu, on May 5 2007, 20:06, said:

Este si acum aceasta promotie de fidelizare, exact la fel. :)

@bugghy1978: In 30 de zile de la data inregistrarii cererii serviciul se desfiinteaza. Asadar, o cerere de desfiintare preluata pe 1 martie, de exemplu, este "onorata" pe 31 martie. In aceasta perioada se achita abonamentul si se poate folosi postul telefonic. Daca nu doresti sa se mai poata suna de pe el pe durata preaviziului (dar tot platesti abonamentul) faci si o cerere de suspendare in vederea desfiintarii. Ti se emit facturi in continuare, corespunzatoare ciclului tau de facturare, pana la ultima factura, de Cont final. Daca, de exemplu, perioada ta de abonament este intre 30 martie-29aprilie iar postul telefonic se desf pe 31 vei mai primi asa:
-factura normala pe perioada de ab 31.03-29.04 cu consumul aferent
-factura de CF dupa data desf, care, de regula, se emite dupa data scadenta a ultimei facturi normale.

Daca tu nu ai consum in perioada 01.03-31-03 (dupa cum se stie, la RTC consumul este pe luna in curs iar abonamentul pe o luna in avans) si achiti factura, inseamna ca pe factura de CF vei regasi o suma cu - in fata, suma egala cu nr de zile pt care tu ai achitat ab desi serv era desfiintat. Banii respectivi ii primesti apeland 930 si facand o cerere in acest sens. Ei ajung prin mandat postal.

P.S.: sa-mi spui si mie cum s-a rezolvat. :)
hai sa te-ntreb si eu ceva...
Am avut Ipfix care nu functiona la parametri doar 25% din ce era contractat in contract + intreruperi foarte dese cu deplasari dupa 7 zile de la reclamatie, nervi...am reziliat serviciul pe 19/01/07 prin consensul ambelor parti. Am scos modemul si l-am pus deoparte in aceeasi zi(amluat 2,5 mb ADSL care e mult mai bun cel putin dpdv al banilor).Nu am mai primit nici o factura pana acum 2 zile. Cand, surpriza, am primit factura pentru consum pe luna februarie si mai...imi poate explica si mie cineva ce se-ntampla? Am sunat la RTC dar mi s-a spus ca nu am ce comenta pt ca am primit facturi in fiecare luna etc...
PS Contractul expira in 2008. Dar a fost desfiintat pentru nefunctionare, agentul RTC m-a asigrat ca nu voi plati despagubiri pt ca servicul nu a putut fi onorat conform contractului.

Edited by partyman, 17 May 2007 - 09:05.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate