Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Protectia consumatorului!
Last Updated: Jan 14 2004 16:39, Started by
bogdan1978buc
, Jan 13 2004 16:10
·
0
#1
Posted 13 January 2004 - 16:10
Am si eu o dilema: am un canon a200.A inceput sa faca niste dungulite negre intrerupte.Pe data de 14.11.2003 am dus-o la service.Pe data de 25.11.2003 (11 zile fata de 10 zile cum spune legea ca este termenul maxim de reparatie al unui produs).Am facut rapid o poza si am vazut aceleasi dungulite.Am vorbit cu domnul de la service,si pana la urma a bagat-o din nou in reparatie,dar a zis sa o iau acasa,ca mai dureaza pana vor primi piesa.Pe data de 10.12.2003,am facut o sesizare la ANPC,deoarece vroiam sa se rezolve mai ales ca veneau sarbatorile.Am insistat la ANPC dupa sarbatori,pentru ca mi-am dat seama ca au avut un program incarcat de sarbatori cu alimentare si alte d-astea,pana astazi,13.01.2004.
Maine se fac 2 luni fix de cand aparatul a fost declarat defect.Ce drepturi am in calitate de client,pentru ca dupa atata timp,vreau sa cer banii inapoi.Maine trebuie sa ma duc la service sa rezolv problema,si nu stiu care sunt drepturile noastre.Deci vreau banii inapoi pentru ca rabdare nu poate sa zica nimeni ca nu am avut,avand in vedere ca a fost defecta,tocmai in perioada cea mai culminanta perioada a anului:Craciun,Revelion,Sf.Ion (ma cheama si Ionut),si in fine cireasa de pe tort 11.01.2004 (am facut 26 ani :) ). Deci ce drepturi avem?Am nevoie de un raspuns CAT MAI REPEDE ! Multumiri pentru timpul acordat ;) |
#3
Posted 13 January 2004 - 16:18
Cei de la ANPC parca apara service-ul si nu pe mine :P
Au zis ca treaba asta cu returantul banilor ramane si la latitudinea firmei :mad: Cum pana mea,ca daca nu ma duceam la ANPC ma tineau cei de la service juma de an. |
#4
Posted 13 January 2004 - 16:23
trebuie sa-ti dea un aparat la fel care sa mearga sau banii inapoi.
Ma mira atitudinea biroului ANPC unde ai fost tu de obicei sunt mult mai agresivi fata de vanzator.Incearca la alt birou. |
#5
Posted 13 January 2004 - 16:29
N-are rost sa mai alerg,pentru ca sincer mi s-a luat,mai bine o lasam cadou !
Si asa n-am zis nimic ca eu am facut sesizarea pe data de 10.12.2003 iar dupa n-shpe telefoane la ei,abia azi au fost la fata locului sa vada despre ce e vorba,azi fiind 13.11.2004,dupa ce i-am sunat dimineata,si dupa ce au trecut 3 zile peste cele 30.Acele 30 zile fiind termenul MAXIM de rezolvare a problemei.Ma rog,nu mai conteaza cele 3 zile sau x zile,pe langa cele 2 luni. |
#6
Posted 13 January 2004 - 17:28
"N-are rost sa mai alerg,pentru ca sincer mi s-a luat,mai bine o lasam cadou !
" Exact pe asta se bazeaza ei....ca te saturi....rupei mah...alt aparat, banii....ceva sa faci..ceva sa iti dea :cya: |
#7
Posted 13 January 2004 - 18:04
trebuie sa primesti alt aparat sau banii inapoi.
Legislatia aplicabila este HG 394/1995, sigur o sa o gasesti pe net, la art. 14 spune ca daca durata de nefunctionare din cauza deficientelor depaseste 10% din termenul de garantie produsul trebuie inlocuit (si beneficiaza de o noua perioada de garantie) sau se va restitui contravaloarea. |
#8
Posted 13 January 2004 - 18:15
1. Nu e precizat nicaieri in lege in cat timp se repara. Doar ca se prelungeste garantia cu cat a stat la reparat. Ai luat-o inapoi rau ai facut
2. Cand e achizitionat bunul? Primesti banii inapoi daca s-a defectat de 3 ori in prima jumatate a termenului 3. Ti s-a mentionat in certificat defectiunea si data raportarii/repararii? 4. Exista thread similar la afaceri, so, cieste acolo in detail |
#9
Posted 13 January 2004 - 18:48
Deci camera se afla la mine,dar este defecta,deci in reparatie,difera faptul ca nu mai sta la ei in service,ci este la mine acasa.
In acea hotarare de guvern am vazut si eu ca scrie parca la art. 24/25 ca termenul maxim de reparatie este de 10 zile. Si in plus,asa cum a spus si Tarzy, Quote ART. 14 Produsele de folosinta indelungata defectate in termenul de garantie, atunci cind nu pot fi reparate sau cind durata de nefunctionare din cauza deficientelor aparute in termenul de garantie depaseste 10% din termenul de garantie, la cererea consumatorului, vor fi inlocuite de vinzator sau acesta va restitui consumatorului contravaloarea actualizata a produsului respectiv. Restituirea contravalorii actualizate a produsului se va face la cererea consumatorului si in cazul unor defectiuni repetate (cel putin 3 defecte in prima jumatate a perioadei de garantie) sau in cazul defectarii produsului care a fost deja inlocuit. Multumesc tuturor care mi-ati raspuns,si mai astept raspunsuri,pentru ca legea,la noi se pare a fi interpretabila. |
#10
Posted 14 January 2004 - 16:39
Vreau sa va tin la curent: am rezolvat-o!Am cerut banii,neactualizati,din motiv ca timpul care-l aveam la dispozitie era ceva critic.Asadar dupa lupte indelungate,conform art.14 din h.g. 394/1995 s-a rezolvat.
|
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users