Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Jurnal de bord Logan MCV
Last Updated: Nov 13 2016 12:00, Started by
lori_2001
, Nov 02 2006 16:14
·
0
#19
Posted 03 November 2006 - 20:55
$eb, on Nov 3 2006, 09:54, said: Poate ca motorul de 1,6 16V are cuplul maxim la 4000 de ture si nu la 3000 ca la motoarele cu 8V. Si de aici nevoia de ai da mai multe ture... Felicitari pentru achizitie si mult noroc. Senzori de parcare chiar se merita. Eu am si la berlina si fac niste parcari la mm acum. Plus ca e util si pentru a evita tot felul de stalpisori, bolovani, copii care fug prin spatele masinii si nu-i vezi, etc... Pentru un 250-300 ROnN chiar se merita niste senzori de parcare. Is curios cum trage motorasul asta cand masina e incarcata cu 7 persoane.Si nu ma refer sa mearga cu 170Km/h , dar sa aiba o comportare dinamica decenta pana pe la 120-130Km/h. am mers eu,cu 6 pers cu 130km/h.aveam 3300 -3400 r/m.nu mai imi aduc bine aminte....dar se comporta acceptabil,si legat d frane.....nu sunt modificari la sistem(nu cred,nu m am interesat)dar knd am pus frana brusc pt a testa abs0ul ..a trosnit ceva pe sub ea.Aveam 60 km/h cu cele 6 pers in ea.Asa face abs-ul?trosneste?cei drept...s a oprit repede:D |
#20
Posted 04 November 2006 - 03:02
Super tare frate!!!
NU normal ca nu trebuia sa trozneasca ceva Mai ales de la 60. Eu cred ca trebuie sa-i bage o improvizatie cu sistem de franare a la flintstones |
#21
Posted 04 November 2006 - 04:00
syn, on Nov 4 2006, 07:55, said: am mers eu,cu 6 pers cu 130km/h.aveam 3300 -3400 r/m.nu mai imi aduc bine aminte....dar se comporta acceptabil,si legat d frane.....nu sunt modificari la sistem(nu cred,nu m am interesat)dar knd am pus frana brusc pt a testa abs0ul ..a trosnit ceva pe sub ea.Aveam 60 km/h cu cele 6 pers in ea.Asa face abs-ul?trosneste?cei drept...s a oprit repede:D |
#22
Posted 04 November 2006 - 11:18
Am cumparat o perie de curatat zapada cu tija telescopica.
peria se poate rabata la 90 de grade. La capatul celalalt al tijei este un raclor de zapada. Lungimea tijei este cam 90 cm, stransa, si 1.5 m, desfacuta. E foarte utila pentru posesorii de MCV. La 1.7 m ai mei, a fost tocmai bine sa pot curata pavilionul. Atasez si o poza. IMGA0117.JPG 112.1K 1106 downloads |
#23
Posted 04 November 2006 - 11:27
lori_2001, on Nov 4 2006, 11:18, said: Am cumparat o perie de curatat zapada cu tija telescopica. peria se poate rabata la 90 de grade. La capatul celalalt al tijei este un raclor de zapada. Lungimea tijei este cam 90 cm, stransa, si 1.5 m, desfacuta. E foarte utila pentru posesorii de MCV. La 1.7 m ai mei, a fost tocmai bine sa pot curata pavilionul. Atasez si o poza. attachment I-ar sade bine si cu niste geamuri fumurii (OMOLOGATE)! Ai grija cu peria aia sa nu zgiriie zapada... In fond, daca lasi zapada pe acoperis, o ia vintul... |
#24
Posted 05 November 2006 - 11:28
Am scos tetierele din spate (randul 3) si am ridicat scaunul cat am putut de mult.
A crescut vizibilitatea foarte mult, privirea fiind peste nivelul randului 3 de scaune. Am montat si cotiera. Si am vazut primele MCV in trafic, culmea, tot langa blocul meu. |
#25
Posted 05 November 2006 - 12:11
#26
Posted 05 November 2006 - 19:07
Tocmai m-am intors de la un drum pana la Manastirea Ciolanu, am facut cam 300 km.
Pe partea de sosea, in afara Bucurestiului, consumul mediu a fost de 6.3. Parca a inceput sa fie mai vioaie, si parca nici nu mai scutura chiar asa tare. Am mers cu 60 in localitati si cu 90-100 in afara. Cu ocazia asta am scapat si de vreo doua radare, care pandeau in curbe in sate. Se simte diferenta intre 1.4 si1.6, cu asta de la 100 poti ajunge rapid la 120. Cu 1.4 ajungeam fara probleme la 100, insa dupa aia pana la 120 era greu. Se simte diferenta de putere. |
#27
Posted 07 November 2006 - 17:37
totusi mi se pare ca ar trebui un motor mai mare, sau macar un cuplu mare, pt o masina care sa poate duce si 7 persoane. Asa cu 1-2-3-4 e ok, dar deja cand ai 7 adulti probabil greutatea masinii se apropie de 1800 kg, asta fara bagaje. Cu 105 cp nici nu vreau sa-mi imaginez cum urca un deal.....
dieselul 1.9 dci de 120 cp de pe Megane cred ca ar fi cel mai potrivit pt masina asta in rest, s-o stapanesti sanatoasa |
#28
Posted 08 November 2006 - 13:15
pimp, on Nov 7 2006, 17:37, said: totusi mi se pare ca ar trebui un motor mai mare, sau macar un cuplu mare, pt o masina care sa poate duce si 7 persoane. Asa cu 1-2-3-4 e ok, dar deja cand ai 7 adulti probabil greutatea masinii se apropie de 1800 kg, asta fara bagaje. Cu 105 cp nici nu vreau sa-mi imaginez cum urca un deal..... dieselul 1.9 dci de 120 cp de pe Megane cred ca ar fi cel mai potrivit pt masina asta in rest, s-o stapanesti sanatoasa Ai dreptate in ceea ce spui....dar este de apreciat ca omul acesta a ales varianta cea mai puternica disponibila pentru acest model...dar gandeste-te ca exista oameni care vor cumpara si variante mai ieftine...cu adevarat submotorizate....in legatura cu diesel-ul....o sa avem disponibil la Dacia pe cel 1.9 dci 120 cp in momentul in care Renault va scoate urmatoarea generatie de motoare diesel...dacia nu este renault...in materie de motoare ei ne-au dat rebuturile desi cred ca sunt un pic cam dur...sau nu.... |
|
#29
Posted 08 November 2006 - 15:09
Azi am terminat cu formalitatile si i-am pus numerele negre.
A durat mai putin , CIV a venit mai repede, iar la politie a durat doar doua zile (luni am depus dosarul si azi am ridicat actele). Week-end-ul asta termin si rodajul (1000 km ), si saptamana viitoare o voi testa sa vad cam ce poate face. |
#30
Posted 09 November 2006 - 20:26
Nu am mai rezistat, asa ca azi am fost si am terminta rodajul.
Pana acum, la 1100 km, nu am avut nici o problema. Ai putere ( in comparatie cu 1.4 mpi). ; Aici cu a 5-a de la 100 ajungi rapid la 120-140; E mai bine la depasiri, dar te si indeamna sa te bagi mai tare. -consum in afara : 6.5 - 7 -consum in oras -10- 12, cel putin in prima faza; Este ceea ce am cautat si ce am cumparat. Inca nu am incercat tot ce poate, ca viteza. Urmeaza sa o testez sa vad viteza maxima, precum si incarcata, cum se comporta. Chestii care imi plac mai putin: -nu are dezaburire si pe geamul mic; -nu coboara geamul la sofer cu un singur impuls (cum aveam la 1.4) -nu am consum instantaneu (cum aveam la 1.4) -zgomotul produs de inchiderea usilor din spate este unul metalic, de zici ca dai cu ciocanul, nu seamana cu cel de la portiera, de exemplu; defiecare data cand o inchizi, te intrebi singur de ca ai trantit-o in halul ala, desi nu e trantita; -spatiul intre usile spate si randul 3 de scaune relativ ok sa pui bagaje; insa preferabil ar fi fost sa se deschida intai usa mica, sa pui totul in spatele usii mari; asa, se deschide usa mare, si umpli spatiul din spatele usii mici ( cu sacose, fara sa cada, dupa ce ai facut cumparaturi la un hipermarket); |
#31
Posted 10 November 2006 - 19:02
Am uitat de o chestie, zic eu importanta.
I-am facut casco la Generali, cu 350 euro. La altii era cam 590 euro. Si alta chestie: tot la Generali am asigurat 7 pasageri. L aAlianz nu asigurau decat 5 maturi si 2 copii. Vor trebui sa refaca tipurile de asigurari. |
#32
Posted 10 November 2006 - 19:06
superafacere cu asigurarea respectiva.. banuiesc ca e fara fransiza la furt total, furt partial, dauna totala, dauna partiala..
|
#34
Posted 10 November 2006 - 20:09
stiu.. si loganul nostru va fi asigurat probabil la generali..
|
#35
Posted 11 November 2006 - 01:19
lori_2001, on Nov 9 2006, 21:26, said: Chestii care imi plac mai putin: -nu coboara geamul la sofer cu un singur impuls (cum aveam la 1.4) -nu am consum instantaneu (cum aveam la 1.4) -spatiul intre usile spate si randul 3 de scaune relativ ok sa pui bagaje; insa preferabil ar fi fost sa se deschida intai usa mica, sa pui totul in spatele usii mari; asa, se deschide usa mare, si umpli spatiul din spatele usii mici ( cu sacose, fara sa cada, dupa ce ai facut cumparaturi la un hipermarket); Din pacate Dacia nu se dezice si in loc sa bage optiuni scoate din ce in ce mai multe. Ma bufneste rasul cand imi aduc aminte doi amici si-au luat 2 supervome la diferenta de 2 luni, aceeasi echipare. La al doilea, cu toate ca daduse cu 300 de dolari mai mult (la vremea aia), am observat cu stupare ca nu avea descuietoare pe dreapta si nici bec si suport de bec pentru mers inapoi pe un stop si nici contactul (butonul) ala care aprinde lumina cand deschizi usa pe dreapta. Acum trebuia sa deschizi usa la sofer ca sa se aprinda lumina Economie de 50.000 cred, dar asa e la Dacia Jenant pentru cat costa masina, insa asta este... Cat mama dracului costa sa puna softul pe BC sau un buton amarat... sau o nenorocita de sarma si un stergator pe geamul ala 10 RONi cred. Poti face o poza cu alea 2 scaune puse in pozitie si cu spatiul ramas in portbagaj? Sunt curios. Despre consum nu ma pronunt ca inca e noua masina, totusi se anunta destul de flamanda. Nasol cu usile pe spate, sa speram ca pe viitor nu vor dudui de zici ca se rupe masina (cum se intampla de obicei cu usile de asa factura). Ce Casco e ala? Are furt, distrugere, vandalism? Edited by RedMan_BZ, 11 November 2006 - 01:20. |
#36
Posted 11 November 2006 - 08:38
da casco-ul ala are de toate, am zis eu mai sus, e fara fransiza la toate. ieftin nu? cat despre functia aia eu o consider inutila, insa daca omu o avea promisa sa afle ca daca face reclamatie la Dacia, poate primi accesorii dacia in valoare de 230 de euro. Cat despre politica dacia.. nu e numai la ei, sunt si la alte firme lucruri care se scot, lucruri care se baga.. asa ca..
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users