Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Un model de stabilire a pretului pentru servicii de optimizare?!
Last Updated: Nov 10 2006 18:23, Started by
Alien Code
, Sep 27 2006 18:30
·
0
#1
Posted 27 September 2006 - 18:30
Azi dimineata un fost client mi-a povestit cum numarul comenzilor luate de firma lui, datorita cresterii pozitiei saitului in motoarele de cautare, a crescut exponential pe masura ce saitul firmei urca in cautari. Optimizarea pe care i-am facut-o acum un an abia acum incepe sa aibe rezultate si pentru respeciva firma, in acest moment, valoreaza incredibil de mult (optimizarea).
Deoarece pretul aplicat la vremea respectiva a fost fix si nu a convenit la niciuna dintre parti:
Deoarece rezultatele tind sa fluctueze, se pot face si alte constrangeri de exemplu, cei 800E pentru pagina 1 ii poti lua numai dupa ce situl a stat in pagina 1 pentru cel putin 30 de zile, sau eventual ii poti lua la fiecare 30 de zile:D. Un asemenea angajament ar presupune desigur un contract bine definit si stabilit de cele doua parti, si desigur o nota de incredere, insa cred ca este o metoda mult mai buna decat o plata fixa sau late metode de calculatie a pretului. Daca optimizatorul nu da rezultate firma nu este obligata sa plateasca nimic. Voi ce ziceti? Mie mi se pare foarte naturala abordarea, poate unii dintre voi chiar o folosesc? Criticile sunt mereu binevenite. |
#2
Posted 27 September 2006 - 18:32
Nu conteaza pagina sau pozitia pe care se afla site-ul clientului, omule.
Conteaza cat trafic ii aduce. |
#3
Posted 27 September 2006 - 19:05
Expertu, on Sep 27 2006, 19:32, said: Conteaza cat trafic ii aduce. Acuma daca o fi pozitia in SERP's , trafic sau leaduri, putem face un model similar de calculatie a pretului pe fiecare. Mie cel descris mai sus mi se pare cel mai usor de contorizat (si evident) pentru amandoua partile. Un pret pe trafic este ok insa trebuie sa intrii in detalii cu cealalta parte si sa ii explici diferenta intre ipuri si vizitatori, sa stai cu ea sa aduni impreuna statisticile din Trafic, sa diferentiezi intre traficul direct (poate firma are niste campanii offline) si traficul din munca ta, etc... . Iar leadurile, daca nu vinzi ceva online, sunt greu de contorizat. |
#4
Posted 27 September 2006 - 21:35
Rationamentul are o eroare de fundament. Ce te faci daca clientul decide ca nu ai avut rezultate, angajeaza alta firma si ale tale abia de atunci incep sa se vada serios (Google update)
|
#5
Posted 27 September 2006 - 22:12
miromulus, on Sep 27 2006, 22:35, said: Rationamentul are o eroare de fundament. Ce te faci daca clientul decide ca nu ai avut rezultate, angajeaza alta firma si ale tale abia de atunci incep sa se vada serios (Google update) Problema pe care o ridici nu e neaparat angajarea altei persoane pentru aceleasi servicii ci renuntarea la serviciile firmei tale, caz in care intradevar risti sa ramai fara nici un ban, se poate insa decide de la inceput durata contractului (un an, 6 luni) si clauzele de intrerupere a contractului intre cele 2 parti. Clientii trebuie facuti sa inteleaga ca SEO este o investitie pe termen lung (in sensul de cel putin 6 luni) si ca rezultatele vin in timp, daca nu vor sa inteleaga treaba asta probabil nu vreti sa aveti de-a face cu ei. |
#6
Posted 27 September 2006 - 22:31
SEO e o investitie pe termen foarte lung, nu doar lung. Eu am tot spus faptul ca nu e suficienta optimizarea unui site si promovarea lui facuta o data, in baza unui contract. Daca vrei sa ai rezultate stabile in timp, cineva trebuie sa-ti faca rost de linkuri continuu, sa-ti tina site-ul la curent cu modificarile de algoritm din G si, cel mai important, sa nu te bazezi doar pe SEO pentru trafic.
|
#7
Posted 28 September 2006 - 07:57
Aici sunt de acord cu Expertu: conteaza doar cati vizitatori ii aduci! Eu nu stiu cum se intampla la voi, dar cand optimizez un site urmaresc pozitii bune pentru anumite fraze, dar in acelasi timp incep sa vina vizitatorii si pe alte pagini prin intermediul a tot felul de cautari - acestia care nu sunt vizati expres sunt de obicei cel putin 30-40% din traficul total.
In modelul tau de plata sunt prea multe variabile: ce faci daca nu ajungi pe prima pagina pentru o anumita fraza dar ii cresti traficul de 10 ori sau chiar 100 de ori? Ce se intampla daca nu ajungi pe Google pe prima pagina, dar esti pe Yahoo si MSN (vorbesc aici de site-uri in engleza, astea sunt moarte pentru noi)? Plata pe volumul de trafic mi se pare cea mai buna pentru SEO. Bafta multa! |
#8
Posted 28 September 2006 - 11:52
preacher, on Sep 28 2006, 08:57, said: Aici sunt de acord cu Expertu: conteaza doar cati vizitatori ii aduci! Eu nu stiu cum se intampla la voi, dar cand optimizez un site urmaresc pozitii bune pentru anumite fraze, dar in acelasi timp incep sa vina vizitatorii si pe alte pagini prin intermediul a tot felul de cautari - acestia care nu sunt vizati expres sunt de obicei cel putin 30-40% din traficul total. In modelul tau de plata sunt prea multe variabile: ce faci daca nu ajungi pe prima pagina pentru o anumita fraza dar ii cresti traficul de 10 ori sau chiar 100 de ori? Ce se intampla daca nu ajungi pe Google pe prima pagina, dar esti pe Yahoo si MSN (vorbesc aici de site-uri in engleza, astea sunt moarte pentru noi)? Plata pe volumul de trafic mi se pare cea mai buna pentru SEO. Bafta multa! Seo vizeaza strict motoarele de cautare. Daca un client vrea sa fie pe primul loc pentru capace de canal, pentru ca vinde capace de canal, nu il intereseaza traficul care i-ar putea venii din cautari ca tuburi de canal, intretinere canal, desfundare canal, sau care vine din alte surse decat motoarele de cautare, care nu au nici o treaba cu seo. |
#9
Posted 28 September 2006 - 11:59
SEO e in legatura stransa cu traficul venit din motoare de catuare. Multi nu vor doar o optimizare pentru un anume cuvant cheie ci si o optimizare generala a paginilor. Lucru ce imbunatateste situatia site-ului pentru o multime de keyword-uri, mai ales daca stii sa interlinkezi bine paginile.
|
#10
Posted 28 September 2006 - 20:53
Bold, on Sep 28 2006, 12:52, said: Ce traba are traficul cu seo? Seo vizeaza strict motoarele de cautare. Daca un client vrea sa fie pe primul loc pentru capace de canal, pentru ca vinde capace de canal, nu il intereseaza traficul care i-ar putea venii din cautari ca tuburi de canal, intretinere canal, desfundare canal, sau care vine din alte surse decat motoarele de cautare, care nu au nici o treaba cu seo. Ok .. Iti pot spune sincer, cu mana pe inima, ca nu ai nici o treaba cu ce inseamna optimizarea pentru motoarele de cautare. Ce treaba are traficul cu SEO ? Geez'. |
|
#11
Posted 29 September 2006 - 11:01
Expertu, on Sep 28 2006, 21:53, said: Ok .. Iti pot spune sincer, cu mana pe inima, ca nu ai nici o treaba cu ce inseamna optimizarea pentru motoarele de cautare. Ce treaba are traficul cu SEO ? Geez'. Seo vizeaza OPTIMIZAREA PENTRU MOTOARELE DE CAUTARE. Traficul reprezinta numarul de vizitatori ce acceseaza site-ul. Tu confunzi seo cu marketingul. Sunt doua lucruri diferite. Poti obtine trafic si fara seo. Seo vizeaza obtinerea de pozitii cat mai bune in motoarele de cautare pentru anumite cuvinte cheie, relevante pentru site-ul respectiv. Si de aici, obtinerea de trafic DE CALITATE (da, stiu, e mai greu decat sa minti clientii cu "uite, ti-a crescut traficul, vezi, chiar daca nu sunt interesati de site-ul tau, ei vin, vezi"). |
#12
Posted 29 September 2006 - 12:50
Nu ai habar despre ce vorbesti Bold. Nu ai nici un fel de experienta in domeniu.
Te rog opreste-te la un nivel. Este ultimul meu post in acest forum (Softpedia). Good-Bye. |
#13
Posted 05 October 2006 - 07:33
#14
Posted 05 October 2006 - 07:54
Bold, on Sep 29 2006, 12:01, said: Plin de intelepciune... Seo vizeaza OPTIMIZAREA PENTRU MOTOARELE DE CAUTARE. Traficul reprezinta numarul de vizitatori ce acceseaza site-ul. Tu confunzi seo cu marketingul. Sunt doua lucruri diferite. Poti obtine trafic si fara seo. Seo vizeaza obtinerea de pozitii cat mai bune in motoarele de cautare pentru anumite cuvinte cheie, relevante pentru site-ul respectiv. Si de aici, obtinerea de trafic DE CALITATE (da, stiu, e mai greu decat sa minti clientii cu "uite, ti-a crescut traficul, vezi, chiar daca nu sunt interesati de site-ul tau, ei vin, vezi"). Expertu, on Sep 29 2006, 13:50, said: Nu ai h....................... .............Este ultimul meu post in acest forum (Softpedia). Good-Bye. |
#15
Posted 06 October 2006 - 10:56
de ce nu faci contracte pe PR`ul dat de google, pt PR1 - 10 Euro, PR 2 50 EUr, PR3 100, si tot asa.. pt ca PR e destul de relevant.. si numai printr`o optimizare sanatoasa poti ajunge la un PR mare. faci contract pe 1 an, si al fiecare PR update iti iei banii in functie de PR`ul primit de site`ul respectiv dar si de back links, asta in cazul optimizarii OFF Site, in cazul optimizarii On Site poti foarte usor sa stabilesti niste preturi in functie de domeniul site`ului, daca e un site pe un domeniu nu foarte cautat, poti sa iei mai putin pt ca va fi indexat si va urca repede in top in SE cu o optimizare buna etc..
|
|
#16
Posted 07 October 2006 - 07:22
Intrebare pentru cei care sustin o plata pe trafic (care de altfel mi se pare o foarte buna alegere, modelul asemanandu-se cu cel de cumparare de bannere/de clickuri):
Trebuie folosita o a 3-a parte, un arbitru, gen Trafic, care sa furnizeze informatii ambelor parti despre traficul generat? Din toate sursele de trafic afisate pe Trafic.ro pe care le putem consideram relevante pentru munca noastra? Pentru a evita traficul generat de campanii offline sau de 'generatoare de trafic' ma gandesc ca se poate pune o rata pe mia de vizitatori veniti din motarele de cautare. Chiar daca tu inscrii situl in zeci de directoare care mai geenereaza si ele 5-10% din trafic, linkurile respective influenteaza direct pozitia in SERPs deci si traficul venit din motoare de cautare. |
#17
Posted 07 October 2006 - 20:13
Daca in urma unei analize cu webtracker ti se plateste doar pentru vizitele del la motoarele de cautare si referreri (pe care ii mentionezi in categoria de link-uri)? Ar fi ceva gen adsense de la google. Poate sa stabilesti ca fiind mai valoroase vizitele din motoare (iar aici ca fiind si mai valoroase cele unice). ??? :coolspeak:
|
#18
Posted 09 October 2006 - 15:12
Bold, ai dreptate. Sursele de obtinere a traficului sunt foarte variate... SEO se ocupa cu pozitionarea unor paginii pe motoare pt anumite cuvinte-cheie. Din punctul meu de vedere, traficul ce rezulta ca urmare a acestor pozitii este greu de estimat.Pt o estimare bruta a traficului eu folosesc Wordtracker si Overture dar am avut surpriza de f multe ori sa constat ca un cuv-cheie cu o estimare a cautarilor f buna are trafic slab pt o pozitie de top 5 si viceversa.
Privind problema stabilirii unei sume pt servicii de optimizare, eu pana de curand am lucrat full-time pt o companie din UK, intelegerea dintre noi fiind plata unei sume fixe+acordarea de bonusuri pt mentinerea timp de minim 3 luni in top 5/ top 10 pt diverse cuv-cheie...ce pot sa spun e ca m-am tzepuit serios, seful fiind paralel cu optimizarea si de o zgarcenie crunta, a luat in considerare micile fluctuatii naturale de rankuri ca fiind o neindeplinire a conditiilor de obtinere a bonusurilor asa ca... Pana la urma ,totul se reduce la increderea reciproca :a beneficiarului , ca tu vei face tot posibilul sa obtii rezultatele dorite, si a ta, ca , o data rezultatele obtinute, nu se va renunta la tine. Eu ,una, as opta pt o suma fixa mai consistenta pe durata procesului de ridicare a sitului + o suma mai mica ,pt intretinerea rezultatelor. Edited by smartgirl, 09 October 2006 - 15:44. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users