Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Panta de la un garaj subteran versus mașini
Last Updated: Mar 27 2024 09:17, Started by
djl
, Mar 12 2024 11:34
·
9
#19
Posted 12 March 2024 - 15:02
dacă te îndepărtezi de clădire și de acolo dai zoom vei observa că alta este abordarea.filmarea 360 face ca lungimea să pară mai mică și implicit unghiul mare.la 40 grade nici în picioare nu te descurci ușor
|
#20
Posted 12 March 2024 - 15:18
La mine in cartier, pe o straduta putin circulata, cu trotuare de max 1 m, nu stiu cum a facut proprietarul dar a muscat din trotuar, a inceput planul inclinat direct din carosabil, de la bordura.
Daca merge cineva pe trotuar, trebuie sa ocoleasca pe carosabil, nu poate trece pe trotuar in zona respectiva. Macar nu se duce la vale prea mult, se opreste in poarta, planul inclinat continua inca cativa metri pana la casa cu garajul in subsol. Si eu ma intreb daca are aprobare pentru asa ceva, sa desfiinteze trotuarul. Dar sunt altele si mai grave care rezista fara probleme... |
#21
Posted 12 March 2024 - 16:31
andreic, on 12 martie 2024 - 14:46, said:
Pai 18% pare sa fie, adica 10.4° Imaginea pacaleste prin perspectiva. 18.jpeg Se vad urme de folosire, chiar un mic burnout langa canalul ala. La intrebarea de ce asa... pentru ca se permite legal si nu au altfel cum, nu e spatiu. Legea ii obliga sa faca parcare asa ca o fac cu o mare placere strict in limitele legale si nimic mai mult. Un proiect bun trebuia sa aibe si niste semirampe si semipante de minim 1.5m la jumatatea unghiului la capete astel incat sa se cupleze frumos cu restul si sa nu apara pericol de zgariat burtica. Dar astea la noi sunt considerate fitze, vorba aia daca Dusterul merge, e bine. Ceva de genul: [ https://scontent.fotp3-3.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/320187262_1327095871391166_1909270099162881558_n.jpg?stp=dst-jpg_p526x296&_nc_cat=101&ccb=1-7&_nc_sid=5f2048&_nc_ohc=m66T82Ucor8AX_-_p3H&_nc_ht=scontent.fotp3-3.fna&oh=00_AfCxYyP-sEMYxdWH25s0wzlIU351eelxHv_bAymhDgS5sg&oe=65F49C3E - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Ca de obicei, explicatie ca la carte! La multi ani inca o data! |
#22
Posted 12 March 2024 - 16:57
Eu m-am trezit saptamana trecuta ca Golf 5-ul meu a inceput sa se harsaie putin pe scut la intrarea/iesirea din curtea Registrului Comertului Olt. Cred ca s-a lasat terenul cu asfaltul si betonul de pe el.
|
#23
Posted 12 March 2024 - 17:55
Ehe daca ati vedea voi cine a fost responsabil de constructia locului,v-ati gandi de 2 ori sa luat apartamente acolo.La mine in cartier s-a construit un minibloc din asta cu 2 etaje plus mansarda.Responsabil a fost un pustulica bronzat de vreo 19 ani,fiul patronului.SI ii zice intr-o zi un muncitor ,sefu' s-a terminat fierul de 10 ce facem.Baga ma si tu de 5 ca nu are nimic.Si asta era cand se turnau planseurile si stalpii.
Edited by cotizo_dacul, 12 March 2024 - 17:58. |
#24
Posted 13 March 2024 - 10:06
Sunt oglinzi si pe o parte si pe alta plus ca de la inaltimea camerei de la masina Gmaps perspectiva este inselatoare. Cu grija din pedale poti sa iesi fara sa te infigi in peretele de pe partea aialalta. Cam asa e si o iesire din parcarea subterana de la Parklake unde trebuie sa franezi in ultimul moment ca sa faci 90 de grade dreapta.
|
#25
Posted 13 March 2024 - 11:19
#26
Posted 13 March 2024 - 14:13
#27
Posted 16 March 2024 - 18:51
altuser09, pe 12 martie 2024 - 15:18, a scris:
La mine in cartier, pe o straduta putin circulata, cu trotuare de max 1 m, nu stiu cum a facut proprietarul dar a muscat din trotuar, a inceput planul inclinat direct din carosabil, de la bordura. Daca merge cineva pe trotuar, trebuie sa ocoleasca pe carosabil, nu poate trece pe trotuar in zona respectiva. Macar nu se duce la vale prea mult, se opreste in poarta, planul inclinat continua inca cativa metri pana la casa cu garajul in subsol. Si eu ma intreb daca are aprobare pentru asa ceva, sa desfiinteze trotuarul. Dar sunt altele si mai grave care rezista fara probleme... |
#28
Posted 17 March 2024 - 17:37
andreic, on 12 martie 2024 - 14:46, said:
Un proiect bun trebuia sa aibe si niste semirampe si semipante de minim 1.5m la jumatatea unghiului la capete astel incat sa se cupleze frumos cu restul si sa nu apara pericol de zgariat burtica. Dar astea la noi sunt considerate fitze, vorba aia daca Dusterul merge, e bine. Edited by tfmercedez, 17 March 2024 - 17:37. |
|
#29
Posted 17 March 2024 - 19:24
#30
Posted 17 March 2024 - 20:34
In general la astfel de inclinatii, la capete se face o racordare a suprafetelor, cu raza ceva mai mare pentru a fi cat mai lina trecerea.
|
#31
Posted 21 March 2024 - 11:16
Unii se iau numai după calcule şi teorii, uitând şi de natura umană.
|
#32
Posted 26 March 2024 - 08:12
Apropos de ilegalizati..... Ia priviti aici cum au desfiintat practic trotuarul ca sa faca intrarea spre garaje. Daca e iarna si e un pic de gheata pe jos, te duci direct spre garaje. nu ai nici un punct de sprijin.
Locatia: sector 1, zona bogatilor (adiacent strada Clucerului) Attached FilesEdited by Bogotta, 26 March 2024 - 08:12. |
#33
Posted 26 March 2024 - 08:17
Am trecut joi pe str. Traian, pe langa minunea aia de intrare.Cu Dusterul (din dotare) poti lejer sa ataci panta, cu alte masini cu garda joasa, e o problema.
|
|
#34
Posted 26 March 2024 - 08:22
#35
Posted 26 March 2024 - 08:58
Bogotta, on 26 martie 2024 - 08:12, said:
Apropos de ilegalizati..... Ia priviti aici cum au desfiintat practic trotuarul ca sa faca intrarea spre garaje. Daca e iarna si e un pic de gheata pe jos, te duci direct spre garaje. nu ai nici un punct de sprijin. Locatia: sector 1, zona bogatilor (adiacent strada Clucerului) |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users