Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!
 La multi ani @beavis03!

BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Depanero nu vrea sa imi dea Negat...
 Extras carte funciara

Carucior pliabil pentru cumparatu...

In ce supermarket gasesc carne de...

Cat de riscant e sa rezerv un hot...
 Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...

Huawei Pura 70/Pro/Ultra
 

Sfat achizitie bmw e92 320d

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
Gabors

Gabors

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 19.01.2024
Salut! Deci deja am 2 topics facute pentru a afla ce masina sa-mi cumpar in viitoru apropiat, dar tot nu am fost lamurit din acele optiuni, asa ca am ramas la cautare.

Am inceput sa ma interesez in masini coupe, deoarece nu vad rostu la una cu 4 usi pentru mine in momentu actual.

Deci, trecand la subiect, am dat peste BMW E92 320D, si am inceput sa caut mai multe informatii despre ele, dar nu prea m-au ajutat.

Asa ca am zis sa intreb aici.

Motorul de pe aceste modele ce probleme comune are si cam cat de costisitoare pot fi?

Inteleg ca masina a fost una premium la vremea ei si ca va trebuii sa ma astept la piese destul de scumpe, dar doresc sa stiu si cam cat e intretinerea?

Daca ar fi si ideea de 320i, ar fi o optiune mai buna decat cea diesel si de ce?

Este vreo diferenta mare intre cel Lci si non-Lci? Sunt mai mult de partea Lci ca e singura varianta cu 2.0 automat(caut neaparat sa fie automata, dar si manuala daca nu se poate altfel)

Rog raspunsuri serioase. Nu sunt mare cunoscator de aceste modele sau ce probleme ar avea, dar nu vreau nici raspunsuri fara logica sau pentru a face caterina proasta.

#2
1000FPS

1000FPS

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 541
  • Înscris: 29.12.2016
Daca iti iei modelul lci ai avea avantajul ca arata putin mai bine, dar dezavantajul ar fi distributia la masina, fiind in spatele moturului mana de lucru este mai scumpa fata de non-lci care are distributia in fata
In general 2.0d e un motor bun, daca a fost si intretinut bine

Edited by 1000FPS, 26 February 2024 - 22:23.


#3
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,356
  • Înscris: 22.10.2007
la lci cu motor de 2l diesel problema comuna nr1 e distributia.
la pre-lci swirl flaps, clapetele de amestec din admisie sunt problematice pt ca se pot rupe si motorul le aspira, dar se schimba destul de usor.
la benzina pre-lci: probleme pe la supape, scoate fum.
lci: din nou distributia.

pe generatia aia motoarele cu 6 pistoane sunt mult mai ok.

#4
Gabors

Gabors

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 19.01.2024

Vizualizare mesaj_-livio-_, pe 27 februarie 2024 - 01:04, a scris:

la lci cu motor de 2l diesel problema comuna nr1 e distributia.
la pre-lci swirl flaps, clapetele de amestec din admisie sunt problematice pt ca se pot rupe si motorul le aspira, dar se schimba destul de usor.
la benzina pre-lci: probleme pe la supape, scoate fum.
lci: din nou distributia.

pe generatia aia motoarele cu 6 pistoane sunt mult mai ok.

Sunt placute si astea cu 6 pistoane, dar nu am cum sa platesc impozitu, asigurarea si intretinerea pt ca s destul de scumpe, de asta incerc sa raman undeva sub 2L

#5
zile_san

zile_san

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,678
  • Înscris: 10.10.2011
atunci clar merita sa-ti iei bmw

#6
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,674
  • Înscris: 24.11.2015
Iei BMW coupe 2.0 diesel? Unde mai e farmecul? Ori 6 cilindri ori deloc. Ia macar un 325i (cel de 2.5), scapi de probleme cu turbine, fum, injectoare, filtru de particule, volanta ambreiaj scumpe si alte chestii ce pot pica la un diesel. La 2.5 nu e asa scump impozitul, insa ai un motor fiabil, rafinat si suna bine.

#7
Silviu_B

Silviu_B

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 01.05.2023
1.Motorina in Ro ii de slaba calitate.
2.Motoarele diesel sunt pentru naveta, pe oras le omori.
3.Bmw a devenit o marca scump de intretinut.

#8
Olteanul_sfios

Olteanul_sfios

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,507
  • Înscris: 22.08.2012

View PostGabors, on 27 februarie 2024 - 09:39, said:


Sunt placute si astea cu 6 pistoane, dar nu am cum sa platesc impozitu, asigurarea si intretinerea pt ca s destul de scumpe, de asta incerc sa raman undeva sub 2L

Avea bunicu-miu o vorba: "in afara de porc, lemne, vin si varza, am tot ce-mi trebuie pentru iarna, poa' sa vie!"

#9
Gabors

Gabors

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 19.01.2024

View PostTruculMagic, on 27 februarie 2024 - 11:50, said:

Iei BMW coupe 2.0 diesel? Unde mai e farmecul? Ori 6 cilindri ori deloc. Ia macar un 325i (cel de 2.5), scapi de probleme cu turbine, fum, injectoare, filtru de particule, volanta ambreiaj scumpe si alte chestii ce pot pica la un diesel. La 2.5 nu e asa scump impozitul, insa ai un motor fiabil, rafinat si suna bine.

Ce am ratat sa spun in forum.

Am 18 ani, si pentru cand planuesc eu sa imi iau masina voi face mai bine de jumatate de an de permis.

Deci nu pot sa imi cumpar motor mai mare de 2.0 deoarece masina va veni de pe banii parintilor, si nu vreau sa ii fac sa mai plateasca impozitu plus asigurarea care va fi pe numele meu, care si asta face cat masina in cativa ani.

#10
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,356
  • Înscris: 22.10.2007
mie nu mi se pare o masina grozava pt juma' de an de permis, mai degraba un golf, scirocco, ma rog, un hatchback.

#11
Gabors

Gabors

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 19.01.2024

Vizualizare mesaj_-livio-_, pe 27 februarie 2024 - 22:40, a scris:

mie nu mi se pare o masina grozava pt juma' de an de permis, mai degraba un golf, scirocco, ma rog, un hatchback.

Am condus golfu parintilor, 1.9tdi, doar ca a ajuns sa faca probleme mari si plus nu pot sa o conduc mereu ca o folosesc ai mei la munca.

Cat despre scirocco(cred ca i zice asa), nu ma atrage mai deloc

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate