Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Sfat achizitie bmw e92 320d
Last Updated: Feb 28 2024 06:00, Started by
Gabors
, Feb 26 2024 20:37
·
3
#1
Posted 26 February 2024 - 20:37
Salut! Deci deja am 2 topics facute pentru a afla ce masina sa-mi cumpar in viitoru apropiat, dar tot nu am fost lamurit din acele optiuni, asa ca am ramas la cautare.
Am inceput sa ma interesez in masini coupe, deoarece nu vad rostu la una cu 4 usi pentru mine in momentu actual. Deci, trecand la subiect, am dat peste BMW E92 320D, si am inceput sa caut mai multe informatii despre ele, dar nu prea m-au ajutat. Asa ca am zis sa intreb aici. Motorul de pe aceste modele ce probleme comune are si cam cat de costisitoare pot fi? Inteleg ca masina a fost una premium la vremea ei si ca va trebuii sa ma astept la piese destul de scumpe, dar doresc sa stiu si cam cat e intretinerea? Daca ar fi si ideea de 320i, ar fi o optiune mai buna decat cea diesel si de ce? Este vreo diferenta mare intre cel Lci si non-Lci? Sunt mai mult de partea Lci ca e singura varianta cu 2.0 automat(caut neaparat sa fie automata, dar si manuala daca nu se poate altfel) Rog raspunsuri serioase. Nu sunt mare cunoscator de aceste modele sau ce probleme ar avea, dar nu vreau nici raspunsuri fara logica sau pentru a face caterina proasta. |
#2
Posted 26 February 2024 - 22:23
Daca iti iei modelul lci ai avea avantajul ca arata putin mai bine, dar dezavantajul ar fi distributia la masina, fiind in spatele moturului mana de lucru este mai scumpa fata de non-lci care are distributia in fata
In general 2.0d e un motor bun, daca a fost si intretinut bine Edited by 1000FPS, 26 February 2024 - 22:23. |
#3
Posted 27 February 2024 - 01:04
la lci cu motor de 2l diesel problema comuna nr1 e distributia.
la pre-lci swirl flaps, clapetele de amestec din admisie sunt problematice pt ca se pot rupe si motorul le aspira, dar se schimba destul de usor. la benzina pre-lci: probleme pe la supape, scoate fum. lci: din nou distributia. pe generatia aia motoarele cu 6 pistoane sunt mult mai ok. |
#4
Posted 27 February 2024 - 09:39
_-livio-_, pe 27 februarie 2024 - 01:04, a scris:
la lci cu motor de 2l diesel problema comuna nr1 e distributia. la pre-lci swirl flaps, clapetele de amestec din admisie sunt problematice pt ca se pot rupe si motorul le aspira, dar se schimba destul de usor. la benzina pre-lci: probleme pe la supape, scoate fum. lci: din nou distributia. pe generatia aia motoarele cu 6 pistoane sunt mult mai ok. Sunt placute si astea cu 6 pistoane, dar nu am cum sa platesc impozitu, asigurarea si intretinerea pt ca s destul de scumpe, de asta incerc sa raman undeva sub 2L |
#6
Posted 27 February 2024 - 11:50
Iei BMW coupe 2.0 diesel? Unde mai e farmecul? Ori 6 cilindri ori deloc. Ia macar un 325i (cel de 2.5), scapi de probleme cu turbine, fum, injectoare, filtru de particule, volanta ambreiaj scumpe si alte chestii ce pot pica la un diesel. La 2.5 nu e asa scump impozitul, insa ai un motor fiabil, rafinat si suna bine.
|
#7
Posted 27 February 2024 - 13:36
1.Motorina in Ro ii de slaba calitate.
2.Motoarele diesel sunt pentru naveta, pe oras le omori. 3.Bmw a devenit o marca scump de intretinut. |
#8
Posted 27 February 2024 - 14:25
Gabors, on 27 februarie 2024 - 09:39, said: Sunt placute si astea cu 6 pistoane, dar nu am cum sa platesc impozitu, asigurarea si intretinerea pt ca s destul de scumpe, de asta incerc sa raman undeva sub 2L Avea bunicu-miu o vorba: "in afara de porc, lemne, vin si varza, am tot ce-mi trebuie pentru iarna, poa' sa vie!" |
#9
Posted 27 February 2024 - 21:00
TruculMagic, on 27 februarie 2024 - 11:50, said:
Iei BMW coupe 2.0 diesel? Unde mai e farmecul? Ori 6 cilindri ori deloc. Ia macar un 325i (cel de 2.5), scapi de probleme cu turbine, fum, injectoare, filtru de particule, volanta ambreiaj scumpe si alte chestii ce pot pica la un diesel. La 2.5 nu e asa scump impozitul, insa ai un motor fiabil, rafinat si suna bine. Ce am ratat sa spun in forum. Am 18 ani, si pentru cand planuesc eu sa imi iau masina voi face mai bine de jumatate de an de permis. Deci nu pot sa imi cumpar motor mai mare de 2.0 deoarece masina va veni de pe banii parintilor, si nu vreau sa ii fac sa mai plateasca impozitu plus asigurarea care va fi pe numele meu, care si asta face cat masina in cativa ani. |
#10
Posted 27 February 2024 - 22:40
mie nu mi se pare o masina grozava pt juma' de an de permis, mai degraba un golf, scirocco, ma rog, un hatchback.
|
|
#11
Posted 28 February 2024 - 06:00
_-livio-_, pe 27 februarie 2024 - 22:40, a scris:
mie nu mi se pare o masina grozava pt juma' de an de permis, mai degraba un golf, scirocco, ma rog, un hatchback. Am condus golfu parintilor, 1.9tdi, doar ca a ajuns sa faca probleme mari si plus nu pot sa o conduc mereu ca o folosesc ai mei la munca. Cat despre scirocco(cred ca i zice asa), nu ma atrage mai deloc |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users