Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
ITP - reglarea farurilor?
Last Updated: Feb 18 2024 18:05, Started by
Adm
, Feb 17 2024 09:04
·
13
#19
Posted 17 February 2024 - 10:14
#20
Posted 17 February 2024 - 10:20
#21
Posted 17 February 2024 - 10:21
Adm, on 17 februarie 2024 - 09:04, said:
Am tot scriu despre asta, dar am uitat. De ce nu se face si verificarea reglarii farurilor la ITP? Edited by andreic, 17 February 2024 - 13:23. |
#22
Posted 17 February 2024 - 10:22
#23
Posted 17 February 2024 - 10:28
Mie mi le verifica la fiecare ITP, dar nici aparatul lor nu prea e calibrat...
|
#24
Posted 17 February 2024 - 10:29
Cam 1 din 5 soferi constat ca merg cu farurile dereglate. Ieri noapte am vazut o masina cu un bec ars.
Am invatat sa le reglez singur. La ITP doar fac constatarea ca farurile sunt reglate corect. Eu am halogen si daca pe pozitia 1 se vede spotul de lumina concentrat la 10-15m in fata, inseamna ca reglajul e bun. Mai verific si cum pica lumina pe un perete vertical si apot testul de orbire la 20-30m de masina intr-o parcare libera. Daca nu ma orbeste atunci reglajul e ok. Pe pozitia zero trebuie sa ai o iluminare uniforma maxima fara pete de lumina si fara sa orbesti. Cand circul in oras le tin pe pozitia 1 din motive de drumuri denivelate. Unii interpreteaza ca ii orbesc si atunci am ales sa le tin pe 1 chiar daca bat pana in 10m in fata mea dar iluminatul public pe leduri e mai eficient decat farurile cu halogen si nu ma deranjeaza ca bat scurt. Afara din localitate le pun la loc pe pozitia zero. |
#25
Posted 17 February 2024 - 10:46
Adm, on 17 februarie 2024 - 09:04, said:
Am tot scriu despre asta, dar am uitat. De ce nu se face si verificarea reglarii farurilor la ITP? E un dezastru pe sosele. Noaptea, pe DN-uri esti fortat sa inchizi ochii pentru ca farurile multor masini bat foarte sus. Ieri noapte am mers prin oras si desi era multe masini si eu am o pozitie mai sus in masina, totusi ma orbeau majoritatea. Am ivnata de mult sa nu merg noaptea cu o masina sport, pentru ca esti cartita. Ramane nedumerirea, de ce nu se face la ITP verificarea reglajului farurilor? Chiar si cele Xeon/Led, cu autoleveling, tot tau reglaje (difere de la masina la masina), dar am fost si cu Logan la ITP si niciodata nu au verificat farurile. Curios. Eu de cate ori fac ITP-ul mi se verifica si farurile. De ani de zile. Si nu am fost doar la o unitate de acest gen. Dany_Darke, on 17 februarie 2024 - 09:16, said:
acum???????? tu stii ca pana si Dacia 1310 cand a aparut, in 80, avea reglajul acesta? in stanga langa portiera era reglajul, era ditamai "paleta" Fals. Reglajul farurilor pentru Dacia 1300 nu se facea din nici o "paleta". Aveau o parghie Iar la modelele cu doua faruri (1310 si dupa), reglajul se facea dintr-un surub fixat la fel, pe rama. Edited by adisz, 17 February 2024 - 10:47. |
#26
Posted 17 February 2024 - 10:51
#27
Posted 17 February 2024 - 11:00
#28
Posted 17 February 2024 - 11:04
Se verifica farurile cu bat la ITP, mie mi le-au verificat de fiecare data (la mine bat cam jos, dar asa merg io noaptea.. ) .
Consider functionarea farurilor la fel de importanta ca sistemul de franare, doar ca majoritatea taranilor nu dau importanta (nici) la faruri. La masinile cu faruri cu reglare manuala e cam irelevanta verificarea la ITP, bat bine acolo si pe drum le dau la maxim sus ca nu vede ochiu lor ca ziua, si/sau merg cu 1-2 pers in spate si sunt absolut indiferenti ca le bat farurile in pom. Deci tine mai mult de gradu de civilizatie decat de verificarea ITP asta cu farurile noaptea. Ca un far bate jos, altu sus in pom... ptasta nu trebuie trecut de ITP |
|
#29
Posted 17 February 2024 - 11:17
La mine sau verificat farurile de fiecare data la itp, la diferite locații. Din punctul meu de vedere, cel mai tare orbesc ăștia cu mașini noi cu faruri led automate, la majoritatea am observat ca nu reacționează senzorul ala, decat când am ajuns la 10 m de mașină.
|
#30
Posted 17 February 2024 - 11:21
Pe asta am mai auzit-o, se pare ca e chiar o problema. Ma refer la farurile led matrix care nu dezactiveaza corect si la timp anumite fascicule.
Eu am faza mare automata, aia merge perfect. Adica e doar ON/OFF. |
#31
Posted 17 February 2024 - 11:25
Pot sa confirm. Pe a mea o mai apuca si uneori se hotaraste sa le lumineze ceafa alora dupa care am mers bine mersi pana atunci. Sau se mai hotaraste sa aprinda farul spre contrasens chiar daca-i vreun camion cu doua lumini mari si mai multe mai mici acolo fix atunci. Asta e sub 1% din timp, dar e.
|
#32
Posted 17 February 2024 - 11:56
Adm, on 17 februarie 2024 - 09:04, said:
Am tot scriu despre asta, dar am uitat. De ce nu se face si verificarea reglarii farurilor la ITP? E un dezastru pe sosele. Noaptea, pe DN-uri esti fortat sa inchizi ochii pentru ca farurile multor masini bat foarte sus. Ieri noapte am mers prin oras si desi era multe masini si eu am o pozitie mai sus in masina, totusi ma orbeau majoritatea. Am ivnata de mult sa nu merg noaptea cu o masina sport, pentru ca esti cartita. Ramane nedumerirea, de ce nu se face la ITP verificarea reglajului farurilor? Chiar si cele Xeon/Led, cu autoleveling, tot tau reglaje (difere de la masina la masina), dar am fost si cu Logan la ITP si niciodata nu au verificat farurile. La ITP se verifica cum lumineaza farurile... cum sunt reglate. Asta mai lipseste sa fie sudate si sa nu le poti regla. Depinde de incarcatura din masina, de cat de chior este soferul... de cat de sensibil esti tu... Fac ITP la 6 luni si mereu imi verifica farurile! |
#33
Posted 17 February 2024 - 12:15
Stimați colegi, știm cu toții ce condiții trebuie întrunite pentru a trece ITP-il. Dar știm si ca acesta se trece in orice condiții, altfel, nu vedeam mașini fata filtru de particule, cu faruri de Anglia, ruginite de la cad ușile, cu parbrize ciobite in aria de acțiune a ștergătoarelor, cu faruri sau stopuri arse, pe șosele.
|
|
#34
Posted 17 February 2024 - 12:19
xcit, on 17 februarie 2024 - 10:22, said:
E treaba lui daca imi ia mie politia talonul? Treaba lui e sa imi puna viza daca masina corespunde sau nu, ce treaba are el cu politia? cel de al ITP trebuia sa te respinga din start, daca farurile montate de tine nu sunt omologate pe masina ta. a fost un soi de "eu sunt baiat bun si ma fac ca nu vad, dar sa stii ca nu e ok ce ai facut". faptul ca abordarea asta este gresita rezulta si din atitudinea ta: esti convins ca totul e ok si ca masina ta e regulamentara. |
#35
Posted 17 February 2024 - 12:21
#36
Posted 17 February 2024 - 12:45
Tot timpul la ITP trage aparatul de verificat farurile in fata lor. La ambele. Se înregistrează video și chiar daca o fac de mântuială, se face.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users