Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day
 Recomandare aparat de vidat alime...

Izolatie exterioara casa parter P...

Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...
 Samsung S90C vs LG C3

Problema sunet RCS

Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady
 Blocurile goale! Orase in car...

Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism
 

Dacia Duster 2024

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
595 replies to this topic

#451
unpuisor

unpuisor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,227
  • Înscris: 28.04.2003
pai probabil oscilez intre Duster, S-Cross, Toyota yaris cross, poate Captur, citronel c3 aircross, era al naibii de bun ssangyong korando, m-am urcat intr-unul si da clasa la toate cele doar ca e gurmand rau si are si portbagajul mic. In principiu vreau o masina cat mai compacta, inalta, spatioasa si consum mic.

#452
freddy2017

freddy2017

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,469
  • Înscris: 16.07.2017
Dacia Duster se lansează cu trei motoare, dar pregătește alte cinci și o transmisie e-4WD https://www.profit.r...-e-4wd-21561690

#453
unpuisor

unpuisor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,227
  • Înscris: 28.04.2003
din pacate Dacia s-a lacomit rau
Duster mild hibrid, 4x2 pleaca de la 23.000 euro
Suzuki S-Cross mild hibrid, 4x2 pleaca de la 20.303 euro.
In conditiile in care la Dacie ai motor in 3 cilindrii si la s-cross 4

#454
SpanuFlorin

SpanuFlorin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 811
  • Înscris: 02.06.2021
Are si varianta cu 4 cilindri aspirat.

#455
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,228
  • Înscris: 04.11.2016
Fara comparatii de motorizari, transmisii sau dotari, pretul de lista pleaca de la 21.430 euro pentru Cool si ajunge la 25.920 euro pentru Spirit.
La Duster ai fost aproape, 23.100 euro.
Aici nu-s incluse Rabla si/sau eventualele discounturi, nici vreo masină aflată pe stoc de vreo jumatate de an sau folosita ca masina de test.

Dacă Dacia s-a lăcomit, lasă-i în pace si du-te la Suzuki, Nu e nevoie să găsești motive puerile contra lui Duster.

Edited by gabrieln2016, 24 April 2024 - 17:55.


#456
SpanuFlorin

SpanuFlorin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 811
  • Înscris: 02.06.2021
Cine nu vrea garda la sol cum are Duster, dar vrea o masina mai calitativa si mai dotata (macar cu faruri full led) se gasesc variante in jurul sumei de ~25.000 euro.
Totul depinde de gusturi si cat de "patriot" esti.

#457
unpuisor

unpuisor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,227
  • Înscris: 28.04.2003

Quote

Nu e nevoie să găsești motive puerile contra lui Duster.
cu ce e gresit sa punctam chestiile forte si cele proaste la o masina? Sa vada si altii, poate nu stiu de ele.
La Suzuki desi au masini pe stoc, le tin de parca sunt din haur, nu ai voie sa faci test drive.

#458
Romanwraig

Romanwraig

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 671
  • Înscris: 14.12.2009

View Postunpuisor, on 24 aprilie 2024 - 18:26, said:

La Suzuki desi au masini pe stoc, le tin de parca sunt din haur, nu ai voie sa faci test drive.
Ai drq aia de la Suzuki, nu vor sa lase puisorii sa faca test drive.Posted Image

Edited by Romanwraig, 24 April 2024 - 19:07.


#459
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,009
  • Înscris: 09.05.2009

View Postunpuisor, on 24 aprilie 2024 - 18:26, said:

La Suzuki desi au masini pe stoc, le tin de parca sunt din haur, nu ai voie sa faci test drive.
Vrei sa faci drive test chiar cu masina pe care o vei cumpara? Sau ce ai vrut sa spui in fraza de mai sus?
Chiar ai fost la Suzuki si ti-au spus aia ca nu poti sa faci drive test?! Ca imi vine greu sa cred ca e vreun dealer chiar atat de idiot...

Edited by DannyMC, 24 April 2024 - 19:21.


#460
ergon

ergon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,280
  • Înscris: 27.07.2006

View Postunpuisor, on 24 aprilie 2024 - 18:26, said:

cu ce e gresit sa punctam chestiile forte si cele proaste la o masina? Sa vada si altii, poate nu stiu de ele.
Da, cum ar fi aia cu volumul portbagajului, de ti-au trebuit doua zile sa te lamuresti ca-i mai mare ca la Cross...

#461
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,228
  • Înscris: 04.11.2016

View Postunpuisor, on 24 aprilie 2024 - 18:26, said:

cu ce e gresit sa punctam chestiile forte si cele proaste la o masina? Sa vada si altii, poate nu stiu de ele.
La Suzuki desi au masini pe stoc, le tin de parca sunt din haur, nu ai voie sa faci test drive.
Dacă informezi corect, nu e greșit. Lasând la o parte volumul portbagajului la care deja ai un răspuns hai să vedem dacă ai idee de la ce vine zgomotul de la închiderea hayonului? Nu-i greu, folosește-te cu încredere de micile tale celule cenușii, răspunsul e simplu.

#462
unpuisor

unpuisor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,227
  • Înscris: 28.04.2003

Quote

Chiar ai fost la Suzuki si ti-au spus aia ca nu poti sa faci drive test?! Ca imi vine greu sa cred ca e vreun dealer chiar atat de idiot...
Da am vb cu dealerul.

am aflat de ce nu au astia masini pt test drive, inclusiv Dacia, am sunat la mai multe reprezentante sa fac test drive, intr-o luna sau 2 toate masinile vandute trebuie sa aibe si cutie neagra si senzori de oboseala si de condus haotic. Si pana vin piesele, pana se monteaza/implementeaza... au doar masini care le vand si atat, cateva bucati. Restul dupa iulie. La 3 marci de masini acelasi raspuns.

Edited by unpuisor, 25 April 2024 - 10:03.


#463
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,284
  • Înscris: 16.08.2016
Nu se poate face retrofit la masinile ce au ieșit deja din fabrica. Doar modelele noi o sa aiba.

#464
paultt

paultt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,772
  • Înscris: 05.08.2007

View Postunpuisor, on 24 aprilie 2024 - 18:26, said:

cu ce e gresit sa punctam chestiile forte si cele proaste la o masina? Sa vada si altii, poate nu stiu de ele.
La Suzuki desi au masini pe stoc, le tin de parca sunt din haur, nu ai voie sa faci test drive.

Sa inteleg ca tu punctezi chestii forte/proaste dupa cum se aude inchiderea portbagajului intr-un clip de pe Youtube? Sau dupa cum ti se pare volumul portbagajului intr-o filmare, cand orice producator ofera date clare si oficiale, frumos documentate, pe site?

Masina pe stoc nu e acelasi lucru cu masina de drive test. Cele de pe stoc se vand catre clienti, ca masini noi...

#465
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,228
  • Înscris: 04.11.2016
Oricum nu a avut bunăvoința să răspundă la întrebarea mea cu zgomotul de la hayon deși era ceva de genul Mănăstire într-un picior, ghici ciupercă ce-i?
Sigur că nu avea nicio obligație de a răspunde dar chiar și lipsa unui răspuns în sine este mai mult decât concludentă.

#466
unpuisor

unpuisor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,227
  • Înscris: 28.04.2003

Quote

Sa inteleg ca tu punctezi chestii forte/proaste dupa cum se aude inchiderea portbagajului intr-un clip de pe Youtube? Sau dupa cum ti se pare volumul portbagajului intr-o filmare, cand orice producator ofera date clare si oficiale, frumos documentate, pe site?

Masina pe stoc nu e acelasi lucru cu masina de drive test. Cele de pe stoc se vand catre clienti, ca masini noi...

Daca nu se gasesc in showroom, ne orientam si pe filmuletze. Ce sa facem.
Cel mai bine e pe viu. La fel si la test drive. De preferat sa mai vii cu 3 oameni, si o valiza sa testezi masina plina nu doar tu si agentul de vanzari. Ca sa vezi cum trage si se misca cand e incarcata. Asa si trabantul merge bine cand e gol.

Quote

Nu se poate face retrofit la masinile ce au ieșit deja din fabrica. Doar modelele noi o sa aiba.
Posibil sa aibe o cutiuta care se atasaza la calculator si senzorul ala de oboseala sa fie un fir cu o mini camera care se poate pune oricand. Sincer nu stiu. Dar din ce mi-au zis oamenii aia la reprezentante cand am sunat, de aceea nu au asa multe masini la dispozitie ca asteapta sa implementeze chestia asta, cica le-au si luat niste masini de pe stoc, inapoi la fabrica.
Si la Toyota au fost foarte ok oamenii, intai m-a sunat cineva din centrala, apoi de la dealer, apoi iar centrala sa se asigure ca a fost totul ok... nu ma grabesc asa rau, intai sa ma hotarasc la masina, sa le vad cu ochii mei, sa vad cum trag, cum se misca, cat de incapatoare sunt.

In loc de chestia asta cu cutie neagra as fi preferat sa fie fara tableta infipta acolo ci cu butoane fizice, dar pt asa ceva mai asteptam 1-2 ani. Or sa le bage din nou.

#467
unpuisor

unpuisor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,227
  • Înscris: 28.04.2003
si haionul ala facea asa ca e tabla subtire si suprafata mare. Daca era dupa mine, cand se proiecta masina, as fi facut inchiderea din 2 usi, una jos, si geamul sus. Ca la anumite masini din tari mai cu apa calda. ceva in genul astasau asta

#468
Carol_I

Carol_I

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 136
  • Înscris: 14.03.2024
S-a ridicat embargoul la filmari. Asta 4x4 e inca jucarie faina.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/duo2exM-DkI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate