Date mobile si minute consumate, desi nu le-am consumat
Last Updated: Nov 29 2023 16:28, Started by
ITChristian
, Nov 24 2023 15:44
·
6
#19
Posted 28 November 2023 - 16:05
Opțiunea s-a reactivat automat, nu am activat-o eu. Primisem mesaj înainte cu o zi că oferta se va reînnoi dacă am asigurat credit în cont, de aceea am verificat și aveam 11,33 € - suficient pentru două luni (de obicei încarc câte 15 € pentru 3 luni).
În My Vodafone - detaliere servicii - la apelurile și traficul de date din zilele trecute la "credit consumat" am zero. În trecut s-a întâmplat ca la reactivarea automată să nu am credit în cont, am reîncărcat, oferta nu s-a activat automat (a trebuit să o activez manual) și între reîncărcare și activare ofertă s-a consumat o parte din credit. Dar asta s-a văzut în My Vodafone în secțiunea "detaliere servicii" la creditul consumat. |
#20
Posted 28 November 2023 - 21:00
Dupa cateva zile, din senin, acum, internetul a repornit. Nu stiu cat va merge. Oricum, am trecut la o varianta de back-up.
Am stat fara servicii active cateva zile. Nu am putut ajunge la un operator prin nicio metoda. Din aceste pricini, tind sa renunt, desi chiar eram multumit de cum mergea netul. Nu are sens sa platesc lunar la o alta companie o cartela in plus ca sa fie de rezerva. Daca aveai unde sa intri in legatura cu ei, era chiar ok, dar asa degeaba... Va multumesc din nou pentru ajutor si sfaturi tuturor! |
#21
Posted 29 November 2023 - 16:28
S-a rezolvat și la mine.
Ieri am trimis mail la [email protected] și acu' câteva minute am fost sunat și rugat să verific contul pentru că s-a rezolvat, am cei 6,33 euro în cont. Sincer, nu credeam că se va rezolva, tot e bine până la urmă. Folosiți cu încredere mail-ul. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users