Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cat de riscant e sa rezerv un hot...

Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...
 Huawei Pura 70/Pro/Ultra

Chiar se platesc pensiile la term...

cu autorulota prin BZ

Cuptor Electrolux EOE7C31Z, cum i...
 Cablu Corsair 600W GPU

Solicitare documente emag

Uzucapiune teren intravilan

Recomandare aparat foto
 Ariston "Genus One+" 24kw...

Saci moloz - unde ii pot arunca?

Problema respingere memorie supli...

Posibila virusare
 

Date mobile si minute consumate, desi nu le-am consumat

- - - - -
  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#19
Hector-2

Hector-2

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 133
  • Înscris: 29.07.2011
Opțiunea s-a reactivat automat, nu am activat-o eu. Primisem mesaj înainte cu o zi că oferta se va reînnoi dacă am asigurat credit în cont, de aceea am verificat și aveam 11,33 € - suficient pentru două luni (de obicei încarc câte 15 € pentru 3 luni).
În My Vodafone - detaliere servicii - la apelurile și traficul de date din zilele trecute la "credit consumat" am zero.
În trecut s-a întâmplat ca la reactivarea automată să nu am credit în cont, am reîncărcat, oferta nu s-a activat automat (a trebuit să o activez manual) și între reîncărcare și activare ofertă s-a consumat o parte din credit. Dar asta s-a văzut în My Vodafone în secțiunea "detaliere servicii" la creditul consumat.

#20
ITChristian

ITChristian

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 157
  • Înscris: 31.12.2022
Dupa cateva zile, din senin, acum, internetul a repornit. Nu stiu cat va merge. Oricum, am trecut la o varianta de back-up.

Am stat fara servicii active cateva zile. Nu am putut ajunge la un operator prin nicio metoda. Din aceste pricini, tind sa renunt, desi chiar eram multumit de cum mergea netul. Nu are sens sa platesc lunar la o alta companie o cartela in plus ca sa fie de rezerva. Daca aveai unde sa intri in legatura cu ei, era chiar ok, dar asa degeaba...

Va multumesc din nou pentru ajutor si sfaturi tuturor!

#21
Hector-2

Hector-2

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 133
  • Înscris: 29.07.2011
S-a rezolvat și la mine.
Ieri am trimis mail la [email protected] și acu' câteva minute am fost sunat și rugat să verific contul pentru că s-a rezolvat, am cei 6,33 euro în cont.
Sincer, nu credeam că se va rezolva, tot e bine până la urmă. Folosiți cu încredere mail-ul.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate