Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
cu autorulota prin BZ

Cuptor Electrolux EOE7C31Z, cum i...

Cablu Corsair 600W GPU

Solicitare documente emag
 Uzucapiune teren intravilan

Recomandare aparat foto

Ariston "Genus One+" 24kw...

unde ii pot arunca?
 Problema respingere memorie supli...

Posibila virusare

Material opac developat filme

Caramida de sticla la exterior
 Geam cuptor crapat

Un canal de AI de comedie pe YT

Update intr-un tabel

[Controlul] vremii si a vremurilor
 

Injectie-Carburatie

- - - - -
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1
krem

krem

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 11.02.2005
Salutare!
Am cautat prin toate forum-urile si n-am gasit mare lucru.
Eu voi schimba motorul zilele astea (Auto-Renault 9, motor R19, benzina, 1700) si voi face o transformare injectie monopunct-carburatie. Acest topic nu ma va ajuta pentru ca oricum il voi face, dar vor ajuta poate pe altii.

As dori sa discutam despre avantaje-dezavantaje, solutii tehnice pentru toate tipurile de injectie (mono, multi).

Astept parerile voastre,
Krem

#2
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,957
  • Înscris: 17.10.2003
Subiectul e prea amplu ca sa poata fi cuprins in cateva posturi.
Oricum, injectia monopunct e ceva de genul "in loc de carburator", adica se face doar in galerie si de aici urmeaza traseul clasic, pe cand cea multipunct se realizeaza pentru fiecare cilindru in parte, direct sau indirect. Avantaje la prima fata de carburatie: cele evidente, putere, cuplu, consum. La fel si pentru multipunct fata mono. Dezavantaje: din ce in ce mai complicat si mai scump, dependenta fata de electronica, faptul ca nu mai o repari in drum sufland in jiglere, etc.

#3
krem

krem

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 11.02.2005
Poti sa spui cu aproximatie cam care ar fi diferentele de consum ale aceluiasi motor pe injectie fata de carburatie?
Si ce alte probleme demne de luat in seama la o astfel de transformare (pornire?)

#4
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,957
  • Înscris: 17.10.2003
Pai depinde si de cat de bine era optimizata masina. De ex. la Dacie se putea lua in considerare 1...1,5l/100km si tine cont ca motoarele pe injectie erau si de 1600 pe cand fara doar de 1300-1400.

#5
motanum

motanum

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 59
  • Înscris: 25.04.2004

 akeem, on Apr 12 2006, 08:11, said:

De ex. la Dacie se putea lua in considerare 1...1,5l/100km si
vrei sa zici ca la dacie consuma un litru juma la 100 de kilometri!?

si daca tot stii ... cum se poate optimiza injectia... ce reglaje trbuiesc facute... si cum.
+
la ce turatie e randamentul maxim!?

#6
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,957
  • Înscris: 17.10.2003
Nu ma, asta ar fi diferenta de consum. Optimizarea injectiei se face cu computadorul, ca are toate cartografiile bagate in el si el stie mai bine ce sa faca. Iar turatiile optime de putere si cuplu sunt functie de tipul motorului, nu e una pentru toate motoarele din lume. Oricum, se pot determina tot pe tester.

#7
butysoft

butysoft

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 08.06.2005
Cate ceva despre injectie gasiti aici
http://www.fordfuelinjection.com/

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate