Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Injectie-Carburatie
Last Updated: Nov 20 2006 15:00, Started by
krem
, Apr 10 2006 17:24
·
0
#1
Posted 10 April 2006 - 17:24
Salutare!
Am cautat prin toate forum-urile si n-am gasit mare lucru. Eu voi schimba motorul zilele astea (Auto-Renault 9, motor R19, benzina, 1700) si voi face o transformare injectie monopunct-carburatie. Acest topic nu ma va ajuta pentru ca oricum il voi face, dar vor ajuta poate pe altii. As dori sa discutam despre avantaje-dezavantaje, solutii tehnice pentru toate tipurile de injectie (mono, multi). Astept parerile voastre, Krem |
#2
Posted 11 April 2006 - 06:53
Subiectul e prea amplu ca sa poata fi cuprins in cateva posturi.
Oricum, injectia monopunct e ceva de genul "in loc de carburator", adica se face doar in galerie si de aici urmeaza traseul clasic, pe cand cea multipunct se realizeaza pentru fiecare cilindru in parte, direct sau indirect. Avantaje la prima fata de carburatie: cele evidente, putere, cuplu, consum. La fel si pentru multipunct fata mono. Dezavantaje: din ce in ce mai complicat si mai scump, dependenta fata de electronica, faptul ca nu mai o repari in drum sufland in jiglere, etc. |
#3
Posted 11 April 2006 - 20:42
Poti sa spui cu aproximatie cam care ar fi diferentele de consum ale aceluiasi motor pe injectie fata de carburatie?
Si ce alte probleme demne de luat in seama la o astfel de transformare (pornire?) |
#4
Posted 12 April 2006 - 07:11
Pai depinde si de cat de bine era optimizata masina. De ex. la Dacie se putea lua in considerare 1...1,5l/100km si tine cont ca motoarele pe injectie erau si de 1600 pe cand fara doar de 1300-1400.
|
#5
Posted 27 April 2006 - 11:48
#6
Posted 28 April 2006 - 06:35
Nu ma, asta ar fi diferenta de consum. Optimizarea injectiei se face cu computadorul, ca are toate cartografiile bagate in el si el stie mai bine ce sa faca. Iar turatiile optime de putere si cuplu sunt functie de tipul motorului, nu e una pentru toate motoarele din lume. Oricum, se pot determina tot pe tester.
|
#7
Posted 20 November 2006 - 15:00
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users