Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Izolatie exterioara casa parter P...

Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...

Samsung S90C vs LG C3
 Problema sunet RCS

Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady

Blocurile goale! Orase in car...
 Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism

Problema inlocuire usa spate A6 C...
 Ce gen de muzica este?

Drepturile copiilor, in numele &#...

Mocheta peste parchet cu incalzir...

La multi ani mie!
 

Electrica auto Alarme auto

- - - - -
  • Please log in to reply
879 replies to this topic

#757
Andrei_Du

Andrei_Du

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 69
  • Înscris: 11.06.2007
Salut!

Am o alarma Maat 679 pe un VW T3. Pentru 3 saptamani de stationare am inlocuit bateria masinii cu o baterie de UPS de 12V si 7Ah, ca sa imi incarc telefonul, sa am lumina, etc. Am folosit bateria prea mult, pana tensiunea a coborat la 2V (pe o baterie de 12V). Bateria acum cand o incarc nu primeste mai mult de 12,3V si se aude cum fierbe, deci s-a intamplat ceva cu ea, e buna de aruncat. In felul asta am stricat si alarma masinii.

Acum cand conectez o baterie buna, LED-ul alarmei sta aprins continuu si cand apas pe butoanele telecomenzii se aude un releu din alarma dar alarma nu mai reactioneaza (nu se mai aprind semnalizarile, nu se mai aude goarna si led-ul ala sta aprins in permanenta). In manualul ei este mentionat: "Verificati permanent starea acumulatorului. Descarcarea sub o anumita limita perturba buna functionare a alarmei."

Cu un an in urma cand am montat-o, am mai facut o greseala, i-am dat +12V pe firul care se leaga la intrerupatorul de la usa, fir care trebuia pus la masa. Atunci s-a intamplat tot asa, LED-ul a ramas aprins continuu si ea nu mai reactiona. Tot jucandu-ma la borna plus a bateriei, dupa cateva conectari repetate, alarma si-a revenit. Am incercat chestia asta si acum dar fara succes.

Aparent are nevoie doar de un "restart" dar cred ca problema e mai complicata de atat. Oare ce am stricat in ea folosind o tensiune mult prea mica?

Multumesc!

[ http://www.scheme.ro/wp/wp-content/uploads/2014/10/Schema-Montaj-Alarma-Auto-Maat-679-ikey-www.scheme.ro_.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by Andrei_Du, 11 May 2015 - 15:34.


#758
iulicuta2000

iulicuta2000

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,285
  • Înscris: 07.04.2005
poate a intrat in mod valet,ai si restul manualului?ca acolo scrie si cum se scoate din modul valet,merita incercat intai asta.

#759
andreiu77

andreiu77

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 03.05.2007
Salut, am o Skoda Octavia II FL si m-ar interesa un sistem de pornire a motorului de la distanta care sa fie activat de cheia masinii. Stiu ca sunt variante de alarme cu aceasta optiune dar am gasit pe Youtube si inregistrari cu astfel de sisteme, nu am nevoie de alarma si alte telecomenzi.
Mersi,
Andrei.

#760
Taxon

Taxon

    Cârcotaș nesuferit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,092
  • Înscris: 19.01.2004
Am cumparat un o alarma noua, PNI OV288, dat fiind ca la vechea K-9 am ramas fara telecomenzi. Dupa montarea in atelier electric auto, PNI-ul face 3 bip-uri atit la deschidere, cit si la inchiderea masinii; in rest, totul functioneaza ok,
La "carte" zice un bip la deschidere si 2 bipuri la deschidere.
Acum ... care ar fi cauza de face asa la inchidere?

LE: masina e Ford fusion

Edited by Taxon, 19 May 2015 - 17:46.


#761
Andrei_Du

Andrei_Du

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 69
  • Înscris: 11.06.2007

 iulicuta2000, on 12 mai 2015 - 16:49, said:

poate a intrat in mod valet


Da, intrase in mod Valet. Am pus contactul si am apasat butonul valet timp de 3 secunde. Foarte simplu. Multumesc pentru informatie!

#762
hspinache

hspinache

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,607
  • Înscris: 23.12.2007
Pun o intrebare pentru cunoscatori , referitor la alarme cu pager , adica de fapt un eaglemaster e5 .
1.Am inteles ca aceste alarme au consum mare din acumulator . Este adevarat ?
2.Concret , ce avantaj are o astfel de alarma ?

#763
Fratello

Fratello

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,614
  • Înscris: 14.02.2006
1. Consumul in stand-by este, intr-adevar, un pic mai mare decat al unei alarme "clasice", dar nu intr-atat incat sa creeze vreo problema ... Pe vechiul Logan am avut un Thunder CA206, cu pager, montata la achizitia masinii ; acumulatorul masinii avea 7 ani cand am vandut-o si nu dadea semne de oboseala ; deci nu cred ca influenteaza descarcarea acumulatorului, daca exploatarea/incarcarea acestuia se face corect.
2. Avantaje ? Pentru mine unul este evident : STIU daca cineva/ceva "interfereaza" in vreun fel cu masina, pagerul avertizandu-ma asupra acestui lucru. Daca masina este parcata in afara ariei de observatie, ce folos daca suna alarma ?! Te poti baza pe vecini sa te anunte ? Poti deduce ce anume se intampla ?
Pagerul te avertizeaza, la o distanta destul de mare, asupra evenimentului : lovire (soc), deschidere usa, deschidere portbagaj, alt fel de intruziune (daca este montat un senzor de perimetru).
Acestea sunt motivele pentru care, imediat dupa achizitia noii masini (tot Logan :) ) i-am montat tot o alarma cu pager (Thunder CA 205). Nu am absolut nimic sa-i reprosez, functioneaza perfect !

#764
hspinache

hspinache

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,607
  • Înscris: 23.12.2007
Multumesc.
A folosit careva Eaglemaster ? E8 sau E5 ?

#765
rds

rds

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 123
  • Înscris: 06.01.2007
Caut una sau doua telecomenzi pt alarma carvox CX999, indiferent daca electronica nu merge, carcasele sa fie bune. Unde credeti ca as putea sa gasesc?

Alarma este identica cu cea de aici:


http://forum.softped...o/page__st__324

Edited by rds, 29 June 2015 - 00:15.


#766
LaPalia

LaPalia

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 14.02.2007
Ce parere aveti despre genul asta de imobilizatoare? Par destul de discrete si nedetectabile spre deosebire de alarmele cu antene GPS/GSM. Ati mai vazut echivalentul si pe la alti producatori?
      http://www.skybrake....s/skybrake-510/

Edited by LaPalia, 24 July 2015 - 00:40.


#767
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Imobilizatoarele sunt integrate doar de producătorii de mașini, restul sunt apă de ploaie

#768
bauuu

bauuu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 332
  • Înscris: 12.02.2012
Salut. Am o Skoda Octavia 1 an 2000 1.8 20v si de curand am bagat freon in instalatie+curatire dar am observat ca nu raceste. Compresorul pleaca ca se simte si in turatia motorului, Ma poate ajuta careva sa identific problema?. conductele nu sunt reci dupa ce dau drumul la a/c (mentionez ca are clima daca ajuta cu ceva)Ma gandesc car ar fi ceva pe partea electrica. Mi\a spus un baiat ca problema ar fi din cauza unui releu. Despre ce releu poate fi vorba?

Edited by bauuu, 30 July 2015 - 14:15.


#769
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,738
  • Înscris: 21.08.2008
Am un Suzuki Grand Vitara MK1, dupa ce am mers printr-o ploaie mai puternica acum vreo 2 luni m-am trezit ca masina claxona singura. Am suspectat claxoanele apoi releul.
Dupa ce am invelit claxoanele intr-o tzipla am zis ca s-a rezolvat insa acum 10 minute a claxonat din nou. Sa fie din releu sau alta e problema?

#770
flo68

flo68

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 41
  • Înscris: 24.02.2008
Buna ziua,
  Am un VW Polo din 2010. In aceasta dimineata, cand sa pornesc masina, s-au aprins la bord mai multi martori intre care: servodirectia, ABS, ESP, sistem de control al stabilitatii, probleme la motor sau emisie, bujii, fransa de mana. Motorul l-am pornit dar nu am indraznit sa merg la drum nestiind care e problema. As dori niste lamuriri in legatura cu aceasta problema si  as avrea sa stiu daca pot merge cu masina in conditii de siguranta pana la un service auto. Va multumesc anticipat si astept raspuns. O zi buna

Edited by flo68, 02 September 2015 - 08:37.


#771
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,260
  • Înscris: 24.01.2008
"Cand sa pornesti motorul" este normal sa se aprinda.  Au ramas aprinsi si dupa ce-ai pornit ?

#772
yo_suporter

yo_suporter

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 14.01.2010
Salut. Am si eu o problema. Am un Logan pe care am montata o inchidere centralizata universala cu telecomanda si alarma. Ieri din gresala mi-a cazut telecomanda in apa si numai merge si nici alta telecomanda numai am. Ce este de facut in cazul asta? Ma gandeam daca cumpar o alta inchidere...si scot doar unitatea veche de pe masina si o pun pe cea noua fara a mai umbla la cablaj etc...va functiona? Se vor potrivi mufele? Va avea aceiasi functii ca si cea veche? Ms

#773
dancostea2002

dancostea2002

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 530
  • Înscris: 30.05.2010
daca este acelasi model sigur vor fi pin la pin

#774
Florina_Maria

Florina_Maria

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 27.10.2015
Buna. Am un Ford transit din 2002 si are probleme cu inchiderea centralizata. Daca inchid, imediat deschide singur. Si tot face sunetul de închis -deschis.  
Ce as putea face sau verifica?
Mulțumesc

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Facebook (1)

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate