Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Electrica auto Alarme auto
Last Updated: Jan 18 2024 09:01, Started by
ALARM D
, Apr 08 2006 00:04
·
5
#775
Posted 27 October 2015 - 21:15
Mecanismul din usa soferului este defect;uneori si cele din usa spate sau de la cea laterala pot face "figuri",poate una din ele nu se incuie corect,ar trebui incercat si cu cheia, si vazut care opune rezistenta.
|
#776
Posted 28 October 2015 - 14:27
Numai cheie se poate folosi. Numai in fata are loc de cheie. Cele din spate si lateral se inchid deodata (asa ar trebui) cu cea de la sofer sau pasager.
|
#777
Posted 06 November 2015 - 13:52
scoatei pe rand mufele de la fiecare usa si o inchideti.asa o veti identifica pe cea defecta.
|
#778
Posted 06 November 2015 - 17:24
Pun si eu o intrebare ,despre Discovery AS500 [cu pager] ;
-alarma are contacte libere pentru incuere/descuiere usi . Sistemul functioneaza in inpulsuri sau cu contacte permanent pentru usa inchisa/usa deschisa . -cind apasam pe butoanele din telecomanda , se furnizeaza un impuls catre sistemul de incuere/descuiere , adica avem separta impuls de incuiere si impuls de desciiere ? |
#779
Posted 07 November 2015 - 19:06
se genereaza un impuls cu coduri diferite pt incuiere si descuiere,dar pe aceaasi frecventa purtatoare.codul contine un header criptat care personalizeaza fiecare telecomanda si secventa de lock-unlock.
|
#780
Posted 23 November 2015 - 17:15
Salut , doresc si eu o lamurire in ce priveste tensiunea de incarcare la bateria masinii. Iata nelamurirea mea. Dimineata cand pornesc masina, tensiunea de incarcare la bornele bateriei , la relanti , este urmatoarea : 14,4 volti fara consumatori si 14 volti cu consumatori ( lumini si ventilator ). Dupa ce merg cam o ora cu masina si opresc in parcare , tot la relanti , tensiunea de incarcare la bornele bateriei este urmatoarea : 14 volti faca consumatori si 13,6 cu consumatori ( lumini si ventilator ) . Este normal sa scada asa mult ?? Tensiunile nu trebuiau sa fie aceleasi si dupa ce am mers o ora cu masina ??? Sa fie o problema la releul de incarcare de pe alternator ??? Va rog sa ma ajutati daca sunteti in domeniu . Multumesc.
|
#781
Posted 23 November 2015 - 22:57
1.Nu mai scrie boldat .
2.Pare logic ; o baterie incarcata are nevoie mai putin decit una descarcata ; deci cind pornesti masina , bateria este mai putin incarcata si atunci daca este tensiunea mai mare , implicit curentul de incarcare este mai mare . Dupa ce mergi cu ea , bateria s-a mai incarcat si implicit are nevoie de mai putin . Ca remediu , se coboara tensiune de incarcare . |
#782
Posted 24 November 2015 - 07:49
hspinache, on 23 noiembrie 2015 - 22:57, said:
1.Nu mai scrie boldat . 2.Pare logic ; o baterie incarcata are nevoie mai putin decit una descarcata ; deci cind pornesti masina , bateria este mai putin incarcata si atunci daca este tensiunea mai mare , implicit curentul de incarcare este mai mare . Dupa ce mergi cu ea , bateria s-a mai incarcat si implicit are nevoie de mai putin . Ca remediu , se coboara tensiune de incarcare . |
#783
Posted 24 November 2015 - 14:44
Daca este bateria incarcata nu este mica ;
Ce tip de masina este ? |
#785
Posted 24 November 2015 - 21:05
Regulatoarele moderne de incarcare , tin cont de curentul absorbit de baterie . Daca observa ca la incarcare , curentul are tendinta sa se micsoreze , micsoreaza tensiune de incarcare in scopul protectiei bateriei.
Vechiul sistem , de incarcare cu tensiune fixa , mentinea atunci cind bateria este incarcata aceasi tensiune , ba chiar tensiunea era mai mare deoarece curenti erau mici . |
#786
Posted 24 November 2015 - 21:31
hspinache, on 24 noiembrie 2015 - 21:05, said:
Regulatoarele moderne de incarcare , tin cont de curentul absorbit de baterie . Daca observa ca la incarcare , curentul are tendinta sa se micsoreze , micsoreaza tensiune de incarcare in scopul protectiei bateriei. Vechiul sistem , de incarcare cu tensiune fixa , mentinea atunci cind bateria este incarcata aceasi tensiune , ba chiar tensiunea era mai mare deoarece curenti erau mici . |
#787
Posted 25 November 2015 - 10:45
Va rog sa mi spuneti daca este ok tensiunea de incarcare pe care o scoate redresorul meu ( 11.06 V ). Va intreb deoarece mi se pare cam mica, eu incarc o baterie de 12v si 70 Ah . Iata foto cu tipul redresorului si tensiunea pe aparatul de masura.
Attached Files |
#788
Posted 25 November 2015 - 16:41
Tensiunea e masurata cu redresorul conectat la baterie?
|
#789
Posted 25 November 2015 - 16:47
iulicuta2000, on 25 noiembrie 2015 - 16:41, said:
Tensiunea e masurata cu redresorul conectat la baterie? Nu, e doar redresorul băgat în priza și pus aparatul de măsură pe + și - . Bateria e pe mașină. Vroiam sa știu dacă tensiunea scoasă de redresor la mersul în gol nu e cam mica. Edited by REAKKTOR, 25 November 2015 - 16:48. |
|
#790
Posted 25 November 2015 - 16:59
Ba da,este mica,dar poate redresorul nu da mai multa tensiune tocmai fiindca nu simte rezistenta interna a bateriei ce urmeaza sa fie incarcata. merge masurata tensiunea legand la clesi un bec de semnalizare de exemplu...
|
#791
Posted 25 November 2015 - 18:28
iulicuta2000, on 25 noiembrie 2015 - 16:59, said:
Ba da,este mica,dar poate redresorul nu da mai multa tensiune tocmai fiindca nu simte rezistenta interna a bateriei ce urmeaza sa fie incarcata. merge masurata tensiunea legand la clesi un bec de semnalizare de exemplu... iulicuta2000, on 25 noiembrie 2015 - 16:59, said:
Ba da,este mica,dar poate redresorul nu da mai multa tensiune tocmai fiindca nu simte rezistenta interna a bateriei ce urmeaza sa fie incarcata. merge masurata tensiunea legand la clesi un bec de semnalizare de exemplu... Mulțumesc, așa am sa fac. Am sa alimentez un bec de semnalizare de la cleștii redresorului și în același timp conectez și aparatul de măsură ca sa văd cu ce tensiune alimentează redresorul becul. |
#792
Posted 27 November 2015 - 16:26
iulicuta2000, on 25 noiembrie 2015 - 16:59, said:
Ba da,este mica,dar poate redresorul nu da mai multa tensiune tocmai fiindca nu simte rezistenta interna a bateriei ce urmeaza sa fie incarcata. merge masurata tensiunea legand la clesi un bec de semnalizare de exemplu... Salut. Am pus un bec de semnalizare la clestii redresorului si in paralel am masurat cu aparatul de masura. Imi arata pe aparat 9,5 volti. Deci scade de la 11 volti la 9,5 volti cu becul pus. Sa fie mica tensiunea pt incarcarea bateriei ??? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users