Problema masina de spalat Gorenje WHE94BAS
Last Updated: Sep 27 2022 18:24, Started by
maddriver
, Sep 26 2022 20:31
·
0
#19
Posted 27 September 2022 - 05:33
#20
Posted 27 September 2022 - 07:30
#21
Posted 27 September 2022 - 08:07
Imi place ca toata lumea ii zice de retur, dar nimeni na zis nimeni…cheama nene garantia , vine la ti e acasa, constata , repara, si ramai cu masina. Mai mult ca sigur e o chestie minora, ori un conector nemomtat bine de pe linaia de asamblare, se intampla, lri un contact care nu e la locul lui. E o chestie ce se poate rezolva pe loc, da fiind in garantie, cheama service ul si gata.
Am patit ceva de genul cu msv Beko, am scos ambalajul , bagat in priza si , fiind cu butoane touch, vreo 3 butoane nu functionau, nu reactionau sub nicio forma. Am chemat servicul, in cateva zile m-au programat, a venit cel de la service, a dat fata de la use jos…in spatele buoanelor touch , sunt niste arculete care prin ele se transmite comanda mai departe. In dreptul butoanelor ce nu functionau, acele arculete nu erau pozitionate corect. Pus panoul la loc…..merge masina aia de sparge. 2 programe pe zi si nu are nici pe naiba. Edited by cuculea, 27 September 2022 - 08:11. |
#22
Posted 27 September 2022 - 08:13
Proforma la garanție este că Gorenje are niste service-uri partenere cu niste amețiți angajați m nu sunt băieți răi, dar nici meserie nu știu.
La mine au venit inclusiv din Slovacia/Slovenia sau unde se fabrică că să vadă. Au înlocuit tot la ea și de cap nu i-au dat. Mi-au propus sa îmi dea un voucher dar la mașină nu renunț pt că este singura care scoate petele de antiperspirant de la subraț de pe cămăși. |
#23
Posted 27 September 2022 - 09:38
Asta banuiesc si eu ca nu e conectat display-ul. Sa vad cum rezolv cu cei de la Altex...
|
#24
Posted 27 September 2022 - 13:01
Ambalajul la o msr e in general format dintr-o tipla si polistiren sus si jos. Ce "cutie" ?
La produse resigilate, se fac diverse mentiuni de catre magazin privin starea produsului. La unele scrie si despre ambalaj in ce stare se afla sau daca nu mai exista. Dar nu cred ca cei din altex sa nu ii poata trage o folie pentru revanzare.... maddriver, on 27 septembrie 2022 - 09:38, said:
Asta banuiesc si eu ca nu e conectat display-ul. Sa vad cum rezolv cu cei de la Altex... Edited by MMike, 27 September 2022 - 13:13. |
#25
Posted 27 September 2022 - 16:41
Nu e touch, e display cu butoane.
Am fost, am vorbit, discutia a decurs normal, fara nicio problema, mi s-au prezentat doua optiuni: sa-mi inlocuiasca masina cu acelasi model sau cu altul. Am ales LG: Masina de spalat rufe frontala LG F4WV509S1E, Wi-Fi, 9 kg, 1400rpm, Clasa B, alb 2600lei + garantie extinsa. Sa speram ca asta nu mai are probleme la display. Sau altundeva. Modelul de la Gorenje arata foarte bine si parea solid construit, pacat de acea mica problema. L-am intrebat pe baiat daca exista si optiunea repararii acasa si mi-a spus ca se poate, dar ca trebuie sa sun la service, sa ma programez si cine stie cat trebuia sa mai astept. Deja stau fara masina de o saptamana. Deci returul e cel mai convenabil. Vin baietii iti iau masina defecta si iti aduc alta noua. Lucrurile decurg foarte eficient si profesionist dupa parerea mea, asa cum ar si trebui sa fie. Si nu, nu e nevoie de cartoanele in care a venit masina. Deocamdata despre Altex, numai de bine. Multumesc tuturor pentru sfaturi si sugestii! |
#26
Posted 27 September 2022 - 18:24
Si eu am luat msr de la altex si prin buy back si am fost f.multumit. Pentru ca am luat-o cu numai 2 ani garantie, i-am facut la ei (altex) o extragarantie pe inca 2 ani. Costa 10% din valoarea produsului.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users