Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
DS 7 E-Tense 1.6 hybrid 225 hp
Last Updated: Feb 06 2024 22:23, Started by
alex87nfs
, Sep 15 2022 23:22
·
8
#19
Posted 24 September 2022 - 21:02
#20
Posted 01 October 2022 - 17:22
Am fost cu niste amici azi sa vada de o Mazda si cu ocazia asta m-am urcat din nou in cx5 ,calitatea e clar sub ce am luat eu, in schimb la cx 60 e putin altfel ,se observa o crestere semnificativa si cam urca spre premium si japonezii cu masina asta,o sa fac un drive test curand sa vad ce si cum
Attached Files |
#21
Posted 03 October 2022 - 21:10
La Citroen-ul meu e aceeasi poveste cu lipsa autohold-ului. Ce poti face:
* daca ai sistemul de asistenta pentru autostrada (nu mai stiu cum ii zice), cat timp ai o masina in fata activeaza autohold-ul * daca esti primul la semafor, "tragi frana de mana"; la mine se decupleaza automat in momentul cand accelerez E de citit prin manual, sa fii sigur ca e ok, dar sunt sanse sa se comporte la fel . |
#22
Posted 20 October 2022 - 06:56
M-am cam dat batut , tin piciorul pe frana si aia e daca e mult de stat la vreun semafor sau vreo coloana mare trec in N si actionez frana de mana ( asta doar pentru mai mult de 2-3 min )..in alta ordine de idei ,sunt cu masina in Romania de vreo 2 saptamani , am avut o urgenta la stomatolog si am dat o fuga acasa cu ea unde am pregatit-o pentru iarna cu un polish,decontaminare plus strat ceramic la un garaj super profi ( certificat Gyeon), totul a durat vreo 2 zile si a iesit mai bine decat din fabrica,am ramas foarte impresionat si cu siguranta voi reveni ! Drumul Dk-Ro (2150 km) l-am facut cu un consum de 7 l / 100 km in cap, pilotul automat stand undeva intre 125-135 tot drumul, masina e superba la drum intins , scaunele,farurile ,cutia automata ,suspensia si pilotul automat adaptiv iti fac viata foarte usoara ..In Ro pe langa Deva am dat de vreo 5 oi pe autostrada si masina a franat singura din timp (home sweet home )..voi atasa si cateva poze dupa tratamentul ceramic( in total a fost undeva la 2500 de lei , merita pe deplin cand ai masina noua )
Attached FilesEdited by alex87nfs, 20 October 2022 - 06:59. |
#23
Posted 11 December 2022 - 18:40
Am trecut ieri la bocancii de iarna , am tot amanat sa pun gumele de iarna fiindca temperatura a fost destul de ridicata in noiembrie,insa de cateva zile a cazut brusc sub zero grade deci era cazul..am gasit 4 bucati Falken EuroWinter(pe 19 inch)la promotie si le-am luat fara sa stau pe ganduri, am citit doar lucruri pozitive despre ele ( inclusiv aici pe forum) ,in mai toate testele ies in top 5 deci merita sa le dau o sansa..in rest nimic notabil-apa,paie si bataie..preincalzirea masinii pe timp rece e cea mai buna inventie de la roata incoace , deschizi aplicatia masinii si in 20-30 de minute ti-o incalzesti la temperatura dorita ( chiar daca e inghetata bocna )
Attached Files |
#25
Posted 11 December 2022 - 22:52
Astea vor ramane de iarna,pentru vara voi lua alt set tot pe 19..banii is ultima problema
|
#26
Posted 12 December 2022 - 18:04
Cum te intelegi cu ea in mod hibrid? M-am dat cu un C5X PHEV (aceeasi motorizare, cred) si mi s-a parut ca sunt momente in care musca ciudat (oarecum neliniar) la franare - cred ca atunci cand intra din franare regenerativa in cea mecanica. La electrica e mult mai lina trecerea (se simte, insa f putin).
Sunt curios daca ai sesizat comportamentul asta la a ta. |
#27
Posted 12 December 2022 - 18:33
#28
Posted 12 December 2022 - 19:08
Moama, ce simt unii nevoia să-i plesnească pe alții! 🤦♂️
|
|
#29
Posted 13 December 2022 - 02:59
costini, on 12 decembrie 2022 - 18:04, said:
Cum te intelegi cu ea in mod hibrid? M-am dat cu un C5X PHEV (aceeasi motorizare, cred) si mi s-a parut ca sunt momente in care musca ciudat (oarecum neliniar) la franare - cred ca atunci cand intra din franare regenerativa in cea mecanica. La electrica e mult mai lina trecerea (se simte, insa f putin). Sunt curios daca ai sesizat comportamentul asta la a ta. adrian_efa, on 12 decembrie 2022 - 18:33, said: De aceea ai ales falken (no name) ...la promotie... |
#30
Posted 13 December 2022 - 07:06
alex87nfs, on 13 decembrie 2022 - 02:59, said:
, cutia are mod D si B iar eu conduc doar in B pentru ca franeaza regenerativ de fiecare data cand eliberezi acceleratia si astfel nu prea mai ai treaba cu pedala de frana si incarca si bateria, in D pur si simplu nu ai mai deloc frana de motor,e ca si cum ar fi cutia "la liber" ,masina avand si aproape 1900 kg se simte la franare si stresezi aiurea discurile,placutele In ordinea eficientei energetice ai asa: sailing, franare regenerativa si franare prin frecare. Franarea regenerativa este mai putin eficienta decat rularea la liber pentru ca ai pierderi la generarea energiei si stocarea ei in motor, invertor, cabluri si baterie. |
#32
Posted 13 December 2022 - 08:13
Implementarea VW 1.4 tsi hybrid cu DSG6 (da, are autohold ) (Seat Leon E-Hybrid - 204 cai) nu are nicio problema cu lag-ul turbo sau lag de orice fel.
Cand o calc, intra ambele motoare si pleaca ca racheta, mi se umplu ceasurile de bord cu albastru, semn ca motorul electric umple toate golurile de lag si de cuplu ale motorului termic. Si eu am setat pe franare regenerativa agresiva, deci aproape one pedal drive, nu prea ating frana decat cand vreau sa dezactivez cruise control sau cand opresc pe loc. Partea proasta e ca vad noaptea ca la cea mai mica depresare a pedalei de acceleratie masina aprinde stopurile de frana. Deci daca conduc moduland usor pedala de acceleratie, fac stopurile de frana ca pomul de craciun. Treaba asta se intampla si pe cruise control adaptiv, la cea mai mica variatie de viteza, masina aprinde stopurile de frana. Daca eu as conduce in statele meu cred ca as zice: "uite-l si pe idiotul asta care nu stie sa conduca, sta doar cu piciorul pe frana." Si am observat ca lumea devine nervoasa in spatele meu din cauza asta si multi ma depasesc binisor peste limita legala de viteza doar ca sa scape de stopurile mele de frana. Dar ma rog, m-am educat sa nu imi pese. Zicea cineva mai sus ca e mai eficient sa o lasi sa curga pana la oprire decat sa faci franare regenerativa. Complet de acord, doar ca functie de cum modulezi pedala de acceleratie ai optiunea sa o lasi sa curga sau sa faci franare regenerativa, ca nu ai tot timpul loc sa o lasi sa curga pana la oprire. Despre DS7 -> mi se pare putin lenta masina cu 9 secunde pana la 100 kmph. Adica m-as fi asteptat la o astfel de motorizare si putere sa fie binisor sub 8 secunde. Edited by abac, 13 December 2022 - 08:25. |
#33
Posted 13 December 2022 - 10:01
Trebuie sa revin cu o precizare,eu conduc 95% in modul hybrid ( cand raman fara baterie), cand o treci in modul sport situatie se schimba si pedala de acceleratie e mult mai sensibila,la fel si cutia e mult mai prompta in raspuns si turbo lag-ul se reduce semnificativ ..am condus de cateva ori asa dar pur si simplu e prea alerta masina , prefer modul chill, pentru confort am luat in principiu masina
Edited by alex87nfs, 13 December 2022 - 10:01. |
|
#34
Posted 13 December 2022 - 17:14
Orice motor turbo are intarziere la apasarea acceleratiei, nu va reactiona niciodata ca un aspirat, indiferent cata asistare electrica are. PSA nu stie sa faca o cutie automata de top. Intotdeauna au avut diverse hibe, de aceea si timpul de accelerare este mare.
|
#36
Posted 13 December 2022 - 17:34
Daca acei 265CP erau scosi dntr-un motor aspirat, reactia ar fi fost si mai rapida la accelerare. Lag-ul exista, si chiar daca este mic, el este acolo. Desigur, in viata de zi cu zi nu este deranjant, pentru ca ai asistenta motorului electric ce livreaza putere instantaneu. Intotdeauna cand trec de la un turbo la un aspirat apreciez modul in care aspiratul reactioneaza la turatii mici, de pilda.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users