Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Un hibrid cu baterie mare?
Last Updated: Feb 11 2023 08:28, Started by
Courage
, Jun 07 2022 09:07
·
0
#37
Posted 07 June 2022 - 15:54
Problema e ca bateriilor de la majoritatea hibrizilor existenti sunt inutile in traficul aglomerat din Bucuresti si Romania in general.
|
#38
Posted 07 June 2022 - 16:38
^nu stiu ce sa zic, tot am 5-6% in trafic fata de 8-9% cat as fi avut cu 1.5t pe care voiam sa-l iau. Ce-i drept, ala de 1.5 era mai vioi dar...
Acum am 4.7% pe ultimele cateva sute de km facuti in Bucuresti, dar nu-l conduc in trafic foarte aglomerat, d-aia zic ca probabil urca pana la un 6%. Adica da, e mult mai utila o electrica, dar nu fata de benzina turbo ce gasesti pe majoritatea masinilor de-acum... Iar cu diesel-urile e cam echivalent, desi lumea incearca sa evite diesel recent ca deh, reglementari. Courage, on 07 iunie 2022 - 15:44, said:
Rav4 are 2.5l benzina si livrarea e poate in toamna 2023… A.c.r.o.s.s.! La modul serios, ai sanse mari sa gasesti across pe stoc sau cu termen de livrare mult mai bun. Si e fix Rav4 cu alta grila fata. Singurul neajuns fata de RAV4 e ca nu poti configura tot ce vrei pe el, vine cu pachete standard. Heck, e link mai sus la unu in stoc acum. |
#39
Posted 07 June 2022 - 16:49
Hibrizii da, si eu zic ca sunt inutili, dar sa ai un PHEV cu 100 km autonomie nu ar mai fi inutil.
|
#40
Posted 07 June 2022 - 18:46
Hotaraste- te ! PHEV e tot HYBRID si are AUTONOMIE de vro 800 km exact cat un HEV .. singura diferenta ca PHEV va consuma mai putin/ deloc in primii 50- 60km dupa incarcare cu energie electrica.
Edited by mihaiC1, 07 June 2022 - 18:58. |
#41
Posted 07 June 2022 - 18:50
In Barcelona pe străzi, 90% din taxiuri sunt prius. Multe din ele cu multe sute de mii de km în bord. Mașini de peste 10 ani vechime. Și cred ca e doar unul din multele orașe unde se întâmplă asta. But hey, what do they know?
|
#42
Posted 07 June 2022 - 20:16
gear, on 07 iunie 2022 - 16:49, said:
Hibrizii da, si eu zic ca sunt inutili, dar sa ai un PHEV cu 100 km autonomie nu ar mai fi inutil. |
#43
Posted 07 June 2022 - 21:24
Pentru cei cu fotovoltaice nu e acealsi lucru.
In weekend incarca masina ziua, cand produc panourile. In timpul saptamanii incarci la 6-7 seara, cand ajungi acasa, deci iei curent din retea. Plus ca e un oarecare disconfort sa bagi zilnic masina la incarcat. Am o cunoastinta si-a luat un Captur, PHEV, 62 km autonomie declarata. In realitate e undeva la 35 km. Dupa vreo 3-4 luni, s-a plictisit de bagat aproape zilnic la incrcat. |
#44
Posted 07 June 2022 - 22:17
TehCube, on 07 iunie 2022 - 18:50, said:
In Barcelona pe străzi, 90% din taxiuri sunt prius. Multe din ele cu multe sute de mii de km în bord. Mașini de peste 10 ani vechime. Și cred ca e doar unul din multele orașe unde se întâmplă asta. But hey, what do they know? o fi pentru ca sunt puternic subventionate de stat, primarie, etc. Asa cum in germania gasesti in unele orase preponderent Mercedes pe taxi, masini care par identice. Evident ca 'arabutaximetristu' nu isi cumpara mercedes pentru taxi daca nu e serios sustinut de ceva suventie/facilitate. Din cate stiu acolo chiar mercedes ofera facilitati majore pentru taxi, masini facute special pentru taxi. Nu are a face cu hibrid&co in mod direct. |
#45
Posted 07 June 2022 - 22:56
Ma simt asa de sarac incat nici nu stiu sa recomand o masina de 50 de mii de euro. Totusi, daca banii nu sunt o problema, eu as cauta ceva benzina cu sute de cai.
Ceva asa ca tot are BMW: https://www.autovit....8-ID7GYSLP.html |
#46
Posted 08 June 2022 - 00:37
aeon, on 07 iunie 2022 - 22:17, said: o fi pentru ca sunt puternic subventionate de stat, primarie, etc. Asa cum in germania gasesti in unele orase preponderent Mercedes pe taxi, masini care par identice. Evident ca 'arabutaximetristu' nu isi cumpara mercedes pentru taxi daca nu e serios sustinut de ceva suventie/facilitate. Din cate stiu acolo chiar mercedes ofera facilitati majore pentru taxi, masini facute special pentru taxi. Nu are a face cu hibrid&co in mod direct. Ba are a face pentru ca restul sunt tot hev și PHEV sau electrice (Tesla). Foarte puține sunt benzina/diesel. Și foarte multe orașe urmează trendul asta, chiar și clasicele yellow cabs din NYC sunt majoritatea Toyota hibrid. O parte are legătură și cu fiabilitatea Toyota ce-i drept. In unele orașe or fi subvenții. Mai contează și faptul ca exista eco zones unde plătești taxa dacă nu ai hibrida/electrica, etc. Dar in lume sunt extrem de multe taxiuri hibrid, in general prius. Inclusiv in Germania unde toți au merc cum ziceai, dacă cauți poze in care vezi câteva zeci de taxiuri nu exista sa nu fie câteva priusuri. Toata lumea lauda hibridul fix pentru start-stop trafic, dar pe la noi "sunt inutile"... Okay. Repet. Nu zic ca sunt ideale, deja flotele de hibride încep sa fie înlocuite de electrice. Și nici nu zic ca oricine ar trebui sa aibă o hibrida. Dar dacă te plimbi mult prin oraș mi se pare o alegere mai buna decât benzina turbo sau diesel. Și nu doar dpdv consum dar și uzura și alte alea. Pana nu de mult eram de alta părere, dar acu la cum cresc preturile carburanților chiar contează consumul pentru mulți. gear, on 07 iunie 2022 - 21:24, said:
Pentru cei cu fotovoltaice nu e acealsi lucru. In weekend incarca masina ziua, cand produc panourile. In timpul saptamanii incarci la 6-7 seara, cand ajungi acasa, deci iei curent din retea. Plus ca e un oarecare disconfort sa bagi zilnic masina la incarcat. Am o cunoastinta si-a luat un Captur, PHEV, 62 km autonomie declarata. In realitate e undeva la 35 km. Dupa vreo 3-4 luni, s-a plictisit de bagat aproape zilnic la incrcat. Da' de mers cu 10 lei/100km nu s-a plictisit? În funcție de ce instalație și ce contracte ai e posibil sa nu conteze când încarci. Dacă nu consumi ziua dar bagi curent în rețea se poate sa beneficiezi de el când vrei chiar în raport 1:1. Dacă ai baterii iar poți sa folosești curentul noaptea, dar prima varianta e mult mai comună. Edited by TehCube, 08 June 2022 - 00:41. |
|
#47
Posted 08 June 2022 - 07:25
gear, on 07 iunie 2022 - 21:24, said:
Pentru cei cu fotovoltaice nu e acealsi lucru. In weekend incarca masina ziua, cand produc panourile. In timpul saptamanii incarci la 6-7 seara, cand ajungi acasa, deci iei curent din retea. Plus ca e un oarecare disconfort sa bagi zilnic masina la incarcat. |
#48
Posted 08 June 2022 - 11:45
Mai conteaza! Ei iti dau 0.5 lei/ Kwh si il cumperi cu 1,5 lei/ Kwh..
Nu am inteles ! Colegu' @ courage daca are baterie de acumulatori la PFV ? Oricum eu stiu pe cineva cu putere instalata de 27 Kw pe PFV si nu a reusit sa fie prosumer si a fost nevoit sa investeasca mult in baterii. Edited by mihaiC1, 08 June 2022 - 11:53. |
#49
Posted 08 June 2022 - 11:54
#50
Posted 08 June 2022 - 12:10
Daca imi arati o factura de la un prosumer.. te cred! Pesemne ca astia de la hidroelectrica sunt tampiti cand primesc 400 lei/ Mwh...
"Nu am inteles" daca are baterie de stocare a energiei electrice din PFV ?! |
#51
Posted 08 June 2022 - 12:21
gear, on 07 iunie 2022 - 21:24, said:
Pentru cei cu fotovoltaice nu e acealsi lucru. In weekend incarca masina ziua, cand produc panourile. In timpul saptamanii incarci la 6-7 seara, cand ajungi acasa, deci iei curent din retea. Plus ca e un oarecare disconfort sa bagi zilnic masina la incarcat. Am o cunoastinta si-a luat un Captur, PHEV, 62 km autonomie declarata. In realitate e undeva la 35 km. Dupa vreo 3-4 luni, s-a plictisit de bagat aproape zilnic la incrcat. nu s-a plictisit sa scoata din buzunar de 8 ori mai putin lunar decat pt. o fosila? va rog eu, ca sa nu spulberati si ultima indoiala...nu mai dati exemple de cunostinte d-astea... Edited by zeroice, 08 June 2022 - 12:22. |
|
#52
Posted 08 June 2022 - 12:41
#53
Posted 08 June 2022 - 12:46
Energia da, e la paritate. Dar plateste "transportul" si distributie. Si la sfarsit nu mai e paritate.
|
#54
Posted 08 June 2022 - 12:47
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users