Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...
 

Un hibrid cu baterie mare?

- - - - -
  • Please log in to reply
124 replies to this topic

#19
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View Postaeon, on 07 iunie 2022 - 13:11, said:

Greu de inteles asta pentru majoritatea celor de aici. Am folosit ceva timp un Audi a3 etron, o bascalie de masina
@Courage cred ca are toate datele despre hibride/electrice, nu se incadreaza la greu de inteles asta pentru majoritatea celor de aici.
O recomandare de plug in?

#20
burebista

burebista

    Manic Miner

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,356
  • Înscris: 23.05.2003

View PostCourage, on 07 iunie 2022 - 09:07, said:

Masina actuala consuma 13-15l/100Km in oras, si pensia e mica, dupa bujet.

View PostGlCA_Contras, on 07 iunie 2022 - 12:54, said:

Pluginul hibryd e bun doar de o mica naveta, undeva la 30 km ... restul cari baterii dupa tine ca magarul si ai consumul conventional respectiv urias (din cauza greutatii). Ce castigi initial pierzi dupa 30 de km aproape dublu Posted Image

View Postaeon, on 07 iunie 2022 - 13:11, said:

Masinile hibrid nu ar trebui sa fie fabricate, sunt departe de eco, cara sute de kg degeaba in cea mai mare parte a timpului; dar uite, sunt oameni dispusi sa dea o gramada de bani pe ele crezand ca fac .. nus ce, economie?. Probabil cand va fi benzina 20lei/l se va simti ceva

Din cite inteleg din primul citat drumurile vor fi preponderent in oras iar pentru comentariile celor doi colegi le-as sugera postul asta al unui coleg cu Tucson PHEV.

#21
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,797
  • Înscris: 09.01.2007
Depinde ce instalatie ai, si daca ai gandit-o de la inceput cu posibilitati de a extinde. Nu-i chiar asa capat de tara.
Iar despre PHEV, la RAV4/Across ai declarata o autonomie de 75 km, sa zicem ca or fi mai putini daca conduci prin oras mult dar un 50-60 tot ar trebui sa ai.

In absolut toate reviewurile ziceau ca e destul de sportiv si la acceleratie (ca deh, 300 cp) si in curbe. Si consumul e absolut decent si dupa ce ai "consumat" bateria, intri in modul hibrid "classic" si tot o sa consume jumatate din acei 11-13% pe care-i are acum cu X3. Da, dublu fata de atunci cand ai bateria incarcata, dar tot relativ putin considerand dimensiunile masinii. Poate la alte branduri e mai prost sistemul dar la Rav4 se gasesc o gramada de clipuri pe net care arata ce si cum e cu consumul. Pentru cine stie ca face sub 50km intre incarcari si din cand in cand drumuri mai lungi e o alegere foarte buna. Cine se plange ca PHEV-ul consuma mult ori l-a ales prost (si face preponderent drumuri lungi) ori n-a folosit niciodata dar stim noi ca tot dieselul e baza. :)

#22
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View PostTehCube, on 07 iunie 2022 - 13:23, said:

Depinde ce instalatie ai, si daca ai gandit-o de la inceput cu posibilitati de a extinde. Nu-i chiar asa capat de tara.
Iar despre PHEV, la RAV4/Across ai declarata o autonomie de 75 km, sa zicem ca or fi mai putini daca conduci prin oras mult dar un 50-60 tot ar trebui sa ai.
4.2 litri oras- test consum Suzuki ACROSS

#23
Raz0rblade

Raz0rblade

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 675
  • Înscris: 18.08.2021

View Postaeon, on 07 iunie 2022 - 13:11, said:

Greu de inteles asta pentru majoritatea celor de aici. Am folosit ceva timp un Audi a3 etron, o bascalie de masina unde se simtea foarte mult greutatea suplimentara de 300+kg pusa doar de dragul "hybrid-ului". La frig mergea 25-30 km electric, daca era caldut afara ajungea la 40km. Apoi motor de benzina care tragea greu, viraje de speriat la viteze mari (greutate mare, masina mica..).
Masinile hibrid nu ar trebui sa fie fabricate, sunt departe de eco, cara sute de kg degeaba in cea mai mare parte a timpului; dar uite, sunt oameni dispusi sa dea o gramada de bani pe ele crezand ca fac .. nus ce, economie?. Probabil cand va fi benzina 20lei/l se va simti ceva
Dragul meu, nu stiu ce pocnitoare de e-tron ai condus tu, poate ti-o fi pus cineva la mishto vreun pachet de caramizi in locul bateriei... Care sute de kg in plus??? Vorbim de hibride sau PHEV? Corolla HEV Sedan, echipare Dynamic are 1345 kg la gol, Astra H din 2008 1.6 benzen manuala, echipare Cosmo pus ceva mici adaosuri - senzori si navigatie cu ecran color 1294 kg la gol. Unde sunt alea sute de kilograme de care mentionezi? mai nou 50 kg se traduc prin sute??? Nu ar trebui sa faci generalizari pe baza unei experiente dezamagitoare privind o strutocamila care nu s-a hotarat ce vrea sa fie. Si eu vorbesc aici de masinile personale, nu din carti sau manuale de pe net. Chiar faci economie sa stii. Un drum de 520 km intre Buzau si Sofia - pe Veliko Tarnovo ca pe Pleven e praf drumul pe vreo 50 de km - consum 3,9. Acelasi drum, acelasi stil de mers, cu Astra 5,7, cel mai bun rezultat al meu pe relatia asta, in ultimii doi ani cu Opelul. Nu trebuie sa te cheme Einstein sa observi diferenta la consum, chiar si la 8,41 RON litrul...

#24
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,797
  • Înscris: 09.01.2007
Da, ma rog, cred ca-i putin exagerat acel 4.2 (in jos), adica ma astept ca prin bucuresti la mers normal sa aiba undeva pe la 6-6.5% si la 140 la ora pe autostrada sa aiba undeva la 7.5-8%, DUPA ce ai ramas fara curentul in baterie.

Iar daca mergi pe baterie, consumul e infim, cum au zis si altii p-aici si cum gasesti in multe alte clipuri online. Erau niste romani care l-au pus pe EV si au facut 70 km prin bucuresti si pe langa (era cam liber ce-i drept).

#25
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,987
  • Înscris: 01.03.2013

View PostmihaiC1, on 07 iunie 2022 - 12:22, said:

Interesant e cum incarci 18 kwh de la soare Posted Image si in casa mai consuma inca pe atat ! Oare duce instalatia electrica "domestica" ?!
Ai chiulit de la orele de fizica si acum confunzi energia cu puterea.
Nu este nevoie de putere mai mare de 1.4 kW pentru a incarca un BEV sau PHEV.

#26
aeon

aeon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,487
  • Înscris: 05.08.2002

View PostRaz0rblade, on 07 iunie 2022 - 13:42, said:

Dragul meu, nu stiu ce pocnitoare de e-tron ai condus tu, poate ti-o fi pus cineva la mishto vreun pachet de caramizi in locul bateriei... Care sute de kg in plus??? ...

aici zice ca doar bateria pentru 50km are 125kg. Motorul si restul "electrice" sigur aduna inca 100.
https://insideevs.co...detailed-specs/
Poate omul dorea sa zica electrica sau poate altcineva i-a folosit contul pentru postare. Hybrida este oricum, dar nu economica. Plus ca unele vin cu un "cablu" incarcator cu un geamantan atasat de el, numai bun de tinut in portbagaj.

Edited by aeon, 07 June 2022 - 13:59.


#27
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View Postaeon, on 07 iunie 2022 - 13:59, said:

Plus ca unele vin cu un "cablu" incarcator cu un geamantan atasat de el, numai bun de tinut in portbagaj.
Unde mai pui ca unele au si generatorPosted Image

#28
mihaiC1

mihaiC1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,748
  • Înscris: 12.08.2008
Comparatie Astra H 1,9 CDTI 120 cp are 1 455 kg si Corolla 1.8l HYB 122 cp are 1 435 kg amandoua sunt break

View Postcata, on 07 iunie 2022 - 13:06, said:

Deja a raspuns la intrebarile talePosted Image

Mersi ! Nu citisem Posted Image Buna ideea!
O intrebare: in cati ani se amortizeaza investia ? Posted Image

Edited by mihaiC1, 07 June 2022 - 15:04.


#29
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,870
  • Înscris: 14.08.2007

View Postaeon, on 07 iunie 2022 - 13:11, said:

Greu de inteles asta pentru majoritatea celor de aici. Am folosit ceva timp un Audi a3 etron, o bascalie de masina unde se simtea foarte mult greutatea suplimentara de 300+kg pusa doar de dragul "hybrid-ului".
Skoda Octavia PHEV 204 CP are 1636–1756 kg ... Skoda Octavia 2.0 TDI 200 CP DSG are 1578–1732 kg ... deci cel putin la Octavia daca compari modele de putere comparabila, PHEV-ul pare mai greu doar cu vreo 50-60 kg. Da, daca compari cu modelul entry ca dotari si cu aproape jumate putere (110 CP), are 300 de kg in plus. Dar asta evident ca nu o impiedica sa fie cu 30% mai rapida decat acel model pe 0-100.

Edited by utopium, 07 June 2022 - 15:01.


#30
mihaiC1

mihaiC1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,748
  • Înscris: 12.08.2008

View Postkolfleading, on 07 iunie 2022 - 13:54, said:

Ai chiulit de la orele de fizica si acum confunzi energia cu puterea.
Nu este nevoie de putere mai mare de 1.4 kW pentru a incarca un BEV sau PHEV.

Daca zici mata .. eu vreu sa o incarc in 4 h nu in 16 h o PHEV sau 20h  in loc de 80 h un EV Posted Image Pesemne ca ai ramas in urma cu bateriile...

Edited by mihaiC1, 07 June 2022 - 15:09.


#31
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,870
  • Înscris: 14.08.2007

View PostRaz0rblade, on 07 iunie 2022 - 13:42, said:

Corolla HEV Sedan, echipare Dynamic are 1345 kg la gol, Astra H din 2008 1.6 benzen manuala, echipare Cosmo pus ceva mici adaosuri - senzori si navigatie cu ecran color 1294 kg la gol.
HEV-ul nu e comparabil cu PHEV-ul ... HEV-ul are o baterie de sub 1 kWh de obicei, fata de 10-20 kWh la PHEV.

#32
mihaiC1

mihaiC1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,748
  • Înscris: 12.08.2008
Deci HEV are bateria de 1 kwh, PHEV de 10- 20 ori mai mare si un EV de 70- 100 ori mai mare decat HEV ?!

#33
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View PostmihaiC1, on 07 iunie 2022 - 15:02, said:

Daca zici mata .. eu vreu sa o incarc in 4 h nu in 16 h o PHEV sau 20h  in loc de 80 h un EV Posted Image Pesemne ca ai ramas in urma cu bateriile...
Pesemne ca ai ramas in urma cu bateriile..Posted Image

#34
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,870
  • Înscris: 14.08.2007

View PostmihaiC1, on 07 iunie 2022 - 15:21, said:

Deci HEV are bateria de 1 kwh, PHEV de 10- 20 ori mai mare si un EV de 70- 100 ori mai mare decat HEV ?!
Cam asa ... depinde de EV, ca unele au si de 40-50 kWh (modele mai mici) ... de 100 sunt mai rare. La Toyota multe HEV-uri au 0.9 kWh din cate stiu.

Edited by utopium, 07 June 2022 - 15:29.


#35
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,661
  • Înscris: 26.11.2001
Masina actuala e din 2007 si mai merge, dar nu se stie cat.
Avand in vedere ca merge preponderent urban, in bara la bara, eu i-am recomandat o Tesla M3 SR cheala, dar omul are fantezii ca mai merge si el pana la “Olanesti” si nu are unde sa incarce repede + nu vrea sa aiba acest nou stres.

Rav4 are 2.5l benzina si livrarea e poate in toamna 2023…
Pt mine e clar ca actualele optiuni sunt doar facute pt testele ideale de noxe.

Dpdvc al costurilor, pe curent electric putem merge deci gratuit.
El pe casa are 9kw instalati si e client Hidroelectrica, deci vs cat haleste acum X3, economia e foarte mare pe electric, chiar daca platesti curentul.

#36
gear

gear

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,567
  • Înscris: 12.09.2005
Masina ideala pentru oras si ocazional afara este un PHEV cu o autonomie pe electric de 100 km, reali.
Cand va apare masina asta o sa fie bataie pe ea.

1. 90% din km ii faci pe curent (iesi ff ieftin daca si ai panouri fotovoltaice)
2. nu esti nevoit sa o bagi la incarcat zilnic, o incarci in weekend si iti cam ajunge 5 zile daca faci doar orasul
3. nu stai cu frica ca ramai fara curent in baterie, motorul termic e acolo
4. nu ai nevoie de o alta masina pentru drumuri lungi.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate