Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Un hibrid cu baterie mare?
Last Updated: Feb 11 2023 08:28, Started by
Courage
, Jun 07 2022 09:07
·
0
#1
Posted 07 June 2022 - 09:07
Tata vrea sa schimbe al sau X3 2007 pe motiv ca e batran (masina si soferul) si vrea ceva in care sa ii incapa nevasta si 3 nepoti.
Masina actuala consuma 13-15l/100Km in oras, si pensia e mica, dupa bujet. Doreste un hibrid benzina cu baterie incapatoare, cutie automata, de preferinta la pret de Logan. 1. Buget de achizitie - max 50 000 eur 2. Noua sau SH - nu conteaza, sa fie ieftina 3. Nevoi (familie, spatiu necesar, nr km lunar / anual) tot timpul care un porc in portbagaj si are 3 nepoti, 10 000 km/an. 4. Preferinte pentru Diesel / Benzina / hibride / electrice 5. Cutie Manuala / Automata - automata musai! Eu m-am tot uitat la diverse masini,d ar tot ce gasesc eu e gama premium sis are de 50 000 eur, deci poate am ratat ceva. In ceea ce priveste bateria de la hibrid, vrem plug-in hybrid, pt ca incarca de la soare. |
#3
Posted 07 June 2022 - 09:36
#4
Posted 07 June 2022 - 09:37
#5
Posted 07 June 2022 - 09:51
Peugeot 3008 phev nou.
Fãrã 4*4 iei Ford Kuga phev și mai rãmân și bani. Altfel un xc 60 t6 recharge. Anul trecut în decembrie nou cu de toate era 60-65.000. Mai puține dotãri pe la 55.000 (inclusiv roti de iarna și jante) Ar trebui sã gãsești una sh in 50.000 Oferte bune am vãzut la Velar cu 2.0t in 55.000 dar nu e phev Sincer Volvo XC60 sau XC90 PHEV SH ar trebui sa fie suficient. Oricum SH - opțiunile clasice is triada germana și Volvo, deși Audi q5 is rare pe segmentul asta. |
#6
Posted 07 June 2022 - 09:56
burebista, on 07 iunie 2022 - 09:29, said:
SH un Rav4 PHEV de la Toyota? Problema cu RAV4 e ca nu-i asa mare, in spate nu prea stau confortabil 3 oameni iar portbagajul e sub 500l. cata, on 07 iunie 2022 - 09:36, said:
Volvo XC 40 plug in, de ex, sau Kia XCeed, de ex La nou m-as uita (si) la CR-V eHEV. Nu e ideal la consum, ca nu e PHEV, dar intra in buget si e ceva mai bine partitionat decat RAV4. Tot nu ai foarte mult loc in spate/portbagaj dar "se simte" mai spatios decat RAV4. Acu' la SH ai mult prea multe versiuni in banii astia, depinde cat de mult conteaza spatiu vs consum. Cred ca pe Across m-as orienta cu cat ma gandesc mai mult. Ai garantie destul de mare (3+7), si e cam cel mai mare PHEV pe care-l poti lua in banii astia de la firme "cunoscute". P.S.: Si 3008 si Kuga au portbagaje mici, ~400l. |
#7
Posted 07 June 2022 - 09:56
Toyota Highlander 2.5 HEV 4x4 CVT e o optiune la banii astia
|
#8
Posted 07 June 2022 - 10:14
La 50.000 euroi m-aș uita direct la electrică: Polestar 2, încăpătoare, construcție de calitate, porkbagaj de peste 1000 litri.
|
#9
Posted 07 June 2022 - 10:31
#12
Posted 07 June 2022 - 11:44
Daca nu e graba mai asteptati pana anul urmator, pe final. Grupul VW va lansa noua generatie a sistemului lor PHEV cu baterie de ~22 kWh, incarcare AC 7.2 kW si incarcare DC. Il vor pune pe noul Tiguan, Kodiaq si alte modele din grup. Va fi bazat tot pe cutia de viteze DQ400e dar vor inlocui 1.4 TSI cu 1.5 TSI (evo2). Daca va mai exista Rabla+ pentru PHEV pana atunci ar trebui sa se incadreze in bugetul mentionat.
Daca nu, Rav4 Prime pentru ca are bateria de 18 kWh sau mai puneti ceva la buget pentru noul C-class (break, 25 kWh) sau noul GLC (31 kWh) cand va fi disponibil in showroom. |
#14
Posted 07 June 2022 - 12:20
GlCA_Contras, on 07 iunie 2022 - 12:08, said:
Un hibryd adevarat HEV nu are nevoie de baterie mare... Pana la urma cari bateria dupa tine degeaba si consuma mai mult combustibil degeaba. Courage, on 07 iunie 2022 - 09:07, said:
In ceea ce priveste bateria de la hibrid, vrem plug-in hybrid, pt ca incarca de la soare. Edited by cata, 07 June 2022 - 12:21. |
#15
Posted 07 June 2022 - 12:22
Interesant e cum incarci 18 kwh de la soare si in casa mai consuma inca pe atat ! Oare duce instalatia electrica "domestica" ?! Un kit anemic de 3 kw PFV sare de 4 000 euro ( fara manopera care se duce tot pe acolo) !
Toyota a anuntat ca pe HEV vor pune baterii de capacitate mai mare si mai usoare cu 18 kg la acelasi volum. In general SUV -urile nu prea au portbagaj, poate un break ? Edited by mihaiC1, 07 June 2022 - 12:29. |
|
#16
Posted 07 June 2022 - 12:54
Pluginul hibryd e bun doar de o mica naveta, undeva la 30 km ... restul cari baterii dupa tine ca magarul si ai consumul conventional respectiv urias (din cauza greutatii). Ce castigi initial pierzi dupa 30 de km aproape dublu
|
#18
Posted 07 June 2022 - 13:11
Greu de inteles asta pentru majoritatea celor de aici. Am folosit ceva timp un Audi a3 etron, o bascalie de masina unde se simtea foarte mult greutatea suplimentara de 300+kg pusa doar de dragul "hybrid-ului". La frig mergea 25-30 km electric, daca era caldut afara ajungea la 40km. Apoi motor de benzina care tragea greu, viraje de speriat la viteze mari (greutate mare, masina mica..).
Masinile hibrid nu ar trebui sa fie fabricate, sunt departe de eco, cara sute de kg degeaba in cea mai mare parte a timpului; dar uite, sunt oameni dispusi sa dea o gramada de bani pe ele crezand ca fac .. nus ce, economie?. Probabil cand va fi benzina 20lei/l se va simti ceva |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users