Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Retur eMag Complicatura
Last Updated: Jul 14 2023 22:46, Started by
Winc
, Jun 02 2022 16:26
·
11
#91
Posted 09 June 2022 - 09:35
Winc, on 08 iunie 2022 - 23:27, said:
Am presupus ca locker-ul care se deschisese ramane alocat returului meu indiferent de ce se intampla intre timp cum ar fi fost si logic de altfel Logic? Ti se pare logic? Iti zic eu o situatie. Ma duc sa returnez un produs la locker. Scanez codul qr, se deschide usita. Insa imi dau seama ca totusi as vrea sa pastrez produsul. Deci nu mai vreau sa returnez coletul. Acum ce se intampla cu sertarul ala deschis, ramane alocat mie pt vecie??!! Evident ca daca dau anulare, acel sertar nu mai este alocat nimanui. Ca doar nu o sa ramana setrtarul blocat pt mine in caz ca ma razgandesc. |
#92
Posted 09 June 2022 - 10:22
Acum mi-au zis la telefon ca producatorul ar fi primit produsul dar ca nu poate sa faca storno din anumite motive cica aparent ar avea o eroare, mai da dea dracii!!.
O sa ma duc in persoana la showroom ca tipa de la telefon mi s-a parut cam ametita, in contul meu eMag cererea de retur este in continuare anulata! |
#93
Posted 09 June 2022 - 11:13
#94
Posted 09 June 2022 - 12:14
Mda, intr-un final mi-au dat voucher si tocmai am comandat alt produs. Nu prea m-a ajutat topicul asta dar poate ii ajuta pe altii.
|
#95
Posted 09 June 2022 - 12:16
Nici nu avea cum sa te ajute, acu' serios
CEO de la emag nu prea are timp de forum ' sa te bage mai in fata'. Bine ca ai rezolvat si ne-ai bagat pe toti in ceata si ne-ai lasat acolo! Bft! |
#96
Posted 09 June 2022 - 12:32
#98
Posted 09 June 2022 - 14:49
#99
Posted 09 June 2022 - 15:50
Winc, on 09 iunie 2022 - 12:14, said:
Mda, intr-un final mi-au dat voucher si tocmai am comandat alt produs. Nu prea m-a ajutat topicul asta dar poate ii ajuta pe altii. Acuma ar trebui sa stii macar cum procedeaza lumea, in general. Adica ar trebui sa fi invatat ceva. Eu spre exemplu am invtat de la tine, din complicatura ta practic gratis, fara sa trec si eu prin ea. Acuma stiu. |
#100
Posted 09 June 2022 - 22:17
Lectie invatata: sa pregatiti trepiedul cu aparatul de filmat inainte sa va apucati de treaba in fata easybox-ului.
Sa aveti si niste stalpisori portabili cu banda de atentionare prin care semnalati ca nu vreti sa deranjeze cineva easybox-ul cat timp va faceti treaba acolo, sa nu intre din greseala in perimetru sa apese pe butoane. Si.. cam atat. |
|
#101
Posted 09 June 2022 - 22:40
Am făcut retur de multe ori și simplu și concis și de fiecare dată am primit banii pe produs. Sper că ai învățat lecția și altă dată să nu mai procedezi ca în situația aceasta.
|
#102
Posted 10 June 2022 - 18:14
#103
Posted 10 June 2022 - 19:28
Nu l-a furat nimeni - l-a luat curierul si a ajuns la vanzator - vezi un pic mai sus.
Dar probabil din cauza incurcaturii facute nu a fost intridus in sistem. |
#105
Posted 14 July 2023 - 22:46
Am ras cu lacrimi la povestea asta . ))) .
Unora le place sa se complice total inutil. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users