Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...

Samsung S90C vs LG C3

Problema sunet RCS
 Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady

Blocurile goale! Orase in car...

Motorul pe benzina 1.0 SCe65
 Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism

Problema inlocuire usa spate A6 C...

Ce gen de muzica este?
 Drepturile copiilor, in numele &#...

Mocheta peste parchet cu incalzir...

La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7
 

Hyundai Elantra Exclusive CVT 2022

- - - - -
  • Please log in to reply
182 replies to this topic

#37
special

special

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,686
  • Înscris: 03.03.2007
Update: am rezolvat, sper, cu apa care se infiltra prin spatele fetei de usa. Curgea pe jos pe langa garnitura mastii de etansare din interiorul usii. S-a pus un cordon de mastic pe toata baza acelei masti. La proba nu a mai curs apa,i-am dat si eu un jeton putin mai tarziu si la fel, nu a mai intrat apa. Ramane sa urmaresc pe viitor.

#38
radudc

radudc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 18.08.2014
Update pls? Am rezervat și eu una Exclusive plus, au crescut preturile...deja..

#39
radudc

radudc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 18.08.2014

 radudc, on 25 octombrie 2022 - 16:28, said:

Update pls? Am rezervat și eu una Exclusive plus, au crescut preturile...deja..

Nu ma lasa sa modific. Exclusive Navi era....

#40
special

special

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,686
  • Înscris: 03.03.2007
ODO :5000 Km.

Prea multi km nu am facut cu nu prea am iesit din Bucuresti anul acesta, masina merge mai mult prin oras,  ce mai iese 1-2  ori pe luna pana la Urziceni si retur. Consum mediu pe bord 7.2 pe ultimii 3000km. Am facut un schimb de ulei la 4000 km , ca dupa rodaj, cost 725 de lei ( defapt a inclus si verificarea electrica, amortizoare specifice prime revizii . Ulei SHELL 0W20 SP.  Tot atunci am rezolvat si rechemarea in service pentru pretensioner centuri de siguranta, s-a montat ceva suplimentar pentru protectie.

La sfarsit de octombrie i-am facut o protectie cu ceara Fusso Coat 12 Months . Intre timp am cumparat un bidon de ceara lichida de la Koch Chemie care face toti banii, are un efect hidrofob extraordinar care rezista cam 2-3 spalari pe masina. Se aplica foarte usor dupa ce speli masina, apoi mai clatesti 1 data.

#41
usrnm

usrnm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,761
  • Înscris: 29.06.2015
Satul de al meu Opel bulshitronic am inceput sa ma uit după o masina noua, Hyundai fiind exclus din start a început. Apoi am inceout sa cercetez mai bine ce voiam, Toyota, Kia, Ford si nu imi placea ce gaseam si ce aflam.
Aseara am dar din greseala de Elantra, si desi eu vreau un break hibrid sau plug-in, pana la 4 dimineața am stat sa ma uit la reviewuri la Elantra. Imi place ce am aflat, motor 1.6 aspirat natural, fara tehnologii complexe si costisitoare (la care merge de minune si gpl😄), fiabil, ușor de intervenit. O totală necunoscuta pt mine este cutia CVT. Am vazut principiul de funcționare, dar nu cunosc nimic despre fiabilitate si intretinere in timp sau costuri. Daca ma poti lumina as aprecia.
Cu portbagajul cum te înțelegi? E el suficient? Daca vin de pe un break cum mi s-ar parea? Serviceul cum e? Seriozitate, preturi, piese scumpe?



#42
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,555
  • Înscris: 21.12.2006
Dacă nu te lămurești cu Elantra, ai ca alternativă i30 Break -  fie cu 1.5 DPi Aspirat (similar celui de 1.6 DPi de pe Elantra) - fie cu 1.5 turbo. Motorul turbat poate fi cu sau fără hybrid.

La firmă avem 4 Elantre: 2 x Diesel din 2017, 2 x benzină din 2019. Nu au fost probleme cu niciuna, au trecut toate de 150K Km.

Urmează să mai vină în curând alte 4 Hyundai: 2 x i30 break 1.5 turbo + Hybrid, MT și 2 x Elantra 1.6 DPi cu CVT.

Vedem cum va fi cu ele, dacă vor fi probleme de fiabilitate sau nu.

Mai avem încă 2 x i40, 1.7 diesel cu AT, din 2018. Ambele au rulaj mic, ambele au câte 2 kituri de ambreiaj schimbate și probleme cu rulmenții.

Edited by nei-k, 12 January 2023 - 09:18.


#43
usrnm

usrnm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,761
  • Înscris: 29.06.2015

 nei-k, on 12 ianuarie 2023 - 09:07, said:

Dacă nu te lămurești cu Elantra, ai ca alternativă i30 Break -  fie cu 1.5 DPi Aspirat (similar celui de 1.6 DPi de pe Elantra) - fie cu 1.5 turbo. Motorul turbat poate fi cu sau fără hybrid.

La firmă avem 4 Elantre: 2 x Diesel din 2017, 2 x benzină din 2019. Nu au fost probleme cu niciuna, au trecut toate de 150K Km.

Urmează să mai vină în curând alte 4 Hyundai: 2 x i30 break 1.5 turbo + Hybrid, MT și 2 x Elantra 1.6 DPi cu CVT.

Vedem cum va fi cu ele, dacă vor fi probleme de fiabilitate sau nu.

Mai avem încă 2 x i40, 1.7 diesel cu AT, din 2018. Ambele au rulaj mic, ambele au câte 2 kituri de ambreiaj schimbate și probleme cu rulmenții.

Salut, m.am uitat la i30 break si arata foarte bine, problema este ca vine doar cu cutie manuala, iar hibridu e de fapt mild hibrid, un bullshit de marketing si care vine si cu cutia in 7 trepte de care nu am auzit de bine mai deloc, cel mai probabil si cu dublu ambreiaj de care iar nu am am auzit de bine. Asta e motivul pentru care mi.am luat ochii de la Kia ceed sw. Si decat un mild hibrid mai bine un motor simplu pe benzina la care merge si GPL de minune ��.
Sunt in schimb foarte curios de cutia cvt cum este, cum se simte. La Elantra pare sa fie destul spatiu in interior, doar ca nu îmi plac berlinele, sau mai bine zis imi este mai util un break, dar probabil as putea face un compromis daca se dovedeste ca Elantra este o masina f buna.

Ai ceva informatii despre întreținerea celei pe benzina? Piese, consumabile, service?

Edited by usrnm, 12 January 2023 - 10:35.


#44
emacs

emacs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 806
  • Înscris: 18.05.2019
Elantra mi se pare în momentul asta best bang for your buck. Fara abureli, mare, dotată f bine ptr prețul ei, bulletproof engine, etc.. In plus, arată superb, de mult mai mult decât dai pe ea :).

CVT-ul poate fi divin sau moartea pasiunii, în funcție de tine. Dacă ești genul care vrea doar sa meargă liniștit și te doare undeva de "ce crede lumea" sau de a-ți demonstra bărbăția schimbând viteze, ia CVT :).

#45
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,555
  • Înscris: 21.12.2006
@usrnm - pentru i30 1.5 DPi vezi jurnalul de bord al mașinii mele

Edited by nei-k, 12 January 2023 - 14:10.


#46
usrnm

usrnm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,761
  • Înscris: 29.06.2015
Manerul acela de pe consola centrala stie cineva ce rol are? Care e logica? In afara de a te opri din a-ti bulani gagica nu vad rostul, dar chiar asa ajungem sa ne spuna un producator auto ce sa facem si ce nu in masina? ��. Acum serios, ce scop o avea ca mi se pare ca e pus tare aiurea acolo

#47
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,555
  • Înscris: 21.12.2006
Cred că în video-prezentarea de pe Atelierul de detailing s-a menționat motivul: în țările civilizate Elantra se vinde și cu motoare puternice ce permit un condus sportiv, iar în abordarea rapidă a virajelor "gardul" protejează pilotul de copilot. Adică să nu cadă gacica peste tine când  iei curba rapid sau faci drifturi.

Edited by nei-k, 12 January 2023 - 19:32.


#48
special

special

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,686
  • Înscris: 03.03.2007
@usrnm  Salut. Referitor la fiabilitate, motorul de 1.6 de pe Elantra cred ca face in curand 20 de ani de la aparitie, bineinteles, motorul actual este adus la standardele zilelor noastre. Este un motor foarte fiabil, din acest punct nu mi-as face griji. Referitor la cutia CVT, eu n-am ce sa-i reprosez, merge foarte frumos , imi place ca merge liniar, practic nu simti ca schimba "vitezele". E destul de bine echilibrata , mie unul imi place iar in modul SPORT, masina chiar trage neasteptat de bine. Eu sunt mai pensionar in condus, nu  fac depasiri la limita dar cand am facut vreo depasire n-am simtit ca nu apuc sa o duc la capat. Posibil daca vi de pe un motor turbo sa ti se para lenesa, dar pentru mine este exact ce am nevoie pentru a face o depasire fara emotii. Am coborat transfagarasanul in modul Sport al cutiei, unde poti schimba tu vitezele. Masina face o frana de motor foarte buna , nu cred ca am apasat de 5 ori piciorul pe frana pe toata coborararea. Singura "problema" daca i pot zice asa a cutiei, e ca la temepraturi scazute, se simte o usoara vibratie in masina cand stai pe loc, asta pana se incalzeste putin motorul. Cutia CVT in principiu este destul de fiabila, am vazut persoane pe grup cu 80k km fara probleme. Daca schimbi uleiul in cutie la timp nu cred ca sunt probleme. Din ce stiu cutia ar trebui sa fie cu lant si nu cu curea, ceea ce ar fi un plus. Hyundai recomanda schimbul la 90k km in manual. La mine 90k km inseamna cam 7 ani, ceea ce mi se pare mult. Eu am in plan schimbul la fiecare 4-5 ani sau un 50k km.

Referitor la portbagaj, eu vin de pe un i30, clar este mult mai incapator. Nu se compara cu un break dar eu zic ca este de ajuns. Un minus ar fi gura de acces care nu este chiar asa mare.

Piesele le gasesti peste tot, sunt cazuri in care piesele originale le gasesti mai ieftine ca aftermarket sau la acelasi pret. Pentru piese originale hyundai/kia eu apelez la kingauto.ro

Motorul este tare silentios, nu de cateva ori m-au intrebat diferite persoane daca e electrica ca nu se aude motorul :))

Bineinteles masina are si minusuri : eu am 1.85 si intru si ma dau jos cam greu din masina, ating cu piciorul volanul. Bine asta depinde, de  cum ai scaunul asezat, am observat ca daca tin scaunul mai in spate accesul e usor, dar nu pot conduce asa :))  Ma gandeam sa fac dreapta partea de jos a volanului, dar ramane de vazut.  Asamblarea e ok in interior, materialele sunt decente, dar plasticele se  zgaraie destul de usor. Ce ma enerveaza cel mai tare  e ca butonul de la schimbatorul de viteze nu l-au pus si ei intr o parte sa l poti apasa cu cu degetul mare, cum e si fireasca pozitia mainii. L-au pus in  fata si e ciudata pozitia mainii .Nu e un capat de drum, te obisnuiesti dar se putea implementa corect de la bun inceput.

#49
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,793
  • Înscris: 08.01.2010
Cvt-ul e o cutie fiabila fiind practic doua angrenaje unite de o curea. E o cutie cu o singura viteza, absolut in regula la mers linistit, dar enervanta si zgomotoasa, daca mergi cu schimbari de viteza, ca de pilda in depasiri.

#50
netty1994

netty1994

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,099
  • Înscris: 22.01.2014
Cati km mai ai la mașina? Ceva schimbări în comportamentul mașinii ? Eu am ajuns la 20800 și încă îmi place mult,parca de câteva zile ambreiajul se simte mai soft și mai smooth,este mai iertător in rest mașina merge super . Cutia parca e mai plăcută acum decat la început,se mai aude cate un poc când smucești mașina în viteză 1 sau accelerezi in 1 apoi o lași în frana de motor,nu este cea mai rafinată dar își face treabă cu brio și îmi place să o conduc pe curbe sau la drum lung

#51
special

special

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,686
  • Înscris: 03.03.2007
Salut. Vreo 5500 km am acum....momentan nici o problema, totul e ok, nu bate nu troncane nimic. Anul asta am de gand sa pun ceva km la bord prin niste roadtripuri, extern sau intern, poate chiar ambele,.

#52
netty1994

netty1994

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,099
  • Înscris: 22.01.2014
Super,la drum lung este foarte confortabilă,la un focus 3 mă omora de spate dar elantra nu mi-a făcut probleme la drumuri de peste 4-5h

#53
usrnm

usrnm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,761
  • Înscris: 29.06.2015
Salutare, ceva updateuri despre masina? Totul bine?

#54
special

special

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,686
  • Înscris: 03.03.2007
@usrnm Salut. Momentan am putin peste 7000 km, fara probleme tehnice. Singura problema care a persistat a fost infiltratia de apa pe la usile spate prin spatele fetelor de usi.Apa se infiltra pe langa fata de etansare a usii, cel mai probabil montate prost din fabrica. Mai fusesem 1 data in vara la putin timp dupa ce ridicasem masina si problema a revenit . M-am intors DAB  si a doua zi am ridicat  masina ca fiind rezolvata,cu proba facuta cica. Ploua cand am luat o si pana la serviciu  in 3km a intrat apa din nou. M-am dus la Colina tot in ziua respectiva,am zis sa mi incerc norocul in alta parte,  avand in vedere de incompentata celor de la DAB,   si cand au desfacut fetele de usa la Colina , soc si groaza : au pus pe clemele de fetele de usa silicon( ca pe langa ele se infiltra apa in conceptia lor)   si bineinteles cand au tras sa  scoata fata de usa s-au rupt clemele sau au ramas blocate in usa. Dupa inca o incercare nereusita de rezolvare si din partea celor de la Colina si o plangere la Hyundai Romania unde am trimis poze sa vada minunatia lucrarii celor de la DAB , am fost contactat a doua zi pe mail de hyundai RO si de cei de la Colina ( primisera mail de la Hyundai)  care m-au rugat sa revin la o constatare.Am cerut schimbarea fetelor de etansare cu unele noi,ceea ce s-a si intamplat . Momentan vad ca nu mai curge, urmaresc mereu dupa fiecare spalare sau ploaie. Oricum o problema ce putea fi rezolvata usor cu o banda butilica  s-a transformat intr  un circ,.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate