Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...

Identificare font

Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...
 Masina de copt paine - pareri

Cum reactivez Google Maps?

Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...
 La mulți ani @un_dac!

La multi ani de Sfantul Gheorghe&...

Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)
 sistem hibrid eoliana + panouri +...

Outlook e muta pe Android

Constructie Mun. Iasi. Casa P+1.

Cum mai rezolvati cu chiriasii ra...
 

Hyundai Elantra Exclusive CVT 2022

- - - - -
  • Please log in to reply
182 replies to this topic

#19
netty1994

netty1994

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,098
  • Înscris: 22.01.2014
Cvt-ul de pe elantra simulează treptele de viteza și răspunde destul de repede la accelerație,retrogradează chiar și 2 drepte din câte am observat. Și in modul sport este cu o secundă mai rapida decât specifica Hyundai pe site,și sigur este mai rapida decât manuala care suferă de rev-hang masiv și trb să aștepți 2-3 secunde să înceapă scăderea turației dacă ajunge pe la 5-6000

#20
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,510
  • Înscris: 15.06.2007
Am remarcat modelul prin trafic, "cybercar á la hyndai". Are linii mai atipice.  Sa te bucuri de ea.

Ps.. culoarea care este? Doar grund?   Sau mai nou asta este moda?  
Am vazut ca au paraut niste culori exotice pe piata la noile modele in general, care nu erau disponibile cu un deceniu in urma.  De exemplu, Mazda are un rosu turbat, care bate spre visiniu, Citroen are un galben mustar, etc. Dar gri-grund?

#21
DocMorelli

DocMorelli

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 157
  • Înscris: 03.02.2018
Culoarea gri-grund este la moda acum prin Asia, am vazut si pe Honda HRV ceva asemanator.

Edited by DocMorelli, 01 June 2022 - 15:03.


#22
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,510
  • Înscris: 15.06.2007
Am vazut si pe Porsche Cayenne, Audi Q8, suv skoda etc.

#23
special

special

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,682
  • Înscris: 03.03.2007
Cyber gray este culoarea. Mi-a placut mult aceasta culoare, ca are un efect mat si cred ca rezista mult mai bine la zgarieturi ( se observa mai greu). Amazon grey sau Fiery red ar fi fost celelalte optiuni dar sunt extrem de greu de intretinut .Arata foarte bine,super lucioase culorile dar se vad si cele mai fine zgarieturi ( cele de tip panza de paianjan mai ales)

#24
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,485
  • Înscris: 30.10.2003
Si ce dotari zici ca ai?

#25
special

special

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,682
  • Înscris: 03.03.2007
Cam asta e lista de dotari. Ca de obicei ,la noi Hyundai ne taie din dotarile pe care altii le au chiar in standard  : lipsa  avertizare unghi mort, asistenta pentru evitarea coliziunilor in unghiul mort , la iesirea cu spatele din parcare. Pana si butonul de dezactivare LKA l-au scos si daca vrei sa o dezactivezi trebuie intrat in computerul de bord. Nu inteleg politica  Hyundai ( Tiriac practic) de a nu permite  configurarea masinilor atat timp cat Kia permite iar Kia  in teorie ar trebui sa fie sub Hyundai, cu toate ca mie Kia mi se par mai misto fata de Hyundai, cel putin daca comparam Ceed cu i30, clar din punctul medu de vedere Ceed este mult peste i30.Bine  si pretul este mai mare, dar macar ti o configurezi cum vrei tu.

Attached Files



#26
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,527
  • Înscris: 21.12.2006
Sa te bucuri de masina, sa te duca oriunde si oricand ai nevoie, fara probleme!

Eu cred ca ai ales designul si pretul in defavoarea dotarilor. Cat costa o masina cu dotari similare Elantrei si cu functiile care iti lipsesc? Considerabil mai mult...
Grupul Hyundai pozitioneaza Kia ca un brand superior Hyundai, de aici si politica lor de a oferi posibilitatea configurarii masinii doar Kia. Dar si preturile, pentru configuratii aproape similare, sunt mai mici la Hyundai, in general Hyundai fiind si putin mai bine dotate in echiparile standard. Personal agreez politica pachetelor preconfigurate de la Hyundai si Toyota, sunt mai simplu de inteles si de ales. Atunci cand faci productie de masa, zeci sau sute de exemplare configurate identic produse la rand, randamentul productiei e mai bun si poti oferi un pret mai competitiv.

Importatorul local, alege cu grija nivelele de echipare oferite pentru a pastra atractivitatea masinilor, tinand cont si de concurenta. Daca impinge dotarile, si pretul, prea sus, clientul o sa renunte la atractia pentru designul coreean si o sa mearga pe atractia (sub)inconstienta pentru "clasica masina germana", sau mai rau, pe "tehnologia japoneza".
Acum Elantra e o masina cu design atractiv, echipata mai mult decat decent, la un pret sub concurenta. Are 3 avantaje, si nu ar fi OK sa renunta la niciunul dintre ele.

#27
special

special

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,682
  • Înscris: 03.03.2007
@nei-k intradevar designul si pretul au fost pe primul loc. As minti daca as zice da dotarile pe care le are nu ma multumesc, din contra sunt chiar fix ce mi doream. Doar ziceam ca noi suntem defavorizati cumva Posted Image).

Masina am ridicat-o ieri. Momentan am facut doar 50km prin bucuresti, sa ma obisnuiesc putin cu dimensiunile. Mi se pare cam mare momentan dar ne obisnuim. Am fost la Park Lake azi si dupa cum stiti intrarea in subteran e destul de stramta fata de alte malluri.Parca conduceam un tir,asa ma simteam Posted Image)  Cineva m-a intrebat daca e hybrida ca nu se aude motorul deloc in stationare, Masina este foarte silentioasa si in mers, suspensia este de vis, nici nu simt gropile. Avand in vedere ca am si un Civic 1.8 2011 care este foarte rigid si simt si cea mai mica piatra,Elantra este din alta lume.

Farurile led nu am apucat sa vad ce pot la drum dar asa la o proba pe loc fata de halogen ,fac din noapte zi. Scaunele imi plac si ele ,sunt destul de profilate pe corp, comparand cu fostul meu i30. Nu compar cu Civic ca si acelea te cuprind pe lateral foarte bine.

Cutia CVT pe genul : shut up and take my moneyPosted Image Nici nu simt cand schimba ori sunt eu foarte entuziasmat sau prea concentrat la volan. La civic care are AT clasic , se simte schimbul de treapta.

Camera pe spate,excelenta, imi place foarte mult treaba ca poti sa dai sa vezi cumva de sus in jos si sa parchezi la mm.

Anvelopele all weather Vredestein Quatrac Pro extrem de silentioase la rulare ( recusnosc mai mult de 70 nu am mers prin oras) dar nici la franare nu se aud cum fac cele de iarna sau modelul Quatrac simplu pe care il am pe Kia Venga.

Momentan nu am mai multe poze,dar revin.

Attached Files



#28
netty1994

netty1994

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,098
  • Înscris: 22.01.2014
dupa ce dai o tura in afara sa ne spui cum ti se pare insonorizarea comparativ cu civicul,dar tinuta de drum cum ti se pare comparativ cu civic?

#29
special

special

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,682
  • Înscris: 03.03.2007
Daca vorbim de drum asfaltat bun, tinuta la drum  a Civicului mi-a placut mereu. O masina foarte placuta la condus , confortabila ,foarte stabila, nu mi-a dat emotii niciodata. Daca drumul este prost,experienta se schimba radical, fiind foarte rigida simti orice denivelare si elimini toate pietrele de la rinichi. In schimb in elantra este altceva , chiar daca pe spate nici ea nu are independenta, suspensia este total diferita , foarte comfortabila. Pare destuil stabila la abordarea virajelor mai stramte cu viteza, dar nici la limita nu le am abordat,nu e stilul meu. Mai multe vedem cand o scot la drum lung. Ca o prima impresie eu sunt multumit.  Sotia a condus cel mai mult Civicul, cam 95% din timp,fiind auutomata, iar primul lucru pe care l-a evidentiat a fost cat de usor se invarte volanul si suspensia  fata de Civic.

#30
special

special

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,682
  • Înscris: 03.03.2007
Ieri am ridicat masina de la folii. Am pus pe geamurile spate+luneta Llumar si folie PPF pe faruri,capota si oglinzi . Din pacate pe elementele cromate de pe bara fata care au probleme cu saritul cromului folia PPF nu sta lipita. A ramas ca atunci cand vor arata urat sa le colantam negru lucios. Tot  ieri am fost la 24gsm pentru folie pe ecranul de la multimedia si displayul digital. Excelent montate si sunt practic invisibile, nu ti dai seama daca e sau nu folie pe ele.Sunt si antiamprenta.

Tot ieri , avand in vedere ca atelierul ce s-a ocupat de folii era langa Hyundai am dat si o fuga pana la ei sa mi completeze cu antigel acesta fiind sub minim cu mult. Spre rusinea mea, atat eu cat si sotia cand am ridicat masina,fiind entuziasmati n-am verificat absolut nimic . Incontinuare cutia CVT este superba. Singurul lucru "deranjant" este Autoholdul care scoate mereu un sunet cand decupleaza. Probabil asa e si normal, habar n am, e prima mea masina cu Autohold.

Sistemele de siguranta functioneaza perfect, le am incercat si sunt ok.  

Consum azi dimineata pe traseul spre munca din Berceni spre Policolor ( pe podul de la Nicolae Grigorescu)  , destul de liber traficul : 7.1L

N-am apucat sa fac niste poze decente momentan, am pus cateva din week end facute in graba la interior.

Attached Files


Edited by special, 08 June 2022 - 07:02.


#31
special

special

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,682
  • Înscris: 03.03.2007
ODO : 1900 km

Am facut un minitrip de 3 zile pe ruta : Bucuresti-Transfagarasan-Sighisoara-Brasov- Sinaia-Bucuresti, in total aprox, 700km, 2 persoane.  Consumul mediu pe bord  5.8( 12h de condus) , la pompa cu aprox. 0.4l mai mult . In mare parte am condus pe ECO, Sport am folosit doar la urcare pe Transfagarasan si n depasiri .La coborare am trecut cutia in manual , am folosit frana de motor, am coborat gratis, imi crescuse si rangeul chiar. Referitor la modul Sport, masina trage foarte bine pentru nevoile mele, n am avut emotii dar nici din scurt n-am facut depasirile.  Masina s-a comportat exemplar, sistemele de asistenta active impecabile.Folosesc mereu LKS si LFA. LFA este cireasa de pe tort,functioneaza independesnt de LKS SI mi se pare ciudat daca nu l am activ. Cel mai mult imi place faptul ca nu-s intruzive absolut deloc. Pe autostrada si putin prin aglomeratia din Busteni am folosit pilotul adaptiv,impecabil si el.Pe serpentine masina a stat excelent , pe drumul din spre Sighisoara spre Brasov am abordat  cateva viraje mai vanjos,nici o problema. Anvelopele all weather Vredestein Quatrac Pro UHP , exact cum ma asteptam , destul silentioase pentru niste all weather si un grip excelent. Per total masina e o placere la drum lung .

#32
special

special

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,682
  • Înscris: 03.03.2007
ODO: 3100 km.


Saptamana trecuta am fost la mare la Olimp vreo 3 zile. Traseul a fost defapt Bucuresti-Olimp-Slobozia-Urziceni-Bucuresti.  Plinul l-am refacut la Urziceni, consum pe bord 6.1l pe cei 500km parcursi de la plin la plin , la pompa 6.6l.  Masina merge foarte bine, la drum lung este o placere sa o conduci mai ales pe autostrada cu ACC pornit.
Intre timp am montat si niste aparatori de noroi de pe Allie ,care suprinzator vin foarte bine pe masina, nu sunt mari deloc si protejeaza foarte bine de stropeala. Luni mi-au sosit si protectiiile de praguri cu inscriptia Elantra  si mai astept lip-ul pentru portbagaj.

Dar cum nu-s toate roz , a venit si prima problema : dupa ce spal masina pe chederul de pe prag si  prag la usile din spate intra apa.Prima data m-am gandit ca la cheder jos nu atanseaza bine si la presiunea jetului intra cumva apa acolo. Dar eu cred ca defapt apa vine prin spatele fetei  de usa,  posibil ca folia care ar trebui sa nu lase sa patrunda apa s-a dezlipit cumva, habar n am.  Apa e comaltata doar in acel loc, clar nu e din cauza etanseitatii. Azi dimineata am gasit apa pe cheder dupa ploaia de aseara, iar mereu portiunea de sub fata de usa este uda si e fix deasupra portiunii cu apa.

Attached Files


Edited by special, 24 August 2022 - 07:11.


#33
netty1994

netty1994

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,098
  • Înscris: 22.01.2014
am vazut si pe grupul de elantra ca sunt cateva persoane care se plang de apa in acel loc,eu sunt norocos si nu am probleme. sper sa o tina tot asa

#34
unknown_35

unknown_35

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,851
  • Înscris: 20.05.2013

View Postspecial, on 24 august 2022 - 07:09, said:

ODO: 3100 km.

Dar cum nu-s toate roz , a venit si prima problema : dupa ce spal masina pe chederul de pe prag si  prag la usile din spate intra apa.Prima data m-am gandit ca la cheder jos nu atanseaza bine si la presiunea jetului intra cumva apa acolo. Dar eu cred ca defapt apa vine prin spatele fetei  de usa,  posibil ca folia care ar trebui sa nu lase sa patrunda apa s-a dezlipit cumva, habar n am.  Apa e comaltata doar in acel loc, clar nu e din cauza etanseitatii. Azi dimineata am gasit apa pe cheder dupa ploaia de aseara, iar mereu portiunea de sub fata de usa este uda si e fix deasupra portiunii cu apa.
Mergi cu ea la representanta ca e in garantie. Ar trebui sa poata repara problema asta, daca iti intra apa acum peste cativa ani ce se intampla?

Edited by unknown_35, 24 August 2022 - 11:48.


#35
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,193
  • Înscris: 26.06.2009
Curge pe langa boxa audio (nu e izolata bine cu mastic). Mergi sa o faci pe garantie - cu timpul se uda cartonul de la boxa si moare boxa complet ;-)

#36
special

special

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,682
  • Înscris: 03.03.2007
Intradevar apa vine prin spatele fetei de usa. Am turnat ieri apa pe geam in exterior si am urmarit sa vad pe unde se infiltreaza apa. Curge fix prin gaura de jos din fata de usa.  M am programat saptamana viitoare la dealer.
Las si cateva poze cu masina. PS. Stiu ca e stramba parcata,dar am stat doar 2 minute cat am ridicat o comanda de la e piesa.

Attached Files



Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate